Maar Rik zijn ouders zijn ook halve nazi's, dus dan is het niet zo raar dat jouw ouders al snel lief zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Mijn mammie is lief hoor, ze geeft nooit huisarrest. En mijn pappie is ook heel lief, vraag maar aan Rik.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar Rik zijn ouders zijn ook halve nazi's, dus dan is het niet zo raar dat jouw ouders al snel lief zijn.
In vergelijking met Rik's ouders zijn mijn ouders een geschenk uit de hemel.quote:
Dat vind ik altijd zo veel leuker, als artiesten zich ook echt gaan bemoeien met het publiek. Dat maakt een optreden zo veel beter.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Hier is 'ie 3 keer het publiek in geweest. Hij begon op het balkon (zie 1:14)
Kroop tussendoor nog even door de hele melkwegzaal, en bij een van de laatste nummers ging 'ie aan de andere kant het balkon op, daar stond namelijk een klein jochie met z'n pa en die kreeg een high five, mocht meezingen, even een arm om z'n schouders. Dat jochie stond enorm te glunderen, en die pa stond daar ook super trots te zijn. Echt prachtig.
Vertel eens wat over Rik's ouders?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:08 schreef livalo het volgende:
[..]
In vergelijking met Rik's ouders zijn mijn ouders een geschenk uit de hemel.
En dat was het zeker, volgens mij was er echt niemand uit het publiek die op het eind geen schorre keel had van het zingen. Nog maar één keer spammen, dan hou ik echt opquote:Op zondag 20 juni 2010 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo veel leuker, als artiesten zich ook echt gaan bemoeien met het publiek. Dat maakt een optreden zo veel beter.
Ik durf niet.quote:
Ik bescherm je welquote:
Deze wel! Zal wel import zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 16:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Er zijn geen knappe meisjes in de omgeving van West Maas en Waal.
Hoeft niet hoor.quote:
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 17:51 schreef Jotcha het volgende:
Hij had me zo de antwoorden voorgezegd bij de stenentoets toen Berendsen niet oplette![]()
![]()
Hier snap ik helemaal niks van.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:51 schreef Jotcha het volgende:
Hij had me zo de antwoorden voorgezegd bij de stenentoets toen Berendsen niet oplette![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |