Verschil is niet alleen dat, maar ook nog dat de videokaart 512 MB geheugen heeft bij het 2,66 model.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Treces het volgende:
Ik ben aan het overwegen om een Macbook Pro te kopen voor mijn studie (Grafische opleiding). Ik heb inmiddels al besloten dat de 15" wel goed genoeg is voor mij. Ik kon echter geen keuze maken tussen de 2,53-GHz en de 2,66-GHz Macbook..
Zou iemand mij een indicatie kunnen geven of dat verschil echt van belang is voor mijn toekomstige plannen?
Daar ben ik me bewust van. Maar is dat die 200 euro waard?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Verschil is niet alleen dat, maar ook nog dat de videokaart 512 MB geheugen heeft bij het 2,66 model.
Ik heb nog nooit een programma gebruikt om de interface te wijzigen, ik kan het wel eens testen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
kan je dat niet in onyx wijzigen ofzo?
Lijkt mij alleen echt interessant als je net in mei een abonnement met de 3GS hebt afgesloten (omdat T-Mobile schijnbaar had laten weten dat er geen nieuw toestel aan zat te komenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Maravilla het volgende:
Met betrekking tot verlengen vond ik dit ook wel een interessant iets.Nooit geweten dat het bestond.
Lijkt me wel dat is al jaren zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:07 schreef hc-sjonny het volgende:
Weet iemand of er volgend jaar rond maart/april weer Back to School korting is?! of niet?!
f3 bedoel je?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Deventer__ het volgende:
Is er ook een toets om alle vensters in 1 keer naast elkaar te zetten?
Ja op die manier maar dat je dan in dat scherm verder kan werken. Want stel dat ik 4 schermen open heb, wat is dan de snelste manier om ze allemaal naast elkaar te krijgen?quote:
Slepen.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:59 schreef Deventer__ het volgende:
[..]
Ja op die manier maar dat je dan in dat scherm verder kan werken. Want stel dat ik 4 schermen open heb, wat is dan de snelste manier om ze allemaal naast elkaar te krijgen?
Senutiquote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef Milou__ het volgende:
Wat is het beste programma om je muziek van je ipod terug op je computer te krijgen?![]()
Anders ben ik fucked
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gisteren gemaakt. Ik blijf erbij: liever een F16 dan een iPad.
[ afbeelding ]
Welke telefoon heb je nu dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:26 schreef Andyy het volgende:
Ik ga overstappen op de iPhone 4
Heb nu een bagger Android
Oké, dan weet ik dat alvast. dan wacht ik even tot 2011quote:
Gewoon je surfspot korting en dan als die back2school actie er is krijg je er een iPod Touch voor 20 euro bij.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:10 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik dat alvast. dan wacht ik even tot 2011weet ook iemand hoeveel % er af gaat bij de BactoSchool acties?! of is dat elk jaar verschillend
Gewoon met die witte Apple oordopjes. Klinken prima vind ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Andyy het volgende:
Gaat het om geluid of om de uitstraling?
Dan loop jij zeker ook rond met skullcandy?
Dealextreme misschien? http://dealextreme.comquote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik de omhuizing van een iPod video 30GB kan krijgen?
Oké, zet ik Surfspot ook even in mijn favo's.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon je surfspot korting en dan als die back2school actie er is krijg je er een iPod Touch voor 20 euro bij.
Als je die prima vind klinken kan je prima die speakers nemenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon met die witte Apple oordopjes. Klinken prima vind ik.
Maar het geluid is dus vergelijkbaar met een logitech setje van 100 euro?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als je die prima vind klinken kan je prima die speakers nemen
Nope, kan het nergens vinden.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Dealextreme misschien? http://dealextreme.com
geendank btwquote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nope, kan het nergens vinden.
Alsnog bedankt, zeer toffe site.
Geluid van Logitech (heb er meerdere gehad) is sowieso niet superquote:Op zondag 20 juni 2010 14:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Maar het geluid is dus vergelijkbaar met een logitech setje van 100 euro?
Ach Logitech is net de Hema, je weet wat je voor je geld koopt.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geluid van Logitech (heb er meerdere gehad) is sowieso niet super
Nee, ik heb het letterlijk over de omhuizing van een iPod video 30GB wit. Heb die iPod jaren gehad, heb nu iets langer een jaar een 120GB classic en kwam onlangs mijn oude iPod tegen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
geendank btwen ja. je kan mooi alles net even wat duurder, (ipv de dollar maar euro) verkopen, tikt lekker bij
En ik dacht btw dat je het over een crystal case had
oké, misschien even kijken op andere -googlen- China replica Ipod classic of video (wat het dus wasquote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik heb het letterlijk over de omhuizing van een iPod video 30GB wit. Heb die iPod jaren gehad, heb nu iets langer een jaar een 120GB classic en kwam onlangs mijn oude iPod tegen.
Ding was helemaal versleten etc. Aangezien ik hem graag wil bewaren dacht ik erover om een nieuwe hoes erom heen te doen.
He, verdorie. ik krijg helemaal nooit goeie hackintosh, en iedereen kan hetquote:
Ah Intel, dan wil dat sneller dan met een AMD processorquote:Op zondag 20 juni 2010 17:17 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een i5 750 proc op 2.67 ghz (zeg maar de op één-nabeste iMac), 4GB ram, een hdd van 1 tb en een GeForce 9600GT. Heb een beetje bezuinigd op de videokaart, want ik wil toch niet enorm gamen. Ik zit nu op 10.6.0 en ben aan het uitzoeken of ik makkelijk naar 10.6.4 kan, maar voorlopig ben ik allang blij dat het werkt.
Het onboard geluid doet het niet, maar dat maakt me niet zoveel uit want ik gebruik een externe audio-interface voor muziekdingen. En met een klein beetje getweak kreeg ik de videokaart ook draaiend op de goede resolutie.![]()
Ik heb speciaal hardware bij elkaar gezocht en een nieuw systeem gebouwd dat zo goed mogelijk met Hackintosh zou werken. Vandaar Intel en Nvidia.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah Intel, dan wil dat sneller dan met een AMD processor
Ik heb ook al vrij vaak geprobeerd om alles werkende te krijgen, paar keer gelukt maar crashte weer enzo.
Deze vakantie maar eens weer proberen.
Welke distro heb je gebruikt?
en hoeveel was je kwijt? qua geld dan hé!?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb speciaal hardware bij elkaar gezocht en een nieuw systeem gebouwd dat zo goed mogelijk met Hackintosh zou werken. Vandaar Intel en Nvidia.
Verder gewoon de Snow Leopard Retail dvd i.c.m. myHack (ook andere opties zoals Kakewalk geprobeerd, maar uiteindelijk werkte myHack het beste).
Svy, wat doe je...quote:
Je kan trouwens Ifixit proberen. snap niks van hun maargoed!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik de omhuizing van een iPod video 30GB kan krijgen?
Bijna 700 euro. Monitor, muis en toetsenbord had ik al.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:00 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
en hoeveel was je kwijt? qua geld dan hé!?
Mja, beetje $$$, maar ook zin om wat nerderigs te doen. Ik wilde graag een vaste computer maar zat gewoon enorm tegen de prijs van de iMac aan te hikken, zeker omdat ik ook een prima MBP heb. Plus dat ik een beetje prutsen ook wel leuk vind, dus extra ram, grotere hdd etc, da's toch allemaal iets makkelijker inbouwen met een standaard pc-kast.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:45 schreef Junkie het volgende:
[..]
Svy, wat doe je...![]()
Waaarrrrommm...![]()
/drama
Wat was je reden om 't te doen? $$$?
Kan je een benchmark doen?
dat je ook nog serieus daar reacties gaat plaatsen in een klb topicquote:
Kan je wel beetje begrijpen.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
Waarmee kan ik een benchmarktestje doen?
Beetje jammer, die jaloerse anti-Apple mensenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat je ook nog serieus daar reacties gaat plaatsen in een klb topic
Geekbench:quote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan je wel beetje begrijpen.![]()
![]()
Denk ook dat ik grotendeels om die reden nog steeds een PC als desktop heb.
MacPro is gewoon te duur.
Geekbench 2.1.6
Cinebench
Xbench
Ben wel benieuwd of het in de buurt komt van de i5 iMacs.
Die moet dus alleen de 27" i7 voor zich laten. Netjes. (en een sloot Mac Pro's natuurlijk)quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Geekbench:
http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/261761
Het is dd3 RAM @ 1066, maar door een fout in de BIOS (denk ik) ziet hij het als DDR2 ram 667 Mhz. Weet niet hoe ik dat kan oplossen.
Het is te verleidelijk, ik moet ermee stoppenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat je ook nog serieus daar reacties gaat plaatsen in een klb topic
Er zitten wel een paar van de usual suspects weer. Ik bedoel, zo'n leolinedance negeer je toch intussen wel een keer? Of iedereen die spec voor spec gaat vergelijken dat zijn watergekoelde grafische kaart met eigen kernreactor toch 2fps meer biedt?quote:
Ik wil het ook op mijn Vaio zetten, maar ik heb alleen geen dvd speler erinquote:
quote:This UI works amazingly well, and the suddenly canonical example of when you'd use it the most often--you click on a web link in Mail, browse it in Safari, and then wish to return to Mail--illustrates this most obviously. Pre-multitasking, this series of steps could be dogged by many additional taps and swipes, depending on which screen your Mail and Safari icons were found. In iOS 4, it's a simple process: Read an email. Click a link. Read that page in Safari. Then, double-tap Home. In the apps list at the bottom, tap Mail. You're back.
Overall, this appears to be mobile multitasking done right.
quote:Apple's Mail app for iOS has always offered what is, to me, the ultimate email triage solution.In iOS 4, Mail gets even better. The first major improvement is a unified inbox, so those who want to check multiple email accounts can now do so without moving in and out of each account. To see this view, configure the device with multiple email accounts, run Mail, and choose All Inboxes from the Mailboxes screen. (Alternatively, you can quickly access individual account inboxes or navigate through the entire folder structure for individual accounts.) I've loaded up my iPod with three email accounts and it works great. Also, Mail sports a handy spellchecking feature--as do other apps, like Notes--providing a handy, Office-like red dotted underline under misspelled words. Tap the word and iOS displays a pop-up with potential fixes. Very nice.
For now, iOS 4 is a fine update that puts Apple's devices in a rarefied position in the market. I suspect much sales success will follow, but I'm more interested in technical prowess, capability, and usability. And in those key areas, iOS 4 really delivers.
Thurrot wordt eindelijk wijs.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Uw maandagochtend 'what-the-fuck': Thurrot is behoorlijk positief over iOS4
[..]
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar van de usual suspects weer. Ik bedoel, zo'n leolinedance negeer je toch intussen wel een keer? Of iedereen die spec voor spec gaat vergelijken dat zijn watergekoelde grafische kaart met eigen kernreactor toch 2fps meer biedt?
Sowieso, wtf moet een linedancer met een Apple, ga toch lekker je stapjes oefenen joh..quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
![]()
vooral die leolinedance inderdaad, wat een drama die gozer
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sowieso, wtf moet een linedancer met een Apple, ga toch lekker je stapjes oefenen joh..
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat de neuk, wie heeft er nog meer een PM gekregen van Fok!Radio met als onderwerp Windows vs Apple. Ik heb me niet eens gemengd in heel dat discussie-topic van vanmiddag..
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat de neuk, wie heeft er nog meer een PM gekregen van Fok!Radio met als onderwerp Windows vs Apple. Ik heb me niet eens gemengd in heel dat discussie-topic van vanmiddag..
Ik heb ze weer naar jou doorverwezenquote:Beste Walter_Sobchak,
Wij willen vanavond een soort Microsoft vs. Apple uitzending maken van FOK!radio en zijn dus op zoek naar echte Apple-fanaten, en jij bent zo iemand hebben wij ons laten vertellen . Onze vraag is dan ook of we je vanavond even zouden kunnen bellen tussen 20:00 en 22:00 uur. Dat kan ook onder je username als je wil.
We horen het graag van je!
Groet,
Nolius en martijn_AR
Waarom naar mij? Jij bent echt F*cking 10x meer Apple-Freak dan ikquote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze weer naar jou doorverwezen
Oh nee, ik heb ze naar Swets doorverwezen; die kan technisch nog wel eea toelichten.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom naar mij? Jij bent echt F*cking 10x meer Apple-Freak dan ikZeker als je nagaat dat jij tig gadgets en zelfs aandelen van ze hebt..
Waar is Q.?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Verwijs ze naar mij door!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb ze naar Swets doorverwezen; die kan technisch nog wel eea toelichten.
Gadgets zat, maar Apple aandelen heb ik niet
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
En: Macbook voor goedkoper?
Veel plezier, Jungs!
Dat heb ik dus ook gehadquote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
quote:Beste retorbrapi,
Wij willen vanavond een soort Microsoft vs. Apple uitzending maken van FOK!radio en zijn dus op zoek naar echte Apple-fanaten, en jij bent zo iemand hebben wij ons laten vertellen . Onze vraag is dan ook of we je vanavond even zouden kunnen bellen tussen 20:00 en 22:00 uur. Dat kan ook onder je username als je wil.
We horen het graag van je!
Groet,
Nolius en martijn_AR
Neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zit jij ook op Tweakers of niet?Af en toe lijkt mijn MacBook wel hard op te stijgen inderdaad!
Sorry Jongensquote:Walter_Sobchack heeft ook alle apparaten van Apple!
Roel_Jewel idem
Mr. Noodle
Junkie
Kijk even in Apple sc topic!
Succes.
Groet Niels
Op 21 juni 2010 15:37 schreef FOKradio het volgende:
Da's jammer!
Weet je toevallig meer users die uitgesproken pro of contra Apple of Microsoft zijn?
Op 21 juni 2010 15:34 schreef nelisb het volgende:
Heren,
Bedankt voor de uitnodiging. Helaas heb ik een vergadering vanaf 19:30 vanavond. Normaal gesproken zijn we rond 22 uur klaar.
Dus helaas!
Succes ieder geval vanavond!
Groet Niels
Op 21 juni 2010 15:31 schreef FOKradio het volgende:
[..]
[..]
Schijnbaar was dat Juicyhil..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:27 schreef fyah het volgende:
Wie is die halve zool die nu aan het praten is op fok radio over dat microsoft ook een keynote heeft?Hij klinkt als die gast die wikipedia artikelen inspreekt
Blijf in je eigen topic jijquote:Op maandag 21 juni 2010 20:03 schreef hc-sjonny het volgende:
Maaruhm wat van de MBP kan ik beter nemen?! het matte of het niet-matte(spiegelscherm) scherm?!
dus met name; welk scherm is beter bestemd tegen alles?!
Nette score, svy.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Geekbench:
http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/261761
Het is dd3 RAM @ 1066, maar door een fout in de BIOS (denk ik) ziet hij het als DDR2 ram 667 Mhz. Weet niet hoe ik dat kan oplossen.
Is er niet een mailtje naar jankzak@fok.nl gegaan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef KingOfMars het volgende:
Ik voel me gepasseerd.
Ff checken!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is er niet een mailtje naar jankzak@fok.nl gegaan?.
truequote:Op maandag 21 juni 2010 22:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Stelletje jankzakken, je hebt nog iets zoals Skype, scheelt weer internationale belkosten...
Ik denk dat ik dit aanbod kan verdubbelen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef Christiaan het volgende:
Hmmm. Een huishouden met 3 iPhones (bijna 4) Een iPod touch, 2 iPod nano's, een MBP, een iPad 3G en een Time Capsule klinkt wel een beetje ernstig he.
Ja. Zolang je binnen termijn blijft (totaalbedrag uiterlijk op die datum betalen) is er niks aan de handquote:Op maandag 21 juni 2010 23:44 schreef Treces het volgende:
Iemand ervaring met iPay?
Aan te raden dus?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja. Zolang je binnen termijn blijft (totaalbedrag uiterlijk op die datum betalen) is er niks aan de hand
Ik ben van 7 naar 3 pagina's gegaan. Met genoeg ruimte voor verbetering nog.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:15 schreef DaMook het volgende:
Zo, in minder dan 10 minuten staat iOS 4 op mijn 3GS. Heb nu nog 1 pagina en daar alles in mapjes. Komende tijd eens uitvogelen hoe ik het een en ander in ga delen.
Ik zit inmiddels op 2. Is wel goed zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben van 7 naar 3 pagina's gegaan. Met genoeg ruimte voor verbetering nog.
Het is toch ook gewoon zo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, uw dinsdagochtend 'what-the-fuck': Thurrot: Microsoft's Mobile Strategy is a Mess.
Is zijn site gehackt of zo?
Mwa, ik volg hem al jaren en hij lijkt sowieso wat genuanceerder te worden de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, voor normale mensen wel. Niet voor Microsoft-apologist Paul Thurrot.
Het wordt hoog tijd voor een 'Paul is dead and they replaced him with "Paul".' geruchtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, ik volg hem al jaren en hij lijkt sowieso wat genuanceerder te worden de afgelopen jaren.
Vind dat wel meevallen: hij had de iPad al tot iDud gebombardeerd voordat Steve Jobs klaar was met zijn keynote. Ook toen IE marketshare verloor onder het niveau van 1999, riep ie doodleuk dat IE 8 iig wel gestegen was.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, ik volg hem al jaren en hij lijkt sowieso wat genuanceerder te worden de afgelopen jaren.
Ik ga 's ff mijn iPad in het zonlicht testen.quote:Classic. I don't need a new PC right now, and I certainly can't afford to spend that much money, especially for something unnecessary. But this speaks to the heart of what makes Apple's products so popular, I think. It doesn't matter what makes sense. You just want one.
Must resist.[quote]
Maar vooruit; hij is het nog niet helemaal kwijt
[quote]There's only one problem with this thing that I can see--it starts at a too-high $699, or about $200 more than I think it's worth. (And while I love Apple's hardware, I couldn't care less about Mac OS X. I would wipe that out immediately.)
Ook met de brightness maximaal? M'n iPhone vind ik nog best goed leesbaar buiten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iPad in zonlicht is dus amper te doen. Anti-glare screenprotector erop lijkt me raadzaam.
Watercoolertjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ipad-verzamelen.html
Hoe heette die ene flapdrol daar ook alweer? Die zal zo ook wel weer opduiken.
Is eigenlijk amper te doen, ook omdat dat ding in het zonlicht meer vingervlekken laat zien dan me lief is. Ik moet m.i. toch ff op zoek naar een anti-glare screenprotector, wil ik de iPad ook in de zon kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook met de brightness maximaal? M'n iPhone vind ik nog best goed leesbaar buiten.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Watercoolertje
Even kijken of ie al gereageerd heeft
Nog niet, maar hij is nog niet weer online geweest sinds dat het bericht geplaatst is.quote:
Gewoon een kneus. Maar wel eentje waarbij Apple zijn vriendin heeft gestolen terwijl Apple over zijn hond reed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:07 schreef rubje het volgende:
misschien kan iemand mij even inlichten wat zo byzonder aan die gast Watercoolertje is?
Apple of Windowsbasher? of gewoon een kneus?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:07 schreef rubje het volgende:
misschien kan iemand mij even inlichten wat zo byzonder aan die gast Watercoolertje is?
Apple of Windowsbasher? of gewoon een kneus?
Gewoon een kneus dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens zoeken naar de reacties van 'watercoolertje'. Wat een frustraat is dat, die gast zit te koken achter z'n toetsenbord, te grappig.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon een kneus. Maar wel eentje waarbij Apple zijn vriendin heeft gestolen terwijl Apple over zijn hond reed.
Omdat Android hetzelfde 'probleem' heeft, daarom kan-ie niet bitchenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hij is er: http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=3981023
Weinig om te lachen. Helaas.
Oh, jullie kennen hem al?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Omdat Android hetzelfde 'probleem' heeft, daarom kan-ie niet bitchen
Weekje vertraagdquote:Estimated Shipping: By July 2th
Estimated Delivery: 5 Jul, 2010 - 6 Jul, 2010
Product / Part No.
Qty
IPHONE 4 BLACK 32GB-GBR
MC605B/A
"Als ACSP kom ik vaak bij de mensen thuis..."quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef HeatWave het volgende:
Hoi.
Ben net 1 uur Apple Certified Support Professional, nee, ik support niet via PM.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Als ACSP kom ik vaak bij de meisjes thuis..."
Nederland 1, 2 en 3quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Is het wat? Welke zenders kan je kijken?
www.passport.net kan je nu ook vervangen met www.live.nl.quote:Went to passport.net logged in and changed the name over there, it resets it anyway, but at least shows the name i put in passport.
Ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:23 schreef JH87 het volgende:
Volgens mij is mijn 3G internet stuk na de installatie van iOS 4, zo maar eens even naar kijken. Alleen wifi werkt nog.
En gisterochtend vroeg een mailtje dat binnen 24u m'n iMac verzonden zou worden, maar nog steeds geen verzendbevestiging.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon een kneus. Maar wel eentje waarbij Apple zijn vriendin heeft gestolen terwijl Apple over zijn hond reed.
Via help.benm.at een profiel t-mobile aangemaakt en nu heb ik gelukkig weer een data verbinding, hier thuis geen 3g ontvangst, maar als gprs werkt dan zal 3G morgen op het werk ook wel werken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Vandaag heel de dag wel vol 3G ontvangst, maar geen dataverbinding, heel de dag op het werk niet kunnen twitteren en geen voetbal kunnen volgen
.
iPhone OS 4 multitasking explained, againquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:55 schreef _GdR_ het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe dat multitasking nou werkt? Want alles wat je opent sluit ie nu niet meer af ofzo?
Zat gister een beetje te kutten met mn telefon onder de reclames terwijl hij gewoon in de oplader zat. Tijdje later ging ik naar mn bed toe. En vanochtend werd ik wakker met een lege batterij? De batterij is goed en dit is voor t eerst dat dit gebeurd.
Moet ik gewoon altijd de 'multitasking' lijst leeg gooien. Of kan ik zelf kiezen wat 'open' blijft staan?
dank u. maar 'and more importantly, keeps battery usage close to zero.' is dus gelul. Je moet nu altijd de 'background-apps' uit je lijstje knikkeren want b.v. een facebook en/of twitter zit heel de tijd op de wifi/3G.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:20 schreef Junkie het volgende:
[..]
iPhone OS 4 multitasking explained, again
Nee hoor...quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dank u. maar 'and more importantly, keeps battery usage close to zero.' is dus gelul. Je moet nu altijd de 'background-apps' uit je lijstje knikkeren want b.v. een facebook en/of twitter zit heel de tijd op de wifi/3G.
nja batterijen binnen 6uur leeg is me nog nooit eerder voor gekomen terwijl hij gewoon standby stond.quote:
Exchange account aan staan op je iPhone?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja batterijen binnen 6uur leeg is me nog nooit eerder voor gekomen terwijl hij gewoon standby stond.
nope.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Exchange account aan staan op je iPhone?
Volgens mij niet. Je kunt eBay wellicht 's afstruinen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:21 schreef Svyatagor het volgende:
Is de iPhone 4 eigenlijk al te pre-orderen in Nederland ergens?
iOS 4 op een 3G?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb nu al twee keer gehad dat wanneer ik gebeld wordt, mijn iPhone 'blijft hangen' voordat ik kan opnemen.
Dat kan meerdere oorzaken hebben. Apps op de achtergrond hebben in ieder geval geen netwerkverbinding.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja batterijen binnen 6uur leeg is me nog nooit eerder voor gekomen terwijl hij gewoon standby stond.
Als je GTA en 3FM open hebt staan op de achtergrond dan trekken ze nog steeds je batterij leeg. Dit zijn Background State Apps, als je gebeld wordt dat de Wifi/3G-Stream en CPU/geheugengebruik nog actief toegewezen blijft aan die applicaties terwijl ze op de achtergrond draaien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:19 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nope.
Maar er stonden een stuk of 10 programma's 'open'. waaronder twitter/facebook/3fm(pauze)/GTA/settings en nog wat andere standaard apps. ga t wel even in de gaten houden want hier word ik niet zo vrolijk van
3FM kan muziek door laten spelen, maar GTA? Wat gaat die nou op de achtergrond doen? Vergeet niet dat apps in eerste instantie gewoon gesuspend worden, tenzij ze expliciet aangeven nog iets te willen gaan doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je GTA en 3FM open hebt staan op de achtergrond dan trekken ze nog steeds je batterij leeg. Dit zijn Background State Apps, als je gebeld wordt dat de Wifi/3G-Stream en CPU/geheugengebruik nog actief toegewezen blijft aan die applicaties terwijl ze op de achtergrond draaien.
Twitter/Facebook, dat zijn dingen die in hibernate-mode zitten. Oftewel daar wordt niks meer mee gedaan, enkel een save state achter gelaten, maar verder wordt er geen CPU/3G/Wifi verbruikt, zolang je de App op de achtergrond laat zitten.
En verder moet je er nog rekening mee houden dat veel Apps nog niet zijn geoptimaliseerd voor heel dat Multi-tasking gebeuren. Sommige Apps wil je gewoon liever niet op de achtergrond laten blijven draaien.
quote:Correctie: Apple slaagt er weer in om, dmv ijzersterke marketing, de concurrentie ver achter zich te houden.
Er is niks vernieuwends aan deze iPhone, N900 is al een tijd op de markt terwijl de iPhone maar een marginaal groter scherm heeft.
En onze held watercoolertje ziet ook z'n kans weer schoon..quote:Je bedoelt: Apple slaagt er weer in om met zo klein mogelijk budget zoveel mogelijk publiciteit te scoren.
Ik vraag me trouwens af hoe je de concurrentie achter je moet houden als je alle puzzelstukjes van anderen jat. De concurrentie is meestal eerder, allen is dat minder bekend door gebrek aan publiciteit.
En de tweakert auteur weet de positieve reviews ook weer een negatieve nasmaak te geven.quote:Natuurlijk allemaal in lijn met de verwachtingen, ik heb bijna nog nooit een slechte review gezien over een iPhone in de 1ste weken dat ie uit isLater komen de echte reviews die niet afgerafeld zijn om zo snel mogelijk veel bezoekers aan te trekken er aan...
En met 'verdeeld' bedoelt hij dat iedereen positief is, behalve Walt Mossberg. Maar wat lezen we in het artikel van Walt Mossberg?quote:Volgens veel Amerikaanse media is de iPhone 4 de beste smartphone op de huidige telecommarkt. Dat blijkt uit de reviews die woensdag zijn gepubliceerd. Vooral het design wordt geprezen; over het bereik wordt verdeeld geoordeeld.
quote:Yet, in some places where the signal was relatively weak, the iPhone 4 showed no bars, or fewer bars than its predecessor. Apple says that this is a bug it plans to fix, and that it has to do with the way the bars are presented, not the actual ability to make a call. And, in fact, in nearly all of these cases, the iPhone 4 was able to place calls despite the lack of bars.
Watercoolertjequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:34 schreef retorbrapi het volgende:
Oh ja, de tweakert experts hebben ook weer een mening.
[..]
En onze held watercoolertje ziet ook z'n kans weer schoon..
[..]
Apps worden óf gesuspend, óf afgesloten in de background. Als ze gecompileerd zijn voor 4.0 worden ze gesuspend, oudere apps afgesloten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
GTA is nooit gemaakt voor multi-tasking. Kan me voorstellen dat ie gewoon standaard in "Pauze-mode" door blijft lopen. Zodra je een gesprek krijgt gaat het op de achtergrond. Zodra je het gesprek hebt afgerond kun je het gewoon weer oppikken waar je gebleven was. Ik heb nergens gelezen dat Apps standaard Suspend-mode komen. Ik lees wel dat het een nieuwe geïntroduceerde state is in iOS 4. En dat is waarom ik denk dat de oudere Apps nog niet geschikt zijn voor Suspend-mode omdat dat eenmaal nog niet bestond in 3.1.3. FaceBook en Twitter hebben hun App er volgens mij pas nog voor aangepast.
Jammer dat ik 'm nu niet gekocht heb.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Voor iedereen die gisteren een Eyetv heeft gekocht, er is een update beschikbaar met Vuvuzelafilter.
Hmm. Als je app multitasking ondersteunt (lees: gecompileerd is met 4.0), dan wordt je app sowieso gesuspend. Dat kan je als developer niet veranderen, en dat wil je ook niet veranderen. Je kan daarnaast nog aangeven of je je app dingen wilt laten doen in de background, bijv. task completion (dan voltooit hij bijv. nog net even die upload naar flickr), background location (als je een flink stuk van locatie bent veranderd krijgt je app even de tijd om wat dingen te doen), etc.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Een ontwikkelaar kan met iOS4 toch zelf bepalen of hij zijn App in Closed-state, Suspend of Background state wil laten draaien
Die missen dus gewoon vier voetbalwedstrijden op het WKquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.atdhe.net/20580/watch-wimbledon-mahut-vs-isner
Zijn al meer dan 9 uur bezig
Ja, je kunt gewoon uit- en inloggen. Heb zelf 3 accounts. US, UK en NLquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:56 schreef Niek. het volgende:
Vraagje, heb een iPhone uit Engeland (woonde daar), helemaal simlock vrij (legaal omdat ik hem net meer dan een jaar heb) Maar iTunes gaat nu automatisch naar de Engelse appstore terwijl ik nu ik in Nederland woon liever dingen (zoals uitzending gemist) download uit de nederlandse appstore.
Kan ik omwisselen naar de Nederlandse zodat ik daar dingen uit kan downloaden?
Dus dan moet ik een nieuw account maken? Hoe zit het dan met aankopen uit de UK appstore? Kan ik die nog gebruiken/syncen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, je kunt gewoon uit- en inloggen. Heb zelf 3 accounts. US, UK en NL
Je kunt al je apps door elkaar gebruiken, dus gewoon een account ernaast aanmaken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus dan moet ik een nieuw account maken? Hoe zit het dan met aankopen uit de UK appstore? Kan ik die nog gebruiken/syncen?
Zou het niet werken als ik mn adres gegevens verander naar mn Nederlandse adres?
Ja, je kan meerdere accounts (uit verschillende landen) syncen met de iPhone.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Dus dan moet ik een nieuw account maken? Hoe zit het dan met aankopen uit de UK appstore? Kan ik die nog gebruiken/syncen?
Zou het niet werken als ik mn adres gegevens verander naar mn Nederlandse adres?
Swets?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:05 schreef E.T. het volgende:
De eerste iPhones zijn uitgeleverd (een dag te vroeg) in USA![]()
Een bekende kreeg 'm net binnen
Het is vele malen beter dan AT&T als ik het zo hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:30 schreef Junkie het volgende:
iPhone 4 Loses Reception When You Hold It By The Antenna Band?
Hopelijk is dit een software bugje.![]()
T-Mobile heeft al niet het beste bereik.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:32 schreef Pino112 het volgende:
Geen Fok!kers die nu naar Parijs of Londen gaan?
Op Tweakers zijn er zat die met het vliegtuig/trein hun bestelling ophalen
Ik las het gisterenavond ook. Dan ben je echt wel heel erg fanatiek.quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:32 schreef Pino112 het volgende:
Londen of Parijs kost dan ook geen drol als je op tijd boektquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:32 schreef Pino112 het volgende:
gister nacht weer getest. Voordat ik naar mn nest ging alles in de 'background' gesloten. accu was rond de 90%. vannochtend werd ik wakker met een schrale 10/15% accu. wtf? Is plotsling mn accu overleden en ben ik de enige met dit probleem?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je GTA en 3FM open hebt staan op de achtergrond dan trekken ze nog steeds je batterij leeg. Dit zijn Background State Apps, als je gebeld wordt dat de Wifi/3G-Stream en CPU/geheugengebruik nog actief toegewezen blijft aan die applicaties terwijl ze op de achtergrond draaien.
Twitter/Facebook, dat zijn dingen die in hibernate-mode zitten. Oftewel daar wordt niks meer mee gedaan, enkel een save state achter gelaten, maar verder wordt er geen CPU/3G/Wifi verbruikt, zolang je de App op de achtergrond laat zitten.
En verder moet je er nog rekening mee houden dat veel Apps nog niet zijn geoptimaliseerd voor heel dat Multi-tasking gebeuren. Sommige Apps wil je gewoon liever niet op de achtergrond laten blijven draaien.
System Activity Monitor 's aanschaffen? Ik meen een euro of 2; kun je iig kijken welke programma's nou open blijven staan en je processor in gebruik houden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
gister nacht weer getest. Voordat ik naar mn nest ging alles in de 'background' gesloten. accu was rond de 90%. vannochtend werd ik wakker met een schrale 10/15% accu. wtf? Is plotsling mn accu overleden en ben ik de enige met dit probleem?
Want dit is behoorlijk schraal zo.
Staking tegen later pensioen in Frankrijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 08:32 schreef Pino112 het volgende:
nee helaas...quote:
Geen creditcard hier. Maar bij een bezinepomp kan je toch van die iTunes kaarten kopen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
System Activity Monitor 's aanschaffen? Ik meen een euro of 2; kun je iig kijken welke programma's nou open blijven staan en je processor in gebruik houden.
Click&buyquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Geen creditcard hier. Maar bij een bezinepomp kan je toch van die iTunes kaarten kopen?
Zolang ze een volslagen belachelijk tarief van 25 euro voor chargebacks hanteren, kunnen ze gevoeglijk aan het gas.quote:
Dat is idd wel een tikje veel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zolang ze een volslagen belachelijk tarief van 25 euro voor chargebacks hanteren, kunnen ze gevoeglijk aan het gas.
Zeker als je het gebruikt om een app van 79 cent te kopen, jaquote:
Wanneer was dit gefilmd? Moet je die armpjes zien van Stevequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Overigens bij gebrek aan nieuws dan maar een nutteloos filmpje posten..
In dat GoT-topic hadden ze het over 180 euro voor de trein.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Londen of Parijs kost dan ook geen drol als je op tijd boekt
Dat is Starvin Marvinquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:51 schreef -Menn0- het volgende:
Staat er wel iemand naast je vet creepy te lachen
Stuur em maar een mailtje en vraag het em..quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe lang zal Steve nog meegaan?
Daar is / was weinig Steve meer over.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wanneer was dit gefilmd? Moet je die armpjes zien van Steve
Er stond iemand van iPhoneclub nu in Londen om 'm op te halen, dus die zullen vast wel met een review komen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey Tony, zijn ze bij OMT nog bezig om binnen 2 weken een iPhone 4 te regelen of hoe zit dat? Ben eigenlijk wel benieuwd wat ie in NL doet onder verschillende providers.
?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef Document1 het volgende:
Is er een manier om toch livewebfeeds te kijken op je iPod touch of iPhone? RTE hier zend Nederland - Kameroen uit via een live webfeed alleen dat werkt niet omdat apple ruzie heeft met flash.
Welke?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nieuwe MacBook Pro binnen.Kinetic scrolling is top
Klassieke 'Sobchak', al zeg ik het zelf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:22 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Unibody 13" MacBook Pro (2010), basismodel. Ter vervanging van mijn unibody 13" MacBook Pro (2009), basismodel.![]()
Ik wilde eigenlijk alleen mijn RAM upgraden naar 4 GB, maar met studentenkorting en een bijna-gratis iPod touch die zo naar Marktplaats gaat heb ik voor 50 euro meer een nieuwe
http://www.tvunetworks.comquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:03 schreef Document1 het volgende:
Is er een manier om toch livewebfeeds te kijken op je iPod touch of iPhone? RTE hier zend Nederland - Kameroen uit via een live webfeed alleen dat werkt niet omdat apple ruzie heeft met flash.
quote:RORY: So, um, just got my iPhone 4. It’s lovely and all, but this ‘bridge the two antennae to kill your reception’ thing seems to be a bit serious. If I bridge them with my hand or with a piece of metal the bars slowly drop to ‘Searching…’ and then ‘No Service’.
It’s kind of a worry. Is it possible this is a design flaw?
Regards – Rory Sinclair
STEVE:Nope. Just don’t hold it that way.
RORY: “Normally there aren’t limits to how you hold a phone”
STEVE: Sure there are — every phone has these areas of sensitivity, depending on the location of the antenna. Some phones even ship with labels warning customers to not cover certain areas with their hands.
Het schijnt van wel : http://www.macrumors.com/(...)trength-a-non-issue/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..], hopelijk is deze reactie niet echt van Steve. Oftewel probleem aan het ontwijken.
Niet. Gewoon laten liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:55 schreef KingOfMars het volgende:
Hoe moet je 'm dan wel vasthouden volgens Apple?
Uiteraard, iedereen springt op de "bandwagon" maar om het probleem te omschrijven als een non-issue is echt te zot voor woorden. Je koopt geen telefoon van een paar honderd euro waar je niet mee kan bellen, totdat je de telefoon op een specifieke manier vast houdt. Zelfs als Apple liefhebber ga je dit niet goed trekken. Daar moet echt wel wat tegenoverstaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah ik benieuwd hoe erg het nu echt is. Je moet je wel realiseren dat er natuurlijk heel veel mensen zijn die elke gelegenheid om apple problemen op te blazen aangrijpen.
Ik vraag me dus af hoe erg het probleem nu echt is als je hem zo vasthoudt. Ik denk namelijk dat het wel meevalt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uiteraard, iedereen springt op de "bandwagon" maar om het probleem te omschrijven als een non-issue is echt te zot voor woorden. Je koopt geen telefoon van een paar honderd euro waar je niet mee kan bellen, totdat je de telefoon op een specifieke manier vast houdt. Zelfs als Apple liefhebber ga je dit niet goed trekken. Daar moet echt wel wat tegenoverstaan.
Ik denk dat linkshandigen wel een behoorlijk probleem daarmee hebben. Maar goed, ga d'r vanuit dat de NL'se operators gewoon standaard al iets beter bereik hebben..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af hoe erg het probleem nu echt is als je hem zo vasthoudt. Ik denk namelijk dat het wel meevalt.
ik denk beide, want als je het toestel in je hand hebt om bijv even te internetten heb je hem in je linkerhand en bedien je hem met je rechter.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat linkshandigen wel een behoorlijk probleem daarmee hebben. Maar goed, ga d'r vanuit dat de NL'se operators gewoon standaard al iets beter bereik hebben..
Lijkt mij ook. Dat is toch wel iets waar onderzoek naar is gedaan voordat ze voor deze wijze hebben gekozen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af hoe erg het probleem nu echt is als je hem zo vasthoudt. Ik denk namelijk dat het wel meevalt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik denk beide, want als je het toestel in je hand hebt om bijv even te internetten heb je hem in je linkerhand en bedien je hem met je rechter.
Linkerhand pak je dus die hoek beet met de rest. Ik wil dit ding erg graag, wacht gewoon rustig op de user ervaringen. Misschien valt het allemaal best mee.
Even een crosspost uit het iPhone topic:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |