Verschil is niet alleen dat, maar ook nog dat de videokaart 512 MB geheugen heeft bij het 2,66 model.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Treces het volgende:
Ik ben aan het overwegen om een Macbook Pro te kopen voor mijn studie (Grafische opleiding). Ik heb inmiddels al besloten dat de 15" wel goed genoeg is voor mij. Ik kon echter geen keuze maken tussen de 2,53-GHz en de 2,66-GHz Macbook..
Zou iemand mij een indicatie kunnen geven of dat verschil echt van belang is voor mijn toekomstige plannen?
Daar ben ik me bewust van. Maar is dat die 200 euro waard?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Verschil is niet alleen dat, maar ook nog dat de videokaart 512 MB geheugen heeft bij het 2,66 model.
Ik heb nog nooit een programma gebruikt om de interface te wijzigen, ik kan het wel eens testen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
kan je dat niet in onyx wijzigen ofzo?
Lijkt mij alleen echt interessant als je net in mei een abonnement met de 3GS hebt afgesloten (omdat T-Mobile schijnbaar had laten weten dat er geen nieuw toestel aan zat te komenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Maravilla het volgende:
Met betrekking tot verlengen vond ik dit ook wel een interessant iets.Nooit geweten dat het bestond.
Lijkt me wel dat is al jaren zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:07 schreef hc-sjonny het volgende:
Weet iemand of er volgend jaar rond maart/april weer Back to School korting is?! of niet?!
f3 bedoel je?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Deventer__ het volgende:
Is er ook een toets om alle vensters in 1 keer naast elkaar te zetten?
Ja op die manier maar dat je dan in dat scherm verder kan werken. Want stel dat ik 4 schermen open heb, wat is dan de snelste manier om ze allemaal naast elkaar te krijgen?quote:
Slepen.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:59 schreef Deventer__ het volgende:
[..]
Ja op die manier maar dat je dan in dat scherm verder kan werken. Want stel dat ik 4 schermen open heb, wat is dan de snelste manier om ze allemaal naast elkaar te krijgen?
Senutiquote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef Milou__ het volgende:
Wat is het beste programma om je muziek van je ipod terug op je computer te krijgen?![]()
Anders ben ik fucked
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gisteren gemaakt. Ik blijf erbij: liever een F16 dan een iPad.
[ afbeelding ]
Welke telefoon heb je nu dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:26 schreef Andyy het volgende:
Ik ga overstappen op de iPhone 4
Heb nu een bagger Android
Oké, dan weet ik dat alvast. dan wacht ik even tot 2011quote:
Gewoon je surfspot korting en dan als die back2school actie er is krijg je er een iPod Touch voor 20 euro bij.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:10 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik dat alvast. dan wacht ik even tot 2011weet ook iemand hoeveel % er af gaat bij de BactoSchool acties?! of is dat elk jaar verschillend
Gewoon met die witte Apple oordopjes. Klinken prima vind ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Andyy het volgende:
Gaat het om geluid of om de uitstraling?
Dan loop jij zeker ook rond met skullcandy?
Dealextreme misschien? http://dealextreme.comquote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik de omhuizing van een iPod video 30GB kan krijgen?
Oké, zet ik Surfspot ook even in mijn favo's.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon je surfspot korting en dan als die back2school actie er is krijg je er een iPod Touch voor 20 euro bij.
Als je die prima vind klinken kan je prima die speakers nemenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon met die witte Apple oordopjes. Klinken prima vind ik.
Maar het geluid is dus vergelijkbaar met een logitech setje van 100 euro?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:15 schreef Andyy het volgende:
[..]
Als je die prima vind klinken kan je prima die speakers nemen
Nope, kan het nergens vinden.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:12 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Dealextreme misschien? http://dealextreme.com
geendank btwquote:Op zondag 20 juni 2010 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nope, kan het nergens vinden.
Alsnog bedankt, zeer toffe site.
Geluid van Logitech (heb er meerdere gehad) is sowieso niet superquote:Op zondag 20 juni 2010 14:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Maar het geluid is dus vergelijkbaar met een logitech setje van 100 euro?
Ach Logitech is net de Hema, je weet wat je voor je geld koopt.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef Andyy het volgende:
[..]
Geluid van Logitech (heb er meerdere gehad) is sowieso niet super
Nee, ik heb het letterlijk over de omhuizing van een iPod video 30GB wit. Heb die iPod jaren gehad, heb nu iets langer een jaar een 120GB classic en kwam onlangs mijn oude iPod tegen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:42 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
geendank btwen ja. je kan mooi alles net even wat duurder, (ipv de dollar maar euro) verkopen, tikt lekker bij
En ik dacht btw dat je het over een crystal case had
oké, misschien even kijken op andere -googlen- China replica Ipod classic of video (wat het dus wasquote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik heb het letterlijk over de omhuizing van een iPod video 30GB wit. Heb die iPod jaren gehad, heb nu iets langer een jaar een 120GB classic en kwam onlangs mijn oude iPod tegen.
Ding was helemaal versleten etc. Aangezien ik hem graag wil bewaren dacht ik erover om een nieuwe hoes erom heen te doen.
He, verdorie. ik krijg helemaal nooit goeie hackintosh, en iedereen kan hetquote:
Ah Intel, dan wil dat sneller dan met een AMD processorquote:Op zondag 20 juni 2010 17:17 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb een i5 750 proc op 2.67 ghz (zeg maar de op één-nabeste iMac), 4GB ram, een hdd van 1 tb en een GeForce 9600GT. Heb een beetje bezuinigd op de videokaart, want ik wil toch niet enorm gamen. Ik zit nu op 10.6.0 en ben aan het uitzoeken of ik makkelijk naar 10.6.4 kan, maar voorlopig ben ik allang blij dat het werkt.
Het onboard geluid doet het niet, maar dat maakt me niet zoveel uit want ik gebruik een externe audio-interface voor muziekdingen. En met een klein beetje getweak kreeg ik de videokaart ook draaiend op de goede resolutie.![]()
Ik heb speciaal hardware bij elkaar gezocht en een nieuw systeem gebouwd dat zo goed mogelijk met Hackintosh zou werken. Vandaar Intel en Nvidia.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah Intel, dan wil dat sneller dan met een AMD processor
Ik heb ook al vrij vaak geprobeerd om alles werkende te krijgen, paar keer gelukt maar crashte weer enzo.
Deze vakantie maar eens weer proberen.
Welke distro heb je gebruikt?
en hoeveel was je kwijt? qua geld dan hé!?quote:Op zondag 20 juni 2010 17:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb speciaal hardware bij elkaar gezocht en een nieuw systeem gebouwd dat zo goed mogelijk met Hackintosh zou werken. Vandaar Intel en Nvidia.
Verder gewoon de Snow Leopard Retail dvd i.c.m. myHack (ook andere opties zoals Kakewalk geprobeerd, maar uiteindelijk werkte myHack het beste).
Svy, wat doe je...quote:
Je kan trouwens Ifixit proberen. snap niks van hun maargoed!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik de omhuizing van een iPod video 30GB kan krijgen?
Bijna 700 euro. Monitor, muis en toetsenbord had ik al.quote:Op zondag 20 juni 2010 19:00 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
en hoeveel was je kwijt? qua geld dan hé!?
Mja, beetje $$$, maar ook zin om wat nerderigs te doen. Ik wilde graag een vaste computer maar zat gewoon enorm tegen de prijs van de iMac aan te hikken, zeker omdat ik ook een prima MBP heb. Plus dat ik een beetje prutsen ook wel leuk vind, dus extra ram, grotere hdd etc, da's toch allemaal iets makkelijker inbouwen met een standaard pc-kast.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:45 schreef Junkie het volgende:
[..]
Svy, wat doe je...![]()
Waaarrrrommm...![]()
/drama
Wat was je reden om 't te doen? $$$?
Kan je een benchmark doen?
dat je ook nog serieus daar reacties gaat plaatsen in een klb topicquote:
Kan je wel beetje begrijpen.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
Waarmee kan ik een benchmarktestje doen?
Beetje jammer, die jaloerse anti-Apple mensenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat je ook nog serieus daar reacties gaat plaatsen in een klb topic
Geekbench:quote:Op zondag 20 juni 2010 22:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Kan je wel beetje begrijpen.![]()
![]()
Denk ook dat ik grotendeels om die reden nog steeds een PC als desktop heb.
MacPro is gewoon te duur.
Geekbench 2.1.6
Cinebench
Xbench
Ben wel benieuwd of het in de buurt komt van de i5 iMacs.
Die moet dus alleen de 27" i7 voor zich laten. Netjes. (en een sloot Mac Pro's natuurlijk)quote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Geekbench:
http://browse.geekbench.ca/geekbench2/view/261761
Het is dd3 RAM @ 1066, maar door een fout in de BIOS (denk ik) ziet hij het als DDR2 ram 667 Mhz. Weet niet hoe ik dat kan oplossen.
Het is te verleidelijk, ik moet ermee stoppenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat je ook nog serieus daar reacties gaat plaatsen in een klb topic
Er zitten wel een paar van de usual suspects weer. Ik bedoel, zo'n leolinedance negeer je toch intussen wel een keer? Of iedereen die spec voor spec gaat vergelijken dat zijn watergekoelde grafische kaart met eigen kernreactor toch 2fps meer biedt?quote:
Ik wil het ook op mijn Vaio zetten, maar ik heb alleen geen dvd speler erinquote:
quote:This UI works amazingly well, and the suddenly canonical example of when you'd use it the most often--you click on a web link in Mail, browse it in Safari, and then wish to return to Mail--illustrates this most obviously. Pre-multitasking, this series of steps could be dogged by many additional taps and swipes, depending on which screen your Mail and Safari icons were found. In iOS 4, it's a simple process: Read an email. Click a link. Read that page in Safari. Then, double-tap Home. In the apps list at the bottom, tap Mail. You're back.
Overall, this appears to be mobile multitasking done right.
quote:Apple's Mail app for iOS has always offered what is, to me, the ultimate email triage solution.In iOS 4, Mail gets even better. The first major improvement is a unified inbox, so those who want to check multiple email accounts can now do so without moving in and out of each account. To see this view, configure the device with multiple email accounts, run Mail, and choose All Inboxes from the Mailboxes screen. (Alternatively, you can quickly access individual account inboxes or navigate through the entire folder structure for individual accounts.) I've loaded up my iPod with three email accounts and it works great. Also, Mail sports a handy spellchecking feature--as do other apps, like Notes--providing a handy, Office-like red dotted underline under misspelled words. Tap the word and iOS displays a pop-up with potential fixes. Very nice.
For now, iOS 4 is a fine update that puts Apple's devices in a rarefied position in the market. I suspect much sales success will follow, but I'm more interested in technical prowess, capability, and usability. And in those key areas, iOS 4 really delivers.
Thurrot wordt eindelijk wijs.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Uw maandagochtend 'what-the-fuck': Thurrot is behoorlijk positief over iOS4
[..]
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zitten wel een paar van de usual suspects weer. Ik bedoel, zo'n leolinedance negeer je toch intussen wel een keer? Of iedereen die spec voor spec gaat vergelijken dat zijn watergekoelde grafische kaart met eigen kernreactor toch 2fps meer biedt?
Sowieso, wtf moet een linedancer met een Apple, ga toch lekker je stapjes oefenen joh..quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
![]()
vooral die leolinedance inderdaad, wat een drama die gozer
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sowieso, wtf moet een linedancer met een Apple, ga toch lekker je stapjes oefenen joh..
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat de neuk, wie heeft er nog meer een PM gekregen van Fok!Radio met als onderwerp Windows vs Apple. Ik heb me niet eens gemengd in heel dat discussie-topic van vanmiddag..
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat de neuk, wie heeft er nog meer een PM gekregen van Fok!Radio met als onderwerp Windows vs Apple. Ik heb me niet eens gemengd in heel dat discussie-topic van vanmiddag..
Ik heb ze weer naar jou doorverwezenquote:Beste Walter_Sobchak,
Wij willen vanavond een soort Microsoft vs. Apple uitzending maken van FOK!radio en zijn dus op zoek naar echte Apple-fanaten, en jij bent zo iemand hebben wij ons laten vertellen . Onze vraag is dan ook of we je vanavond even zouden kunnen bellen tussen 20:00 en 22:00 uur. Dat kan ook onder je username als je wil.
We horen het graag van je!
Groet,
Nolius en martijn_AR
Waarom naar mij? Jij bent echt F*cking 10x meer Apple-Freak dan ikquote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze weer naar jou doorverwezen
Oh nee, ik heb ze naar Swets doorverwezen; die kan technisch nog wel eea toelichten.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom naar mij? Jij bent echt F*cking 10x meer Apple-Freak dan ikZeker als je nagaat dat jij tig gadgets en zelfs aandelen van ze hebt..
Waar is Q.?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |