Verschil is niet alleen dat, maar ook nog dat de videokaart 512 MB geheugen heeft bij het 2,66 model.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Treces het volgende:
Ik ben aan het overwegen om een Macbook Pro te kopen voor mijn studie (Grafische opleiding). Ik heb inmiddels al besloten dat de 15" wel goed genoeg is voor mij. Ik kon echter geen keuze maken tussen de 2,53-GHz en de 2,66-GHz Macbook..
Zou iemand mij een indicatie kunnen geven of dat verschil echt van belang is voor mijn toekomstige plannen?
Daar ben ik me bewust van. Maar is dat die 200 euro waard?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:18 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Verschil is niet alleen dat, maar ook nog dat de videokaart 512 MB geheugen heeft bij het 2,66 model.
Ik heb nog nooit een programma gebruikt om de interface te wijzigen, ik kan het wel eens testen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
kan je dat niet in onyx wijzigen ofzo?
Lijkt mij alleen echt interessant als je net in mei een abonnement met de 3GS hebt afgesloten (omdat T-Mobile schijnbaar had laten weten dat er geen nieuw toestel aan zat te komenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:16 schreef Maravilla het volgende:
Met betrekking tot verlengen vond ik dit ook wel een interessant iets.Nooit geweten dat het bestond.
Lijkt me wel dat is al jaren zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:07 schreef hc-sjonny het volgende:
Weet iemand of er volgend jaar rond maart/april weer Back to School korting is?! of niet?!
f3 bedoel je?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Deventer__ het volgende:
Is er ook een toets om alle vensters in 1 keer naast elkaar te zetten?
Ja op die manier maar dat je dan in dat scherm verder kan werken. Want stel dat ik 4 schermen open heb, wat is dan de snelste manier om ze allemaal naast elkaar te krijgen?quote:
Slepen.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:59 schreef Deventer__ het volgende:
[..]
Ja op die manier maar dat je dan in dat scherm verder kan werken. Want stel dat ik 4 schermen open heb, wat is dan de snelste manier om ze allemaal naast elkaar te krijgen?
Senutiquote:Op zondag 20 juni 2010 12:15 schreef Milou__ het volgende:
Wat is het beste programma om je muziek van je ipod terug op je computer te krijgen?![]()
Anders ben ik fucked
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gisteren gemaakt. Ik blijf erbij: liever een F16 dan een iPad.
[ afbeelding ]
Welke telefoon heb je nu dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:26 schreef Andyy het volgende:
Ik ga overstappen op de iPhone 4
Heb nu een bagger Android
Oké, dan weet ik dat alvast. dan wacht ik even tot 2011quote:
Gewoon je surfspot korting en dan als die back2school actie er is krijg je er een iPod Touch voor 20 euro bij.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:10 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik dat alvast. dan wacht ik even tot 2011weet ook iemand hoeveel % er af gaat bij de BactoSchool acties?! of is dat elk jaar verschillend
Gewoon met die witte Apple oordopjes. Klinken prima vind ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Andyy het volgende:
Gaat het om geluid of om de uitstraling?
Dan loop jij zeker ook rond met skullcandy?
Dealextreme misschien? http://dealextreme.comquote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand trouwens enig idee waar ik de omhuizing van een iPod video 30GB kan krijgen?
Oké, zet ik Surfspot ook even in mijn favo's.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon je surfspot korting en dan als die back2school actie er is krijg je er een iPod Touch voor 20 euro bij.
Als je die prima vind klinken kan je prima die speakers nemenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon met die witte Apple oordopjes. Klinken prima vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |