abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83023291
HET BESPREKEN VAN HET KOPEN VAN NEPARTIKELEN IS NIET MEER TOEGESTAAN! ZIE POST: Chinese Webshops topic #72: "Waar alle prijzen bekend zijn"

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen.

V: Wat is illegaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en Wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.
In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, klik dan even op de spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''Chinese Webshops topic #..''.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2010 15:55:20 ]
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:03:12 #2
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83023576
tvp

Hopelijk krijg ik mijn pakketje overmorgen binnen...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:03:50 #3
296146 Ssonic
pi_83023597
ik post het ff nog een keer aangezien het andere topic na 2 posts al vol was

Heb dit keer een grote bestelling gedaan!
Vorige keer een refurbished ds besteld. Toen omgerekend zon 65 euro en kwam perfect aan!
Nu een...

7" Touch Screen TFT LCD Google Android 1.5 Tablet PC w / WiFi/Camera (ARM926EH-S rev5)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37867

omgerekend ¤120
Ben benieuwd! Fok!ken vanuit de bank zonder die zware laptop
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:14:02 #4
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_83023877
Ahhh, hier waren we gebleven.
Heb mijn bestelling donderdag ook eindelijk binnen. DX was niet zo snel als vorige keer maar ach, alles geleverd. En het werkt naar volle tevredenheid. USB-hub voor een paar euro die hier enkele tientjes kosten. Dan maar iets langer wachten.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 16:50:59 #5
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83024889
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:14 schreef ManAtWork het volgende:
Ahhh, hier waren we gebleven.
Heb mijn bestelling donderdag ook eindelijk binnen. DX was niet zo snel als vorige keer maar ach, alles geleverd. En het werkt naar volle tevredenheid. USB-hub voor een paar euro die hier enkele tientjes kosten. Dan maar iets langer wachten.
Heb nog een bestelling van DX lopen,, 2 weken gelden besteld ofzo.. nog niet gehsipped ach.. ik wacht wel
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zaterdag 19 juni 2010 @ 17:39:20 #6
296146 Ssonic
pi_83026051
das idd niet al te snel. Hoop mijne snel binnen te hebben. Vorige keer na 2 dagen shipped en na 2 weken binnen! Moest alleen nog naar postkantoor want moest pakketje ondertekenen (was bb gun :p) was het pakketjes blijkbaar onderschept. Tnt dealextreme ingelicht en zij gewoon opnieuw verzonden. Die keer kwam het wel door de douane!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:12:15 #7
268829 Berend.
pi_83026887
Heb me bestelling binnen gekregen, erg snel.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:13:44 #8
268829 Berend.
pi_83026917
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 17:39 schreef Ssonic het volgende:
das idd niet al te snel. Hoop mijne snel binnen te hebben. Vorige keer na 2 dagen shipped en na 2 weken binnen! Moest alleen nog naar postkantoor want moest pakketje ondertekenen (was bb gun :p) was het pakketjes blijkbaar onderschept. Tnt dealextreme ingelicht en zij gewoon opnieuw verzonden. Die keer kwam het wel door de douane!
Je krijgt toch een strafblad voor bbgun?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:23:02 #9
296146 Ssonic
pi_83027158
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:12 schreef Berend. het volgende:
Heb me bestelling binnen gekregen, erg snel.
Van dealextreme? Wanneer had je besteld?
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 18:13 schreef Berend. het volgende:

[..]

Je krijgt toch een strafblad voor bbgun?
Ik niet. Nu maar niet meer op ingaan
  zaterdag 19 juni 2010 @ 18:56:00 #10
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83027956
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Ssonic het volgende:

Vorige keer een refurbished ds besteld. Toen omgerekend zon 65 euro en kwam perfect aan!
Nu een...

7" Touch Screen TFT LCD Google Android 1.5 Tablet PC w / WiFi/Camera (ARM926EH-S rev5)

[ afbeelding ]

omgerekend ¤120
Als de batterij een beetje goed werkt
Ik wacht nog even totdat jij hem hebt, als hij jou goed bevalt bestel ik hem zeker!

[ Bericht 1% gewijzigd door MagischMannetje op 19-06-2010 19:02:56 ]
BonprixZavvi - Fandom en GeekgearMailbird - E-mail made beautiful
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:37:56 #11
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_83029051
Ik durf het te betwijfelen, dat van die battery, maar goed, we'll see.

Vraag me ook af hoe de browser performed. Zeker zaken als flash en zo, toch onderhand wel op heeeel veel websites aanwezig kunnen zwaar killing zijn voor zo'n tablet.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:44:05 #12
260123 mtchel112
hoi
pi_83029244
gelukkig is jack weer van de partij maar ff een vraagje, zou het verantwoord zijn om met deze adapter

http://www.lightake.com/d(...)_Power_Adapter-29773

deze aan te sluiten?

http://www.lightake.com/d(...)tor_Included)_-29768

heb geen zin in brand oid door chinese rommel

ga zoweiso nog n groene led strip bestellen om in mn scooter te bouwen, als iemand foto's wilt moetie het over n maand maar vragen :p
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:45:18 #13
268829 Berend.
pi_83029277
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:37 schreef neo2000 het volgende:
Ik durf het te betwijfelen, dat van die battery, maar goed, we'll see.

Vraag me ook af hoe de browser performed. Zeker zaken als flash en zo, toch onderhand wel op heeeel veel websites aanwezig kunnen zwaar killing zijn voor zo'n tablet.
3uur batterij las ik.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:52:48 #14
296146 Ssonic
pi_83029517
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:45 schreef Berend. het volgende:

[..]

3uur batterij las ik.
3 tot 4 uur idd. Das voor mij genoeg. Vind ik zelfs nog redelijk veel. Ga dat ding toch niet 3 uur non stop gebruiken. Alleen ff om mail te checken, spelletjes te spelen, fok, msn etc in bed of op bank. Gewoon handig hebbedingetje. ff erbij pakken als je hem nodig hebt.

Van dat flash, weet niet hoe dat zit. Maar het is gewoon google android. Er is dus gewoon een mogelijkheid om deze met het webbrowser evt uit te schakelen. Voor youtube is er een aparte applicate via de 'appstore van google' te downloaden. Heb je de browser niet voor nodig. Als ik hem binnen heb zal ik het zeker zeggen en natuurlijk de pics.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:52:51 #15
148453 gers
pi_83029520
tvp
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:56:55 #16
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83029655
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef Ssonic het volgende:

[..]

3 tot 4 uur idd. Das voor mij genoeg. Vind ik zelfs nog redelijk veel. Ga dat ding toch niet 3 uur non stop gebruiken. Alleen ff om mail te checken, spelletjes te spelen, fok, msn etc in bed of op bank. Gewoon handig hebbedingetje. ff erbij pakken als je hem nodig hebt.

Van dat flash, weet niet hoe dat zit. Maar het is gewoon google android. Er is dus gewoon een mogelijkheid om deze met het webbrowser evt uit te schakelen. Voor youtube is er een aparte applicate via de 'appstore van google' te downloaden. Heb je de browser niet voor nodig. Als ik hem binnen heb zal ik het zeker zeggen en natuurlijk de pics.
Kan je die app store ook online inzien. Wil wel ff kijken wat er zoal te dowloaden is.
En als ik hem heb besteld en hij is op de bank bijna op hang ik hem toch aan de lader? Op de vid. ziet hij er prima uit Android
  zaterdag 19 juni 2010 @ 19:58:57 #17
77711 Drifter__
pi_83029722
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:03:39 #18
296146 Ssonic
pi_83029878
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:56 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Kan je die app store ook online inzien. Wil wel ff kijken wat er zoal te dowloaden is.
En als ik hem heb besteld en hij is op de bank bijna op hang ik hem toch aan de lader? Op de vid. ziet hij er prima uit Android
Zo ziet het er ongeveer uit. In pricipe hetzelfde alleen beeldverhouding zou kunnen veranderen. Apps zijn meestal gratis.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:06:02 #19
296146 Ssonic
pi_83029963
http://www.android.com/market/#app=com.epocrates
Deze is beter. De orginele site.
omg!! zie ik daar doodle jump!
Waarom heeft deze tablet geen motion?!!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:08:07 #20
296146 Ssonic
pi_83030016
Ik moet zeggen.,. IK STA ECHT VERSTELD. Alleen voor die appstore zou ik hem al aanschaffen. Onwijs veel apps en bijna allemaal gratis

En die SNES NES GB SEGA emulators Volgens dat ene filmpje is het mogelijk een toetsenbord aan te sluiten. Dan moet een pc controller (voor een eurotje of 6 bij DX) ook werken!!
Boek je safari bij Beekse BergenF1 Store - Voor al je F1 GearZavvi - Fandom en Geekgear
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:17:51 #21
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83030385
quote:
Ziet er inderdaad wel vet uit, alleen ik zie mezelf er niet echt serieus mee rondlopen
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:21:09 #22
199418 jopiede
pi_83030519
gister me fiio boxen binnen gekregen, die van 27 dollar. Klinkt allemaal wel prima, gewoon goed voor lekker op het strand . Maar alleen, dan moet ik wel me computer meenemen. Want de enige plaats waar die kabel in werkt is me computer, me mobiel en ipod werken niet. Maar gelukkig is het een 3.5 mm jack to jack kabel. Dus koop eerst eff een nieuwe voordat ik ga zeuren
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:22:15 #23
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_83030558
En plots kwam er onverwachts binnen in de post...

Bedankt voor de kabelstriptang (of whatever het dan ook mag zijn, in ieder geval stript het kabels), anonieme fokker.
Ik ben net verhuisd
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:46:53 #24
183846 joepie91
pi_83031514
Overigens excuses voor de soms een beetje wazige foto's... het is een webcam met handmatige focus-ring, en dan zien dingen die je schuin houdt er ineens heel wazig uit
  zaterdag 19 juni 2010 @ 20:56:19 #25
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83031863
Joepie Fokker
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:22:41 #26
296146 Ssonic
pi_83033065
Hahahaa Joepie Fokker!
Vatte hem eerst niet. Dacht: wie heet er nou Fokker met zijn achternaam!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 21:33:08 #27
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83033558
Is deze hetzelfde:

Als hij naar het dagblad gaat duurt het wel een tijdje. Zou je een video of review kunnen maken als je hem binnen hebt?
  zaterdag 19 juni 2010 @ 23:00:53 #28
183846 joepie91
pi_83037982
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef Ssonic het volgende:
Hahahaa Joepie Fokker!
Vatte hem eerst niet. Dacht: wie heet er nou Fokker met zijn achternaam!
Het niveau is hoog dames en heren
  zaterdag 19 juni 2010 @ 23:04:54 #29
268829 Berend.
pi_83038196
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Het niveau is hoog dames en heren
quote:
Bedankt voor de kabelstriptang (of whatever het dan ook mag zijn, in ieder geval stript het kabels), anonieme fokker.
Ik ben net verhuisd
Klopt.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 23:45:00 #30
48067 neo2000
pi_83040095
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef jopiede het volgende:
gister me fiio boxen binnen gekregen, die van 27 dollar. Klinkt allemaal wel prima, gewoon goed voor lekker op het strand . Maar alleen, dan moet ik wel me computer meenemen. Want de enige plaats waar die kabel in werkt is me computer, me mobiel en ipod werken niet. Maar gelukkig is het een 3.5 mm jack to jack kabel. Dus koop eerst eff een nieuwe voordat ik ga zeuren
Laat wel; ff weten voor je naar het strand gaat, naar WELK strand je dan gaat, zodat ik niet mee hoef te "genieten" van jouw "muzieksmaak".

Mensen die hun eigen muziek mee nemen en dan hard aanzetten zodat anderen het ook verplicht aan moeten horen.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBonprixBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zondag 20 juni 2010 @ 09:33:08 #31
199418 jopiede
pi_83046423
Tja, zolang het geen hardcore is erger ik me er bij andere niet aan. Dus vind ik dat ik het zelf ook wel mee mag nemen Lig trouwens altijd op t strand bij noordwijk :p
  zondag 20 juni 2010 @ 10:26:51 #32
305691 ASUS-Lover
pi_83047050
quote:

Nu een...

[ afbeelding ]

omgerekend ¤120
ondersteunt deze dan wel Flash en dergelijke?
  zondag 20 juni 2010 @ 10:30:07 #33
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83047097
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:45 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Laat wel; ff weten voor je naar het strand gaat, naar WELK strand je dan gaat, zodat ik niet mee hoef te "genieten" van jouw "muzieksmaak".

Mensen die hun eigen muziek mee nemen en dan hard aanzetten zodat anderen het ook verplicht aan moeten horen.
Met decoration for fingers heb je nooit last van dit soort zaken
  zondag 20 juni 2010 @ 10:35:55 #34
48067 neo2000
pi_83047155
Ik knal op zulke sjappies gewoon altijd een paar shurikens en werpmessen af, om daarna mijn bbgun te pakken en er als een gek mee rond te zwaaien. Werkt meestal ook wel.
quote:
Op zondag 20 juni 2010 09:33 schreef jopiede het volgende:
Tja, zolang het geen hardcore is erger ik me er bij andere niet aan. Dus vind ik dat ik het zelf ook wel mee mag nemen Lig trouwens altijd op t strand bij noordwijk :p
Keigoeie logica. "Hullie doen het ook!".
  zondag 20 juni 2010 @ 10:48:49 #35
286650 -wtf-
pi_83047351
Na dit horloge
http://www.pandawill.com/(...)ch-black_p36196.html

en de goede ervaring met pandawill toch nog maar even een klokje besteld

http://www.pandawill.com/(...)ch-clear_p35485.html

En gelijk een nieuwe wekker

http://www.pandawill.com/(...)ck-color_p34532.html

De vorige keer duurde het twee en halve week voordat het op de mat lag dus ben benieuwd
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  zondag 20 juni 2010 @ 10:53:26 #36
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83047423
quote:
Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef -wtf- het volgende:
Na dit horloge
http://www.pandawill.com/(...)ch-black_p36196.html

en de goede ervaring met pandawill toch nog maar even een klokje besteld

http://www.pandawill.com/(...)ch-clear_p35485.html

En gelijk een nieuwe wekker

http://www.pandawill.com/(...)ck-color_p34532.html

De vorige keer duurde het twee en halve week voordat het op de mat lag dus ben benieuwd
Deze wekker?:

Dat ding is geniaal
  zondag 20 juni 2010 @ 11:03:15 #37
286650 -wtf-
pi_83047617
Ja die ben echt benieuwd dat leek mij wel een leuk dingetje en de prijs is ook beter bij pandawill dan dealextreme en dinodirect.
  zondag 20 juni 2010 @ 11:37:39 #38
297640 Athlon64x
pi_83048357
Light in box zie ik nergens vermeld die heeft leuke dingen zoals gsm jammers
  zondag 20 juni 2010 @ 11:48:22 #39
297640 Athlon64x
pi_83048655
Welke shop heeft radio control submarine ?
  zondag 20 juni 2010 @ 11:49:45 #40
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83048696
Ik wil dat touchscreen ding nu Alleen op het forum zie ik dat er veel mensen zijn waar staat waiting for supplier. Is hij bij jou al veranderd Ssonic?
Vattenfall cadeauZoek je mobiel op gsmwebBunq - bank of the free
  zondag 20 juni 2010 @ 11:55:31 #41
297640 Athlon64x
pi_83048877
Is de Euro weer gestegen ?
  zondag 20 juni 2010 @ 12:10:17 #42
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83049282
nee
  zondag 20 juni 2010 @ 12:12:29 #43
297640 Athlon64x
pi_83049331
http://www.wisselkoersen.nl/
1.24 was laasts nog 1.19
  zondag 20 juni 2010 @ 12:21:29 #44
305691 ASUS-Lover
pi_83049572
ik vraag me echt af of de Android Apad .. Flash sites enzo ondersteunt. aangezien de Ipad dit niet doet..
dan zal het dus een veel beter product zijn
  zondag 20 juni 2010 @ 12:47:04 #45
286650 -wtf-
pi_83050375
Hier wat foto's van pandawill horloge

Even bij lokale horlogeboer wat schakels eruit laten halen en klaar voor gebruik
  zondag 20 juni 2010 @ 13:10:39 #46
243120 Stickvis
pi_83051223
ziet er wel nice uit.. denk alleen lastig te lezen in de zon
  zondag 20 juni 2010 @ 13:20:05 #47
286650 -wtf-
pi_83051559
Dat valt echt nog wel mee ze zijn behoorlijk fel die ledjes
  zondag 20 juni 2010 @ 13:20:46 #48
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83051583
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:21 schreef ASUS-Lover het volgende:
ik vraag me echt af of de Android Apad .. Flash sites enzo ondersteunt. aangezien de Ipad dit niet doet..
dan zal het dus een veel beter product zijn
Er staat android op en dir is van Google. Dus je krijgt niet zo'n gare namaak firmware. En er is een grote android market dus zou er vast wel wat op te vinden zijn. En anders is het voor 120 euro nog een mooi ding.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:29:43 #49
48067 neo2000
pi_83051936
Moet je voor de fun maar eens na je pc geïnstalleerd te hebben, geen flash installeren en gaan browsen. Bijna elke site heeft wel *iets* van flash, al zijn het maar de banners.
Daarom vraag ik mij ook af hoe bruikbaar het is zonder flash; mijn vermoeden is dat het niet werkt en dus de "browsing experience" heel anders zou zijn dan bijvoorbeeld op een laptop.
  zondag 20 juni 2010 @ 13:50:24 #50
243120 Stickvis
pi_83052803
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:20 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Er staat android op en dir is van Google. Dus je krijgt niet zo'n gare namaak firmware. En er is een grote android market dus zou er vast wel wat op te vinden zijn. En anders is het voor 120 euro nog een mooi ding.
Ik wacht nog even op de batterij tijden
Big Fish GamesVoordelig uit? Ticketveiling.nlHoesjes? Casetify!
  zondag 20 juni 2010 @ 14:48:28 #51
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83054987
Valt me trouwens op dat de prijzen in winkels nogal kunnen verschillen als je een andere valuta kiest.

Net weer een bestelling gedaan bij buyincoins, deze staat standaard op Euro. Heel handig want dan kun je de prijs moeilijk vergelijken met die van de concurrent in $$$ Kun je wel in het menu veranderen maar het blijft irritant.

Net even via de Paypal rekenmachine zitten kijken welke valuta nu het goedkoopst is. In US dollars betaalde ik toch echt 30 cent minder op bijna $14

Viel me een keer op bij een Britse winkel, scheelde me iets van 12 euro op 150 euro als ik in dollars betaalde
  zondag 20 juni 2010 @ 14:53:24 #52
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83055199
Die android tablet ziet er wel tof uit, ben benieuwd!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zondag 20 juni 2010 @ 15:13:54 #53
260123 mtchel112
hoi
pi_83055934
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef monkeybrain het volgende:
Valt me trouwens op dat de prijzen in winkels nogal kunnen verschillen als je een andere valuta kiest.

Net weer een bestelling gedaan bij buyincoins, deze staat standaard op Euro. Heel handig want dan kun je de prijs moeilijk vergelijken met die van de concurrent in $$$ Kun je wel in het menu veranderen maar het blijft irritant.

Net even via de Paypal rekenmachine zitten kijken welke valuta nu het goedkoopst is. In US dollars betaalde ik toch echt 30 cent minder op bijna $14

Viel me een keer op bij een Britse winkel, scheelde me iets van 12 euro op 150 euro als ik in dollars betaalde
bovenaan kun je valuta kiezen, ook op dollar;)
  zondag 20 juni 2010 @ 15:28:11 #54
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83056447
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:13 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

bovenaan kun je valuta kiezen, ook op dollar;)
Dat zeg ik toch
Het punt is dat je niet standaard op Euro moet afrekenen.
  zondag 20 juni 2010 @ 16:57:56 #55
183846 joepie91
pi_83060870
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef Stickvis het volgende:

[..]

Ik wacht nog even op de batterij tijden
3 uur was het toch?

Overigens wil ik die tablet ook best wel graag hebben

Niet toevallig iemand die er even eentje wil bestellen op mijn per ongeluk geplaatste adres?
  zondag 20 juni 2010 @ 17:13:43 #56
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83061559
Op Ebay heb je ook soortgelijke tablets (en goedkoper).

Misschien wel het kijken waard.
6 eien
  zondag 20 juni 2010 @ 18:34:20 #57
296146 Ssonic
pi_83064714
Op ebay zijn er inderdaad soortgelijke tablets. Maar zeker niet goedkoper. Op dx zijn ook goedkopere te vinden. Eentje van 500 dollar maar ook eentje van 100 dollar. 78 euro dus. De reden dat ik die niet genomen heb is omdat hij lelijk eruit ziet en geen camera heeft. Die van mij heeft ook usb. Verder is hij precies hetzelfde. 7 inch google android 1.5. Je hebt er dus al eentje voor onder de 80. Op ebay zul je ze niet veel goedkoper zien. Er staat bij mij nu 'waiting for supplier' Als ik dat had geweten had ik een andere bestelt. In plaats dat ze zeggen dat hij uitverkocht is. :s Als die van mij goed bevalt neem ik er nog een paar en verkoop die door.
  zondag 20 juni 2010 @ 18:40:23 #58
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83064919
Kennen jullie WSdeal al? Dat is volgens mij de leverancier van focalprice, je kan het daar nog goedkoper krijgen!!
  zondag 20 juni 2010 @ 18:42:36 #59
297640 Athlon64x
pi_83065009
Maar Euro is nu 1.23 iets gestegen dus

waar kan je zoiets halen
  zondag 20 juni 2010 @ 18:50:58 #60
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83065314
Hier heb je de DR dre oortjes voor 1315 dollar : http://www.wsdeal.com/EP3(...)r_Tour_Headphones.ws

Vet!!
Bunq - bank of the freeFiverr - alle diensten vanaf 5 piekVodafone aanbiedingen
  zondag 20 juni 2010 @ 18:57:35 #61
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83065598
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:50 schreef Niemand.. het volgende:
Hier heb je de DR dre oortjes voor 1315 dollar : http://www.wsdeal.com/EP3(...)r_Tour_Headphones.ws

Vet!!
Komen nog verzendkosten bij geloof ik.
6 eien
  zondag 20 juni 2010 @ 19:04:52 #62
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83065870
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:57 schreef Twizu het volgende:

[..]

Komen nog verzendkosten bij geloof ik.
Ik heb even gekeken bij een order van 4 kleinen dingen (0.154kg) (stylus, hoesje kabel, oortjes) is het 4 dollar, valt mee, het is nog altijd geodkoper (soms) dan focalprice.
  zondag 20 juni 2010 @ 19:34:28 #63
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_83066910
volg
Hoi
  zondag 20 juni 2010 @ 20:25:00 #64
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83068933
Ik moet eigenlijk nog oortjes voor de vakantie. Weet iemand goede oortjes voor onder de 10 dollar?
  zondag 20 juni 2010 @ 21:06:17 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83071097

Voor de goede orde met wat uitleg:
Punch Down Network UTP Cable Cutter Stripper
Features:
- Brand New,High quality.
- Easy and safe to use,punch down wires on modular connectors.
- Strip twisted-pair UTP/STP data cables and wires and terminates wires into 110 blocks.
- Great for CAT-5, CAT-5e, and CAT-6 data cable.
- Plastic punch down tool.

Btw... Iemand die dr Dre doppen al kunnen bestellen? Ik kan niet naar me shoppingchart etc..

[ Bericht 29% gewijzigd door tokko1 op 20-06-2010 21:41:11 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  zondag 20 juni 2010 @ 21:29:01 #66
199418 jopiede
pi_83072301
Weet iemand of de FiiO oplaadbare batterijen oplaad wanneer hij aan het usb kabeltje zit?
  zondag 20 juni 2010 @ 21:56:06 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83074304
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]

Features:
- Strip twisted-pair UTP/STP data cables and wires and terminates wires into 110 blocks.

Btw... Iemand die dr Dre doppen al kunnen bestellen? Ik kan niet naar me shoppingchart etc..
Is dat overigens de gemiddelde kwaliteit van hun webcams?

Wel humor dat iemand zichzelf afvroeg of iemand nu echt Fokker heet... uhhh iets met vliegtuigen
  zondag 20 juni 2010 @ 22:28:37 #68
305691 ASUS-Lover
pi_83076899
iemand al eens besteld bij: www.Madeinchina.com ?
  zondag 20 juni 2010 @ 22:54:57 #69
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83078678
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef ASUS-Lover het volgende:
Ziet er opzich goed uit, veel items met FreeShipping enzo Denk dat 't Chinese marktplaats achtig is.. Misschien maar een proef order doen keertje
  zondag 20 juni 2010 @ 23:09:22 #70
296146 Ssonic
pi_83079453
brand new nds ds lite console Video Game Console System english version hot-sell

$ 105.72 ~ 112.00 /

Knab - Jouw online bankFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  zondag 20 juni 2010 @ 23:12:16 #71
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_83079609
vandaag bevestiging gehad van verzenden van mijn pakket

www.xcfashion.com

Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  zondag 20 juni 2010 @ 23:14:00 #72
296146 Ssonic
pi_83079713

zondag 20 juni 2010 @ 23:20:54 #73
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83080125
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Ssonic het volgende:
brand new nds ds lite console Video Game Console System english version hot-sell

$ 105.72 ~ 112.00 /

Niet zo heel vele verstand van; maar een NDS lite is toch niet zo heel duur meer sind de NDSI uit is ?
hier in NL toch ook rond de 100 euro?

dan ga je t risico toch niet lopen om er 1 uit china te halen?
  maandag 21 juni 2010 @ 01:10:59 #74
113945 poepeneesje
bR33Z4h
pi_83084521
Kan er niet een nieuwe OP gemaakt worden met daarin "nieuwe" sites?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 21 juni 2010 @ 06:56:17 #75
305691 ASUS-Lover
pi_83086588
bij madeinchina.com hebben ze een speciale manier van betalen, om het voor ons veiliger te maken.

je betaald de site -> de verkoper verstuurd het pakketje -> het komt bij jou aan -> jij geeft aan dat hij bij jouw is (ofzo) -> de verkoper krijgt geld
  maandag 21 juni 2010 @ 07:54:38 #76
280551 Arboxx
pi_83086866
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef Athlon64x het volgende:
Maar Euro is nu 1.23 iets gestegen dus

waar kan je zoiets halen
Dat is nou leuk om te hebben voor in de vissenkom..
  maandag 21 juni 2010 @ 09:58:10 #77
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83088666
quote:
Op maandag 21 juni 2010 06:56 schreef ASUS-Lover het volgende:
bij madeinchina.com hebben ze een speciale manier van betalen, om het voor ons veiliger te maken.

je betaald de site -> de verkoper verstuurd het pakketje -> het komt bij jou aan -> jij geeft aan dat hij bij jouw is (ofzo) -> de verkoper krijgt geld
Dit is ook de wijze van Tradetang idd, zelf nog geen ervaring mee
maar lijkt me idd wel veilig te zijn, al lijkt me dat er best mensen soms beweren dat ze niks hebben ontvangen terwijl dat wel zo is ..
  maandag 21 juni 2010 @ 11:30:50 #78
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83091409
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:34 schreef Ssonic het volgende:
Op ebay zijn er inderdaad soortgelijke tablets. Maar zeker niet goedkoper. Op dx zijn ook goedkopere te vinden. Eentje van 500 dollar maar ook eentje van 100 dollar. 78 euro dus. De reden dat ik die niet genomen heb is omdat hij lelijk eruit ziet en geen camera heeft. Die van mij heeft ook usb. Verder is hij precies hetzelfde. 7 inch google android 1.5. Je hebt er dus al eentje voor onder de 80. Op ebay zul je ze niet veel goedkoper zien. Er staat bij mij nu 'waiting for supplier' Als ik dat had geweten had ik een andere bestelt. In plaats dat ze zeggen dat hij uitverkocht is. :s Als die van mij goed bevalt neem ik er nog een paar en verkoop die door.
Ik heb een mailtje naar Jack gestuurd om hem via de officiele taobao te kopen. Staat ook op de site van HiApad.
http://hiapad.taobao.com/
  maandag 21 juni 2010 @ 11:37:20 #79
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83091612
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:10 schreef poepeneesje het volgende:
Kan er niet een nieuwe OP gemaakt worden met daarin "nieuwe" sites?
Kan wel helpen met plaatjes aanpassen enzo.. beetje photoshoppen. Iemand die tekst aan wil passen? Staat toch op z'n Wiki?

Welke chinese sites moeten er allemaal in de OP verwerkt worden?
- DealExtreme
- Zarmark
- Focalprice
- Budgetgadgets
- Buyincoins
-
-
  maandag 21 juni 2010 @ 11:44:41 #80
286650 -wtf-
pi_83091871
Hier verkopen ze zo'n mini onderzeeboot.
http://www.hobbytrade.nl/mini-onderzeeboot-p-138.html
Het is wel weer even 23 euro inclusief verzending maar wel grappig voor in het aquarium achter de discus vissen aan
Zavvi - Fandom en GeekgearAliExpress - die hebben ALLES!Speel mee met Lucky Day en win!
  maandag 21 juni 2010 @ 11:47:30 #81
286650 -wtf-
pi_83091964
Deze kunnen er ook nog bij
www.pandawill.com hier heb ik zelf al wat besteld en binnen gekregen
www.everbuying.com heb ik hier gelezen dat andere al wat binnen gehad hebben
www.dinodirect.com deze vond ik op een ander forum maar vind ik persoonlijk duurder.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:10:39 #82
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_83092728
www.lightinthebox.com zag ik in een tijdschrift laatst staan...

edit: wanneer ik in Hong Kong ben, ga ik altijd nar die boekhandeltjes waar ze heel veel 'artbooks' hebben, en dan voornamelijk van manga/anime en games enzo... en die kosten je dan 10 euro per stuk ofzo. Is er geen site waar je die boeken ook kunt bestellen, voor soortgelijke prijzen!?
  maandag 21 juni 2010 @ 12:15:13 #83
286650 -wtf-
pi_83092839
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:

edit: wanneer ik in Hong Kong ben, ga ik altijd nar die boekhandeltjes waar ze heel veel 'artbooks' hebben, en dan voornamelijk van manga/anime en games enzo... en die kosten je dan 10 euro per stuk ofzo. Is er geen site waar je die boeken ook kunt bestellen, voor soortgelijke prijzen!?
Alleen heb je daar een hoop artikelen waar je ook nog verzendkosten bij moet betalen
  maandag 21 juni 2010 @ 12:18:27 #84
286650 -wtf-
pi_83092925
her eent duikboot met gratis verzendkosten

http://www.dinodirect.com(...)ing-Toy-NO-8836.html
  maandag 21 juni 2010 @ 12:29:16 #85
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83093251
  maandag 21 juni 2010 @ 13:23:40 #86
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83095079
quote:
'Is it washable? '
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:34 schreef Ssonic het volgende:

welke wou je anders kopen dan?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:24:54 #87
280551 Arboxx
pi_83095121
  maandag 21 juni 2010 @ 14:05:00 #88
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83096834
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Kan wel helpen met plaatjes aanpassen enzo.. beetje photoshoppen. Iemand die tekst aan wil passen? Staat toch op z'n Wiki?

- DealExtreme
- Zarmark
- Focalprice
- Budgetgadgets
- Buyincoins
-
-
lightake
  maandag 21 juni 2010 @ 14:06:28 #89
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83096906
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:

Probeert is op taobao wat te zoeken, en dan bij jack pricerequestje te doen

Trouwens die gene die de tip gaf( dacht Monkeybrain ); om alsnog in Dollars te betalen bij Buyincoins( en andere shops)
heeft nog gelijk ook.. even als voorbeeld 100 RJ45 plugjes genomen. Betaal ik in euro ¤2.79
als ik hem naar dollar wijzig en omreken betaal ik ¤2.65 ofzo kan toch best veel schele op grote orders

[ Bericht 23% gewijzigd door Downstar op 21-06-2010 14:12:49 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 14:39:16 #90
280551 Arboxx
pi_83098099
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

Trouwens die gene die de tip gaf( dacht Monkeybrain ); om alsnog in Dollars te betalen bij Buyincoins( en andere shops)
heeft nog gelijk ook.. even als voorbeeld 100 RJ45 plugjes genomen. Betaal ik in euro ¤2.79
als ik hem naar dollar wijzig en omreken betaal ik ¤2.65 ofzo kan toch best veel schele op grote orders
Je bespaart al gauw 0,14 eurocent als je 100 RJ45 plugjes koopt
1,40 euro als je 10 00 plugjes
en al 14,00 euro als je 100 00 plugjes neemt

Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek goedkoper bij booking.comHoesjes? Casetify!
  maandag 21 juni 2010 @ 14:42:44 #91
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_83098240
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:05 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

lightake
www.webshopsforum.nl natuurlijk
t is niet illegaal, dr wordt niets verkocht, maar handig is t wel
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 21 juni 2010 @ 14:50:30 #92
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83098640
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef mickeyD het volgende:

[..]

Er zijn geen forums beschikbaar.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:57:43 #93
268829 Berend.
pi_83099002
Tiffany/Rachel is vervangen door ene Kyle.
  maandag 21 juni 2010 @ 15:17:08 #94
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83100049
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef Berend. het volgende:
Hopelijk snellere service
  maandag 21 juni 2010 @ 15:44:44 #95
268726 thecuriousone
nen belg
pi_83101700
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:25 schreef Niemand.. het volgende:
Ik moet eigenlijk nog oortjes voor de vakantie. Weet iemand goede oortjes voor onder de 10 dollar?
http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=62_51&products_id=402
jaja, en azo...
  maandag 21 juni 2010 @ 15:53:33 #96
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83102171
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef Berend. het volgende:
Dus die doet ook tb orders?
En hoe luid het nieuwe e-mailadres?

[ Bericht 3% gewijzigd door MagischMannetje op 21-06-2010 16:02:46 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 16:21:21 #97
268829 Berend.
pi_83103544
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Dus die doet ook tb orders?
En hoe luid het nieuwe e-mailadres?
Yeah. Werd terug gemaild op: service01@zarmark.com
  maandag 21 juni 2010 @ 17:03:31 #98
121310 venomsnake
El Saltador
pi_83105790
Straks weer eens wat leuke dingetjes uitzoeken op Taobao .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 21 juni 2010 @ 17:10:53 #99
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83106154
quote:
Heb je d'r ervaring mee? Dit zijn toch niet van die oortjes die na een paar week slecht en vaag gaan doen (of helemaal niks meer)
  maandag 21 juni 2010 @ 17:54:07 #100
297640 Athlon64x
pi_83108167
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:14 schreef Ssonic het volgende:
[ afbeelding ]

AHAHAHAHAHAh kan je er ook psp games mee afspelen
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingKnab - Jouw online bankZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  maandag 21 juni 2010 @ 18:57:42 #101
48067 neo2000
pi_83110635
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef mickeyD het volgende:

[..]

Plaatje bovenin.. Our wattus?
  maandag 21 juni 2010 @ 19:20:31 #102
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83111616
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik praat geen poep
  maandag 21 juni 2010 @ 19:30:37 #103
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83112156
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik praat geen poep
weet ik
  maandag 21 juni 2010 @ 20:22:53 #104
297640 Athlon64x
pi_83115065
1.00 EUR = 1.23280 USD 1cent omhoog
  maandag 21 juni 2010 @ 21:53:43 #105
305691 ASUS-Lover
pi_83120563
ssonic.. moest jij direct betalen? of kon je ook zeg maar vanaf je bankrekening laten afschrijven?
(voor de imi ipad)
  maandag 21 juni 2010 @ 22:46:48 #106
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83123802
quote:
Op zondag 20 juni 2010 18:50 schreef Niemand.. het volgende:

Vet!!
Komt nog 8.7 dollar verzendkosten bij
Iemand nog een goed goedkoop alternatief ? ±$15
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:27:41 #107
225977 Semmm
pi_83128211
Ik heb hier nog Dr anDre oordopjes liggen,1x getest maar ik heb betere oordopjes dus deze zijn niet nodig. Voor 10 euro inclusief stuur ik ze naar je op zonder de enorme doos erbij.
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  dinsdag 22 juni 2010 @ 00:36:25 #108
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_83128535
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Er zijn geen forums beschikbaar.
misschien zo wel?

http://www.webshopsforum.nl/index.php
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 22 juni 2010 @ 01:15:19 #109
113945 poepeneesje
bR33Z4h
pi_83129463
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef tokko1 het volgende:

- BudgetGadgets (www.budgetgadgets.com)
- BuyinCoins (www.buyincoins.com)
- DealExtreme (www.dealextreme.com)
- DinoDirect (www.dinodirect.com)
- Everbuying (www.everbuying.com)
- Focalprice (www.focalprice.com)
- Lightake (www.lightake.com)
- Lightinthebox (www.lightinthebox.com)
- MadeInChina (www.madainchina.com)
- PandaWill (www.pandawill.com)
- Zarmark (www.zarmark.com)
  dinsdag 22 juni 2010 @ 04:47:46 #110
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83130761
Iemand ervaring met alpha brainwavz? Ze zijn voor 10 dollar bij mp4nation. Of weet iemand nog betere oortjes voor rond de 10 dollar/euro?
Voordelig uit? Ticketveiling.nlFiverr - alle diensten vanaf 5 piekVattenfall cadeau
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:12:49 #111
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_83132289
Pakketje van Buyincoins is binnen 2 xbox360 controller accu's voor 3 dollar per stuk en 4 ipod oordopjes
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:20:26 #112
286650 -wtf-
pi_83132427
-spamedit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Harajuku. op 22-06-2010 15:15:25 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:22:12 #113
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_83132454
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:20 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Wat zijn de verzendkosten daarzo?
Tis nep :p
Hoax/Phishing of hoe noem je dat
scam
Hoi
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:15:15 #114
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83133774
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 01:15 schreef poepeneesje het volgende:

[..]
Er zijn behoorlijk wat nieuwe gevonden/opgestart zeg
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:28:29 #115
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83134148
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:22 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

scam
Ik klikte
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:32:42 #116
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_83134275
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:22 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

scam
Hoe weet je dat!? Site zag er normaal uit.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:57:15 #117
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83135054
quote:
Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Komt nog 8.7 dollar verzendkosten bij
Iemand nog een goed goedkoop alternatief ? ±$15
JA philips voor 15 euro, zijn 10x beter...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 10:58:43 #118
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83135093
Dus voor TB order kan ik alleen op service01(apenstaartje)zarmark(punt)com terecht?
Duurt namelijk wel een beetje lang
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:17:21 #119
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83135738
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

JA philips voor 15 euro, zijn 10x beter...
Zien dr gewoon leuk uit
Heb hier ook wel Senheiser dopjes van 50 euro liggen, dáár komt pas goed geluit uit.. BETER dan philips

Maar ik heb ook nog niets terug van service01 Gister wel mail van de normale zarmark...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:39:14 #120
280551 Arboxx
pi_83136502
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:33 schreef monica26088 het volgende:

[..]

Houdt u er rekening mee dat uw woorden.
Het me spijt u?
Het me spuitspijt u?
Bunq - bank of the freeMailbird - E-mail made beautifulMailbird - E-mail made beautiful
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:52:41 #121
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83136955
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zien dr gewoon leuk uit
Heb hier ook wel Senheiser dopjes van 50 euro liggen, dáár komt pas goed geluit uit.. BETER dan philips

Maar ik heb ook nog niets terug van service01 Gister wel mail van de normale zarmark...
Weet ik, ik bedoelde meer dat je beter goedkope merkspullen kan kopen dan goedkope fakes... Ikzelf heb trouwens de Beats by Dre, de echte dan dan met Controltalk...

Daar komt pas echt geluid uit...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:53:40 #122
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_83136989
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoe weet je dat!? Site zag er normaal uit.
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:33 schreef monica26088 het volgende:

[..]

Houdt u er rekening mee dat uw woorden.
Het me spijt u?
Weer zo'n lageloner met google translate
Hoi
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:06:10 #123
268726 thecuriousone
nen belg
pi_83137462
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 04:47 schreef Niemand.. het volgende:
Iemand ervaring met alpha brainwavz? [...]
Ik zelf niet maar via Google vind je mensen met ervaring
jaja, en azo...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:58:00 #124
161349 Glijdt_licht
Patat
pi_83139295
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zozo:
[..]

Van dealextreme
Nou, ik heb een nieuwe controller binnen. Maar hij is best pauper . Geen druk-gevoelige knoppen zoals een echte DS2, schouderknoppen zijn kut en de sticks erg stijf. Dan binnenkort nog maar opzoek naar een echte DS2. Hun memorysticks voor de PS2 zijn wel goed . $5 voor 64MB ofzo
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:25:14 #125
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83140222
-spamedit-
Lol WTF

[ Bericht 59% gewijzigd door Harajuku. op 22-06-2010 15:14:56 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:05:21 #126
183846 joepie91
pi_83144557
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]

Features:

Ah ja. Mja, hij werkt ook prima voor andere soorten kabels. In ieder geval bedankt, hij werkt érg goed. Aanrader
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Is dat overigens de gemiddelde kwaliteit van hun webcams?

Wel humor dat iemand zichzelf afvroeg of iemand nu echt Fokker heet... uhhh iets met vliegtuigen
Ik ben blij dat jij die laatste opmerking maakt, hoef ik hem niet te maken
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef ASUS-Lover het volgende:
Ik krijg erg veel spam van die toko, ik zou uitkijken
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 01:15 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Suntekstore?

En LightInTheBox is niet allemaal free shipping.
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 04:47 schreef Niemand.. het volgende:
Iemand ervaring met alpha brainwavz? Ze zijn voor 10 dollar bij mp4nation. Of weet iemand nog betere oortjes voor rond de 10 dollar/euro?
Niet rond de 10 euro, maar je kunt natuurlijk altijd de Kanen MD-52 kopen
Destijds voor iets van 3 euro bij Jack gekocht, weet niet of ie ze nu nog steeds heeft. Gevlochten kabel ipv rubber, in-ear (+noise isolation), en érg goed geluid, vooral basweergave is erg mooi.

-spamedit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Harajuku. op 22-06-2010 15:14:39 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:19:30 #127
296999 Sanchos
pi_83145207
Ik wacht al 2 weken op mymemory.co.uk, en ook 2 weken op dealextreme, Dat van dealextreme ben ik wel gewend, maar van UK naar NL moet toch wel iets sneller gaan?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:22:51 #128
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_83145382
Help mij met kiezen, moet voor een noob oordoppen bestellen.

Zal ik kiezen voor KM-91
http://lightake.com/detai(...)for_iPod_KM_91-25637

of
Meizu EP10
http://lightake.com/detai(...)eadphone_White-26076

of gewoon
http://www.buyincoins.com(...)p3-product-1563.html
Hoi
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:25:37 #129
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83145502
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Unreal88 het volgende:
Help mij met kiezen, moet voor een noob oordoppen bestellen.

Zal ik kiezen voor KM-91
http://lightake.com/detai(...)for_iPod_KM_91-25637

of
Meizu EP10
http://lightake.com/detai(...)eadphone_White-26076

of gewoon
http://www.buyincoins.com(...)p3-product-1563.html
Weet die noob dat ze 1 voor 1 allemaal kut zijn... En ze zijn allemaal hetzelfde ook nog...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:31:25 #130
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_83145784
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Weet die noob dat ze 1 voor 1 allemaal kut zijn... En ze zijn allemaal hetzelfde ook nog...
Ze zijn dus niet hetzelfde grapjas :p
Die Meizu en Kanen zijn nog wel ok
alleen die ipod clone dingen van 1,50 niet waarschijnlijk

Want iedereen hier zoekt goedkope alternatieven voor ipod doppen :p
http://focalprice.com/EP0(...)e_iPod_Earphone.html
Kan ook nog deze nemen, reviews zijn overwegend positief.
Hoi
Boek goedkoper bij booking.comAliExpress - die hebben ALLES!Zoek je mobiel op gsmweb
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:33:58 #131
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83145897
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:31 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ze zijn dus niet hetzelfde grapjas :p
Die Meizu en Kanen zijn nog wel ok
alleen die ipod clone dingen van 1,50 niet waarschijnlijk

Want iedereen hier zoekt goedkope alternatieven voor ipod doppen :p
http://focalprice.com/EP0(...)e_iPod_Earphone.html
Kan ook nog deze nemen, reviews zijn overwegend positief.
Wel een miniem verschil, maar inderdaad. Ze zijn anders...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:37:18 #132
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_83146071
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Wel een miniem verschil, maar inderdaad. Ze zijn anders...
Hoe weet jij dat nou
In oordoppen van 1,50 inc shipping of 4,50 inc shipping zit een huge verschil hoor, ga even er vanuit dat shipping 50 cent kost dan zijn er dus 4x zoveel kosten voor die oordoppen, dat is echt een groot kwaliteitsverschil

http://www.focalprice.com(...)Headphone_White.html
al denk ik dat die van lightake nep zijn als ze bij FP 3x zo duur zijn
Hoi
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:47:05 #133
183846 joepie91
pi_83146581
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:37 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou
In oordoppen van 1,50 inc shipping of 4,50 inc shipping zit een huge verschil hoor, ga even er vanuit dat shipping 50 cent kost dan zijn er dus 4x zoveel kosten voor die oordoppen, dat is echt een groot kwaliteitsverschil

Volgens die redenatie zouden alle Chinese webshops gigantische scams zijn

Overigens, ik wilde eigenlijk die tablet gaan bestellen, maar het lijkt erop dat hij niet op voorraad is ofzo? Ik zie er erg veel mensen over klagen op de forums... Weet iemand misschien een andere plaats waar ik voor een vergelijkbare prijs zo'n tablet kan krijgen? (en dan bedoel ik dus die met de Rockchip chipset, oftewel de "echte" apad).
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:50:59 #134
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_83146782
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Volgens die redenatie zouden alle Chinese webshops gigantische scams zijn

Overigens, ik wilde eigenlijk die tablet gaan bestellen, maar het lijkt erop dat hij niet op voorraad is ofzo? Ik zie er erg veel mensen over klagen op de forums... Weet iemand misschien een andere plaats waar ik voor een vergelijkbare prijs zo'n tablet kan krijgen? (en dan bedoel ik dus die met de Rockchip chipset, oftewel de "echte" apad).
mp4nation
Zo'n smartq is ook heel goed maar wel duur
Hoi
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:52:44 #135
183846 joepie91
pi_83146861
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:50 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

mp4nation
Zo'n smartq is ook heel goed maar wel duur
Mja ik kan me nog herinneren dat er erg veel klachten waren over de bouwkwaliteit van de SmartQ
En sowieso is die voor mij inderdaad wat te duur.

EDIT: Hmm, ik kan hem niet vinden op mp4nation?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:01:11 #136
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_83147349
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:52 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Mja ik kan me nog herinneren dat er erg veel klachten waren over de bouwkwaliteit van de SmartQ
En sowieso is die voor mij inderdaad wat te duur.

EDIT: Hmm, ik kan hem niet vinden op mp4nation?
Nee daar hebben ze geen apad maar volgens mij is smartq > apad

http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_27&products_id=389
ownt wel maar is idd kleiner
Hoi
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:25:13 #137
183846 joepie91
pi_83148709
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:01 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Nee daar hebben ze geen apad maar volgens mij is smartq > apad

http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_27&products_id=389
ownt wel maar is idd kleiner
SmartQ is te duur, vandaar dat ik dus op zoek ben naar een apad

Overigens, EINDELIJK beginnen ze in China met de productie van e-ink e-readers. Kreeg net een nieuwsbrief van Focalprice waarin deze stond: http://www.focalprice.com/EM517W/Telcast_TLK3_4GB_6_eBook_Reader_White.html?utm_source=benchmarkemail&utm_medium=Email_marketing&utm_content=eBook_Reader&utm_campaign=EM517W&utm_source=BenchmarkEmail&utm_campaign=Jun_21_2010_Email_Copy&utm_medium=email
Misschien zijn er binnenkort eindelijk <$100 e-readers te krijgen. De Kindle en eSlick zijn toch echt wat duur voor een digitale boekenlezer.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:59:55 #138
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83151249
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:37 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou

Ik bedoel natuurlijk qua uiterlijk. Alsof ik die specs ga lezen die al 100.000x zijn door gekopieerd... En sowieso, zal ik die toch niet lezen aangezien ze onderdoen aan wat ik gewend ben. En ze zijn allemaal nep...

PS de ePad roeleert!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:12:48 #139
260123 mtchel112
hoi
pi_83151912
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:15:32 #140
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83152072
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met deze

http://www.pandawill.com/(...)ne-black_p35148.html
Ik heb de echte... Volgens mij wilde iemand hier die DR DRO ook bestellen of heeft dat al gedaan?
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBonprixDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:20:18 #141
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83152328
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:25 schreef joepie91 het volgende:

[..]

SmartQ is te duur, vandaar dat ik dus op zoek ben naar een apad

Overigens, EINDELIJK beginnen ze in China met de productie van e-ink e-readers. Kreeg net een nieuwsbrief van Focalprice waarin deze stond: http://www.focalprice.com/EM517W/Telcast_TLK3_4GB_6_eBook_Reader_White.html?utm_source=benchmarkemail&utm_medium=Email_marketing&utm_content=eBook_Reader&utm_campaign=EM517W&utm_source=BenchmarkEmail&utm_campaign=Jun_21_2010_Email_Copy&utm_medium=email
Misschien zijn er binnenkort eindelijk <$100 e-readers te krijgen. De Kindle en eSlick zijn toch echt wat duur voor een digitale boekenlezer.
Ik ben er nu ook serieus naar aan het kijken. Op slatedroid staan deze sites:
http://tabletstoreuk.com/index.php
http://www.merimobiles.co(...)arket_p/meri0396.htm
Deze zijn de echten volgens slatedroid. Ik ga er denk ik eentje van de 1e site kopen omdat je daar geen invoerrechten voor hoeft te betalen.
Kijk anders op het forum van slatedroid.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:27:13 #142
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83152681
Woehoe!! mijn pakketje binnen 10 juni verzonden, bij focalprice

Ik denk dat ik voor de brainwavz ga, ik heb nog een paar reviews gevonden en die zeggen dat het iedere cent waard is dus dat lijkt me wel goed
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:30:05 #143
183846 joepie91
pi_83152849
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:20 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik ben er nu ook serieus naar aan het kijken. Op slatedroid staan deze sites:
http://tabletstoreuk.com/index.php
http://www.merimobiles.co(...)arket_p/meri0396.htm
Deze zijn de echten volgens slatedroid. Ik ga er denk ik eentje van de 1e site kopen omdat je daar geen invoerrechten voor hoeft te betalen.
Kijk anders op het forum van slatedroid.
Ah, dank

Ik zag hem ook staan op http://www.totobay.com/ap(...)t-device_p15802.html
Ondanks de reacties van de klanten, en het feit dat het domein in 2007 geregistreerd is, steekt er toch ergens een "red flag" de kop op, al weet ik niet waar het aan ligt. Ik heb gewoon zo'n gevoel dat er *iets* niet klopt aan die site.
Maar goed, ik zal vooral even bij die UK store kijken. Het is dan wel een aardige klap duurder dan DealExtreme, maar het is iig invoerrechten-vrij, en het is toch iets makkelijker om contact op te nemen met een toko in de UK dan in China Bovendien staat hier wel uitdrukkelijk vermeld dat ie met Rockchip chipset is
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:34:16 #144
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83153034
Is MP4Nation eigenlijk een beetje snel met verzenden?

Hoe kan je bij de bestelling plaatsen dat je op de enveloppe "postbode bedankt voor het bezorgen" wil hebben? Gewwon dat in de comments/special instructions invullen? Of moet ik er nog een verhaal ommhee lullen dat ik dat er op wil?

[ Bericht 69% gewijzigd door Niemand.. op 22-06-2010 17:46:11 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:58:30 #145
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83153909
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ah, dank

Ik zag hem ook staan op http://www.totobay.com/ap(...)t-device_p15802.html
Ondanks de reacties van de klanten, en het feit dat het domein in 2007 geregistreerd is, steekt er toch ergens een "red flag" de kop op, al weet ik niet waar het aan ligt. Ik heb gewoon zo'n gevoel dat er *iets* niet klopt aan die site.
Maar goed, ik zal vooral even bij die UK store kijken. Het is dan wel een aardige klap duurder dan DealExtreme, maar het is iig invoerrechten-vrij, en het is toch iets makkelijker om contact op te nemen met een toko in de UK dan in China Bovendien staat hier wel uitdrukkelijk vermeld dat ie met Rockchip chipset is
Ik ga hem denk ik deze week bestellen. Heb net een mail gekregen
quote:
the stock here now is all going out to people who have waited for 3 weeks. fortunately we are catching up and if you order today you should be about 1 week from receiving the product. plus maybe 2 days for shipping to holland.
binnen 2u had ik reactie op mn mail. Ik betaal liever wat meer voor een echte en geen invoerrechten én nog een snelle verzending. Dan 3 weken wachten en hem dan nog steeds niet of geen goede hebben.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:03:28 #146
305691 ASUS-Lover
pi_83154114
weet niet of ik het mag zeggen hier maar

koop je apad op www.merimobiles.com
uit Canada voor 149 euro inclusief EMS verzending + gratis APAD case
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:05:36 #147
282334 GoodFella275
pi_83154227
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 00:27 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hier nog Dr anDre oordopjes liggen,1x getest maar ik heb betere oordopjes dus deze zijn niet nodig. Voor 10 euro inclusief stuur ik ze naar je op zonder de enorme doos erbij.
Hoe klinken ze? Met wat vergelijkbaar etc, en die enorme doos? Bedoel je dat hoesje?

Wellicht interesse
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:07:48 #148
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83154341
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef ASUS-Lover het volgende:
weet niet of ik het mag zeggen hier maar

koop je apad op www.merimobiles.com
uit Canada voor 149 euro inclusief EMS verzending + gratis APAD case
Kijk ff paar post naar boven. Heb ik een evendure zonder invoerrechten.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:50:43 #149
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83156125
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:34 schreef Niemand.. het volgende:
Is MP4Nation eigenlijk een beetje snel met verzenden?

Hoe kan je bij de bestelling plaatsen dat je op de enveloppe "postbode bedankt voor het bezorgen" wil hebben? Gewwon dat in de comments/special instructions invullen? Of moet ik er nog een verhaal ommhee lullen dat ik dat er op wil?
Dropshippen en ipv een naam je berichtje tikken
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:01:33 #150
268829 Berend.
pi_83156606
Dat ding ziet er mooi uit!
Voordelig uit? Ticketveiling.nlAliExpress - die hebben ALLES!Vodafone aanbiedingen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:07:19 #151
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83156883
Nog ff paar filmpjes van tabletstoreuk:

Je kan er dus ook office mee openen zoals powerpoint, excel & word. En ook maken, ook is er volgens hem skyfire beschikbaar en andere browser. Misschien ondersteunen die wel flash player.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:40:01 #152
183846 joepie91
pi_83158481
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef MagischMannetje het volgende:

Je kan er dus ook office mee openen zoals powerpoint, excel & word. En ook maken, ook is er volgens hem skyfire beschikbaar en andere browser. Misschien ondersteunen die wel flash player.
Even wat geld overgeheveld naar betaalrekening, en als dat eenmaal binnen is bestellen

En dan maar hopen dat het nog binnen de eerstvolgende batch valt, uiteraard. Volgens mij echt een goed ding
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:54:43 #153
268829 Berend.
pi_83159233
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Even wat geld overgeheveld naar betaalrekening, en als dat eenmaal binnen is bestellen

En dan maar hopen dat het nog binnen de eerstvolgende batch valt, uiteraard. Volgens mij echt een goed ding
Heheh ik ga hem ook misschien bestellen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:54:57 #154
268829 Berend.
pi_83159241
iPad wordt hier 500euro ofzo, vind ik veel te duur.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:38:15 #155
307464 marald.mec
pi_83164947
Hehe, na een week eindelijk weer een reactie van Jack vandaag.

Ik had trouwens al een price request gedaan voor wat spul bij Rachel maar moest het nu weer opnieuw doen bij Jack omdat Rachel weg is. En wat blijkt. Nu moet ik $55 betalen terwijl ik van Rachel $68 moest betalen. Lijkt wel of zijn marge naar beneden is gegaan. Dat mag ook wel als het allemaal zolang duurt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:01:15 #156
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83166459
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef marald.mec het volgende:
Hehe, na een week eindelijk weer een reactie van Jack vandaag.

Ik had trouwens al een price request gedaan voor wat spul bij Rachel maar moest het nu weer opnieuw doen bij Jack omdat Rachel weg is. En wat blijkt. Nu moet ik $55 betalen terwijl ik van Rachel $68 moest betalen. Lijkt wel of zijn marge naar beneden is gegaan. Dat mag ook wel als het allemaal zolang duurt.
Er heeft altijd al verschil gezeten in de marges van Jack/Rachel/Tiffany... gewoon alle drie mailen xD
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:27:18 #157
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_83168313
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Berend. het volgende:
iPad wordt hier 500euro ofzo, vind ik veel te duur.
maar hij is het waard
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:29:30 #158
48067 neo2000
pi_83168458
Dat laatste wordt toch lastig nu denk ik.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:49:35 #159
183846 joepie91
pi_83169694
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef revpolen het volgende:

[..]

maar hij is het waard
Mwa, daar verschillen de meningen over
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:31:08 #160
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83172167
quote:

[..]

maar hij is het waard
Leuk en mooi enzo, in NewYork even mee gespeeld maar toch echt te veel geld voor krijgt. Er zijn zo veel alternatieven die meer in zich hebben...
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesHoesjes? Casetify!ANWB Verzekeringen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:59:47 #161
199418 jopiede
pi_83174090
PFFFF mijn account op paypal is limited... Wat moet ik nu doen? Ben niet 18.. en heb ook geen creditcard.. Heb gemailed of het via de bank kan(door bijv 2x kleine overschrijving) laten we hopen, vind het namelijk niet zo chill om daarvoor weer een hele nieuwe rekening te moeten maken(bij de bank)
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:02:18 #162
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83174241
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef jopiede het volgende:
PFFFF mijn account op paypal is limited... Wat moet ik nu doen? Ben niet 18.. en heb ook geen creditcard.. Heb gemailed of het via de bank kan(door bijv 2x kleine overschrijving) laten we hopen, vind het namelijk niet zo chill om daarvoor weer een hele nieuwe rekening te moeten maken(bij de bank)
Pech hebben, volgens mij is er niets aan te doen.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:10:32 #163
286650 -wtf-
pi_83180322
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef MagischMannetje het volgende:

Ik zou goed kijken of je hem kan updaten naar 2.1 of 2.2 omdat dit onderand de standaard is voor android.
Voor de rest is het een mooi dingetje alleen een beetje prijzig voor android 1.5
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:13:36 #164
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83180417
quote:
Als het niet lukt moet je mij even PM'en, dan wil ik wel je betalingen doen. Gewoon het bedrag op mijn bankrekening overmaken en vervolgens paypal ik het
SPOILER
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:55:44 #165
280551 Arboxx
pi_83181831
quote:

[..]

maar hij is het waard
Er komt toch ook een goedkopere variant uit van een Nederlander die in China dat ding heeft laten maken? Staat me iets van bij dat dat op het journaal was
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:55:46 #166
129576 RudyCarell
rudycarell
pi_83181835
Op ioffer.com zitten ook heel wat chinezen by the way... Heb al wat dingen besteld en binnen gehad...
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:05:32 #167
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_83182180
quote:

Nu een...

[ afbeelding ]

omgerekend ¤120
Doe als je hem binnen hebt een review!
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:27:42 #168
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83182965
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Ik zou goed kijken of je hem kan updaten naar 2.1 of 2.2 omdat dit onderand de standaard is voor android.
Voor de rest is het een mooi dingetje alleen een beetje prijzig voor android 1.5
Op het forum van slatedroid zullen hun de eersten zijn die weten hoe je hem moet upgraden. Er is al een topic over: http://www.slatedroid.com/vbulletin/showthread.php?266-Froyo-on-Apad-%28android-2.2%29/page2&highlight=update+android
En voor 160 euro valt het best nog mee, in nederland vind ik net een telefoon met wifi voor dat geld.
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:52:48 #169
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83189016
Jack is een halve neger geworden

woensdag 23 juni 2010 @ 13:17:08 #170
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83190032
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef monkeybrain het volgende:
Jack is een halve neger geworden

[ afbeelding ]
Wtf heeft die kerel in z'n hand?
Vattenfall cadeauZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingKnab - Jouw online bank
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:46:39 #171
48067 neo2000
pi_83191220
Lollies. Lijkt mij evident, het is en blijft uiteraard een Chinese kinderlokker. (die schijnbaar in een hesje rondloopt alsof is bij de lokale Praxis werkt)
Overigens vind ik het meer een hele neger, maar dat terzijde. Of hij moet geen onderlijf hebben, dat zou nog kunnen.
quote:
Jouw geslacht ontneemt ons helaas de mogelijkheid jou hulp te bieden in eerste instantie, je daarna gruwelijk financieel af te zetten om je vervolgens te blackmailen om naakt voor de cam te dansen.
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:13:58 #172
268829 Berend.
pi_83192240
Damn was weg, komt de TNT langs met een pakket. Moet wel die van Jack zijn
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:22:16 #173
280551 Arboxx
pi_83192529
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef Berend. het volgende:
Damn was weg, komt de TNT langs met een pakket. Moet wel die van Jack zijn
Jack, What else
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:40:33 #174
214908 kutagh
pi_83193192
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]

Jouw geslacht ontneemt ons helaas de mogelijkheid jou hulp te bieden in eerste instantie, je daarna gruwelijk financieel af te zetten om je vervolgens te blackmailen om naakt voor de cam te dansen.
Ssshh!! Gun die dames ook de kans om dat te doen!!!
  woensdag 23 juni 2010 @ 15:03:12 #175
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83194120
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef neo2000 het volgende:
Lollies. Lijkt mij evident, het is en blijft uiteraard een Chinese kinderlokker. (die schijnbaar in een hesje rondloopt alsof is bij de lokale Praxis werkt)
Overigens vind ik het meer een hele neger, maar dat terzijde. Of hij moet geen onderlijf hebben, dat zou nog kunnen.
[..]

Lichtbruine negers bestaan niet, dan zijn ze gedeeltelijk Europees

Toch wel grappig hoe Chinezen ons gerust willen stellen door zich voor te doen als westerse personen maar niet begrijpen dat negers onbetrouwbaar overkomen. Er is maar 1 immigrantengroep waar men geen hekel aan heeft en dat zijn juist Chinezen

Wie mailt Jack dat ie gewoon een paar Nigerianen op zijn website moet zetten
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:33:00 #176
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83198174
En m'n aPad/iRobot is besteld
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:35:03 #177
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83198267
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 15:03 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lichtbruine negers bestaan niet, dan zijn ze gedeeltelijk Europees

Toch wel grappig hoe Chinezen ons gerust willen stellen door zich voor te doen als westerse personen maar niet begrijpen dat negers onbetrouwbaar overkomen. Er is maar 1 immigrantengroep waar men geen hekel aan heeft en dat zijn juist Chinezen

Wie mailt Jack dat ie gewoon een paar Nigerianen op zijn website moet zetten
En dan erbij laten zetten: Phishing for free!
En dan een hengel met paar kunstvisjes erbij
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:37:34 #178
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83198399
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef mstr het volgende:

[..]

En dan erbij laten zetten: Phishing for free!
En dan een hengel met paar kunstvisjes erbij
  woensdag 23 juni 2010 @ 16:48:46 #179
279542 Michael-H
pi_83198883
Hier is ie dan! (Tromgeroffel.......)
SPOILER
Wel 'n grappig apparaatje, kan koelen en verhitten. Past een blikje of een glas water in.
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:07:11 #180
296146 Ssonic
pi_83199740
Lekker dan!
Wil mijn geld terug. Heb nota bene 120 euro betaald voor die apad, krijg je dit te horen!!

p.s. Zit jack ook al bij DX of is dat gewoon toeval?

Hello,

Sorry for keeping you waiting so long.

We are sorry to tell you that the sku37867 has been stopped in production. Would you like to change or cancel it? Please advise.

Thank you for your understanding and patience.

Best regards,
Jack
Voordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingMailbird - E-mail made beautiful
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:10:11 #181
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83199882
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Ssonic het volgende:
Lekker dan!
Wil mijn geld terug. Heb nota bene 120 euro betaald voor die apad, krijg je dit te horen!!

Hello,

We are sorry to tell you that the sku37867 has been stopped in production. Would you like to change or cancel it? Please advise.

Best regards,
Jack
24 is gewoon erg popi in China
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:17:07 #182
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83200211
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 16:48 schreef Michael-H het volgende:
Hier is ie dan! (Tromgeroffel.......)
SPOILER
Wel 'n grappig apparaatje, kan koelen en verhitten. Past een blikje of een glas water in.
Wat een heerlijke nutteloze gadget
  woensdag 23 juni 2010 @ 17:17:18 #183
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83200222
Burst Vibration Sex Figure Toy for Men

* Special designed Burst vibration sec figure toy.
* New stimulating material.
* Super soft.
* Multi-speed with power motor.
* Let this vibe take you all the way.
* Helps you enjoying high quality of life.

Ik weet niet wat een man precies met dit klompje plastic moet, zit er soms een minuscuul gat onderin?
Een beetje met je eikel er tegenaan schuren, meer gaat het volgens mij niet worden met een normale piemel

Nog meer genieten van het leven door dit apparaatje, die Chinezen leggen de lat wel erg hoog hoor
Wie gaat deze vibe als eerste HELEMAAL nemen?
  woensdag 23 juni 2010 @ 18:17:16 #184
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83203073
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Ssonic het volgende:
Lekker dan!

Hello,

Best regards,
Jack
Ik heb hem vandaag via een andere site besteld. Wel wat duurder maar dan heb ik tenminste wel de echte met rockchip.
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:09:23 #185
268829 Berend.
pi_83222305
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik heb hem vandaag via een andere site besteld. Wel wat duurder maar dan heb ik tenminste wel de echte met rockchip.
Welke?
  donderdag 24 juni 2010 @ 02:13:29 #186
183846 joepie91
pi_83228636
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Bij TabletStoreUK toevallig? Daar heb ik hem net besteld. PayPal deed wel even moeilijk (lekker betrouwbaar systeem is het ook altijd ), maar de betaling is wel verstuurd. Vraag me alleen even af waarom de order nu op Cancelled staat bij de webshop. Heb vast even een mailtje gestuurd, zal morgen wel ergens antwoord krijgen
  donderdag 24 juni 2010 @ 09:05:08 #187
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_83230550
Lightakecs@gmail.com
Dit staat in de mail van lightake als mailadres van de Customer Service
Hoi
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:15:03 #188
268829 Berend.
pi_83232478
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 09:05 schreef Unreal88 het volgende:
Lightakecs@gmail.com
Dit staat in de mail van lightake als mailadres van de Customer Service
Ik heb net weer een mailtje terug gekregen van Kyle hoor.
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:19:46 #189
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83232606
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 02:13 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Bij TabletStoreUK toevallig? Daar heb ik hem net besteld. PayPal deed wel even moeilijk (lekker betrouwbaar systeem is het ook altijd ), maar de betaling is wel verstuurd. Vraag me alleen even af waarom de order nu op Cancelled staat bij de webshop. Heb vast even een mailtje gestuurd, zal morgen wel ergens antwoord krijgen
Ja klopt dat is de goedkoopste ivb met invoerrechten en dat heb je niet in de EU. Verder ligt het niet aan PP maar aan hun. Ik kreeg een mailtje dat ik betaald had van PP maar hun zeiden dat ze het nog niet binnen hadden dus ik stuur een mailtje dat ze het na moeten checken. Hebben ze het ineens wel Maar ik heb hem nu geplaatst en nu moet ik nog even wachten
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:50:17 #190
268829 Berend.
pi_83233703
Hoe weet je of er een echte Rockchip in zit? Zou ik een aPad via Ebay kunnen kopen?
Bunq - bank of the freeDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlF1 Store - Voor al je F1 Gear
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:15:31 #191
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83234742
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 10:50 schreef Berend. het volgende:
Hoe weet je of er een echte Rockchip in zit? Zou ik een aPad via Ebay kunnen kopen?
Het kan wel maar er zijn altijd fake aPads in omloop dus ik zou voor dat beetje meer gaan en dan ben je er zeker van. Verder kan je het aan de specs zien maar die kunnen ze natuurlijk ook faken
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:25:44 #192
268829 Berend.
pi_83235171
Maar uhmm die Apps voor de aPad. Nemen die niet maar de helft van het scherm omdat het toch normaal voor Android Mobiel is? Want uhmm bij de iPad hebben ze speciale apps.
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:28:18 #193
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83235311
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Berend. het volgende:
Maar uhmm die Apps voor de aPad. Nemen die niet maar de helft van het scherm omdat het toch normaal voor Android Mobiel is? Want uhmm bij de iPad hebben ze speciale apps.
http://www.slatedroid.com/vbulletin/showthread.php?704-Working-Applications-List&p=9211#post9211
En de meesten worden omgezet naar de schermgrootte. Ik maak wel een video review.
@iedereen
Wat moet er id review komen?
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:32:44 #194
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_83235555
kan iemand mij helpen waar ik het verhaal van jack en rachel kan vinden? ik snap dr niks van

of als iemand het wil uitleggen zou ook fijn zijn
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:35:38 #195
268829 Berend.
pi_83235732
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef flexoo het volgende:
kan iemand mij helpen waar ik het verhaal van jack en rachel kan vinden? ik snap dr niks van

Rachel, Tiffany zijn weg. Jack en Kyle zijn er nu.
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:36:36 #196
128384 mcwops
gat in je glas
pi_83235779
tvp
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:36:39 #197
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83235783
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef flexoo het volgende:

DP/PBP zijn weg en bij PB kan je alleen nog maar met creditcard betalen. Jack heeft nu zarmark en lightake geopend en alle verder personeelsleden zijn weg.
Zarmark = nieuwe PBP
lightake = nieuwe PB
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:40:49 #198
170252 Phaelanx_NL
:(
pi_83236005
De Apad ziet er wel erg leuk uit, dit ga ik even volgen voor de ervaringen.
Geen referral hier.
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:41:34 #199
170252 Phaelanx_NL
pi_83236045
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

http://www.slatedroid.com/vbulletin/showthread.php?704-Working-Applications-List&p=9211#post9211
En de meesten worden omgezet naar de schermgrootte. Ik maak wel een video review.
@iedereen
Wat moet er id review komen?
Gewoon een filmpje waarin je het dagelijks gebruik laat zien + snelheid. En uiteraard bij welke retailer hij gekocht is.
Geen referral hier.
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:41:34 #200
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_83236046
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

DP/PBP zijn weg en bij PB kan je alleen nog maar met creditcard betalen. Jack heeft nu zarmark en lightake geopend en alle verder personeelsleden zijn weg.
Zarmark = nieuwe PBP
lightake = nieuwe PB
super uitleg. maar gvd ik heb nog 100 euro krediet bij rachel voor een niet te kunnen leveren artikel
Mailbird - E-mail made beautifulBunq - bank of the freeBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:51:48 #201
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83236538
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef flexoo het volgende:

[..]

super uitleg. maar gvd ik heb nog 100 euro krediet bij rachel voor een niet te kunnen leveren artikel
Stuur een mailtje naar Jack of een PP dispute als hij er 'niks van af weet'.
Ik weet niet of al dit linken mag.
Maar hier zijn alle retailers die betrouwbaar zijn er waar mensen wat van ontvangen hebben.
http://www.slatedroid.com(...)s-Need-contributors!
En als je er een koopt houd dan rekening als de seller buiten europa is dat je dan invoerrechten van rond de ¤30 moet betalen.

[ Bericht 3% gewijzigd door MagischMannetje op 24-06-2010 12:03:50 ]
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:12:26 #202
268829 Berend.
pi_83237375
Gebruik bij dat TabletstoreUK coupon: rockya - 10euro ofzo.
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:34:13 #203
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83238088
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Zarmark = nieuwe PBP
lightake = nieuwe PB
Emma werkt nog bij service Maar de rest is inderdaad weg..
OP moet verandert worden zodat weer iedereen naar OP verwezen kan worden
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:55:14 #204
308320 Killingparsley
pi_83238752
Vorige week deze besteld. Draait emulators zodat ik m'n oude oldschool weer kan spelen.

http://www.focalprice.com(...)_Console__White.html
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:55:29 #205
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83238764
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Emma werkt nog bij service Maar de rest is inderdaad weg..
OP moet verandert worden zodat weer iedereen naar OP verwezen kan worden
Kunnen we niet beter alle tekst onder de dikgedrukte punten in een spoiler zetten? Zo is het korter en kan je makkelijker de op doorkijken.
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:28:19 #206
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_83248054
Kan iemand mij het nieuwe emailadres van Jack mailen? Ik probeer hem te bereiken op z'n dealperfect gmail maar krijg maar geen antwoord?
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:41:11 #207
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83248666
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef Granaatappel het volgende:
Kan iemand mij het nieuwe emailadres van Jack mailen? Ik probeer hem te bereiken op z'n dealperfect gmail maar krijg maar geen antwoord?
service01(ape)zarmark(punt)com
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:47:10 #208
183846 joepie91
pi_83252094
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Killingparsley het volgende:
Vorige week deze besteld. Draait emulators zodat ik m'n oude oldschool weer kan spelen.

http://www.focalprice.com(...)_Console__White.html
[ afbeelding ]
Niet zo handig, Focalprice levert fakes (met slechtere hardware).
Je had hem beter bij DealExtreme kunnen bestellen als zijnde de "Dingoo A320". Als je je order nog kunt cancelen zou ik het nu doen, voordat je zo'n verrot HK-model krijgt met 2GB opslag en een inferieure batterij

EDIT: Oh, op Focalprice noemen ze hem nu ook Dingoo ipv Ding Guo. Blijft het feit dat het een stuk veiliger is deze te bestellen bij DealExtreme. Verder: fantastisch ding

EDIT2: Probleem bij TabletStoreUK (die aPad) is opgelost, de shopping cart kan niet zo goed overweg met PayPal dus soms snapt ie het niet meer, en raakt ie in de war. In ieder geval opgelost nu, dus mijn order staat op de Processing
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:50:30 #209
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_83252364
Bij welke website kan ik nog van die DS flashkaartjes bestellen?
Bij Focalprice, buyincoins en Dealextreme vind ik ze niet.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:52:07 #210
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_83252453
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
popbuying
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekZavvi - Fandom en GeekgearF1 Store - Voor al je F1 Gear
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:57:47 #211
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83252801
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
http://www.goldenbridge.hk/
  donderdag 24 juni 2010 @ 18:43:07 #212
305691 ASUS-Lover
pi_83254594
wie kent er een geldige kortingscoupon voor tabletstoreUK.com?
  donderdag 24 juni 2010 @ 18:46:48 #213
199418 jopiede
pi_83254734
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef ASUS-Lover het volgende:
*$(%&#*#&* lezen is ook lastig he...
Quote van Berend.:
Gebruik bij dat TabletstoreUK coupon: rockya - 10euro ofzo
  donderdag 24 juni 2010 @ 18:52:39 #214
305691 ASUS-Lover
pi_83254953
ja moet ie wel werken he wijsneus
  donderdag 24 juni 2010 @ 19:57:01 #215
170252 Phaelanx_NL
pi_83257522
Hoe zit het met de Eken m001 tablet. Is wel veel goedkoper te krijgen.

edit: Op eBay gewonnen voor 85 euro incl verzending .

Laat binnenkort weten of het wat is.

/edit: 82,99 zelfs.

[ Bericht 32% gewijzigd door Phaelanx_NL op 24-06-2010 20:13:16 ]
Geen referral hier.
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:15:10 #216
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83258175
Kijk eens wat ik heb ontvangen van buyincoins

donderdag 24 juni 2010 @ 20:18:27 #217
300257 keerfdebest
pi_83258292
waar haal je die apple toetsenbord vandaan ?
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:21:58 #218
170252 Phaelanx_NL
pi_83258418
Geen referral hier.
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:22:32 #219
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83258444
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:18 schreef keerfdebest het volgende:
waar haal je die apple toetsenbord vandaan ?
Gewoon in de Nederlandse winkel
Ik heb ze ook wel bij Chinese shops gezien maar het prijsverschil is minimaal.
  donderdag 24 juni 2010 @ 20:24:11 #220
113945 poepeneesje
bR33Z4h
pi_83258510
Welke Chinese sites moeten er allemaal in de OP verwerkt worden?
- BudgetGadgets (www.budgetgadgets.com)
- BuyinCoins (www.buyincoins.com)
- DealExtreme (www.dealextreme.com)
- DinoDirect (www.dinodirect.com)
- Everbuying (www.everbuying.com)
- Focalprice (www.focalprice.com)
- Goldenbridge (www.goldenbridge.hk)
- Lightake (www.lightake.com)
- Lightinthebox (www.lightinthebox.com)
- MadeInChina (www.madainchina.com)
- PandaWill (www.pandawill.com)
- PopBuying (www.popbuying.com)
- Zarmark (www.zarmark.com)
- WS deal (www.wsdeal.com)
Big Fish GamesBunq - bank of the freeZoek je mobiel op gsmweb
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:05:38 #221
242279 shadowflash
pi_83259796
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:47 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Niet zo handig, Focalprice levert fakes (met slechtere hardware).
Je had hem beter bij DealExtreme kunnen bestellen als zijnde de "Dingoo A320". Als je je order nog kunt cancelen zou ik het nu doen, voordat je zo'n verrot HK-model krijgt met 2GB opslag en een inferieure batterij

EDIT: Oh, op Focalprice noemen ze hem nu ook Dingoo ipv Ding Guo. Blijft het feit dat het een stuk veiliger is deze te bestellen bij DealExtreme. Verder: fantastisch ding

EDIT2: Probleem bij TabletStoreUK (die aPad) is opgelost, de shopping cart kan niet zo goed overweg met PayPal dus soms snapt ie het niet meer, en raakt ie in de war. In ieder geval opgelost nu, dus mijn order staat op de Processing
Fuck YES
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:05:41 #222
170252 Phaelanx_NL
pi_83262378
Ik lees net dat die eken tablet video's pas speelt op 176x144 .

Hopen dat hij verder wel een beetje loopt, en anders verkoop ik hem wel.
Geen referral hier.
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:06:43 #223
268829 Berend.
pi_83262426
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik lees net dat die eken tablet video's pas een speelt op 176x144 .

Hopen dat hij verder wel een beetje loopt, en anders verkoop ik hem wel.
Is dat die aPad?
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:09:08 #224
170252 Phaelanx_NL
pi_83262516
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:06 schreef Berend. het volgende:

[..]

Is dat die aPad?
Nee, een goedkopere (88 euro ongeveer).
Geen referral hier.
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:21:10 #225
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83263183
Anna helpt mij bij DX

donderdag 24 juni 2010 @ 22:23:35 #226
305691 ASUS-Lover
pi_83263288
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef ASUS-Lover het volgende:
?
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:32:52 #227
244790 koenie95
pi_83263745
rocky was er ook een toch? (zonder a)
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:34:37 #228
268829 Berend.
pi_83263842
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:32 schreef koenie95 het volgende:
rocky was er ook een toch? (zonder a)
Yeah, klopt.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 00:58:26 #229
183846 joepie91
pi_83269302
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:15 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
Jezus, had je spaarpunten over ofzo... wat een rotzooi
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:05 schreef shadowflash het volgende:

[..]

Fuck YES
?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 04:31:05 #230
242279 shadowflash
pi_83271175
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:58 schreef joepie91 het volgende:

[..]

[..]

?
Dat apparaatje Lekker kloten met firmware en roms en een supermemulator

Als ik geld over had dan wist ik het wel
F1 Store - Voor al je F1 GearKnab - Jouw online bankSpeel mee met Lucky Day en win!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:24:25 #231
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83273294
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:15 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]
ik zie 2 3dbrilletjes
1 tripod
2x Satakabels
2 x omzettertjes
1 x een DVI naar HDMI(?) kabel

maar wat is dat ding onderaan :$?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 09:53:44 #232
268726 thecuriousone
nen belg
pi_83274168
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik zie 2 3dbrilletjes
1 tripod
2x Satakabels
2 x omzettertjes

batterijtester (zou je een linkje willen geven maar de site ligt eruit op het moment)

[ Bericht 11% gewijzigd door thecuriousone op 25-06-2010 11:02:01 (linkje) ]
jaja, en azo...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:20:32 #233
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83275051
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef ASUS-Lover het volgende:
ja moet ie wel werken he wijsneus
het is rocky
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:06 schreef Berend. het volgende:

[..]

Is dat die aPad?
aPad kan mkv video's afspelen -> HD dus
quote:
Dat is dus zo'n eken ding. En geen aPad.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:27:38 #234
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83275293
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:21 schreef monkeybrain het volgende:
Anna helpt mij bij DX

[ afbeelding ]
Ik wordt door betty geholpen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:29:02 #235
209721 Downstar
Moeimaker
pi_83275341
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

batterijtester (zou je een linkje willen geven maar de site ligt eruit op het moment)
Dankje , weet ik dat ook weer
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:29:50 #236
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83275361
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef tokko1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fantastische plantjes hebben ze ook staan.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:34:46 #237
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83275539
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 00:58 schreef joepie91 het volgende:

[..]

[..]

?
Denk ik even de boel op te fleuren door foto's te plaatsen...
Die rotzooi kost in Nederland 3 keer zoveel + verzendkosten

Buyincoins is vooral voordelig met kabeltjes.
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik zie 2 3dbrilletjes
1 tripod
2x Satakabels
2 x omzettertjes

Helemaal goed, inderdaad een batterijtester.
Dat is wel een mooi stevig dingetje
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Betty is een stuk leuker
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef mstr het volgende:

[..]

Fantastische plantjes hebben ze ook staan.
Verhipt, dat is niet van de werknemer maar gewoon standaard DX kantoor uitrusting
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:50:31 #238
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83276249
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ben een keer geholpen door Lina :

vrijdag 25 juni 2010 @ 10:51:29 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83276305
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Verhipt, dat is niet van de werknemer maar gewoon standaard DX kantoor uitrusting
Net zoals de Westerse namen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:55:42 #240
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_83276510
Ben benieuwd naar die tablet dingen.
Ik wil er eigenlijk wel een met 3G...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:00:57 #241
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83276751

Komt dat iemand bekend voor?
't fototjes systeem van Buyincoins is nou niet echt waterdicht... je kan zo kijken naar andere pakketjes
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:01:09 #242
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_83276760
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Ik ben een keer geholpen door Lina :

[ afbeelding ]
Wat een strakke vissenkoppen
Betty is wel leuk

Kan iedereen even in zijn account kijken voor meer foto's
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:30:11 #243
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83278011
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd naar die tablet dingen.
Ik wil er eigenlijk wel een met 3G...
3G en multitouch:
http://www.tabletstoreuk.(...)and-HDMI/prod_4.html
Maar ik denk dat je al in een heel andere prijsklasse zit als je 3g erop wil.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:42:03 #244
307464 marald.mec
pi_83278483
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
Kan iedereen even in zijn account kijken voor meer foto's
Meestal word ik ook door Lina geholpen. Maar laatst is door Evelyn:

vrijdag 25 juni 2010 @ 11:52:59 #245
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_83278946

Tina al langs geweest?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:57:45 #246
307464 marald.mec
pi_83279159

En Angela, dat is al even geleden, geen idee of ze er nog werkt.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:05:17 #247
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_83279490
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

3G en multitouch:
http://www.tabletstoreuk.(...)and-HDMI/prod_4.html
Maar ik denk dat je al in een heel andere prijsklasse zit als je 3g erop wil.
hier zit toch 3G op?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:37:25 #248
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_83280805
tvp
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:57:00 #249
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83281576
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:05 schreef jpg97 het volgende:

[..]

hier zit toch 3G op?
Op die ja maar daar betaal je ook ¤500+ voor
  vrijdag 25 juni 2010 @ 14:50:36 #250
268829 Berend.
pi_83286936
Ik heb een aPad gekocht bij TabletstoreUK! Hij staat nu nog op pending.

[ Bericht 81% gewijzigd door Berend. op 25-06-2010 15:10:25 ]
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekSpeel mee met Lucky Day en win!Zoek je mobiel op gsmweb
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:22:56 #251
268829 Berend.
pi_83288294
Wie weet wanneer die ongeveer verzonden wordt?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:24:36 #252
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83288376
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Berend. het volgende:
Ik heb een aPad gekocht bij TabletstoreUK! Hij staat nu nog op pending.
Succes met je teleurstelling alvast

Voor de iPad hoefde niemand een tablet, en nu wil iedereen ze. Ook degene die voor de iPad kut bleken te zijn.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:06:22 #253
268829 Berend.
pi_83290210
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Voor de iPad hoefde niemand een tablet, en nu wil iedereen ze. Ook degene die voor de iPad kut bleken te zijn.
Hahaha wordt geen teleurstellingg. En ik zeg niet de iPad he, maar aPad. Die is stukken goedkoper, vind de iPad ook veel te duur.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:09:16 #254
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83290351
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef Berend. het volgende:

[..]

Hahaha wordt geen teleurstellingg. En ik zeg niet de iPad he, maar aPad. Die is stukken goedkoper, vind de iPad ook veel te duur.
Nou, ik ben benieuwd

Is dat btw met hetzelfde soort touchscreen als de ipad (met weerstand en zo?)
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:28:43 #255
183846 joepie91
pi_83291247
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Berend. het volgende:
Wie weet wanneer die ongeveer verzonden wordt?
Volgens TabletStoreUK zou ik de mijne over ongeveer 10 dagen binnen moeten hebben. Dus zal ook wel voor die van jou gelden
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik wilde vóór de iPad ook al een tablet (alleen niet zo'n overpriced kutding als de iPad, danku), maar toen waren er simpelweg nog geen goede tablets voor een fatsoenlijke prijs te koop. Sinds de iPad is de productie van die dingen pas echt op gang gekomen in China.
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Denk ik even de boel op te fleuren door foto's te plaatsen...
Die rotzooi kost in Nederland 3 keer zoveel + verzendkosten

Buyincoins is vooral voordelig met kabeltjes.
[..]

Helemaal goed, inderdaad een batterijtester.
Dat is wel een mooi stevig dingetje
[..]

Betty is een stuk leuker
[..]

Hehe, ik heb ook helemaal geen recht van spreken, ik heb in het verleden ook genoeg rotzooi besteld
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 04:31 schreef shadowflash het volgende:

[..]

Dat apparaatje Lekker kloten met firmware en roms en een supermemulator

Als ik geld over had dan wist ik het wel
Heh, ook als je geen geld over hebt. Koop hem, is echt een fantastisch ding. De SuperNES emu is niet denderend, maar die in Dingux (Linux-distro voor de Dingoo) is echt fantastisch, en draait soepel. Er is inmiddels zelfs al een fatsoenlijke PSX emu voor beschikbaar.
Accuduur is trouwens 8-12 uur afhankelijk van wat je ermee doet. 8 uur voor games, 10 uur voor video, en 12 uur voor muziek met backlight van het scherm uitgeschakeld.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:30:33 #256
183846 joepie91
pi_83291343
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Nou, ik ben benieuwd

Is dat btw met hetzelfde soort touchscreen als de ipad (met weerstand en zo?)
aPad heeft volgens mij resistive touchscreen (dus zelfs met Android 2.1 GEEN multitouch).
  vrijdag 25 juni 2010 @ 16:37:23 #257
268829 Berend.
pi_83291699
Hij staat nu op: Processing
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:10:30 #258
308435 Palin
pi_83293306
Easycap gekocht op DX, er stond bij dat hij zou werken met pal-60...
Nee hoor
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:14:28 #259
183846 joepie91
pi_83293469
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:10 schreef Palin het volgende:
Easycap gekocht op DX, er stond bij dat hij zou werken met pal-60...
Nee hoor
Welke heb je? Die gele verpakking?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:15:55 #260
308435 Palin
pi_83293520
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:14 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Welke heb je? Die gele verpakking?
Witte in een gele verpakking.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26319
ANWB VerzekeringenMailbird - E-mail made beautifulF1 Store - Voor al je F1 Gear
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:22:42 #261
183846 joepie91
pi_83293851
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:15 schreef Palin het volgende:

[..]

Witte in een gele verpakking.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26319
Ik kan me nog wel herinneren dat er iets was met 2 verschillende suppliers, en dat het wel werkte bij die van de ene supplier, en niet van de andere. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5707 was volgens mij beter met PAL.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:24:14 #262
308435 Palin
pi_83293912
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel herinneren dat er iets was met 2 verschillende suppliers, en dat het wel werkte bij die van de ene supplier, en niet van de andere. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5707 was volgens mij beter met PAL.
Nee, die andere heb ik al, die gebruikt mijn vader om videobanden over te zetten. Die werkt niet met pal60 en staat er ook in. Daarom had ik specifiek eentje gezocht die wel pal60 ondersteunt, maar nee hoor...
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:38:04 #263
224579 kloink
pi_83294481
vandaag wii controller + accu's , nieuwe lading ipod hooftelefoontjes binnen van http://www.buyincoins.com/. Heeft er 7 dagen over gedaan!!

Prima verpakt net als alle andere shops..

Verdient plaatsje in het lijstje al zeg ik het zelf.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:44:19 #264
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83294692
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef joepie91 het volgende:

[..]

aPad heeft volgens mij resistive touchscreen (dus zelfs met Android 2.1 GEEN multitouch).
Handig, geen multitouch.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:46:28 #265
260123 mtchel112
hoi
pi_83294757
ik wil dus schoenen kopen via ebay in china, alleen er staan maar 3 feedbacks bij en is lid sinds 19 juni,
het kost 10 dollar incl verzending alleen ik vertrouw het niet helemaal, maar als t scam is, is paypal toch mijn redder?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:48:15 #266
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83294842
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef Berend. het volgende:

[..]

daarom wens ik je succes, namaak rommel. Heb nu 2x zoiets geprobeerd en beviel alles behalve. De huidige namaak van de iPad is in allerijl in elkaar geramd en wordt geleverd met verouderde software, verouderde hardware en gestolen designs. Je moet het maar willen hebben. Ik denk persoonlijk dat een iPad van 500 euro zijn geld meer waard is dan een aPad van 150 euro. En hoe zit je over een jaar, waar is je support van updates dan bijvoorbeeld? Komt er dan nog wel iets?

Als voorbeeld, mijn r4 card voor mijn ds wordt ook al jaren niet meer geupdate met als resultaat dat ie nu bijna waardeloos is. Daarvoor is mijn tablet me iets te dierbaar
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:49:04 #267
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83294886
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef mtchel112 het volgende:
ik wil dus schoenen kopen via ebay in china, alleen er staan maar 3 feedbacks bij en is lid sinds 19 juni,
het kost 10 dollar incl verzending alleen ik vertrouw het niet helemaal, maar als t scam is, is paypal toch mijn redder?
10 dollar is niet duur. Je kan ook het risico gewoon nemen. Hoe is de feedback overigens?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:49:25 #268
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83294905
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Handig, geen multitouch.
Ok, het is misschien niet zo luxe als de echte. Maar kan jij in Nederland een fatsoenlijke mobiel met wifi, en alle extra's die op de aPad zitten voor ¤167 krijgen? En dan heb ik het nog over een mobiel met 3" dit is het dubbele.
En misschien wil jij niet zo'n ding maar het is toch leuk om uit te proberen?
En voor de software: Er zijn genoeg forum die actief bezig zijn en er genoeg voor ontwikkelen. En het is android dat ook op mobiele telefoons werd/word gebruikt, dus de ontwikkeling blijft daar niet stil staan. Het is dus NIET zo dat ze de software hebben nagemaakt, met 2 spelletjes erop en erop hebben gezet. En ook al ben je het er niet mee eens laat ons er maar mee klooien, het is toch niet jou geld?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:51:03 #269
260123 mtchel112
hoi
pi_83294970
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

10 dollar is niet duur. Je kan ook het risico gewoon nemen. Hoe is de feedback overigens?
3 feedbacks, 100%
ik krijg gewoon mijn geld terug geloof ik, dus ik denk dat ik t maar gewoon doe:p
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:53:05 #270
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83295050
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ok, het is misschien niet zo luxe als de echte. Maar kan jij in Nederland een fatsoenlijke mobiel met wifi, en alle extra's die op de aPad zitten voor ¤167 krijgen? En dan heb ik het nog over een mobiel met 3" dit is het dubbele.
En misschien wil jij niet zo'n ding maar het is toch leuk om uit te proberen?
Het is altijd goed om te proberen, alleen moet je waken dat je niet zo teleurgesteld wordt waardoor je ook de echte, goed werkende apparaten, links laat liggen.

Als voorbeeld, ik heb een HTC S730 gehad met WM5. 1 grote ramp, ding bijna van frustratie kapot getrapt. Maar als ik nu de HTC's zie moet ik ze echt niet meer, hoe goed ze nu ook zijn misschien. Gewoon een gevoel wat niet weggaat. Toevallig met de iPhone (mijn eerste Apple product, en ik ben al een jaar of 20 bezig met computers enzo) een hele goede ervaring. Dat neem je vervolgens wel mee.
Boek goedkoper bij booking.comFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBonprix
  vrijdag 25 juni 2010 @ 17:54:00 #271
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83295091
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:51 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

3 feedbacks, 100%
ik krijg gewoon mijn geld terug geloof ik, dus ik denk dat ik t maar gewoon doe:p
Gewoon doen zou ik zeggen, kost je hooguit 8 euro als je geen moeite doet. En 3x 100% is best goed in zo'n korte tijd.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:01:59 #272
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83295358
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:53 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het is altijd goed om te proberen, alleen moet je waken dat je niet zo teleurgesteld wordt waardoor je ook de echte, goed werkende apparaten, links laat liggen.

Als voorbeeld, ik heb een HTC S730 gehad met WM5. 1 grote ramp, ding bijna van frustratie kapot getrapt. Maar als ik nu de HTC's zie moet ik ze echt niet meer, hoe goed ze nu ook zijn misschien. Gewoon een gevoel wat niet weggaat. Toevallig met de iPhone (mijn eerste Apple product, en ik ben al een jaar of 20 bezig met computers enzo) een hele goede ervaring. Dat neem je vervolgens wel mee.
Ik begin pas met oordelen als hij binnen is
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:06:03 #273
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83295498
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Ik begin pas met oordelen als hij binnen is
Dat is ook verstandig Ben ook wel benieuwd naar je ervaring overigens!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:29:45 #274
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83296294
Mag ik een aantal dingen van de OP overnemen om op bouweenpc.nl een topic te maken?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:33:36 #275
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83296445
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef Niemand.. het volgende:
Mag ik een aantal dingen van de OP overnemen om op bouweenpc.nl een topic te maken?
Nee want er was eerst al een topic op BeP
Genaamd Het grote DX topic ofzo. En BeP is dead
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:35:08 #276
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83296511
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Nee want er was eerst al een topic op BeP
Genaamd Het grote DX topic ofzo. En BeP is dead
Ik probeer het tot leven te wekken, maar het mag dus niet?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:43:58 #277
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83296807
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Ik probeer het tot leven te wekken, maar het mag dus niet?
Van mij wel maar ik ben de baas niet. Wek eerst dit topic maar tot leven:
http://forum.bouweenpc.nl/topic/5625
  vrijdag 25 juni 2010 @ 18:53:31 #278
238579 DeHeer
pi_83297152
Echte Bose oordopjes, lijkt me sterk. Iemand ervaring?
http://www.lightake.com/d(...)eneration_1st_-27050
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:41:32 #279
183846 joepie91
pi_83301652
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Handig, geen multitouch.
Een computer heeft ook maar één muisaanwijzer.

Multitouch is nog steeds geen essentiele feature, op dit moment is het vooral een "gimmick" (pinch to zoom etc). De enige échte voordelen die er nu aan vast zitten is dat het toetsenbord iets responsiever wordt (immers, je kunt met twee vingers tegelijk het scherm aanraken zonder dat ie het "midden" gaat zoeken van de twee punten, dus je kunt sneller typen), en het feit dat je gamecontrols kunt inbouwen voor wat ingewikkeldere games. On-screen joysticks enzo. Maar ik zie niet in waarom een tablet niet zou kunnen functioneren zonder multi-touch.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:42:02 #280
183846 joepie91
pi_83301678
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:53 schreef DeHeer het volgende:
Echte Bose oordopjes, lijkt me sterk. Iemand ervaring?
http://www.lightake.com/d(...)eneration_1st_-27050
Kan best van na sluitingstijd in een échte Bose-fabriek zijn. Alleen weet Bose daar niets vanaf
BonprixANWB VerzekeringenVattenfall cadeau
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:14:00 #281
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83303388
Dit gaat mijn nieuwe aankoop worden.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42014
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:49:10 #282
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83305235
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef Niemand.. het volgende:
Waarom zou je?
En daarnaast zou je het aan de makers moeten vragen, RacerDKB bijvoorbeeld, en als je de plaatjes wil gebruiken mstr, etc etc. Als 1 gozer hier zegt dat het goed is betekent het niet dat het van de echte makers ook mag .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:12:40 #283
242279 shadowflash
pi_83306465
I'd hit it:

I'd hit it with a crowbar
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:26:49 #284
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83307238
[quote] Op vrijdag 25 juni 2010 20:41 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Een computer heeft ook maar één muisaanwijzer.
[/quoteAls je iets niet wil dan is het windows op een tablet, dat werkt voor geen meter. Waarom denk je dat tablets niet populair waren? Dat is juist de kracht van een iPad.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:33:39 #285
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83307614
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Waarom zou je?
En daarnaast zou je het aan de makers moeten vragen, RacerDKB bijvoorbeeld, en als je de plaatjes wil gebruiken mstr, etc etc. Als 1 gozer hier zegt dat het goed is betekent het niet dat het van de echte makers ook mag .
Hoeft al niet meer....
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:05:06 #286
279091 Jeffrey_San
pi_83309093
weten jullie of Goldenbridge free shipping heeft?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:07:40 #287
98259 mstr
Een jonge God!
pi_83309242
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef Jeffrey_San het volgende:
weten jullie of Goldenbridge free shipping heeft?
Ja, weet ik. En nee, dat wordt er later bij berekend.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:14:25 #288
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83309601
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:33 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Hoeft al niet meer....
Oke Tom.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:24:23 #289
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83310126
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:14 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Oke Tom.
Hoe weet jij mij naam??
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:24:23 #290
183846 joepie91
pi_83310127
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Tha_Duck het volgende:
...
Als je iets niet wil dan is het windows op een tablet, dat werkt voor geen meter. Waarom denk je dat tablets niet populair waren? Dat is juist de kracht van een iPad.

Sinds wanneer is het PC == Windows?
En de "kracht" van een iPad is niet de multitouch. De kracht van een iPad is de hardware + de marketing.
Zoek je mobiel op gsmwebFiverr - alle diensten vanaf 5 piekANWB Verzekeringen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:37:49 #291
238579 DeHeer
pi_83310746
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef Dionysiou het volgende:
Dit gaat mijn nieuwe aankoop worden.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42014
Self winding betekent elke dag de tijd opnieuw instellen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:40:32 #292
33165 Tha_Duck
FUK
pi_83310854
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:24 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het PC == Windows?
En de "kracht" van een iPad is niet de multitouch. De kracht van een iPad is de hardware + de marketing.
Hoeveel mensen draaien Linux op hun PC? Weinig. En anders had je wel een Mac gezegd.

De kracht van de iPad is de hardware, de software, het gemak, de stabiliteit, het snel te begrijpen, het goed werkende touchscreen, de uitgebreide hoeveelheid apps, etc., etc. En multitouch hoort daar ook zeker bij, typt super.

Nee, voor mij geen neppert. Tenzij je tevreden bent met een minder apparaat, dan kan het gerust maar verwacht niet dezelfde functies.

Ennuh voor je info, ik ben alles behalve een Apple fanboy. Iphone 3gs in februari gekocht, voor die tijd nooit iets van Apple moeten hebben. Gebruik al sinds kernel 1.0.20 Linux en windows sinds versie 3.1.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:46:12 #293
183846 joepie91
pi_83311106
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoeveel mensen draaien Linux op hun PC? Weinig. En anders had je wel een Mac gezegd.

De kracht van de iPad is de hardware, de software, het gemak, de stabiliteit, het snel te begrijpen, het goed wrkende touchscreen, de uitgebreide hoeveelheid apps, etc., etc.

En multitouch hoort daar ook zeker bij, typt super.

Nee, voor mij geen neppert. Tenzij je tevreden bent met een minder apparaat, dan kan het gerust.
Gast, ik draai zelf Linux

Kan best zijn dat niet veel mensen Linux op hun pc draaien, maar dan heb ik nog altijd "pc" gezegd en geen "Windows". Waarom jij die twee dan gelijk aan elkaar moet koppelen is mij een raadsel. Assumptions are the mother of most mistakes.
Enne.. "anders had je wel een Mac gezegd" ... hoe moet ik een PC met Linux dan noemen? "Een Linux"?

En ik zou dit nog geen "neppert" noemen. Inderdaad, het ontwerp aan de buitenkant lijkt veel op dat van de iPad, maar het ontwerp van de iPad is uberhaupt heel erg simplistisch en zo ongeveer het meest basis design wat je kunt bedenken. Het is toch echt nog steeds een Android-tablet. Als ze nou een of andere brakker iPad-achtige firmware hadden gebouwd, dan had ik je gelijk gegeven.

Uitgebreide hoeveelheid apps: ja, want voor Android zijn er geen apps
De rest ga ik niet eens op in, zijn in principe gewoon dingen die ook de goedkope Android-tablets hebben.

EDIT: Ah, ninja-edit?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:47:28 #294
268829 Berend.
pi_83311154
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:24 schreef Niemand.. het volgende:

[..]

Hoe weet jij mij naam??
Ik weet zelfs hoe je eruit ziet Tom, foto hebben?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:53:17 #295
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_83311369
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:47 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ik weet zelfs hoe je eruit ziet Tom, foto hebben?
Maak hem nou maar niet te bang, hij moet nog leren wat het internet inhoudt .
  zaterdag 26 juni 2010 @ 07:14:24 #296
301940 Niemand..
Mhoo, I'm a fish!
pi_83317451
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Maak hem nou maar niet te bang, hij moet nog leren wat het internet inhoudt .
Ik weet wel wat het internet inhoud hoor, waarschijnlijk heeft hij mijn naam gevonden via bouweenpc.nl
  zaterdag 26 juni 2010 @ 07:30:12 #297
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_83317497
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Gewoon elke dag draaien en het is goed.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:25:32 #298
268829 Berend.
pi_83318292
Nog 3 post, onee nog 2 nu.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 09:54:21 #299
48067 neo2000
pi_83318652
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef DeHeer het volgende:

[..]

Gaan we weer.

Ik heb zelf ook een selfwinding horloge van dx, en de enige keer dat ik daar iets aan aan moet passen, is als ie een week op m'n bureau of tafel heeft gelegen. Verder loopt het ding top. Sprookjes dus.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:22:30 #300
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_83319043
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:46 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Gast, ik draai zelf Linux

Kan best zijn dat niet veel mensen Linux op hun pc draaien, maar dan heb ik nog altijd "pc" gezegd en geen "Windows". Waarom jij die twee dan gelijk aan elkaar moet koppelen is mij een raadsel. Assumptions are the mother of most mistakes.
Enne.. "anders had je wel een Mac gezegd" ... hoe moet ik een PC met Linux dan noemen? "Een Linux"?

En ik zou dit nog geen "neppert" noemen. Inderdaad, het ontwerp aan de buitenkant lijkt veel op dat van de iPad, maar het ontwerp van de iPad is uberhaupt heel erg simplistisch en zo ongeveer het meest basis design wat je kunt bedenken. Het is toch echt nog steeds een Android-tablet. Als ze nou een of andere brakker iPad-achtige firmware hadden gebouwd, dan had ik je gelijk gegeven.

Uitgebreide hoeveelheid apps: ja, want voor Android zijn er geen apps
De rest ga ik niet eens op in, zijn in principe gewoon dingen die ook de goedkope Android-tablets hebben.

EDIT: Ah, ninja-edit?
Als we hem binnen hebben gaan we wel oordelen
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlAliExpress - die hebben ALLES!Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  zaterdag 26 juni 2010 @ 10:37:09 #301
279542 Michael-H
pi_83319259
en dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')