V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nog een bestelling van DX lopen,, 2 weken gelden besteld ofzo.. nog niet gehsipped ach.. ik wacht welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:14 schreef ManAtWork het volgende:
Ahhh, hier waren we gebleven.
Heb mijn bestelling donderdag ook eindelijk binnen. DX was niet zo snel als vorige keer maar ach, alles geleverd. En het werkt naar volle tevredenheid. USB-hub voor een paar euro die hier enkele tientjes kosten.Dan maar iets langer wachten.
Je krijgt toch een strafblad voor bbgun?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:39 schreef Ssonic het volgende:
das idd niet al te snel. Hoop mijne snel binnen te hebben. Vorige keer na 2 dagen shipped en na 2 weken binnen! Moest alleen nog naar postkantoor want moest pakketje ondertekenen (was bb gun :p) was het pakketjes blijkbaar onderschept. Tnt dealextreme ingelicht en zij gewoon opnieuw verzonden. Die keer kwam het wel door de douane!
Van dealextreme? Wanneer had je besteld?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:12 schreef Berend. het volgende:
Heb me bestelling binnen gekregen, erg snel.
Ik niet. Nu maar niet meer op ingaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:13 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je krijgt toch een strafblad voor bbgun?
Als de batterij een beetje goed werktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Ssonic het volgende:
ik post het ff nog een keer aangezien het andere topic na 2 posts al vol was
Heb dit keer een grote bestelling gedaan!![]()
Vorige keer een refurbished ds besteld. Toen omgerekend zon 65 euro en kwam perfect aan!
Nu een...
7" Touch Screen TFT LCD Google Android 1.5 Tablet PC w / WiFi/Camera (ARM926EH-S rev5)![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37867
[ afbeelding ]
omgerekend ¤120
Ben benieuwd! Fok!ken vanuit de bank zonder die zware laptop![]()
3uur batterij las ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:37 schreef neo2000 het volgende:
Ik durf het te betwijfelen, dat van die battery, maar goed, we'll see.
Vraag me ook af hoe de browser performed. Zeker zaken als flash en zo, toch onderhand wel op heeeel veel websites aanwezig kunnen zwaar killing zijn voor zo'n tablet.
3 tot 4 uur idd. Das voor mij genoeg. Vind ik zelfs nog redelijk veel. Ga dat ding toch niet 3 uur non stop gebruiken. Alleen ff om mail te checken, spelletjes te spelen, fok, msn etc in bed of op bank. Gewoon handig hebbedingetje. ff erbij pakken als je hem nodig hebt.quote:
Kan je die app store ook online inzien. Wil wel ff kijken wat er zoal te dowloaden is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef Ssonic het volgende:
[..]
3 tot 4 uur idd. Das voor mij genoeg. Vind ik zelfs nog redelijk veel. Ga dat ding toch niet 3 uur non stop gebruiken. Alleen ff om mail te checken, spelletjes te spelen, fok, msn etc in bed of op bank. Gewoon handig hebbedingetje. ff erbij pakken als je hem nodig hebt.
Van dat flash, weet niet hoe dat zit. Maar het is gewoon google android. Er is dus gewoon een mogelijkheid om deze met het webbrowser evt uit te schakelen. Voor youtube is er een aparte applicate via de 'appstore van google' te downloaden. Heb je de browser niet voor nodig. Als ik hem binnen heb zal ik het zeker zeggen en natuurlijk de pics.
Zo ziet het er ongeveer uit. In pricipe hetzelfde alleen beeldverhouding zou kunnen veranderen. Apps zijn meestal gratis.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:56 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Kan je die app store ook online inzien. Wil wel ff kijken wat er zoal te dowloaden is.
En als ik hem heb besteld en hij is op de bank bijna op hang ik hem toch aan de lader? Op de vid. ziet hij er prima uitAndroid
Ziet er inderdaad wel vet uit, alleen ik zie mezelf er niet echt serieus mee rondlopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef Drifter__ het volgende:
Ik wil deze!!
http://www.pandawill.com/(...)ch-black_p36196.html
Het niveau is hoog dames en herenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:22 schreef Ssonic het volgende:
Hahahaa Joepie Fokker!![]()
![]()
![]()
Vatte hem eerst niet. Dacht: wie heet er nou Fokker met zijn achternaam!
quote:
Klopt.quote:Bedankt voor de kabelstriptang (of whatever het dan ook mag zijn, in ieder geval stript het kabels), anonieme fokker.
Ik ben net verhuisd
Laat wel; ff weten voor je naar het strand gaat, naar WELK strand je dan gaat, zodat ik niet mee hoef te "genieten" van jouw "muzieksmaak".quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef jopiede het volgende:
gister me fiio boxen binnen gekregen, die van 27 dollar. Klinkt allemaal wel prima, gewoon goed voor lekker op het strand. Maar alleen, dan moet ik wel me computer meenemen. Want de enige plaats waar die kabel in werkt is me computer, me mobiel en ipod werken niet. Maar gelukkig is het een 3.5 mm jack to jack kabel. Dus koop eerst eff een nieuwe voordat ik ga zeuren
ondersteunt deze dan wel Flash en dergelijke?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Ssonic het volgende:
Vorige keer een refurbished ds besteld. Toen omgerekend zon 65 euro en kwam perfect aan!
Nu een...
7" Touch Screen TFT LCD Google Android 1.5 Tablet PC w / WiFi/Camera (ARM926EH-S rev5)![]()
[ afbeelding ]
omgerekend ¤120
Met decoration for fingers heb je nooit last van dit soort zakenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Laat wel; ff weten voor je naar het strand gaat, naar WELK strand je dan gaat, zodat ik niet mee hoef te "genieten" van jouw "muzieksmaak".![]()
Mensen die hun eigen muziek mee nemen en dan hard aanzetten zodat anderen het ook verplicht aan moeten horen.
Keigoeie logica. "Hullie doen het ook!".quote:Op zondag 20 juni 2010 09:33 schreef jopiede het volgende:
Tja, zolang het geen hardcore is erger ik me er bij andere niet aan. Dus vind ik dat ik het zelf ook wel mee mag nemenLig trouwens altijd op t strand bij noordwijk :p
Deze wekker?:quote:Op zondag 20 juni 2010 10:48 schreef -wtf- het volgende:
Na dit horloge
http://www.pandawill.com/(...)ch-black_p36196.html
en de goede ervaring met pandawill toch nog maar even een klokje besteld
http://www.pandawill.com/(...)ch-clear_p35485.html
En gelijk een nieuwe wekker
http://www.pandawill.com/(...)ck-color_p34532.html
De vorige keer duurde het twee en halve week voordat het op de mat lag dus ben benieuwd
Er staat android op en dir is van Google. Dus je krijgt niet zo'n gare namaak firmware. En er is een grote android market dus zou er vast wel wat op te vinden zijn. En anders is het voor 120 euro nog een mooi ding.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:21 schreef ASUS-Lover het volgende:
ik vraag me echt af of de Android Apad .. Flash sites enzo ondersteunt. aangezien de Ipad dit niet doet..
dan zal het dus een veel beter product zijn
Ik wacht nog even op de batterij tijdenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:20 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Er staat android op en dir is van Google. Dus je krijgt niet zo'n gare namaak firmware. En er is een grote android market dus zou er vast wel wat op te vinden zijn. En anders is het voor 120 euro nog een mooi ding.
bovenaan kun je valuta kiezen, ook op dollar;)quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef monkeybrain het volgende:
Valt me trouwens op dat de prijzen in winkels nogal kunnen verschillen als je een andere valuta kiest.
Net weer een bestelling gedaan bij buyincoins, deze staat standaard op Euro. Heel handig want dan kun je de prijs moeilijk vergelijken met die van de concurrent in $$$Kun je wel in het menu veranderen maar het blijft irritant.
Net even via de Paypal rekenmachine zitten kijken welke valuta nu het goedkoopst is. In US dollars betaalde ik toch echt 30 cent minder op bijna $14![]()
Viel me een keer op bij een Britse winkel, scheelde me iets van 12 euro op 150 euro als ik in dollars betaalde
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 20 juni 2010 15:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bovenaan kun je valuta kiezen, ook op dollar;)
3 uur was het toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de batterij tijden
Komen nog verzendkosten bij geloof ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:50 schreef Niemand.. het volgende:
Hier heb je de DR dre oortjes voor 1315 dollar: http://www.wsdeal.com/EP3(...)r_Tour_Headphones.ws
Vet!!
Ik heb even gekeken bij een order van 4 kleinen dingen (0.154kg) (stylus, hoesje kabel, oortjes) is het 4 dollar, valt mee, het is nog altijd geodkoper (soms) dan focalprice.quote:
Is dat overigens de gemiddelde kwaliteit van hun webcams?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de goede orde met wat uitleg:
Punch Down Network UTP Cable Cutter Stripper
Features:
- Brand New,High quality.
- Easy and safe to use,punch down wires on modular connectors.
- Strip twisted-pair UTP/STP data cables and wires and terminates wires into 110 blocks.
- Great for CAT-5, CAT-5e, and CAT-6 data cable.
- Plastic punch down tool.
Btw... Iemand die dr Dre doppen al kunnen bestellen? Ik kan niet naar me shoppingchart etc..![]()
Ziet er opzich goed uit, veel items met FreeShipping enzoquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef ASUS-Lover het volgende:
iemand al eens besteld bij: www.Madeinchina.com ?
Niet zo heel vele verstand van; maar een NDS lite is toch niet zo heel duur meer sind de NDSI uit is ?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Ssonic het volgende:
brand new nds ds lite console Video Game Console System english version hot-sell
$ 105.72 ~ 112.00 /
Dat is nou leuk om te hebben voor in de vissenkom..quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef Athlon64x het volgende:
Maar Euro is nu 1.23 iets gestegen dus
waar kan je zoiets halen
Dit is ook de wijze van Tradetang idd, zelf nog geen ervaring meequote:Op maandag 21 juni 2010 06:56 schreef ASUS-Lover het volgende:
bij madeinchina.com hebben ze een speciale manier van betalen, om het voor ons veiliger te maken.
je betaald de site -> de verkoper verstuurd het pakketje -> het komt bij jou aan -> jij geeft aan dat hij bij jouw is (ofzo) -> de verkoper krijgt geld
Ik heb een mailtje naar Jack gestuurd om hem via de officiele taobao te kopen. Staat ook op de site van HiApad.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:34 schreef Ssonic het volgende:
Op ebay zijn er inderdaad soortgelijke tablets. Maar zeker niet goedkoper. Op dx zijn ook goedkopere te vinden. Eentje van 500 dollar maar ook eentje van 100 dollar. 78 euro dus. De reden dat ik die niet genomen heb is omdat hij lelijk eruit ziet en geen camera heeft. Die van mij heeft ook usb. Verder is hij precies hetzelfde. 7 inch google android 1.5. Je hebt er dus al eentje voor onder de 80. Op ebay zul je ze niet veel goedkoper zien. Er staat bij mij nu 'waiting for supplier' Als ik dat had geweten had ik een andere bestelt. In plaats dat ze zeggen dat hij uitverkocht is. :s Als die van mij goed bevalt neem ik er nog een paar en verkoop die door.
Kan wel helpen met plaatjes aanpassen enzo.. beetje photoshoppen. Iemand die tekst aan wil passen?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:10 schreef poepeneesje het volgende:
Kan er niet een nieuwe OP gemaakt worden met daarin "nieuwe" sites?
Alleen heb je daar een hoop artikelen waar je ook nog verzendkosten bij moet betalenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
www.lightinthebox.com zag ik in een tijdschrift laatst staan...
edit: wanneer ik in Hong Kong ben, ga ik altijd nar die boekhandeltjes waar ze heel veel 'artbooks' hebben, en dan voornamelijk van manga/anime en games enzo... en die kosten je dan 10 euro per stuk ofzo. Is er geen site waar je die boeken ook kunt bestellen, voor soortgelijke prijzen!?
'Is it washable? 'quote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37992
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:34 schreef Ssonic het volgende:
Op ebay zijn er inderdaad soortgelijke tablets. Maar zeker niet goedkoper. Op dx zijn ook goedkopere te vinden. Eentje van 500 dollar maar ook eentje van 100 dollar. 78 euro dus. De reden dat ik die niet genomen heb is omdat hij lelijk eruit ziet en geen camera heeft. Die van mij heeft ook usb. Verder is hij precies hetzelfde. 7 inch google android 1.5. Je hebt er dus al eentje voor onder de 80. Op ebay zul je ze niet veel goedkoper zien. Er staat bij mij nu 'waiting for supplier' Als ik dat had geweten had ik een andere bestelt. In plaats dat ze zeggen dat hij uitverkocht is. :s Als die van mij goed bevalt neem ik er nog een paar en verkoop die door.
nastyquote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37992
lightakequote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kan wel helpen met plaatjes aanpassen enzo.. beetje photoshoppen. Iemand die tekst aan wil passen?Staat toch op z'n Wiki?
Welke chinese sites moeten er allemaal in de OP verwerkt worden?
- DealExtreme
- Zarmark
- Focalprice
- Budgetgadgets
- Buyincoins
-
-
Probeert is op taobao wat te zoeken, en dan bij jack pricerequestje te doenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
www.lightinthebox.com zag ik in een tijdschrift laatst staan...
edit: wanneer ik in Hong Kong ben, ga ik altijd nar die boekhandeltjes waar ze heel veel 'artbooks' hebben, en dan voornamelijk van manga/anime en games enzo... en die kosten je dan 10 euro per stuk ofzo. Is er geen site waar je die boeken ook kunt bestellen, voor soortgelijke prijzen!?
Je bespaart al gauw 0,14 eurocent als je 100 RJ45 plugjes kooptquote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Probeert is op taobao wat te zoeken, en dan bij jack pricerequestje te doen
Trouwens die gene die de tip gaf( dacht Monkeybrain); om alsnog in Dollars te betalen bij Buyincoins( en andere shops)
heeft nog gelijk ook.. even als voorbeeld 100 RJ45 plugjes genomen. Betaal ik in euro ¤2.79
als ik hem naar dollar wijzig en omreken betaal ik ¤2.65 ofzo kan toch best veel schele op grote orders![]()
www.webshopsforum.nl natuurlijkquote:
Er zijn geen forums beschikbaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef mickeyD het volgende:
[..]
www.webshopsforum.nl natuurlijk
t is niet illegaal, dr wordt niets verkocht, maar handig is t wel
Hopelijk snellere servicequote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef Berend. het volgende:
Tiffany/Rachel is vervangen door ene Kyle.
http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=62_51&products_id=402quote:Op zondag 20 juni 2010 20:25 schreef Niemand.. het volgende:
Ik moet eigenlijk nog oortjes voor de vakantie. Weet iemand goede oortjes voor onder de 10 dollar?
Dus die doet ook tb orders?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef Berend. het volgende:
Tiffany/Rachel is vervangen door ene Kyle.
Yeah. Werd terug gemaild op: service01@zarmark.comquote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus die doet ook tb orders?
En hoe luid het nieuwe e-mailadres?
Heb je d'r ervaring mee? Dit zijn toch niet van die oortjes die na een paar week slecht en vaag gaan doen (of helemaal niks meer)quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=62_51&products_id=402
Plaatje bovenin.. Our wattus?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef mickeyD het volgende:
[..]
www.webshopsforum.nl natuurlijk
t is niet illegaal, dr wordt niets verkocht, maar handig is t wel
Ik praat geen poepquote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Probeert is op taobao wat te zoeken, en dan bij jack pricerequestje te doen
Trouwens die gene die de tip gaf( dacht Monkeybrain); om alsnog in Dollars te betalen bij Buyincoins( en andere shops)
heeft nog gelijk ook.. even als voorbeeld 100 RJ45 plugjes genomen. Betaal ik in euro ¤2.79
als ik hem naar dollar wijzig en omreken betaal ik ¤2.65 ofzo kan toch best veel schele op grote orders![]()
Komt nog 8.7 dollar verzendkosten bijquote:Op zondag 20 juni 2010 18:50 schreef Niemand.. het volgende:
Hier heb je de DR dre oortjes voor 1315 dollar: http://www.wsdeal.com/EP3(...)r_Tour_Headphones.ws
Vet!!
misschien zo wel?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Er zijn geen forums beschikbaar.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef tokko1 het volgende:
Welke chinese sites moeten er allemaal in de OP verwerkt worden?
- BudgetGadgets (www.budgetgadgets.com)
- BuyinCoins (www.buyincoins.com)
- DealExtreme (www.dealextreme.com)
- DinoDirect (www.dinodirect.com)
- Everbuying (www.everbuying.com)
- Focalprice (www.focalprice.com)
- Lightake (www.lightake.com)
- Lightinthebox (www.lightinthebox.com)
- MadeInChina (www.madainchina.com)
- PandaWill (www.pandawill.com)
- Zarmark (www.zarmark.com)
Ik kliktequote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:22 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Tis nep :p
Hoax/Phishing of hoe noem je dat
scam
Hoe weet je dat!? Site zag er normaal uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:22 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Tis nep :p
Hoax/Phishing of hoe noem je dat
scam
JA philips voor 15 euro, zijn 10x beter...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Komt nog 8.7 dollar verzendkosten bij![]()
Iemand nog een goed goedkoop alternatief ? ±$15
Zien dr gewoon leuk uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
JA philips voor 15 euro, zijn 10x beter...
Het me spuitspijt u?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:33 schreef monica26088 het volgende:
[..]
Houdt u er rekening mee dat uw woorden.
Het me spijt u?
Weet ik, ik bedoelde meer dat je beter goedkope merkspullen kan kopen dan goedkope fakes... Ikzelf heb trouwens de Beats by Dre, de echte dan dan met Controltalk...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zien dr gewoon leuk uit![]()
Heb hier ook wel Senheiser dopjes van 50 euro liggen, dáár komt pas goed geluit uit.. BETER dan philips![]()
Maar ik heb ook nog niets terug van service01Gister wel mail van de normale zarmark...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe weet je dat!? Site zag er normaal uit.
Weer zo'n lageloner met google translatequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:33 schreef monica26088 het volgende:
[..]
Houdt u er rekening mee dat uw woorden.
Het me spijt u?
Ik zelf niet maar via Google vind je mensen met ervaringquote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:47 schreef Niemand.. het volgende:
Iemand ervaring met alpha brainwavz? [...]
Nou, ik heb een nieuwe controller binnen. Maar hij is best pauperquote:
Ah ja. Mja, hij werkt ook prima voor andere soorten kabels. In ieder geval bedankt, hij werkt érg goed. Aanraderquote:Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de goede orde met wat uitleg:
Punch Down Network UTP Cable Cutter Stripper
Features:
- Brand New,High quality.
- Easy and safe to use,punch down wires on modular connectors.
- Strip twisted-pair UTP/STP data cables and wires and terminates wires into 110 blocks.
- Great for CAT-5, CAT-5e, and CAT-6 data cable.
- Plastic punch down tool.
Btw... Iemand die dr Dre doppen al kunnen bestellen? Ik kan niet naar me shoppingchart etc..![]()
Ik ben blij dat jij die laatste opmerking maakt, hoef ik hem niet te makenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:56 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is dat overigens de gemiddelde kwaliteit van hun webcams?![]()
Wel humor dat iemand zichzelf afvroeg of iemand nu echt Fokker heet... uhhh iets met vliegtuigen
Ik krijg erg veel spam van die toko, ik zou uitkijkenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef ASUS-Lover het volgende:
iemand al eens besteld bij: www.Madeinchina.com ?
Suntekstore?quote:
Niet rond de 10 euro, maar je kunt natuurlijk altijd de Kanen MD-52 kopenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:47 schreef Niemand.. het volgende:
Iemand ervaring met alpha brainwavz? Ze zijn voor 10 dollar bij mp4nation. Of weet iemand nog betere oortjes voor rond de 10 dollar/euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Harajuku. op 22-06-2010 15:14:39 ]ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
Weet die noob dat ze 1 voor 1 allemaal kut zijn... En ze zijn allemaal hetzelfde ook nog...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Unreal88 het volgende:
Help mij met kiezen, moet voor een noob oordoppen bestellen.
Zal ik kiezen voor KM-91
http://lightake.com/detai(...)for_iPod_KM_91-25637
of
Meizu EP10
http://lightake.com/detai(...)eadphone_White-26076
of gewoon
http://www.buyincoins.com(...)p3-product-1563.html
Ze zijn dus niet hetzelfde grapjas :pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Weet die noob dat ze 1 voor 1 allemaal kut zijn... En ze zijn allemaal hetzelfde ook nog...![]()
Wel een miniem verschil, maar inderdaad. Ze zijn anders...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:31 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ze zijn dus niet hetzelfde grapjas :p
Die Meizu en Kanen zijn nog wel ok
alleen die ipod clone dingen van 1,50 niet waarschijnlijk
Want iedereen hier zoekt goedkope alternatieven voor ipod doppen :p
http://focalprice.com/EP0(...)e_iPod_Earphone.html
Kan ook nog deze nemen, reviews zijn overwegend positief.
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wel een miniem verschil, maar inderdaad. Ze zijn anders...
Volgens die redenatie zouden alle Chinese webshops gigantische scams zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:37 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
In oordoppen van 1,50 inc shipping of 4,50 inc shipping zit een huge verschil hoor, ga even er vanuit dat shipping 50 cent kost dan zijn er dus 4x zoveel kosten voor die oordoppen, dat is echt een groot kwaliteitsverschil
http://www.focalprice.com(...)Headphone_White.html
al denk ik dat die van lightake nep zijn als ze bij FP 3x zo duur zijn
mp4nationquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Volgens die redenatie zouden alle Chinese webshops gigantische scams zijn
Overigens, ik wilde eigenlijk die tablet gaan bestellen, maar het lijkt erop dat hij niet op voorraad is ofzo? Ik zie er erg veel mensen over klagen op de forums... Weet iemand misschien een andere plaats waar ik voor een vergelijkbare prijs zo'n tablet kan krijgen? (en dan bedoel ik dus die met de Rockchip chipset, oftewel de "echte" apad).
Mja ik kan me nog herinneren dat er erg veel klachten waren over de bouwkwaliteit van de SmartQquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:50 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
mp4nation
Zo'n smartq is ook heel goed maar wel duur
Nee daar hebben ze geen apad maar volgens mij is smartq > apadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Mja ik kan me nog herinneren dat er erg veel klachten waren over de bouwkwaliteit van de SmartQ
En sowieso is die voor mij inderdaad wat te duur.
EDIT: Hmm, ik kan hem niet vinden op mp4nation?
SmartQ is te duur, vandaar dat ik dus op zoek ben naar een apadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:01 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Nee daar hebben ze geen apad maar volgens mij is smartq > apad
http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_27&products_id=389
ownt wel maar is idd kleiner
Ik bedoel natuurlijk qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:37 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
In oordoppen van 1,50 inc shipping of 4,50 inc shipping zit een huge verschil hoor, ga even er vanuit dat shipping 50 cent kost dan zijn er dus 4x zoveel kosten voor die oordoppen, dat is echt een groot kwaliteitsverschil
http://www.focalprice.com(...)Headphone_White.html
al denk ik dat die van lightake nep zijn als ze bij FP 3x zo duur zijn
Ik heb de echte... Volgens mij wilde iemand hier die DR DRO ook bestellen of heeft dat al gedaan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef mtchel112 het volgende:
iemand ervaring met deze
http://www.pandawill.com/(...)ne-black_p35148.html
Ik ben er nu ook serieus naar aan het kijken. Op slatedroid staan deze sites:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:25 schreef joepie91 het volgende:
[..]
SmartQ is te duur, vandaar dat ik dus op zoek ben naar een apad
Overigens, EINDELIJK beginnen ze in China met de productie van e-ink e-readers. Kreeg net een nieuwsbrief van Focalprice waarin deze stond: http://www.focalprice.com/EM517W/Telcast_TLK3_4GB_6_eBook_Reader_White.html?utm_source=benchmarkemail&utm_medium=Email_marketing&utm_content=eBook_Reader&utm_campaign=EM517W&utm_source=BenchmarkEmail&utm_campaign=Jun_21_2010_Email_Copy&utm_medium=email
Misschien zijn er binnenkort eindelijk <$100 e-readers te krijgen. De Kindle en eSlick zijn toch echt wat duur voor een digitale boekenlezer.
Ah, dankquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:20 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook serieus naar aan het kijken. Op slatedroid staan deze sites:
http://tabletstoreuk.com/index.php
http://www.merimobiles.co(...)arket_p/meri0396.htm
Deze zijn de echten volgens slatedroid. Ik ga er denk ik eentje van de 1e site kopen omdat je daar geen invoerrechten voor hoeft te betalen.
Kijk anders op het forum van slatedroid.
Ik ga hem denk ik deze week bestellen. Heb net een mail gekregenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ah, dank
Ik zag hem ook staan op http://www.totobay.com/ap(...)t-device_p15802.html
Ondanks de reacties van de klanten, en het feit dat het domein in 2007 geregistreerd is, steekt er toch ergens een "red flag" de kop op, al weet ik niet waar het aan ligt. Ik heb gewoon zo'n gevoel dat er *iets* niet klopt aan die site.
Maar goed, ik zal vooral even bij die UK store kijken. Het is dan wel een aardige klap duurder dan DealExtreme, maar het is iig invoerrechten-vrij, en het is toch iets makkelijker om contact op te nemen met een toko in de UK dan in ChinaBovendien staat hier wel uitdrukkelijk vermeld dat ie met Rockchip chipset is
binnen 2u had ik reactie op mn mail. Ik betaal liever wat meer voor een echte en geen invoerrechten én nog een snelle verzending. Dan 3 weken wachten en hem dan nog steeds niet of geen goede hebben.quote:the stock here now is all going out to people who have waited for 3 weeks. fortunately we are catching up and if you order today you should be about 1 week from receiving the product. plus maybe 2 days for shipping to holland.
Hoe klinken ze? Met wat vergelijkbaar etc, en die enorme doos? Bedoel je dat hoesje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:27 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hier nog Dr anDre oordopjes liggen,1x getest maar ik heb betere oordopjes dus deze zijn niet nodig. Voor 10 euro inclusief stuur ik ze naar je op zonder de enorme doos erbij.
Kijk ff paar post naar boven. Heb ik een evendure zonder invoerrechten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef ASUS-Lover het volgende:
weet niet of ik het mag zeggen hier maar
koop je apad op www.merimobiles.com
uit Canada voor 149 euro inclusief EMS verzending + gratis APAD case
Dropshippen en ipv een naam je berichtje tikkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:34 schreef Niemand.. het volgende:
Is MP4Nation eigenlijk een beetje snel met verzenden?
Hoe kan je bij de bestelling plaatsen dat je op de enveloppe "postbode bedankt voor het bezorgen" wil hebben? Gewwon dat in de comments/special instructions invullen? Of moet ik er nog een verhaal ommhee lullen dat ik dat er op wil?
Even wat geld overgeheveld naar betaalrekening, en als dat eenmaal binnen is bestellenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef MagischMannetje het volgende:
Nog ff paar filmpjes van tabletstoreuk:
Je kan er dus ook office mee openen zoals powerpoint, excel & word. En ook maken, ook is er volgens hem skyfire beschikbaar en andere browser. Misschien ondersteunen die wel flash player.
Heheh ik ga hem ook misschien bestellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Even wat geld overgeheveld naar betaalrekening, en als dat eenmaal binnen is bestellen
En dan maar hopen dat het nog binnen de eerstvolgende batch valt, uiteraard. Volgens mij echt een goed ding
Er heeft altijd al verschil gezeten in de marges van Jack/Rachel/Tiffany... gewoon alle drie mailen xDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef marald.mec het volgende:
Hehe, na een week eindelijk weer een reactie van Jack vandaag.
Ik had trouwens al een price request gedaan voor wat spul bij Rachel maar moest het nu weer opnieuw doen bij Jack omdat Rachel weg is. En wat blijkt. Nu moet ik $55 betalen terwijl ik van Rachel $68 moest betalen. Lijkt wel of zijn marge naar beneden is gegaan. Dat mag ook wel als het allemaal zolang duurt.
maar hij is het waardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Berend. het volgende:
iPad wordt hier 500euro ofzo, vind ik veel te duur.
Mwa, daar verschillen de meningen overquote:
Leuk en mooi enzo, in NewYork even mee gespeeld maar toch echt te veel geld voor krijgt. Er zijn zo veel alternatieven die meer in zich hebben...quote:
Pech hebben, volgens mij is er niets aan te doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef jopiede het volgende:
PFFFF mijn account op paypal is limited... Wat moet ik nu doen? Ben niet 18.. en heb ook geen creditcard.. Heb gemailed of het via de bank kan(door bijv 2x kleine overschrijving) laten we hopen, vind het namelijk niet zo chill om daarvoor weer een hele nieuwe rekening te moeten maken(bij de bank)
Ik zou goed kijken of je hem kan updaten naar 2.1 of 2.2 omdat dit onderand de standaard is voor android.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef MagischMannetje het volgende:
Nog ff paar filmpjes van tabletstoreuk:
Je kan er dus ook office mee openen zoals powerpoint, excel & word. En ook maken, ook is er volgens hem skyfire beschikbaar en andere browser. Misschien ondersteunen die wel flash player.
Als het niet lukt moet je mij even PM'en, dan wil ik wel je betalingen doen. Gewoon het bedrag op mijn bankrekening overmaken en vervolgens paypal ik hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef jopiede het volgende:
PFFFF mijn account op paypal is limited... Wat moet ik nu doen? Ben niet 18.. en heb ook geen creditcard.. Heb gemailed of het via de bank kan(door bijv 2x kleine overschrijving) laten we hopen, vind het namelijk niet zo chill om daarvoor weer een hele nieuwe rekening te moeten maken(bij de bank)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er komt toch ook een goedkopere variant uit van een Nederlander die in China dat ding heeft laten maken? Staat me iets van bij dat dat op het journaal wasquote:
Doe als je hem binnen hebt een review!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:03 schreef Ssonic het volgende:
Nu een...
[ afbeelding ]
omgerekend ¤120
Op het forum van slatedroid zullen hun de eersten zijn die weten hoe je hem moet upgraden. Er is al een topic over: http://www.slatedroid.com/vbulletin/showthread.php?266-Froyo-on-Apad-%28android-2.2%29/page2&highlight=update+androidquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:10 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Ik zou goed kijken of je hem kan updaten naar 2.1 of 2.2 omdat dit onderand de standaard is voor android.
Voor de rest is het een mooi dingetje alleen een beetje prijzig voor android 1.5
Wtf heeft die kerel in z'n hand?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef monkeybrain het volgende:
Jack is een halve neger geworden![]()
[ afbeelding ]
Jouw geslacht ontneemt ons helaas de mogelijkheid jou hulp te bieden in eerste instantie, je daarna gruwelijk financieel af te zetten om je vervolgens te blackmailen om naakt voor de cam te dansen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef jopiede het volgende:
Jack, What elsequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef Berend. het volgende:
Damn was weg, komt de TNT langs met een pakket. Moet wel die van Jack zijn
Ssshh!! Gun die dames ook de kans om dat te doen!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jouw geslacht ontneemt ons helaas de mogelijkheid jou hulp te bieden in eerste instantie, je daarna gruwelijk financieel af te zetten om je vervolgens te blackmailen om naakt voor de cam te dansen.
Lichtbruine negers bestaan niet, dan zijn ze gedeeltelijk Europeesquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:46 schreef neo2000 het volgende:
Lollies. Lijkt mij evident, het is en blijft uiteraard een Chinese kinderlokker.(die schijnbaar in een hesje rondloopt alsof is bij de lokale Praxis werkt)
Overigens vind ik het meer een hele neger, maar dat terzijde. Of hij moet geen onderlijf hebben, dat zou nog kunnen.
[..]
En dan erbij laten zetten: Phishing for free!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:03 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lichtbruine negers bestaan niet, dan zijn ze gedeeltelijk Europees![]()
Toch wel grappig hoe Chinezen ons gerust willen stellen door zich voor te doen als westerse personen maar niet begrijpen dat negers onbetrouwbaar overkomen. Er is maar 1 immigrantengroep waar men geen hekel aan heeft en dat zijn juist Chinezen![]()
Wie mailt Jack dat ie gewoon een paar Nigerianen op zijn website moet zetten
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan erbij laten zetten: Phishing for free!
En dan een hengel met paar kunstvisjes erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 'n grappig apparaatje, kan koelen en verhitten. Past een blikje of een glas water in.
24 is gewoon erg popi in Chinaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Ssonic het volgende:
Lekker dan!
Wil mijn geld terug. Heb nota bene 120 euro betaald voor die apad, krijg je dit te horen!!![]()
![]()
![]()
p.s. Zit jack ook al bij DX of is dat gewoon toeval?![]()
Hello,
Sorry for keeping you waiting so long.
We are sorry to tell you that the sku37867 has been stopped in production. Would you like to change or cancel it? Please advise.
Thank you for your understanding and patience.
Best regards,
Jack
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:48 schreef Michael-H het volgende:
Hier is ie dan! (Tromgeroffel.......)Wat een heerlijke nutteloze gadgetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 'n grappig apparaatje, kan koelen en verhitten. Past een blikje of een glas water in.![]()
Ik heb hem vandaag via een andere site besteld. Wel wat duurder maar dan heb ik tenminste wel de echte met rockchip.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:07 schreef Ssonic het volgende:
Lekker dan!
Wil mijn geld terug. Heb nota bene 120 euro betaald voor die apad, krijg je dit te horen!!![]()
![]()
![]()
p.s. Zit jack ook al bij DX of is dat gewoon toeval?![]()
Hello,
Sorry for keeping you waiting so long.
We are sorry to tell you that the sku37867 has been stopped in production. Would you like to change or cancel it? Please advise.
Thank you for your understanding and patience.
Best regards,
Jack
Welke?quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag via een andere site besteld. Wel wat duurder maar dan heb ik tenminste wel de echte met rockchip.
Bij TabletStoreUK toevallig? Daar heb ik hem net besteld. PayPal deed wel even moeilijk (lekker betrouwbaar systeem is het ook altijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag via een andere site besteld. Wel wat duurder maar dan heb ik tenminste wel de echte met rockchip.
Ik heb net weer een mailtje terug gekregen van Kyle hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:05 schreef Unreal88 het volgende:
Lightakecs@gmail.com
Dit staat in de mail van lightake als mailadres van de Customer Service
Ja klopt dat is de goedkoopste ivb met invoerrechten en dat heb je niet in de EU. Verder ligt het niet aan PP maar aan hun. Ik kreeg een mailtje dat ik betaald had van PP maar hun zeiden dat ze het nog niet binnen hadden dus ik stuur een mailtje dat ze het na moeten checken. Hebben ze het ineens welquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Bij TabletStoreUK toevallig? Daar heb ik hem net besteld. PayPal deed wel even moeilijk (lekker betrouwbaar systeem is het ook altijd), maar de betaling is wel verstuurd. Vraag me alleen even af waarom de order nu op Cancelled staat bij de webshop. Heb vast even een mailtje gestuurd, zal morgen wel ergens antwoord krijgen
Het kan wel maar er zijn altijd fake aPads in omloop dus ik zou voor dat beetje meer gaan en dan ben je er zeker van. Verder kan je het aan de specs zien maar die kunnen ze natuurlijk ook fakenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:50 schreef Berend. het volgende:
Hoe weet je of er een echte Rockchip in zit? Zou ik een aPad via Ebay kunnen kopen?
http://www.slatedroid.com/vbulletin/showthread.php?704-Working-Applications-List&p=9211#post9211quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:25 schreef Berend. het volgende:
Maar uhmm die Apps voor de aPad. Nemen die niet maar de helft van het scherm omdat het toch normaal voor Android Mobiel is? Want uhmm bij de iPad hebben ze speciale apps.
Rachel, Tiffany zijn weg. Jack en Kyle zijn er nu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef flexoo het volgende:
kan iemand mij helpen waar ik het verhaal van jack en rachel kan vinden? ik snap dr niks van
of als iemand het wil uitleggen zou ook fijn zijn
DP/PBP zijn weg en bij PB kan je alleen nog maar met creditcard betalen. Jack heeft nu zarmark en lightake geopend en alle verder personeelsleden zijn weg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:32 schreef flexoo het volgende:
kan iemand mij helpen waar ik het verhaal van jack en rachel kan vinden? ik snap dr niks van
of als iemand het wil uitleggen zou ook fijn zijn
Gewoon een filmpje waarin je het dagelijks gebruik laat zien + snelheid. En uiteraard bij welke retailer hij gekocht is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
http://www.slatedroid.com/vbulletin/showthread.php?704-Working-Applications-List&p=9211#post9211
En de meesten worden omgezet naar de schermgrootte. Ik maak wel een video review.
@iedereen
Wat moet er id review komen?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
DP/PBP zijn weg en bij PB kan je alleen nog maar met creditcard betalen. Jack heeft nu zarmark en lightake geopend en alle verder personeelsleden zijn weg.
Zarmark = nieuwe PBP
lightake = nieuwe PB
Stuur een mailtje naar Jack of een PP dispute als hij er 'niks van af weet'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:41 schreef flexoo het volgende:
[..]
super uitleg. maar gvd ik heb nog 100 euro krediet bij rachel voor een niet te kunnen leveren artikel
Emma werkt nog bij servicequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:36 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
DP/PBP zijn weg en bij PB kan je alleen nog maar met creditcard betalen. Jack heeft nu zarmark en lightake geopend en alle verder personeelsleden zijn weg.
Zarmark = nieuwe PBP
lightake = nieuwe PB
Kunnen we niet beter alle tekst onder de dikgedrukte punten in een spoiler zetten? Zo is het korter en kan je makkelijker de op doorkijken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Emma werkt nog bij serviceMaar de rest is inderdaad weg..
![]()
OP moet verandert worden zodat weer iedereen naar OP verwezen kan worden
service01(ape)zarmark(punt)comquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef Granaatappel het volgende:
Kan iemand mij het nieuwe emailadres van Jack mailen? Ik probeer hem te bereiken op z'n dealperfect gmail maar krijg maar geen antwoord?
Niet zo handig, Focalprice levert fakes (met slechtere hardware).quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Killingparsley het volgende:
Vorige week deze besteld. Draait emulators zodat ik m'n oude oldschool weer kan spelen.![]()
http://www.focalprice.com(...)_Console__White.html
[ afbeelding ]
popbuyingquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij welke website kan ik nog van die DS flashkaartjes bestellen?
Bij Focalprice, buyincoins en Dealextreme vind ik ze niet.
http://www.goldenbridge.hk/quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij welke website kan ik nog van die DS flashkaartjes bestellen?
Bij Focalprice, buyincoins en Dealextreme vind ik ze niet.
*$(%*#&* lezen is ook lastig he...quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef ASUS-Lover het volgende:
wie kent er een geldige kortingscoupon voor tabletstoreUK.com?
Gewoon in de Nederlandse winkelquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:18 schreef keerfdebest het volgende:
waar haal je die apple toetsenbord vandaan ?
Fuck YESquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:47 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Niet zo handig, Focalprice levert fakes (met slechtere hardware).
Je had hem beter bij DealExtreme kunnen bestellen als zijnde de "Dingoo A320". Als je je order nog kunt cancelen zou ik het nu doen, voordat je zo'n verrot HK-model krijgt met 2GB opslag en een inferieure batterij
EDIT: Oh, op Focalprice noemen ze hem nu ook Dingoo ipv Ding Guo. Blijft het feit dat het een stuk veiliger is deze te bestellen bij DealExtreme. Verder: fantastisch ding
EDIT2: Probleem bij TabletStoreUK (die aPad) is opgelost, de shopping cart kan niet zo goed overweg met PayPal dus soms snapt ie het niet meer, en raakt ie in de war. In ieder geval opgelost nu, dus mijn order staat op de Processing
Is dat die aPad?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik lees net dat die eken tablet video's pas een speelt op 176x144.
Hopen dat hij verder wel een beetje loopt, en anders verkoop ik hem wel.
?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:43 schreef ASUS-Lover het volgende:
wie kent er een geldige kortingscoupon voor tabletstoreUK.com?
Jezus, had je spaarpunten over ofzo... wat een rotzooiquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:15 schreef monkeybrain het volgende:
Kijk eens wat ik heb ontvangen van buyincoins![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat apparaatjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jezus, had je spaarpunten over ofzo... wat een rotzooi
[..]?
ik zie 2 3dbrilletjesquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:15 schreef monkeybrain het volgende:
Kijk eens wat ik heb ontvangen van buyincoins![]()
[ afbeelding ]
batterijtester (zou je een linkje willen geven maar de site ligt eruit op het moment)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik zie 2 3dbrilletjes
1 tripod
2x Satakabels
2 x omzettertjes
1 x een DVI naar HDMI(?) kabel
maar wat is dat ding onderaan :$?
het is rockyquote:
aPad kan mkv video's afspelen -> HD dusquote:
Dat is dus zo'n eken ding. En geen aPad.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
http://cgi.ebay.nl/New-APAD-Google-Android-7-Notebook-Tablet-PC-WIFI-MID-/280518384771?cmd=ViewItem&pt=Laptops_Nov05&hash=item415032dc83#ht_4664wt_1036
Deze heb ik dus besteld (maar dan in een veiling), ben erg benieuwd.
Ik wordt door betty geholpenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:21 schreef monkeybrain het volgende:
Anna helpt mij bij DX![]()
[ afbeelding ]
Dankje , weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
batterijtester (zou je een linkje willen geven maar de site ligt eruit op het moment)
Fantastische plantjes hebben ze ook staan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik wordt door betty geholpen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jezus, had je spaarpunten over ofzo... wat een rotzooi
[..]?
Helemaal goed, inderdaad een batterijtester.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik zie 2 3dbrilletjes
1 tripod
2x Satakabels
2 x omzettertjes
1 x een DVI naar HDMI(?) kabel
maar wat is dat ding onderaan :$?
Betty is een stuk leukerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verhipt, dat is niet van de werknemer maar gewoon standaard DX kantoor uitrustingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Fantastische plantjes hebben ze ook staan.
Ik ben een keer geholpen door Linaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:27 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net zoals de Westerse namen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Verhipt, dat is niet van de werknemer maar gewoon standaard DX kantoor uitrusting![]()
Wat een strakke vissenkoppenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Ik ben een keer geholpen door Lina:
[ afbeelding ]
3G en multitouch:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef jpg97 het volgende:
Ben benieuwd naar die tablet dingen.
Ik wil er eigenlijk wel een met 3G...
Meestal word ik ook door Lina geholpen. Maar laatst is door Evelyn:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kan iedereen even in zijn account kijken voor meer foto's
hier zit toch 3G op?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:30 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
3G en multitouch:
http://www.tabletstoreuk.(...)and-HDMI/prod_4.html
Maar ik denk dat je al in een heel andere prijsklasse zit als je 3g erop wil.
Succes met je teleurstelling alvastquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Berend. het volgende:
Ik heb een aPad gekocht bij TabletstoreUK! Hij staat nu nog op pending.![]()
![]()
Hahaha wordt geen teleurstellingg. En ik zeg niet de iPad he, maar aPad. Die is stukken goedkoper, vind de iPad ook veel te duur.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Succes met je teleurstelling alvast
Voor de iPad hoefde niemand een tablet, en nu wil iedereen ze. Ook degene die voor de iPad kut bleken te zijn.
Nou, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hahaha wordt geen teleurstellingg. En ik zeg niet de iPad he, maar aPad. Die is stukken goedkoper, vind de iPad ook veel te duur.
Volgens TabletStoreUK zou ik de mijne over ongeveer 10 dagen binnen moeten hebben. Dus zal ook wel voor die van jou geldenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Berend. het volgende:
Wie weet wanneer die ongeveer verzonden wordt?
Ik wilde vóór de iPad ook al een tablet (alleen niet zo'n overpriced kutding als de iPad, danku), maar toen waren er simpelweg nog geen goede tablets voor een fatsoenlijke prijs te koop. Sinds de iPad is de productie van die dingen pas echt op gang gekomen in China.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Succes met je teleurstelling alvast
Voor de iPad hoefde niemand een tablet, en nu wil iedereen ze. Ook degene die voor de iPad kut bleken te zijn.
Hehe, ik heb ook helemaal geen recht van spreken, ik heb in het verleden ook genoeg rotzooi besteldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Denk ik even de boel op te fleuren door foto's te plaatsen...
Die rotzooi kost in Nederland 3 keer zoveel + verzendkosten![]()
Buyincoins is vooral voordelig met kabeltjes.
[..]
Helemaal goed, inderdaad een batterijtester.
Dat is wel een mooi stevig dingetje![]()
[..]
Betty is een stuk leuker
[..]
Verhipt, dat is niet van de werknemer maar gewoon standaard DX kantoor uitrusting![]()
Heh, ook als je geen geld over hebt. Koop hem, is echt een fantastisch ding. De SuperNES emu is niet denderend, maar die in Dingux (Linux-distro voor de Dingoo) is echt fantastisch, en draait soepel. Er is inmiddels zelfs al een fatsoenlijke PSX emu voor beschikbaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 04:31 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Dat apparaatje![]()
![]()
Lekker kloten met firmware en roms en
![]()
![]()
een supermemulator
Als ik geld over had dan wist ik het wel
aPad heeft volgens mij resistive touchscreen (dus zelfs met Android 2.1 GEEN multitouch).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd![]()
Is dat btw met hetzelfde soort touchscreen als de ipad (met weerstand en zo?)
Welke heb je? Die gele verpakking?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:10 schreef Palin het volgende:
Easycap gekocht op DX, er stond bij dat hij zou werken met pal-60...
Nee hoor
Ik kan me nog wel herinneren dat er iets was met 2 verschillende suppliers, en dat het wel werkte bij die van de ene supplier, en niet van de andere. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5707 was volgens mij beter met PAL.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:15 schreef Palin het volgende:
[..]
Witte in een gele verpakking.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26319
Nee, die andere heb ik al, die gebruikt mijn vader om videobanden over te zetten. Die werkt niet met pal60 en staat er ook in. Daarom had ik specifiek eentje gezocht die wel pal60 ondersteunt, maar nee hoor...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel herinneren dat er iets was met 2 verschillende suppliers, en dat het wel werkte bij die van de ene supplier, en niet van de andere. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5707 was volgens mij beter met PAL.
Handig, geen multitouch.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:30 schreef joepie91 het volgende:
[..]
aPad heeft volgens mij resistive touchscreen (dus zelfs met Android 2.1 GEEN multitouch).
daarom wens ik je succes, namaak rommel. Heb nu 2x zoiets geprobeerd en beviel alles behalve. De huidige namaak van de iPad is in allerijl in elkaar geramd en wordt geleverd met verouderde software, verouderde hardware en gestolen designs. Je moet het maar willen hebben. Ik denk persoonlijk dat een iPad van 500 euro zijn geld meer waard is dan een aPad van 150 euro. En hoe zit je over een jaar, waar is je support van updates dan bijvoorbeeld? Komt er dan nog wel iets?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hahaha wordt geen teleurstellingg. En ik zeg niet de iPad he, maar aPad. Die is stukken goedkoper, vind de iPad ook veel te duur.
10 dollar is niet duur. Je kan ook het risico gewoon nemen. Hoe is de feedback overigens?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:46 schreef mtchel112 het volgende:
ik wil dus schoenen kopen via ebay in china, alleen er staan maar 3 feedbacks bij en is lid sinds 19 juni,
het kost 10 dollar incl verzending alleen ik vertrouw het niet helemaal, maar als t scam is, is paypal toch mijn redder?
Ok, het is misschien niet zo luxe als de echte. Maar kan jij in Nederland een fatsoenlijke mobiel met wifi, en alle extra's die op de aPad zitten voor ¤167 krijgen? En dan heb ik het nog over een mobiel met 3" dit is het dubbele.quote:
3 feedbacks, 100%quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
10 dollar is niet duur. Je kan ook het risico gewoon nemen. Hoe is de feedback overigens?
Het is altijd goed om te proberen, alleen moet je waken dat je niet zo teleurgesteld wordt waardoor je ook de echte, goed werkende apparaten, links laat liggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ok, het is misschien niet zo luxe als de echte. Maar kan jij in Nederland een fatsoenlijke mobiel met wifi, en alle extra's die op de aPad zitten voor ¤167 krijgen? En dan heb ik het nog over een mobiel met 3" dit is het dubbele.
En misschien wil jij niet zo'n ding maar het is toch leuk om uit te proberen?
Gewoon doen zou ik zeggen, kost je hooguit 8 euro als je geen moeite doet. En 3x 100% is best goed in zo'n korte tijd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:51 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
3 feedbacks, 100%
ik krijg gewoon mijn geld terug geloof ik, dus ik denk dat ik t maar gewoon doe:p
Ik begin pas met oordelen als hij binnen isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is altijd goed om te proberen, alleen moet je waken dat je niet zo teleurgesteld wordt waardoor je ook de echte, goed werkende apparaten, links laat liggen.
Als voorbeeld, ik heb een HTC S730 gehad met WM5. 1 grote ramp, ding bijna van frustratie kapot getrapt. Maar als ik nu de HTC's zie moet ik ze echt niet meer, hoe goed ze nu ook zijn misschien. Gewoon een gevoel wat niet weggaat. Toevallig met de iPhone (mijn eerste Apple product, en ik ben al een jaar of 20 bezig met computers enzo) een hele goede ervaring. Dat neem je vervolgens wel mee.
Dat is ook verstandigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:01 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik begin pas met oordelen als hij binnen is
Nee want er was eerst al een topic op BePquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef Niemand.. het volgende:
Mag ik een aantal dingen van de OP overnemen om op bouweenpc.nl een topic te maken?
Ik probeer het tot leven te wekken, maar het mag dus niet?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:33 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee want er was eerst al een topic op BeP
Genaamd Het grote DX topic ofzo. En BeP is dead
Van mij wel maar ik ben de baas niet. Wek eerst dit topic maar tot leven:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:35 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Ik probeer het tot leven te wekken, maar het mag dus niet?
Een computer heeft ook maar één muisaanwijzer.quote:
Kan best van na sluitingstijd in een échte Bose-fabriek zijn. Alleen weet Bose daar niets vanafquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:53 schreef DeHeer het volgende:
Echte Bose oordopjes, lijkt me sterk. Iemand ervaring?
http://www.lightake.com/d(...)eneration_1st_-27050
Waarom zou je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:29 schreef Niemand.. het volgende:
Mag ik een aantal dingen van de OP overnemen om op bouweenpc.nl een topic te maken?
Hoeft al niet meer....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom zou je?
En daarnaast zou je het aan de makers moeten vragen, RacerDKB bijvoorbeeld, en als je de plaatjes wil gebruiken mstr, etc etc. Als 1 gozer hier zegt dat het goed is betekent het niet dat het van de echte makers ook mag.
Ja, weet ik. En nee, dat wordt er later bij berekend.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:05 schreef Jeffrey_San het volgende:
weten jullie of Goldenbridge free shipping heeft?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Tha_Duck het volgende:
...
Als je iets niet wil dan is het windows op een tablet, dat werkt voor geen meter. Waarom denk je dat tablets niet populair waren? Dat is juist de kracht van een iPad.
Self winding betekent elke dag de tijd opnieuw instellenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:14 schreef Dionysiou het volgende:
Dit gaat mijn nieuwe aankoop worden.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42014
Hoeveel mensen draaien Linux op hun PC? Weinig. En anders had je wel een Mac gezegd.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:24 schreef joepie91 het volgende:
[..]
![]()
Sinds wanneer is het PC == Windows?
En de "kracht" van een iPad is niet de multitouch. De kracht van een iPad is de hardware + de marketing.
Gast, ik draai zelf Linuxquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hoeveel mensen draaien Linux op hun PC? Weinig. En anders had je wel een Mac gezegd.
De kracht van de iPad is de hardware, de software, het gemak, de stabiliteit, het snel te begrijpen, het goed wrkende touchscreen, de uitgebreide hoeveelheid apps, etc., etc.
En multitouch hoort daar ook zeker bij, typt super.
Nee, voor mij geen neppert. Tenzij je tevreden bent met een minder apparaat, dan kan het gerust.
Maak hem nou maar niet te bang, hij moet nog leren wat het internet inhoudtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:47 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik weet zelfs hoe je eruit ziet Tom, foto hebben?
Ik weet wel wat het internet inhoud hoor, waarschijnlijk heeft hij mijn naam gevonden via bouweenpc.nlquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maak hem nou maar niet te bang, hij moet nog leren wat het internet inhoudt.
Gewoon elke dag draaien en het is goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Self winding betekent elke dag de tijd opnieuw instellen
Gaan we weer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:37 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Self winding betekent elke dag de tijd opnieuw instellen
Als we hem binnen hebben gaan we wel oordelenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Gast, ik draai zelf Linux
Kan best zijn dat niet veel mensen Linux op hun pc draaien, maar dan heb ik nog altijd "pc" gezegd en geen "Windows". Waarom jij die twee dan gelijk aan elkaar moet koppelen is mij een raadsel. Assumptions are the mother of most mistakes.
Enne.. "anders had je wel een Mac gezegd" ... hoe moet ik een PC met Linux dan noemen? "Een Linux"?
En ik zou dit nog geen "neppert" noemen. Inderdaad, het ontwerp aan de buitenkant lijkt veel op dat van de iPad, maar het ontwerp van de iPad is uberhaupt heel erg simplistisch en zo ongeveer het meest basis design wat je kunt bedenken. Het is toch echt nog steeds een Android-tablet. Als ze nou een of andere brakker iPad-achtige firmware hadden gebouwd, dan had ik je gelijk gegeven.
Uitgebreide hoeveelheid apps: ja, want voor Android zijn er geen apps![]()
De rest ga ik niet eens op in, zijn in principe gewoon dingen die ook de goedkope Android-tablets hebben.
EDIT: Ah, ninja-edit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |