Plaatje bovenin.. Our wattus?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef mickeyD het volgende:
[..]
www.webshopsforum.nl natuurlijk
t is niet illegaal, dr wordt niets verkocht, maar handig is t wel
Ik praat geen poepquote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Probeert is op taobao wat te zoeken, en dan bij jack pricerequestje te doen
Trouwens die gene die de tip gaf( dacht Monkeybrain); om alsnog in Dollars te betalen bij Buyincoins( en andere shops)
heeft nog gelijk ook.. even als voorbeeld 100 RJ45 plugjes genomen. Betaal ik in euro ¤2.79
als ik hem naar dollar wijzig en omreken betaal ik ¤2.65 ofzo kan toch best veel schele op grote orders![]()
Komt nog 8.7 dollar verzendkosten bijquote:Op zondag 20 juni 2010 18:50 schreef Niemand.. het volgende:
Hier heb je de DR dre oortjes voor 1315 dollar: http://www.wsdeal.com/EP3(...)r_Tour_Headphones.ws
Vet!!
misschien zo wel?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Er zijn geen forums beschikbaar.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef tokko1 het volgende:
Welke chinese sites moeten er allemaal in de OP verwerkt worden?
- BudgetGadgets (www.budgetgadgets.com)
- BuyinCoins (www.buyincoins.com)
- DealExtreme (www.dealextreme.com)
- DinoDirect (www.dinodirect.com)
- Everbuying (www.everbuying.com)
- Focalprice (www.focalprice.com)
- Lightake (www.lightake.com)
- Lightinthebox (www.lightinthebox.com)
- MadeInChina (www.madainchina.com)
- PandaWill (www.pandawill.com)
- Zarmark (www.zarmark.com)
Ik kliktequote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:22 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Tis nep :p
Hoax/Phishing of hoe noem je dat
scam
Hoe weet je dat!? Site zag er normaal uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:22 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Tis nep :p
Hoax/Phishing of hoe noem je dat
scam
JA philips voor 15 euro, zijn 10x beter...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Komt nog 8.7 dollar verzendkosten bij![]()
Iemand nog een goed goedkoop alternatief ? ±$15
Zien dr gewoon leuk uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
JA philips voor 15 euro, zijn 10x beter...
Het me spuitspijt u?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:33 schreef monica26088 het volgende:
[..]
Houdt u er rekening mee dat uw woorden.
Het me spijt u?
Weet ik, ik bedoelde meer dat je beter goedkope merkspullen kan kopen dan goedkope fakes... Ikzelf heb trouwens de Beats by Dre, de echte dan dan met Controltalk...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zien dr gewoon leuk uit![]()
Heb hier ook wel Senheiser dopjes van 50 euro liggen, dáár komt pas goed geluit uit.. BETER dan philips![]()
Maar ik heb ook nog niets terug van service01Gister wel mail van de normale zarmark...
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe weet je dat!? Site zag er normaal uit.
Weer zo'n lageloner met google translatequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:33 schreef monica26088 het volgende:
[..]
Houdt u er rekening mee dat uw woorden.
Het me spijt u?
Ik zelf niet maar via Google vind je mensen met ervaringquote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:47 schreef Niemand.. het volgende:
Iemand ervaring met alpha brainwavz? [...]
Nou, ik heb een nieuwe controller binnen. Maar hij is best pauperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |