bovenaan kun je valuta kiezen, ook op dollar;)quote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef monkeybrain het volgende:
Valt me trouwens op dat de prijzen in winkels nogal kunnen verschillen als je een andere valuta kiest.
Net weer een bestelling gedaan bij buyincoins, deze staat standaard op Euro. Heel handig want dan kun je de prijs moeilijk vergelijken met die van de concurrent in $$$Kun je wel in het menu veranderen maar het blijft irritant.
Net even via de Paypal rekenmachine zitten kijken welke valuta nu het goedkoopst is. In US dollars betaalde ik toch echt 30 cent minder op bijna $14![]()
Viel me een keer op bij een Britse winkel, scheelde me iets van 12 euro op 150 euro als ik in dollars betaalde
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 20 juni 2010 15:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bovenaan kun je valuta kiezen, ook op dollar;)
3 uur was het toch?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:50 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de batterij tijden
Komen nog verzendkosten bij geloof ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:50 schreef Niemand.. het volgende:
Hier heb je de DR dre oortjes voor 1315 dollar: http://www.wsdeal.com/EP3(...)r_Tour_Headphones.ws
Vet!!
Ik heb even gekeken bij een order van 4 kleinen dingen (0.154kg) (stylus, hoesje kabel, oortjes) is het 4 dollar, valt mee, het is nog altijd geodkoper (soms) dan focalprice.quote:
Is dat overigens de gemiddelde kwaliteit van hun webcams?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:06 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de goede orde met wat uitleg:
Punch Down Network UTP Cable Cutter Stripper
Features:
- Brand New,High quality.
- Easy and safe to use,punch down wires on modular connectors.
- Strip twisted-pair UTP/STP data cables and wires and terminates wires into 110 blocks.
- Great for CAT-5, CAT-5e, and CAT-6 data cable.
- Plastic punch down tool.
Btw... Iemand die dr Dre doppen al kunnen bestellen? Ik kan niet naar me shoppingchart etc..![]()
Ziet er opzich goed uit, veel items met FreeShipping enzoquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef ASUS-Lover het volgende:
iemand al eens besteld bij: www.Madeinchina.com ?
Niet zo heel vele verstand van; maar een NDS lite is toch niet zo heel duur meer sind de NDSI uit is ?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Ssonic het volgende:
brand new nds ds lite console Video Game Console System english version hot-sell
$ 105.72 ~ 112.00 /
Dat is nou leuk om te hebben voor in de vissenkom..quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef Athlon64x het volgende:
Maar Euro is nu 1.23 iets gestegen dus
waar kan je zoiets halen
Dit is ook de wijze van Tradetang idd, zelf nog geen ervaring meequote:Op maandag 21 juni 2010 06:56 schreef ASUS-Lover het volgende:
bij madeinchina.com hebben ze een speciale manier van betalen, om het voor ons veiliger te maken.
je betaald de site -> de verkoper verstuurd het pakketje -> het komt bij jou aan -> jij geeft aan dat hij bij jouw is (ofzo) -> de verkoper krijgt geld
Ik heb een mailtje naar Jack gestuurd om hem via de officiele taobao te kopen. Staat ook op de site van HiApad.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:34 schreef Ssonic het volgende:
Op ebay zijn er inderdaad soortgelijke tablets. Maar zeker niet goedkoper. Op dx zijn ook goedkopere te vinden. Eentje van 500 dollar maar ook eentje van 100 dollar. 78 euro dus. De reden dat ik die niet genomen heb is omdat hij lelijk eruit ziet en geen camera heeft. Die van mij heeft ook usb. Verder is hij precies hetzelfde. 7 inch google android 1.5. Je hebt er dus al eentje voor onder de 80. Op ebay zul je ze niet veel goedkoper zien. Er staat bij mij nu 'waiting for supplier' Als ik dat had geweten had ik een andere bestelt. In plaats dat ze zeggen dat hij uitverkocht is. :s Als die van mij goed bevalt neem ik er nog een paar en verkoop die door.
Kan wel helpen met plaatjes aanpassen enzo.. beetje photoshoppen. Iemand die tekst aan wil passen?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:10 schreef poepeneesje het volgende:
Kan er niet een nieuwe OP gemaakt worden met daarin "nieuwe" sites?
Alleen heb je daar een hoop artikelen waar je ook nog verzendkosten bij moet betalenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
www.lightinthebox.com zag ik in een tijdschrift laatst staan...
edit: wanneer ik in Hong Kong ben, ga ik altijd nar die boekhandeltjes waar ze heel veel 'artbooks' hebben, en dan voornamelijk van manga/anime en games enzo... en die kosten je dan 10 euro per stuk ofzo. Is er geen site waar je die boeken ook kunt bestellen, voor soortgelijke prijzen!?
'Is it washable? 'quote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37992
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:34 schreef Ssonic het volgende:
Op ebay zijn er inderdaad soortgelijke tablets. Maar zeker niet goedkoper. Op dx zijn ook goedkopere te vinden. Eentje van 500 dollar maar ook eentje van 100 dollar. 78 euro dus. De reden dat ik die niet genomen heb is omdat hij lelijk eruit ziet en geen camera heeft. Die van mij heeft ook usb. Verder is hij precies hetzelfde. 7 inch google android 1.5. Je hebt er dus al eentje voor onder de 80. Op ebay zul je ze niet veel goedkoper zien. Er staat bij mij nu 'waiting for supplier' Als ik dat had geweten had ik een andere bestelt. In plaats dat ze zeggen dat hij uitverkocht is. :s Als die van mij goed bevalt neem ik er nog een paar en verkoop die door.
nastyquote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef mstr het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37992
lightakequote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Kan wel helpen met plaatjes aanpassen enzo.. beetje photoshoppen. Iemand die tekst aan wil passen?Staat toch op z'n Wiki?
Welke chinese sites moeten er allemaal in de OP verwerkt worden?
- DealExtreme
- Zarmark
- Focalprice
- Budgetgadgets
- Buyincoins
-
-
Probeert is op taobao wat te zoeken, en dan bij jack pricerequestje te doenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:10 schreef Yi-Long het volgende:
www.lightinthebox.com zag ik in een tijdschrift laatst staan...
edit: wanneer ik in Hong Kong ben, ga ik altijd nar die boekhandeltjes waar ze heel veel 'artbooks' hebben, en dan voornamelijk van manga/anime en games enzo... en die kosten je dan 10 euro per stuk ofzo. Is er geen site waar je die boeken ook kunt bestellen, voor soortgelijke prijzen!?
Je bespaart al gauw 0,14 eurocent als je 100 RJ45 plugjes kooptquote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Probeert is op taobao wat te zoeken, en dan bij jack pricerequestje te doen
Trouwens die gene die de tip gaf( dacht Monkeybrain); om alsnog in Dollars te betalen bij Buyincoins( en andere shops)
heeft nog gelijk ook.. even als voorbeeld 100 RJ45 plugjes genomen. Betaal ik in euro ¤2.79
als ik hem naar dollar wijzig en omreken betaal ik ¤2.65 ofzo kan toch best veel schele op grote orders![]()
www.webshopsforum.nl natuurlijkquote:
Er zijn geen forums beschikbaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef mickeyD het volgende:
[..]
www.webshopsforum.nl natuurlijk
t is niet illegaal, dr wordt niets verkocht, maar handig is t wel
Hopelijk snellere servicequote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef Berend. het volgende:
Tiffany/Rachel is vervangen door ene Kyle.
http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=62_51&products_id=402quote:Op zondag 20 juni 2010 20:25 schreef Niemand.. het volgende:
Ik moet eigenlijk nog oortjes voor de vakantie. Weet iemand goede oortjes voor onder de 10 dollar?
Dus die doet ook tb orders?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef Berend. het volgende:
Tiffany/Rachel is vervangen door ene Kyle.
Yeah. Werd terug gemaild op: service01@zarmark.comquote:Op maandag 21 juni 2010 15:53 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dus die doet ook tb orders?
En hoe luid het nieuwe e-mailadres?
Heb je d'r ervaring mee? Dit zijn toch niet van die oortjes die na een paar week slecht en vaag gaan doen (of helemaal niks meer)quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=62_51&products_id=402
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |