quote:Ghana speelt in hun tweede wedstrijd tegen de Aussies van Pim Verbeek. Australië, dat in hun eerste wedstrijd alle hoeken van het veld kreeg te zien van Duitsland (0-4), moet deze wedstrijd winnen om nog een vervolg te krijgen in dit toernooi. Ghana won verrassend met 1-0 van Servië na het scoren van een penalty door spits Asamoah Gyan.
Doordat Duitsland verrassend verloor van Servië vrijdagmiddag is de spanning weer helemaal terug in Groep D. Als Australië deze wedstrijd tegen Ghana winnend weet af te sluiten, hebben alle teams in deze poule na twee wedstrijden drie punten. Het wordt echter nog knap lastig voor Australië, aangezien het vedette Tim Cahill moet missen vanwege een schorsing na een stomme rode kaart tegen Duitsland. Ook is de middenvelder van Blackburn Rovers Vince Grella geblesseerd voor de wedstrijd tegen Ghana. Wel lijkt het erop dat sterspeler Harry Kewell weer kan spelen voor Pim Verbeek, wat een zeer goede vervanger is voor Tim Cahill. Ik verwacht daarom ook dat Australië met een resultaat naar huis zal gaan.
Opstellingen kloppen niet...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef Happel het volgende:
Mooie OP hoor.
Die gozer is zo'n alles wetende dudequote:
En gaat helemaal loos met het WK in Zuid-Afrika ....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die gozer is zo'n alles wetende dude
Dat heb ik nou ook, ik weet niet welke ik moet kiezen. Moge de beste winnenquote:
Klopt, Ghana moet wel de laatste wedstrijd winnen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:59 schreef alors het volgende:
Dat heb ik nou ook, ik weet niet welke ik moet kiezen. Moge de beste winnen
Ik ben eigenlijk voor Ghanaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:01 schreef vipeax het volgende:
[..]
Klopt, Ghana moet wel de laatste wedstrijd winnen...
Ik ben voor Australië. Tof sportland.quote:
Eerste 2 zijn in HD.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:15 schreef Coco98 het volgende:
Waarom lopen bbc en nl1 achter met beelden vergeleken met de duitse zender?
Omdat Duitsland sneller isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:15 schreef Coco98 het volgende:
Waarom lopen bbc en nl1 achter met beelden vergeleken met de duitse zender?
Ah dat wist ik niet. Mijn ziggo heeft wel NED en BBC in HD maar ZDF/ARD niet meen ik (?)quote:
Ah oke wacht. In Duitsland doen ze HD op een apart kanaal. Je hebt ZDF en ARD en op een ander kanaal ZDF HD en ARD HDquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Mijn ziggo heeft wel NED en BBC in HD maar ZDF/ARD niet meen ik (?)
In elk geval is HD langer onderweg meen ik. Kan zo een seconde of wat schelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:22 schreef iCor het volgende:
[..]
Ah oke wacht. In Duitsland doen ze HD op een apart kanaal. Je hebt ZDF en ARD en op een ander kanaal ZDF HD en ARD HDWeetniet of het daar achterloopt
Ik moet er wel om lachen. Zoveel domheid en nog opgesteld worden door Verbeek ook.quote:
Tegen z'n arm hoor. Hij kon er niet veel aan doen denk ik, maar anders had een doelpunt geweest.quote:
idd, raar van die scheids... vind ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef Krantenman het volgende:
Dat was toch gewoon aangeschoten en niet bewust hands?
Schouder. En trouwens, hij draait hem nog weg. Ik had het voordeel van de twijfel gegeven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tegen z'n arm hoor. Hij kon er niet veel aan doen denk ik, maar anders had een doelpunt geweest.
Ik heb dat nog nooit gezien maar zou het nu volstrekt begrijpelijk gevonden hebben.quote:
Neej die blunder van die keeper was feestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf Ghana heeft ook Servie al verslagen door een rode kaart + naar omkoping ruikende weggegeven strafschop. Aan geluk hebben ze neit te klagen.
NED-ARG finale 1978. Had zomaar gekund daar.... Happel zat toen al weer in de kleedkamer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien maar zou het nu volstrekt begrijpelijk gevonden hebben.
Totaal geen opzet, waar moet een speler anders zijn armen laten?
Maar Ghana had anders wel gescoord. Best een dilemma hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef quo_ het volgende:
Totaal geen opzet, waar moet een speler anders zijn armen laten?
Iig niet gespreidquote:
Rood is de regel bedoel je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is aangeschoten hands.
Penalty kan met geel.
Doorspelen had ook gekund.
Rood is SCHANDALIG.
ALLE hands is aangeschoten, of je moet bij de aftrap de bal gelijk oppakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is aangeschoten hands.
Penalty kan met geel.
Doorspelen had ook gekund.
Rood is SCHANDALIG.
Volgens jouw interpretatie van de regels mag je uberhaupt niet verdedigen. De bal was daarbij op de schouder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:28 schreef Ravvie het volgende:
Wat zijn een hoop mensen toch slecht bekend met de regels. Hij maakt zich breed, bal op de arm, en hij voorkomt een doelpunt. Dat is dus gewoon rood en een penalty. Of hij het nou bewust doet of niet doet niet terzake.
Bovenarm hoor, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:31 schreef BlackLining het volgende:
Volgens jouw interpretatie van de regels mag je uberhaupt niet verdedigen. De bal was daarbij op de schouder.
Zolang het resultaat is dat Duitsland er uit gaat vind ik alles goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens jouw interpretatie van de regels mag je uberhaupt niet verdedigen. De bal was daarbij op de schouder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |