quote:Ghana speelt in hun tweede wedstrijd tegen de Aussies van Pim Verbeek. Australië, dat in hun eerste wedstrijd alle hoeken van het veld kreeg te zien van Duitsland (0-4), moet deze wedstrijd winnen om nog een vervolg te krijgen in dit toernooi. Ghana won verrassend met 1-0 van Servië na het scoren van een penalty door spits Asamoah Gyan.
Doordat Duitsland verrassend verloor van Servië vrijdagmiddag is de spanning weer helemaal terug in Groep D. Als Australië deze wedstrijd tegen Ghana winnend weet af te sluiten, hebben alle teams in deze poule na twee wedstrijden drie punten. Het wordt echter nog knap lastig voor Australië, aangezien het vedette Tim Cahill moet missen vanwege een schorsing na een stomme rode kaart tegen Duitsland. Ook is de middenvelder van Blackburn Rovers Vince Grella geblesseerd voor de wedstrijd tegen Ghana. Wel lijkt het erop dat sterspeler Harry Kewell weer kan spelen voor Pim Verbeek, wat een zeer goede vervanger is voor Tim Cahill. Ik verwacht daarom ook dat Australië met een resultaat naar huis zal gaan.
Opstellingen kloppen niet...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef Happel het volgende:
Mooie OP hoor.
Die gozer is zo'n alles wetende dudequote:
En gaat helemaal loos met het WK in Zuid-Afrika ....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die gozer is zo'n alles wetende dude
Dat heb ik nou ook, ik weet niet welke ik moet kiezen. Moge de beste winnenquote:
Klopt, Ghana moet wel de laatste wedstrijd winnen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:59 schreef alors het volgende:
Dat heb ik nou ook, ik weet niet welke ik moet kiezen. Moge de beste winnen
Ik ben eigenlijk voor Ghanaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:01 schreef vipeax het volgende:
[..]
Klopt, Ghana moet wel de laatste wedstrijd winnen...
Ik ben voor Australië. Tof sportland.quote:
Eerste 2 zijn in HD.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:15 schreef Coco98 het volgende:
Waarom lopen bbc en nl1 achter met beelden vergeleken met de duitse zender?
Omdat Duitsland sneller isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:15 schreef Coco98 het volgende:
Waarom lopen bbc en nl1 achter met beelden vergeleken met de duitse zender?
Ah dat wist ik niet. Mijn ziggo heeft wel NED en BBC in HD maar ZDF/ARD niet meen ik (?)quote:
Ah oke wacht. In Duitsland doen ze HD op een apart kanaal. Je hebt ZDF en ARD en op een ander kanaal ZDF HD en ARD HDquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet. Mijn ziggo heeft wel NED en BBC in HD maar ZDF/ARD niet meen ik (?)
In elk geval is HD langer onderweg meen ik. Kan zo een seconde of wat schelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:22 schreef iCor het volgende:
[..]
Ah oke wacht. In Duitsland doen ze HD op een apart kanaal. Je hebt ZDF en ARD en op een ander kanaal ZDF HD en ARD HDWeetniet of het daar achterloopt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |