Ik moet er wel om lachen. Zoveel domheid en nog opgesteld worden door Verbeek ook.quote:
Tegen z'n arm hoor. Hij kon er niet veel aan doen denk ik, maar anders had een doelpunt geweest.quote:
idd, raar van die scheids... vind ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef Krantenman het volgende:
Dat was toch gewoon aangeschoten en niet bewust hands?
Schouder. En trouwens, hij draait hem nog weg. Ik had het voordeel van de twijfel gegeven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tegen z'n arm hoor. Hij kon er niet veel aan doen denk ik, maar anders had een doelpunt geweest.
Ik heb dat nog nooit gezien maar zou het nu volstrekt begrijpelijk gevonden hebben.quote:
Neej die blunder van die keeper was feestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf Ghana heeft ook Servie al verslagen door een rode kaart + naar omkoping ruikende weggegeven strafschop. Aan geluk hebben ze neit te klagen.
NED-ARG finale 1978. Had zomaar gekund daar.... Happel zat toen al weer in de kleedkamer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien maar zou het nu volstrekt begrijpelijk gevonden hebben.
Totaal geen opzet, waar moet een speler anders zijn armen laten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |