idd, raar van die scheids... vind ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef Krantenman het volgende:
Dat was toch gewoon aangeschoten en niet bewust hands?
Schouder. En trouwens, hij draait hem nog weg. Ik had het voordeel van de twijfel gegeven.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tegen z'n arm hoor. Hij kon er niet veel aan doen denk ik, maar anders had een doelpunt geweest.
Ik heb dat nog nooit gezien maar zou het nu volstrekt begrijpelijk gevonden hebben.quote:
Neej die blunder van die keeper was feestquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Wtf Ghana heeft ook Servie al verslagen door een rode kaart + naar omkoping ruikende weggegeven strafschop. Aan geluk hebben ze neit te klagen.
NED-ARG finale 1978. Had zomaar gekund daar.... Happel zat toen al weer in de kleedkamer.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien maar zou het nu volstrekt begrijpelijk gevonden hebben.
Totaal geen opzet, waar moet een speler anders zijn armen laten?
Maar Ghana had anders wel gescoord. Best een dilemma hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef quo_ het volgende:
Totaal geen opzet, waar moet een speler anders zijn armen laten?
Iig niet gespreidquote:
Rood is de regel bedoel je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is aangeschoten hands.
Penalty kan met geel.
Doorspelen had ook gekund.
Rood is SCHANDALIG.
ALLE hands is aangeschoten, of je moet bij de aftrap de bal gelijk oppakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:29 schreef Wilskracht het volgende:
Dit is aangeschoten hands.
Penalty kan met geel.
Doorspelen had ook gekund.
Rood is SCHANDALIG.
Volgens jouw interpretatie van de regels mag je uberhaupt niet verdedigen. De bal was daarbij op de schouder.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:28 schreef Ravvie het volgende:
Wat zijn een hoop mensen toch slecht bekend met de regels. Hij maakt zich breed, bal op de arm, en hij voorkomt een doelpunt. Dat is dus gewoon rood en een penalty. Of hij het nou bewust doet of niet doet niet terzake.
Bovenarm hoor, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:31 schreef BlackLining het volgende:
Volgens jouw interpretatie van de regels mag je uberhaupt niet verdedigen. De bal was daarbij op de schouder.
Zolang het resultaat is dat Duitsland er uit gaat vind ik alles goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens jouw interpretatie van de regels mag je uberhaupt niet verdedigen. De bal was daarbij op de schouder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |