Iemand met principes. Daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou wel een goeie mod zijn. Yvonne heeft me al meerdere keren gevraagd, maar ik doe het niet
Zeker. Alleen net pas wakker. En daar?quote:
In elk geval buiten het onderwerp van dit topic; dat moge duidelijk zijnquote:
Dat is mooi, mijn tere kinderoortjes kunnen niet tegen zulke informatiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
In elk geval buiten het onderwerp van dit topic; dat moge duidelijk zijn
Mja, meh, het gaat wel. Ik heb niet geslapen. Veel koffie dan maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Alleen net pas wakker. En daar?
Je moest mij irl kennen. Ik ben een principelul eerste klasquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iemand met principes. Daar hou ik wel van.
En ik had je nog wel lekker slapen gewenstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, meh, het gaat wel. Ik heb niet geslapen. Veel koffie dan maar..
Het is dat koffie je wakker houdt, mén wat is dat goor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, meh, het gaat wel. Ik heb niet geslapen. Veel koffie dan maar..
Ik heb ook mijn uiterste best gedaan, maar het ging gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik had je nog wel lekker slapen gewenst
Ben je gek?! Koffie is hemels. Een echte godendrank. Bijna net zo lekker als bier.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is dat koffie je wakker houdt, mén wat is dat goor.
As ifquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat dat een hele faal is, jij IRL, gewoon iemand die heel verlegen is en niks durft te zeggen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben je gek?! Koffie is hemels. Een echte godendrank. Bijna net zo lekker als bier.
vanavond gaat het vast beterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn uiterste best gedaan, maar het ging gewoon niet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben je gek?! Koffie is hemels. Een echte godendrank. Bijna net zo lekker als bier.
Je lijkt wel een wijf.quote:
Dankjequote:
Eerder een rooibostheeflikker, alleen dan met een andere smaakquote:
quote:
Ik zie hem niet. Nu voel ik me dom. Godverdommequote:
Zoeken op 'zeruko als wijf' bij Google Afbeeldingen levert het volgende resultaat op:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
Pics van zeroku als wijf
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoeken op 'zeruko als wijf' bij Google Afbeeldingen levert het volgende resultaat op:
[ afbeelding ]
Zomgquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoeken op 'zeruko als wijf' bij Google Afbeeldingen levert het volgende resultaat op:
[ afbeelding ]
Niet voetbal kijken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:51 schreef vosss het volgende:
Ik ga even douchen en dan boodschappen doen en dan bier drinken!!
Jouw UIquote:
Ik denk dat ik vanavond nog wel even online benquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:52 schreef Chowi het volgende:
Niet teveel bier hè, vosss!
Hij is über tofs.quote:
Ja, help hem ook nog ffquote:
Als ik geen boodschappen doe heb ik maandag niks te eten om mee te nemen naar mn werkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bier, tieten, voetbal en boodschappen doen...
Die laatste snap ik dus ff niet
Jouw penis is relatief.quote:
Je kan toch wel een dag zonderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik geen boodschappen doe heb ik maandag niks te eten om mee te nemen naar mn werk
Relatief aan mijn vagina.quote:
Nee. en ook niet etenquote:
Ha-ha?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
relatief klein in vergelijking met die van haar
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve teringveel bier drinkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Relatief aan mijn vagina.
En aan het feit dat teveel bier relatief is.
En te bed gaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve teringveel bier drinken
En tequila drinken.quote:
En tee drinken.quote:
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:04 schreef PiRANiA het volgende:
Wie heeft voor mij even de link van profiel aanpassen? Bedankt.
Auw.quote:
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile
Deze?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
en teennagels over de clitoris laten gaan
Nee, maar ik beeldde het me even in.quote:
Goeie sigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
-edit- Sig aangepast
Ik wilde bedankt zeggen, maar dat zou nogal gek staan.quote:
De schuldt?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:27 schreef picodealion het volgende:
Mijn spelling is er ook op achteruit gegaan. Ik geef mijn mobiele typgeval de schuldt. En mijn gebrek aan koffie. Ik heb het zoo zwaar..
Kuttopic??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef Heatseeker het volgende:
Wat is dit voor een kuttopic.
Garpje meneer vosssquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Kuttopic??
Dit is een goed topic! En sticky ook
Het is gezellig hè?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:28 schreef vosss het volgende:
Ik ga nog ff bij de buren bier drinken.
Tot straks
Ja net terug, was gezellig, een berg sos en een hoop bier.quote:
Dat was best tofquote:Op zondag 20 juni 2010 01:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gezelliger dan in de Cavern zo te zien.
Eronder én er boven!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:28 schreef remlof het volgende:
En vosss is ook weer terug, hij post zo hier onder boven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |