hello my name is chris rockquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
En wat zei je baby voordat je 'm doorspoelde?
Yo, Mama! ofzo?
ouders niet thuis, en lekker voorbereiden op een lekkere schijtbeurt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:15 schreef TheTemperTrap het volgende:
ik ga ook even voorbereiden op een lekkere schijtbeurt. ff lekker nog wat cola drinken zo en na het schijten even lekker douchen in de nachtfijn dat ouders op vakantie zijn
potverdomme je brengt me wel op geile ideetjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
ouders niet thuis, en lekker voorbereiden op een lekkere schijtbeurt.
ik weet nu wel waar dat colaflesje heengaat jah.
Held.quote:
Klootzak was het woord dat je eik zocht.quote:
Ja, maar wel geschoren hè?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Klootzak was het woord dat je eik zocht.
Hier rust mijn dierbaar zondagsgeld.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:39 schreef cerror het volgende:
Poepen. 1 van de geneugten als mens.
Een vrolijk vaarwel, iedere keer.
Pics or GTFO.quote:
Dat was maar een grapje van remlof hoor.quote:
Nopequote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:42 schreef vosss het volgende:
Volgens mij klopt van dat lijstje van Boebiedoe ook geen kut meer tegenwoordig of wel?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje van remlof hoor..
Duh, ik sta er maar drie keer in.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:42 schreef vosss het volgende:
Volgens mij klopt van dat lijstje van Boebiedoe ook geen kut meer tegenwoordig of wel?
Inderdaad.quote:
Ik geen enkele keer, terwijl ik er buiten Myraela om nog minstens een paar keer in zou moeten staan zegmaarquote:
Kan je daar tenminste in pissen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:43 schreef vosss het volgende:
Mijn wijn is op. Gelukkig heb ik nog een karaf
Ga je dat nou blijven herhalenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik geen enkele keer, terwijl ik er buiten Myraela om nog minstens een paar keer in zou moeten staan zegmaar
Daar zijn autisten voor yo.quote:
Ooh pissen, dat moest ik doen.quote:
Mooi.quote:
Daarom moet je knaks in huis hebben. Bordje, minuut magnetronio, vreten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:46 schreef vosss het volgende:
Hey even wat anders. Weet iemand of je bij Jaffa met CC kan betalen als je laat bezorgen?
Ik verrek van de honger, maar heb geen geld meer in huis liggen. Ofja, er moet ergens wel liggen, maar ik kan het niet vinden en ik heb echt honger en alles
Dat klopt. Ik denk alleen dat hij het over Myraela had ofzo en niet over die meerdere keren, want volgens mij heb ik dat nooit gezegd op fok.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:47 schreef Biogarde het volgende:
vosss zou er sowieso meerdere keren in moeten staan.
Ja jong ik heb toch heel de week moeten werken en om 00:00 thuis en dus de winkel dicht en dan bier drinken tot 4 en dan een kater uitslapen en opstaan en dan geen tijd gehad om eerst naar de winkel te gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:47 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daarom moet je knaks in huis hebben. Bordje, minuut magnetronio, vreten.
Volgens mij ook ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik denk alleen dat hij het over Myraela had ofzo en niet over die meerdere keren, want volgens mij heb ik dat nooit gezegd op fok.
Ik kan er natuurlijk compleet langs zitten, want ik zit heel af en toe wel eens dronken hier op fok, dus het zou kunnen. Voordeel van de twijfel
Heuj, niet lekken hè?quote:
Bij Jaffa in Roermond ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:49 schreef TheTemperTrap het volgende:
ideal kan je bestellen toch?
Ik dacht dat je altijd duidelijk was. Je kan ook gewoon zeggen loop naar de kloten vosss; nee!quote:
Roermond aan zee. Limburger alert woep woep.quote:
Ik heb gewoon veel bedenktijd nodig, vosss.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd duidelijk was. Je kan ook gewoon zeggen loop naar de kloten vosss; nee!
quote:
VAN JOUW ANUSVOCHT JA.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
![]()
Tegen mij zeggen dat ik niet moet lekken.
Het hele bed zit nog onder.
Ik ben nog wel ff online. Ik heb net een nieuwe karaf wijn aangeboordquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel bedenktijd nodig, vosss.
Iel.quote:
Een anus produceert voor zover ik weet geen vocht.quote:
Ja ik wou dit topic ook deleten, maar nu is 'ie stickyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:00 schreef Chowi het volgende:
Kut, ik wou m'n post nog editten maar nu is 'ie al drie keer gequote.
Laat mij 2 flessen rivella drinken en ik produceer meer vocht uit mijn anus dan dat jij drinken kan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Een anus produceert voor zover ik weet geen vocht.
Daarom ook; altijd glijmiddel (of spuug)
Whehequote:Op zaterdag 19 juni 2010 03:02 schreef Chowi het volgende:
Denk dan ook na voordat je op invoeren drukt.
Owacht...
Omdat ik daarom gevraagd had, natuurlijk.quote:
Hij zei verwentquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:59 schreef vosss het volgende:
Hoi Chowi, goeiemorgen. Heb jij je kringspier al verwent vanmorgen?
FF zei dat het met een t ook kon, want ik wist niet of een d of een t of dt was dus ik dacht als FF het goed vind dan gewoon met een tquote:
quote:
Grapje van Bio en remlof gisternachtquote:
Dan wordt het nogal chaotisch, niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:31 schreef vosss het volgende:
Wel handig zo een sticky.
Dan kan je altijd je eigen topic makkelijk terug vinden.
Kunnen jullie dat neit met al mijn topics doen?
Ik denk dat dat een droom zal blijven, voske. Tenzij je mod wordt. Dan kun je elk topic sticky maken wanneer je maar wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:31 schreef vosss het volgende:
Wel handig zo een sticky.
Dan kan je altijd je eigen topic makkelijk terug vinden.
Kunnen jullie dat neit met al mijn topics doen?
Ik zou wel een goeie mod zijn. Yvonne heeft me al meerdere keren gevraagd, maar ik doe het nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een droom zal blijven, voske. Tenzij je mod wordt. Dan kun je elk topic sticky maken wanneer je maar wil.
Houd mij erbuiten, wil jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:34 schreef vosss het volgende:
Als ik zo de users hier bekijk is het enige verschil met afgelopen nacht dat het nu licht is buiten (en dat ik aan de koffie ipv de wijn zit)
Iemand met principes. Daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou wel een goeie mod zijn. Yvonne heeft me al meerdere keren gevraagd, maar ik doe het niet
Zeker. Alleen net pas wakker. En daar?quote:
In elk geval buiten het onderwerp van dit topic; dat moge duidelijk zijnquote:
Dat is mooi, mijn tere kinderoortjes kunnen niet tegen zulke informatiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
In elk geval buiten het onderwerp van dit topic; dat moge duidelijk zijn
Mja, meh, het gaat wel. Ik heb niet geslapen. Veel koffie dan maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeker. Alleen net pas wakker. En daar?
Je moest mij irl kennen. Ik ben een principelul eerste klasquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iemand met principes. Daar hou ik wel van.
En ik had je nog wel lekker slapen gewenstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, meh, het gaat wel. Ik heb niet geslapen. Veel koffie dan maar..
Het is dat koffie je wakker houdt, mén wat is dat goor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mja, meh, het gaat wel. Ik heb niet geslapen. Veel koffie dan maar..
Ik heb ook mijn uiterste best gedaan, maar het ging gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik had je nog wel lekker slapen gewenst
Ben je gek?! Koffie is hemels. Een echte godendrank. Bijna net zo lekker als bier.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is dat koffie je wakker houdt, mén wat is dat goor.
As ifquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat dat een hele faal is, jij IRL, gewoon iemand die heel verlegen is en niks durft te zeggen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben je gek?! Koffie is hemels. Een echte godendrank. Bijna net zo lekker als bier.
vanavond gaat het vast beterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn uiterste best gedaan, maar het ging gewoon niet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben je gek?! Koffie is hemels. Een echte godendrank. Bijna net zo lekker als bier.
Je lijkt wel een wijf.quote:
Dankjequote:
Eerder een rooibostheeflikker, alleen dan met een andere smaakquote:
quote:
Ik zie hem niet. Nu voel ik me dom. Godverdommequote:
Zoeken op 'zeruko als wijf' bij Google Afbeeldingen levert het volgende resultaat op:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
Pics van zeroku als wijf
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoeken op 'zeruko als wijf' bij Google Afbeeldingen levert het volgende resultaat op:
[ afbeelding ]
Zomgquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zoeken op 'zeruko als wijf' bij Google Afbeeldingen levert het volgende resultaat op:
[ afbeelding ]
Niet voetbal kijken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:51 schreef vosss het volgende:
Ik ga even douchen en dan boodschappen doen en dan bier drinken!!
Jouw UIquote:
Ik denk dat ik vanavond nog wel even online benquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:52 schreef Chowi het volgende:
Niet teveel bier hè, vosss!
Hij is über tofs.quote:
Ja, help hem ook nog ffquote:
Als ik geen boodschappen doe heb ik maandag niks te eten om mee te nemen naar mn werkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bier, tieten, voetbal en boodschappen doen...
Die laatste snap ik dus ff niet
Jouw penis is relatief.quote:
Je kan toch wel een dag zonderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik geen boodschappen doe heb ik maandag niks te eten om mee te nemen naar mn werk
Relatief aan mijn vagina.quote:
Nee. en ook niet etenquote:
Ha-ha?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
relatief klein in vergelijking met die van haar
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve teringveel bier drinkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Relatief aan mijn vagina.
En aan het feit dat teveel bier relatief is.
En te bed gaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Alles waar te voor staat is niet goed, behalve teringveel bier drinken
En tequila drinken.quote:
En tee drinken.quote:
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:04 schreef PiRANiA het volgende:
Wie heeft voor mij even de link van profiel aanpassen? Bedankt.
Auw.quote:
Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile
Deze?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
en teennagels over de clitoris laten gaan
Nee, maar ik beeldde het me even in.quote:
Goeie sigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Mijn dank is groot
-edit- Sig aangepast
Ik wilde bedankt zeggen, maar dat zou nogal gek staan.quote:
De schuldt?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:27 schreef picodealion het volgende:
Mijn spelling is er ook op achteruit gegaan. Ik geef mijn mobiele typgeval de schuldt. En mijn gebrek aan koffie. Ik heb het zoo zwaar..
Kuttopic??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef Heatseeker het volgende:
Wat is dit voor een kuttopic.
Garpje meneer vosssquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Kuttopic??
Dit is een goed topic! En sticky ook
Het is gezellig hè?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:28 schreef vosss het volgende:
Ik ga nog ff bij de buren bier drinken.
Tot straks
Ja net terug, was gezellig, een berg sos en een hoop bier.quote:
Dat was best tofquote:Op zondag 20 juni 2010 01:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Gezelliger dan in de Cavern zo te zien.
Eronder én er boven!quote:Op zondag 20 juni 2010 01:28 schreef remlof het volgende:
En vosss is ook weer terug, hij post zo hier onder boven.
lol ff gezocht op hoe sos er uit zag.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja net terug, was gezellig, een berg sos en een hoop bier.
Ik heb alleen maar bier gehad, want sos ben ik wel een beetje klaar mee hoor
Ik had het gewoon over cocaïnequote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
lol ff gezocht op hoe sos er uit zag.
[ afbeelding ]
oke ik wist wel dat sos iets in de drugssfeer was maar wist niet hoe het er uit zagquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:33 schreef TheTemperTrap het volgende:
[..]
oke ik wist wel dat sos iets in de drugssfeer was maar wist niet hoe het er uit zag
Omdat temper dat vroegquote:Op zondag 20 juni 2010 01:38 schreef Chowi het volgende:
Waarom plaats je foto's van sos? Het is net als met plaatjes van lekker eten; de verleiding wordt te groot.
Waarop reageren?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat temper dat vroeg
Reageer trouwens even. Ik zit hier echt met een dilemma en heb even wat vrouwelijk inzicht nodig!
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:11 schreef Chowi het volgende:
Jawel. Het duurde best lang ook, dus dan is het meestal wel goed.
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:27 schreef Myraela het volgende:
Oké.
Ik gebruik dat nietquote:Op zondag 20 juni 2010 16:24 schreef Chowi het volgende:
Fox. Heb je nog genoten van die sos gisteren?.
Hey, niet zo hè.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:47 schreef Graseter het volgende:
TS is homo
Okay.quote:
Wat een aangename verrassing om dat bericht te mogen ontvangen.quote:
Dat is minder jolijt nieuws.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:06 schreef Myraela het volgende:
Als jullie mij even zouden willen excuseren. Ik moet verder met opruimen.
Ik moest lachenquote:
Heb je hulp nodigquote:
Mijn mama heeft al geholpen. Serieus al mijn kleren uit de kast gewassen en gestreken en opgevouwen. En een nieuwe kast gekocht.quote:
Een toffe moeder dusquote:Op zondag 20 juni 2010 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama heeft al geholpen. Serieus al mijn kleren uit de kast gewassen en gestreken en opgevouwen. En een nieuwe kast gekocht.
Je vergeet de mijne.quote:
Ja, en ik wil graag een pegasus hebben waarmee ik over mooie landschappen kan vliegen rond het zuidelijkste puntje van Japan. We kunnen niet alles hebben in het leven.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil bewijzen zien die het tegendeel bewijzen.
Mijn mama zorgt iedere dag voor etenquote:Op zondag 20 juni 2010 17:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil bewijzen zien die het tegendeel bewijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |