Mensen die geen telefoon nodig hebben omdat WoW een chatfunctie heeftquote:
Maak je maar geen zorgen, ooit zul jij ook mensen kennen.quote:
WoWquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:41 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Mensen die geen telefoon nodig hebben omdat WoW een chatfunctie heeft
Paupers die geen fortuin kunnen uitgeven aan Apple-speeltjes en aanverwanten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:46 schreef cumulus007 het volgende:
Beledig jij mijn telefoon eens niet
Niet iedereen kan en wil een fortuin uitgeven aan Apple-speeltjes en aanverwanten.
Dan zou ik me wel zorgen maken!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:43 schreef Draganta het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ooit zul jij ook mensen kennen.
cumulus007 is een mooiboyquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:49 schreef cumulus007 het volgende:
Onterechte klacht wat het uiterlijk betreft, op de website van HTC kun je frontjes bestellen en ontwerpen
Applequote:
Frutselen met aparte frontjes op je telefoon was in 1999 al niet meer leuk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:49 schreef cumulus007 het volgende:
Onterechte klacht wat het uiterlijk betreft, op de website van HTC kun je frontjes bestellen en ontwerpen
Bio kan er niet mee omgaanquote:
Onwetendheid, probeer het zelf maar eens: http://www.htcmytattoo.com.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:53 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Frutselen met aparte frontjes op je telefoon was in 1999 al niet meer leuk.
Windows Mobilequote:
QFT, HTC Sensequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:59 schreef Draganta het volgende:
[..]
Windows Mobile
Windows Mobile met HTC Sense shell![]()
Apple OS
Android met Sensequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:59 schreef Draganta het volgende:
[..]
Windows Mobile
Apple OS
JIJ HEBT EEN IPHONE LEUGENAAR!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:06 schreef o.us het volgende:
Mensen die een portable computer bij zich willen hebben.Ik loop
nog altijd rond met mijn knalgele Ericsson met een beesie aan mijn antenne, fuck mobiel internetten en HD-camera's.
Ik niet, ik heb mn tel nodig om mn mail te checken (van stage 24u per dag, en van mn onderneming), RSS feeds bij te houden, muziek te luisteren zonder dat ik 2000 aparaten bij me moet slepen, foto maken van iets ongebruikelijks (wie heeft nou altijd een fotocamera bij zichquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:06 schreef o.us het volgende:
Mensen die een portable computer bij zich willen hebben.Ik loop
nog altijd rond met mijn knalgele Ericsson met een beesie aan mijn antenne, fuck mobiel internetten en HD-camera's.
o.us -> MarrokkaanNoord-Afrikaan -> Mooiboy -> iPhonequote:
Outlook webmail? Moeilijk? Bull. Werkt prima bij mij, meerdere inboxen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik heb ook een HTC. Valt me erg tegen moet ik zeggen.
Crasht vaak. Is onhandig met outlook webmail.
Internet surfen gaat wel aardig trouwens. Prima scherm ook.
Eveneens fail. Alleen voor aanmelden, verder niet meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:15 schreef cumulus007 het volgende:
Sowieso is gmail voor android gewoon een must
Welke heb je dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik heb ook een HTC. Valt me erg tegen moet ik zeggen.
Crasht vaak. Is onhandig met outlook webmail.
Internet surfen gaat wel aardig trouwens. Prima scherm ook.
Maar dat is windows mobile. Whehehe. Android toestellen van HTCquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef FinancialBubble het volgende:
HTC Diamond Touch. Zo heet 'ie geloof ik.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar dat is windows mobile. Whehehe. Android toestellen van HTC
QFT.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef Sarah-- het volgende:
[..]
paupert, meneer heeft zelf een iPhone [met een dikke barst]
Faalhaasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:59 schreef Draganta het volgende:
[..]
Windows Mobile
Apple OS
Jij zeult zeker een tas met MP3-speler, camera. navigatie-apparaat, laptop en koelkasttelefoon met je mee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:28 schreef aapinator het volgende:
Mensen die telefoons voor andere dingen gebruiken dan bellen en SMS'en._!
Ik heb een mp3 speler, omdat ik dat ding al heel lang heb. Zo houd ik muziek alleen voor mezelf, in plaats van als een klapjosti met muziek hardop op mijn telefoon op de fiets te knallenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:49 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Jij zeult zeker een tas met MP3-speler, camera. navigatie-apparaat, laptop en koelkasttelefoon met je mee.
Paupers en zwakzinnigenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:47 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Paupers die geen fortuin kunnen uitgeven aan Apple-speeltjes en aanverwanten.
Zwakzinnigen die een fortuin willen uitgeven aan Apple-speeltjes en aanverwanten.
Dat ding is dus gewoon 3 keer kut. Met de el-cheapo softtouch knoppenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:36 schreef Dakspringer1 het volgende:
HTC komt bijna om de paar weken met een nieuwe mobiel -.- ik heb nog een LG Choclate
, Werkt nog prima :], Ben meer een fan van ouwe mobieltjes zoals de walkman phone als van die nieuwe smartphones [ afbeelding ]
Apple.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:30 schreef Drinky het volgende:
Mensen die geen 1st gen iPhone hebben gehad, allemaal wannabe's
iPhone
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen met allerlei gekke functies op de foon.
Nokia's
Mensen die iPhone bashen omdat het apple isquote:
Nee Nokia, een keer je tellie laten vallen en hij ligt al uit elkaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die iPhone bashen omdat het apple is![]()
Qua interface is de iPhone de beste telefoon tot nu toe. De touchscreen ervan werkt vloeiend en perfect.
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:42 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Dat zijn toch die telefoons met een morbide toetsenbord?
Kan hij ook vliegen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:47 schreef centenbakkie het volgende:
[..]
Ja![]()
voor heen had ik deze![]()
[ afbeelding ]
Wist je dat je op telefoons ook gewoon oordopjes of een headset kan aansluiten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:10 schreef aapinator het volgende:
[..]
Ik heb een mp3 speler, omdat ik dat ding al heel lang heb. Zo houd ik muziek alleen voor mezelf, in plaats van als een klapjosti met muziek hardop op mijn telefoon op de fiets te knallen.
Een camera heb ik bij mij als ik dat nodig heb. Telefoons hebben namelijk niet zulke goede kwaliteit / zoom mogelijkheden.
Navigatie heb ik niet nodig.
Laptop neem ik mee als ik het nodig heb. Ik vind dat fijner werken dan een 3 inch scherm.
Mijn telefoon is ook geen koelkastformaat. Ik heb een Nokia Expressmusic 5530 geloof ik.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:02 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wist je dat je op telefoons ook gewoon oordopjes of een headset kan aansluiten?
En als jij nou ergens iets ziet waar je gewoon even een foto van wilt maken. Spontaan. Natuurlijk is de kwaliteit 3 keer niks, maar het is hadnig af en toe toch een simpel plaatje te kunnen maken.
Navigatie hoef je dan ook niet te gebruiken. Ik heb het regelmatig nodig en dan i het ook wel fijn dat op telefoon te hebben. Onder andere door de internetverbindign die opzoekt waar files zijn en me desgewenst laat omrijden.
Laptop neem ik ook mee. Maar als jij even snel email wilt checken/tweets wilt lezen/treintijden opzoeken/telefoonnummertje opgraven/noem maar op, pak jij liever even je hele laptop?
Volgens die redenatie heb je ook geen telefoon nodig omdat je toch altijd je laptop met skype en mobiel internet bij je hebt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:10 schreef aapinator het volgende:
[..]
Ik heb een mp3 speler, omdat ik dat ding al heel lang heb. Zo houd ik muziek alleen voor mezelf, in plaats van als een klapjosti met muziek hardop op mijn telefoon op de fiets te knallen.
Een camera heb ik bij mij als ik dat nodig heb. Telefoons hebben namelijk niet zulke goede kwaliteit / zoom mogelijkheden.
Navigatie heb ik niet nodig.
Laptop neem ik mee als ik het nodig heb. Ik vind dat fijner werken dan een 3 inch scherm.
Mijn telefoon is ook geen koelkastformaat. Ik heb een Nokia Expressmusic 5530 geloof ik.
Ik heb de mijne al vaak laten vallen. Het enige wat krassen heeft is mijn hoesje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee Nokia, een keer je tellie laten vallen en hij ligt al uit elkaar.
Ja, ik zit op Twitterquote:
Mensen die geen verstand hebben van smartphones en er toch over pratenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
FaalhaasWM is wel het meest kutte OS van dit moment, ook met HTC shell.
ik gebruik hem nog steedsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:30 schreef Drinky het volgende:
Mensen die geen 1st gen iPhone hebben gehad, allemaal wannabe's
Die idioten zullen ongetwijfeld bestaan.quote:
Niet eens een iPhone 3GS hebbenquote:
Haten op iPhones en tegelijkertijd ook op mensen die geen 3GS hebbenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet eens een iPhone 3GS hebben
Desire
Rooten die handel, custom ROM installeren. Al betwijfel ik sterk of er mensen op XDA zijn die voor dat ding aan het werk gaan. Immers, niemand wil hem omdat hij zo lelijk isquote:Op zondag 20 juni 2010 15:38 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb ook een tattoo, genomen omdat ik dacht dat 2.1 er wel snel op zou komen... but noooooooooooooooooooooooooooooo
kankerding is zo traag als dikke stront, terwijl die eigenlijk sneller zou moeten zijn dan een magic etc, maar dat is die niet.
Ik wil een desire
Mensen zonder Androidquote:Op zondag 20 juni 2010 15:35 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Haten op iPhones en tegelijkertijd ook op mensen die geen 3GS hebben
tis niet persee een lelijke telefoon, maar toen ik m bestelde wist ik niet dat het grafisch zo'n kankerding wasquote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rooten die handel, custom ROM installeren. Al betwijfel ik sterk of er mensen op XDA zijn die voor dat ding aan het werk gaan. Immers, niemand wil hem omdat hij zo lelijk is
[..]
Mensen zonder Android
Mensen die ter compensatie niet eens een 3GS hebben![]()
De Hero is ook bout. Hij kan Android net niet aan, net iets te langzaam. Hoewel custom ROM's een hele verbetering zijn (VillainROM 5.5quote:Op zondag 20 juni 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Had je maar een Hero moeten nemen: mooier scherm, groter scherm, betere telefoon.
Heroquote:Op zondag 20 juni 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Had je maar een Hero moeten nemen: mooier scherm, groter scherm, betere telefoon.
Klagen op een budgettelefoonquote:Op zondag 20 juni 2010 15:38 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb ook een tattoo, genomen omdat ik dacht dat 2.1 er wel snel op zou komen... but noooooooooooooooooooooooooooooo
kankerding is zo traag als dikke stront, terwijl die eigenlijk sneller zou moeten zijn dan een magic etc, maar dat is die niet.
Ik wil een desire
neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die iPhone bashen omdat het apple is![]()
Qua interface is de iPhone de beste telefoon tot nu toe. De touchscreen ervan werkt vloeiend en perfect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |