QFT, HTC Sensequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:59 schreef Draganta het volgende:
[..]
Windows Mobile
Windows Mobile met HTC Sense shell![]()
Apple OS
Android met Sensequote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:59 schreef Draganta het volgende:
[..]
Windows Mobile
Windows Mobile met HTC Sense shell![]()
Apple OS
JIJ HEBT EEN IPHONE LEUGENAAR!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:06 schreef o.us het volgende:
Mensen die een portable computer bij zich willen hebben.Ik loop
nog altijd rond met mijn knalgele Ericsson met een beesie aan mijn antenne, fuck mobiel internetten en HD-camera's.
Ik niet, ik heb mn tel nodig om mn mail te checken (van stage 24u per dag, en van mn onderneming), RSS feeds bij te houden, muziek te luisteren zonder dat ik 2000 aparaten bij me moet slepen, foto maken van iets ongebruikelijks (wie heeft nou altijd een fotocamera bij zichquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:06 schreef o.us het volgende:
Mensen die een portable computer bij zich willen hebben.Ik loop
nog altijd rond met mijn knalgele Ericsson met een beesie aan mijn antenne, fuck mobiel internetten en HD-camera's.
o.us -> MarrokkaanNoord-Afrikaan -> Mooiboy -> iPhonequote:
Outlook webmail? Moeilijk? Bull. Werkt prima bij mij, meerdere inboxen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik heb ook een HTC. Valt me erg tegen moet ik zeggen.
Crasht vaak. Is onhandig met outlook webmail.
Internet surfen gaat wel aardig trouwens. Prima scherm ook.
Eveneens fail. Alleen voor aanmelden, verder niet meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:15 schreef cumulus007 het volgende:
Sowieso is gmail voor android gewoon een must
Welke heb je dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef FinancialBubble het volgende:
Ik heb ook een HTC. Valt me erg tegen moet ik zeggen.
Crasht vaak. Is onhandig met outlook webmail.
Internet surfen gaat wel aardig trouwens. Prima scherm ook.
Maar dat is windows mobile. Whehehe. Android toestellen van HTCquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef FinancialBubble het volgende:
HTC Diamond Touch. Zo heet 'ie geloof ik.
Ja dit dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar dat is windows mobile. Whehehe. Android toestellen van HTC
QFT.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:27 schreef Sarah-- het volgende:
[..]
paupert, meneer heeft zelf een iPhone [met een dikke barst]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |