Mensen die geen verstand hebben van smartphones en er toch over pratenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
FaalhaasWM is wel het meest kutte OS van dit moment, ook met HTC shell.
ik gebruik hem nog steedsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:30 schreef Drinky het volgende:
Mensen die geen 1st gen iPhone hebben gehad, allemaal wannabe's
Die idioten zullen ongetwijfeld bestaan.quote:
Niet eens een iPhone 3GS hebbenquote:
Haten op iPhones en tegelijkertijd ook op mensen die geen 3GS hebbenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet eens een iPhone 3GS hebben
Desire
Rooten die handel, custom ROM installeren. Al betwijfel ik sterk of er mensen op XDA zijn die voor dat ding aan het werk gaan. Immers, niemand wil hem omdat hij zo lelijk isquote:Op zondag 20 juni 2010 15:38 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb ook een tattoo, genomen omdat ik dacht dat 2.1 er wel snel op zou komen... but noooooooooooooooooooooooooooooo
kankerding is zo traag als dikke stront, terwijl die eigenlijk sneller zou moeten zijn dan een magic etc, maar dat is die niet.
Ik wil een desire
Mensen zonder Androidquote:Op zondag 20 juni 2010 15:35 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Haten op iPhones en tegelijkertijd ook op mensen die geen 3GS hebben
tis niet persee een lelijke telefoon, maar toen ik m bestelde wist ik niet dat het grafisch zo'n kankerding wasquote:Op zondag 20 juni 2010 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rooten die handel, custom ROM installeren. Al betwijfel ik sterk of er mensen op XDA zijn die voor dat ding aan het werk gaan. Immers, niemand wil hem omdat hij zo lelijk is
[..]
Mensen zonder Android
Mensen die ter compensatie niet eens een 3GS hebben![]()
De Hero is ook bout. Hij kan Android net niet aan, net iets te langzaam. Hoewel custom ROM's een hele verbetering zijn (VillainROM 5.5quote:Op zondag 20 juni 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Had je maar een Hero moeten nemen: mooier scherm, groter scherm, betere telefoon.
Heroquote:Op zondag 20 juni 2010 15:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Had je maar een Hero moeten nemen: mooier scherm, groter scherm, betere telefoon.
Klagen op een budgettelefoonquote:Op zondag 20 juni 2010 15:38 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb ook een tattoo, genomen omdat ik dacht dat 2.1 er wel snel op zou komen... but noooooooooooooooooooooooooooooo
kankerding is zo traag als dikke stront, terwijl die eigenlijk sneller zou moeten zijn dan een magic etc, maar dat is die niet.
Ik wil een desire
neequote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die iPhone bashen omdat het apple is![]()
Qua interface is de iPhone de beste telefoon tot nu toe. De touchscreen ervan werkt vloeiend en perfect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |