Mwah, check dit maar eens:quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef MarkM het volgende:
[..]
ja inderdaad beetje onduidelijk misschien maarja
Hier in Putten danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:30 schreef Marco001 het volgende:
Hehe,
[..]
Mwah, check dit maar eens:
http://www.funda.nl/koop/(...)terswoldsemeer-oz-2/
willikeurig huis ergens in Groningen..
die oprijlaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier in Putten dan
http://www.funda.nl/koop/putten/huis-5048079-garderenseweg-150/
Groningen.quote:
Echt een superlocatie ook. Kans dat in de schemering de herten en zwijnen over je gazon lopenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
die oprijlaan![]()
Echt, Ooit koop ik een huis met zo'n oprijlaan...
NG?quote:
quote:
PM Gloeimuis.quote:
Goede vraag, weet alleen in welk deel van Putten die woontquote:
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede vraag, weet alleen in welk deel van Putten die woont
Scheelt dat Putten niet zo groot isquote:
Dat zou wel vertyft zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:48 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je zou elk huis maar eens langs moeten kruipen.
Beter dan een moskee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat zou wel vertyft zijn
We krijgen er een kerk bij.. Verdomme
Beide ernstigquote:
Zolang 't geen moskee is...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat zou wel vertyft zijn
We krijgen er een kerk bij.. Verdomme
Jazekerquote:
Aandeel asociale "medelanders" is wel zeer laagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:03 schreef Marco001 het volgende:
zo kansloos he, dat gebied..
Nouja, slapen.. Morgen weer taxirijden, ik verwacht alleen weinig drukte tussen 13.30 en 15.00
en ik begin om 13.00
Heb jij liever een open riool langs de huizen?quote:
Septictank.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb jij liever een open riool langs de huizen?
Doe maar boers.quote:
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb jij liever een open riool langs de huizen?
Stank, ratten en ziektes?quote:
quote:
Jij mag best zoiets voor de deur hoorquote:
Ik kom uit Putten, tuurlijk weet ik wat een septic tank isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jij weet niet wat een septictank is hè?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij mag best zoiets voor de deur hoor
[ afbeelding ]
Ja huuuuquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Er staat een man in een korte broek op het plaatje.
Ik zou ook liever een naakte chick voor m'n deur hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja huuuu
Maar waarom eenerna?
Mag een korte broek niet meer?
20 seconden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:28 schreef Renesite het volgende:
Zooo de nieuwe iTunes ondertussen maar eens downloaden. Duurt wel ff
lekker in de kas werkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:36 schreef livalo het volgende:
Ik haat de zoektocht naar werk, ik heb gewoon te weinig tijd en er zijn gewoon veel te weinig flexibele bijbanen.
Kan niet meer, ze hebben geen kassen in Nijmegen.quote:
cheapquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Kan niet meer, ze hebben geen kassen in Nijmegen.
Juist tof!quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Kan niet meer, ze hebben geen kassen in Nijmegen.
Dat halen we uit die boerendorpjes vandaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar halen jullie je tomaten vandaan ?
Albert Heijn, of Aldi indien goedkope bui. Wanneer ik een stoute bui heb ga ik naar de groenteboer en betaal dan derhalve 2 keer zoveelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar halen jullie je tomaten vandaan ?
De snoeptomaatjes van de Aldiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Albert Heijn, of Aldi indien goedkope bui. Wanneer ik een stoute bui heb ga ik naar de groenteboer en betaal dan derhalve 2 keer zoveel!
oh was dat een garpje, sorrry man die was iets te hooog gegrepen voor mequote:
Iemand die ik ken.quote:
Die neusringen zijn gewoon.. Ze verneuken d'r hele uiterlijk.quote:
Maar, ze ziet er wel übertof uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Die neusringen zijn gewoon.. Ze verneuken d'r hele uiterlijk.
Als ik die sigaret en neusring wegdenk wel ja. Ze heeft mooie lippen.quote:
En dat haarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Als ik die sigaret en neusring wegdenk wel ja. Ze heeft mooie lippen.
hoe weet jij datquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Als ik die sigaret en neusring wegdenk wel ja. Ze heeft mooie lippen.
Ervaring, dòh. Ik trek zulke meiden namelijk aan met m'n uiterlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Ervaring, dòh. Ik trek zulke meiden namelijk aan met m'n uiterlijk!zozo doe maar luxeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Ik doe zo luxe, dat ik nu maar eens ga slapen.quote:
Trustequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik doe zo luxe, dat ik nu maar eens ga slapen.
Het is koud zonder jou, maar toch blijf ik je trouwwwwwwwquote:
Morgen Nederland - Japan.quote:
Wat is dat voor een fout liedjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is koud zonder jou, maar toch blijf ik je trouwwwwwww
trustequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef livalo het volgende:
In m'n eentje.
Andre Hazesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Wat is dat voor een fout liedje? M'n bed is zo groot, en dan mis ik René en dat vind ik niet tof.
Dear god wat fout.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Andre Hazes
http://www.lyricsbay.com/(...)rics-hazes_andr.html
Doehoeeeeeeeeeeeeeeeiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Dear god wat fout.
Slaap lekker iedereen!.
quote:
Mag ik ook?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:51 schreef -SG- het volgende:
omnomnom lekker mkijn durum doner verorberen
kk homo ik wil ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:51 schreef -SG- het volgende:
omnomnom lekker mkijn durum doner verorberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:03 schreef -SG- het volgende:
Echt, dat spul is heilig te noemen.Döner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Poesje.quote:
Liemoenquote:
Zaaddonorquote:
Zeer matig inderdate.quote:
Uiteraard, wel druk met verhuizen maar goed dat kan wel even tussendoor.quote:
Heel Nederland gaat weer plat geloof ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard, wel druk met verhuizen maar goed dat kan wel even tussendoor.
Wel relaxt dan cruise ik zo even met de auto heen en weerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Heel Nederland gaat weer plat geloof ik.
Hier is een sportwinkel die tussen 2 en 3 20% korting geeft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wel relaxt dan cruise ik zo even met de auto heen en weer
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier is een sportwinkel die tussen 2 en 3 20% korting geeft.
Bij ons in het dorp ook jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier is een sportwinkel die tussen 2 en 3 20% korting geeft.
Ja ik denk dat er weinig eer te behalen is om 13:30, maar goed dan is het nu nog even tijd om keihard inkopen te doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Dus dat zal wel vollopen met huisvrouwen.
En een andere sportwinkel sluit al om 1 uur.
Precies.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik denk dat er weinig eer te behalen is om 13:30, maar goed dan is het nu nog even tijd om keihard inkopen te doen
Wat zal ik eens gaan kopen.quote:
Ja niets eigenlijk, een 5.1 setje, misschien wat blu-ray's, dat soort dingenquote:
Gewoon naar de winkel gaan, dan zie je het snel genoegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja niets eigenlijk, een 5.1 setje, misschien wat blu-ray's, dat soort dingen
tja, zal het op de taxi dan wel even loekker rustig hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Heel Nederland gaat weer plat geloof ik.
Of dat lekker is is nog maar de vraag.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, zal het op de taxi dan wel even loekker rustig hebben.
Kruidvat e.d. hier geven 10-20% korting van 13.30-15.00
Jahoe.. 20% fucking procent op n flesje parfum ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon naar de winkel gaan, dan zie je het snel genoeg
Het gaat erom dat '20% korting' mensen (vooral vrouwen) aanspreekt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jahoe.. 20% fucking procent op n flesje parfum ofzoDie 5 euro, daar ga ik die wedstrijd wel ff voor missen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:14 schreef livalo het volgende:
Kom ik m'n kamer uit, staat er een wildvreemde jongen in onderbroek op de trap. Nu vraag ik me af of het een vriend van m'n vrouwelijke huisgenoot of van m'n mannelijke huisgenoten is, al gok ik het tweede.
Alleen bij jou?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
M'n vrouwelijke huisgenote heeft het volgehouden een maand lang geen seks te hebben en ze flipte al bijna. Maar meestal gaan haar lovers wat stiekemer het huis uit.quote:
Sloerie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:17 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n vrouwelijke huisgenote heeft het volgehouden een maand lang geen seks te hebben en ze flipte al bijna. Maar meestal gaan haar lovers wat stiekemer het huis uit.
Je hebt toch een Nederlandse mond?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:14 schreef livalo het volgende:
Kom ik m'n kamer uit, staat er een wildvreemde jongen in onderbroek op de trap. Nu vraag ik me af of het een vriend van m'n vrouwelijke huisgenoot of van m'n mannelijke huisgenoten is, al gok ik het tweede.
Maar wel een aardige.quote:
Hij was niet knap, dus ik had geen reden nog langer te gaan kijken, metname omdat 'ie op zo'n hoogte stond dat ik als ik opzij keek alleen z'n onderbroek zagquote:
Oh, gezelligquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij was niet knap, dus ik had geen reden nog langer te gaan kijken, metname omdat 'ie op zo'n hoogte stond dat ik als ik opzij keek alleen z'n onderbroek zag.
Hapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Hij was niet knap, dus ik had geen reden nog langer te gaan kijken, metname omdat 'ie op zo'n hoogte stond dat ik als ik opzij keek alleen z'n onderbroek zag.
Nèh. Dat ze hier in huis nog wel eens alleen in onderbroek rondlopen moeten ze zelf weten, maar dat wildvreemde dat daar ook doen vind ik nog een beetje apart.quote:
|Ik hap veel te vaak.quote:
Ik zou het niet eens in m'n kop halen, om zo bij vreemde rond te lopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Nèh. Dat ze hier in huis nog wel eens alleen in onderbroek rondlopen moeten ze zelf weten, maar dat wildvreemde dat daar ook doen vind ik nog een beetje apart.
Ja maar dan weten jullie niet dat k hier stiekem sta mee te lezen.quote:
Waarschijnlijk is 't een vriend van 2 van m'n huisgenoten, en kent 'ie alleen mij en m'n andere huisgenoot niet omdat wij hier nog niet zo lang wonen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens in m'n kop halen, om zo bij vreemde rond te lopen.
Ga maar rustig zitten hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dan weten jullie niet dat k hier stiekem sta mee te lezen.
quote:
quote:
Overlevingsinstinct.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:28 schreef Ravenous- het volgende:
Daaamn, m'n fiets naar de zak.
Ongelofelijk hoe ik thuis gekomen ben
TR gemaaktquote:
quote:
Nee, mijn nichtje van 7.quote:
Godver mijn ogen wat doe jequote:
quote:
Ik blijf m sadness vindenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:09 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk niet dat hij serieus was.
Tenminste dat mag ik hopen.
Zucht... weer een TR?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
![]()
Hoe vaker je hier post, hoe meer sadness ik je vind
Jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat kan jij toch zien als mod zijnde?
Ik heb niet ontkennend, maar ook niet bevestigend gereageerd?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:14 schreef Desunoto het volgende:
Dus hij heeft echt een TR gedaan?![]()
![]()
Dat die zwabberende bikini walvis niet prettig voor het oog was, moge duidelijk zijn... maar een TR... shii
Doe dan niet zo geheimzinnigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb niet ontkennend, maar ook niet bevestigend gereageerd?
Nee, het plaatje staat er toch nog gewoon?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:09 schreef Desunoto het volgende:
Ik denk niet dat hij serieus was.
Tenminste dat mag ik hopen.
Duidelijkheid is een breekpunt voor mij!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alleen indien we een coalitie gaan vormen.
Je kan ook een onzinnige TR doen waar niets mee gedaan wordt, maar dan is de TR wel gemaakt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, het plaatje staat er toch nog gewoon?
Dat durft hij niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je kan ook een onzinnige TR doen waar niets mee gedaan wordt, maar dan is de TR wel gemaakt.
Maakt hem dat dan de Cohen van deze SC?quote:
Dat d-d-d-denk ik n-n-n-nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maakt hem dat dan de Cohen van deze SC?
Ik ga je wel brekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Duidelijkheid is een breekpunt voor mij!!
Ah.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Helmond&daddr=gendt&hl=nl&geocode=FQmIEQMdDEVWAClrZZID5iPHRzFyDLAHXrPxvg%3BFViYFwMdzRtbACln7zF6oqDHRzFIClJBIKdatw&mra=ls&sll=51.877976,5.970893&sspn=0.107457,0.158272&g=gendt&ie=UTF8&ll=51.693235,5.73808&spn=0.914251,2.694397&z=9
Limboland for teh 1337quote:Op zaterdag 19 juni 2010 16:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet hoe ik ga. Waarschijnlijk door limboland, dus dat is een leuk stukje.
Wat voor jezelf klaarmaken?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:12 schreef Renesite het volgende:
Ouders wachten met eten tot broer thuis komt. Dat kan wel half 8/8 uur worden
'WAAROM DOE JE DAT?'quote:
Ow fack, meaby foutje... dat is een woord dat ik nooit goed kan spellenquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
'WAAROM DOE JE DAT?'
'euh.. honger'
'je hebt te wachten tot iedereen thuis is, M. en B. zijn er ook om half 8/8 uur, doe even sociaal'
Dussss...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow fack, meaby foutje... dat is een woord dat ik nooit goed kan spellenmaybe it is
Goed, wat wil je weten, van wie je laatste note is?quote:
Nee, ik wil weten wanneer ik miljonair word.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Goed, wat wil je weten, van wie je laatste note is?!!
Euhhhhhhhh... post eens?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:37 schreef RenRen- het volgende:
Kan iemand helpen die veel verstand heeft van windowsfoutmeldingen en Photoshop?
quote:Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: Photoshop.exe
Versie van toepassing: 11.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 48d3882e
Naam van foutmodule: AdobeOwl.dll
Versie van foutmodule: 2.0.70.0
Tijdstempel van foutmodule: 48a4e0f7
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0005e436
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 58b0
Aanvullende informatie 2: 4e61f10c96c6bd4d8b5ede2f9f020625
Aanvullende informatie 3: a434
Aanvullende informatie 4: 31e22dd95578fd848626abd8477f7a72
Van elke kant kwam je? Want die weg daar is volgens mij best nog verneuktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:25 schreef Marco001 het volgende:
oi, 3 keer raden waar ik vandaag was..
Puitten.moest 4 rollatorterroristen bij het Hof van Putten afleveren..
tell me about it..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Van elke kant kwam je? Want die weg daar is volgens mij best nog verneukt
Dieren staat in d'r fobo.. Ligt dat niet in de randstad?quote:
Ze zijn bij ons zo ongeveer alle kruispunten aan het wegwerkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tell me about it..
Ik kwam vanaf Groningen, dus via Zwolle e.d.. preciese afslagen enzo weet ik niet precies meer, maar gewoon rivchting het hof wou wel, daarna moest ik naar Barneveld, alleen die doorgaande weg vanaf het hof lag eruit, dus helemaal binnendoor, langs een heel smal straatje bij dat cafe(zo'n oversteekstukje van de ene naar de andere straat) toen weer een stuk achteruit, kwam namelijk een marktwagen met een stuk of 3 wagens erachter aan, en hij kon wel wachten tussen 2 geparkeerde auto's, maar die 3 erachter niet, terwijl ik voorrang had.dus toen ben ik uit beleefdheid maar een stukje achteruigegaan. daarna nog even een flinke slaom(zelfde stukje nog, men stond er echt ecxtreem handig geparkeerd...
Oh, en het was maar goed dat ik aan het eind van de middag onderweg vanuit Delfzijl naar Groningen goed in mijn spiegels keek, anders was er iemand op het teghemoetkomend verkeer geknald... Die lullo haalde me in in een onoverzichtelijke bocht over de doorgetrokken streep... Ik zag hem nog net in mijn spiegels, direct op de rem want anders zat hij echt wel tegen 1 v/d 2 auto's aan die me tegemoet kwamen...
En het was niet eens een bmw XD maar slechts een Nixxan Primera...
3 km verderop zat ik nog achter hem
In dat stuk staan er 3quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dieren staat in d'r fobo.. Ligt dat niet in de randstad?
oh, verneukerige flitspaal btw in Putten.. Als je die straat inrijd naar het Hof van Putten, de kast zelf is matzwart geverfd...lekker fijn als het nacht is....
Ja.quote:
Dat kan ik toch niet vergeten zijn? Gief me the saucequote:
Ja die heb ik niet meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet vergeten zijn? Gief me the sauce
Suntquote:
owh, 4 dus in totaal? fck, dan heb ik er 3 niet gespot...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In dat stuk staan er 3.. En als je richting Barneveld bent gegaan dan ben je er nog één tegen gekomen
ah nee, ik zie het.. leeftijd....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij moet er al helemaal niet om willen vragen
Ja zijn echt naaipalenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
owh, 4 dus in totaal? fck, dan heb ik er 3 niet gespot...ree volgens mij vaak iets te hard namelijk...
Wel geduldige mensen trouwens: stond een trekker verkeerd voorgesorteerd, wij hebben groen en willen rechtdoor, trekker stond links maar wou naa rrechts, wat n og rood had.. Liet de auto voor me hem voor hem langs. Gevolg: trekker(+kar) blokkeert ook direct de strook voor rechtdoor, en wij moeten 1*rood wachten.. XD
Ik weet het niet meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef xAlina. het volgende:
Oh, was ik hier daarom niet meer, ik dacht dat ik verbannen was omdat ik 13 was
Ik weet niet eens meer welke foto dat was, weten jullie het?
Ik begin altijd een rotterdams accent te krijgen als ik met iemand praat die een accent heeftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Marco001 het volgende:
wel grappig trouwens, ik praat dialect terwijl ik het niets eens door heb en denk gewoon abn te praten...
Ik zij ergens heb i.p.v.l ben...
doen groningers wel meer..![]()
erge was alleen, die ander zei direct: waar heb jij Nederlands geleerd? (ofzoiets)
Dus dan heb je zelf al zoiets van,m huh? waar heb je het over?
Je zij dat ja? Het erge was alleen ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Marco001 het volgende:
wel grappig trouwens, ik praat dialect terwijl ik het niets eens door heb en denk gewoon abn te praten...
Ik zij ergens heb i.p.v.l ben...
doen groningers wel meer..![]()
erge was alleen, die ander zei direct: waar heb jij Nederlands geleerd? (ofzoiets)
Dus dan heb je zelf al zoiets van,m huh? waar heb je het over?
13 en omdat je naaktfoto's postte. En omdat je sex wou met je vriendje maar hij je afwees. En omdat je niet naar je ouders wou luisteren omdat ze zeiden dat je te jong was. En omdat je wel heel bijdehand was voor die leeftijd. Heul betweterig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef xAlina. het volgende:
Oh, was ik hier daarom niet meer, ik dacht dat ik verbannen was omdat ik 13 was
Ik weet niet eens meer welke foto dat was, weten jullie het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |