Ik zal niet meer spoilenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier op de tream is hij ent pas genomen, het loopt echt een eind achter
Heb je gisteren pas voor het eerst internet? Streams lopen altijd achter,dat is al 100 jaar zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier op de tream is hij ent pas genomen, het loopt echt een eind achter
Het WK begint langzamerhand echt op gang te komenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef gateway het volgende:
wel een wedstrijd met actiealles behalve sai
Was het geen strafschop dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
En nog missen ook haha ja Duitse Voetbalfan.. nu nog wat te zeuren op de scheidsrechters ?
Een pleister denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Wat is dat blauwe ding bij schweinsteiger in zijn nek ??
Keeper moest rood krijgen omdat ie um stopte!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
En nog missen ook haha ja Duitse Voetbalfan.. nu nog wat te zeuren op de scheidsrechters ?
Dan moeten ze nog hard gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:50 schreef BB-King het volgende:
Nederland - Portugal 4 jaar geleden had 16 gele kaarten 4 rode kaarten.
Hopen dat ze proberen dat record te verbreken!
Mwah, die Lukovic kreeg in de wedstrijd tegen Ghana ook geel na hands dus wel consequent.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Die handsbal was trouwens eigenlijk rood... je kan moeilijk zeggen dat ie die bal er per ongeluk tegenaan geschoten kreeg ofzo.
Geen beste scheids.
Opzettelijk hands is geen rood hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Die handsbal was trouwens eigenlijk rood... je kan moeilijk zeggen dat ie die bal er per ongeluk tegenaan geschoten kreeg ofzo.
Geen beste scheids.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niet onlogisch dat Duitsland het initiatief probeert te nemen
Ik schrok al toen ik dat zagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef wdn het volgende:
wtf check die popup bij dat balletje bij podolski:
http://www.fifa.com/live/(...)300061470/index.html
"succesfully converts a penalty"
NOT
Er was niemand in de buurt en dan toch (dom) hands maken. Maar ook mooi gestopt door de keeper, goede kant gekozen en gewoon niet goed genoeg genomen. Blanco nam 'm gisteren heel wat beter.quote:
Ja verdomme.quote:
Die hebben gewoon twee palen net als iedere ploeg.quote:
voordat een FA die topics gemerged heeft zijn we al in deel 6.quote:
ja iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
Het beeld bij ZDF is sneller dan die van Nederland 1
Je bent goed bezig, pik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voordat een FA die topics gemerged heeft zijn we al in deel 6.
Mods kunnen niet mergen helaas.
Ik denk dat de meeste (westerse) supporters dat ding ook zat zijn. Of het is te koud om te blazen, maar dat lijkt me nu niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef dubidub het volgende:
Waar zijn trouwens de vuvuzela's op de achtergrond? Je hoort zowaar gezang, toch?
Tering wat een domme post...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:52 schreef marcodej het volgende:
Duitsland verdiend het eigenlijk ook niet. Tegen de Aussies lukte alles, en nu vrij weinig.
0-1 verloren ghanaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
Heeft Servië nou hun eerste wedstrijd gewonnen of verloren? Ik ben het vergeten.
En ik maar denken dat je alles kanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voordat een FA die topics gemerged heeft zijn we al in deel 6.
Mods kunnen niet mergen helaas.
Ah dank u, was ook zo.quote:
Verloren 0-1 van Ghanaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Fir3fly het volgende:
Heeft Servië nou hun eerste wedstrijd gewonnen of verloren? Ik ben het vergeten.
Vertel. Ze hebben toch nog niet gescoord toch?quote:
Zit alles inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef TNA het volgende:
Wat een briljante wedstrijd.
Dus de baas betaalt jou om voetbal te kijken, zodat niet iedereen voetbal hoeft te kijken?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet mijn collega's op de hoogte houden... geen beginnen aan
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
In de oorlog schoten de duitsers beter....
Dan pak ik hem de volgende keer wel gewoon in mn handen johquote:
Hij haalt de voorzet er uit met zn hand, dus ontnemen scoringskans, dus rood.quote:Een tegenstander een doelpunt of duidelijke scoringskans ontnemen door het spelen van de bal met de hand. In de spelregels wordt hierbij vermeld dat dit niet geldt voor de doelverdediger (keeper) binnen zijn eigen strafschopgebied.
Tja, consequent de zelfde fouten maken maakt het misschien eerlijk maar nog niet de goede beslissing.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, die Lukovic kreeg in de wedstrijd tegen Ghana ook geel na hands dus wel consequent.
Hoop van niet maar zo'n gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Maar we weten toch allemaal al dat de duitsers nog 1-1 gaan maken?
Knallen z'n ogen er al uit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef TNA het volgende:
Heeft die Özil vanmorgen cornflakes met botox gegeten?
Uiteraard. Elke wedstrijd die je begint sta je al met 1-0 achter omdat ze áltijd in de laatste minuut scoren. Dat is een zekerheidje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:55 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ik hoop dat ze nog winnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ze hadden mij ook even beetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef wdn het volgende:
http://img189.imageshack.us/img189/7840/screenshotnu.png
Check die popup
Heeft Yolanthe nu al een nieuwe scharrel?quote:
Hebben ze al aangepast.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef wdn het volgende:
Check die popup
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:55 schreef wdn het volgende:
Check die popup
Ik zit gewoon thuis omdat ik vrij heb genomenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus de baas betaalt jou om voetbal te kijken, zodat niet iedereen voetbal hoeft te kijken?
Doe je nou alsof of ken je de regels echt niet? Een scoringskans betekent dat als hij hem niet had geraakt een Duitser vrij stond en hem kon in koppen. Dat is nu niet het geval, er was geen Duitser daar. Opzettelijk hands is verder echt geen rood, als je de bal weg slaat op het middenveld is het altijd geel. Dus alleen rood bij het ontnemen van een scoringskans, en dat was nu niet het gevalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan pak ik hem de volgende keer wel gewoon in mn handen joh
[..]
Hij haalt de voorzet er uit met zn hand, dus ontnemen scoringskans, dus rood.
Valt weinig anders van te maken.
[..]
Tja, consequent de zelfde fouten maken maakt het misschien eerlijk maar nog niet de goede beslissing.
Idd, alleen daarvoor zou direct na de aftrap al geel moeten krijgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:59 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lekker voor Sweinsteiger, uberfoute naam.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:59 schreef Krantenman het volgende:
Weer geel, voor niks. Jezus, die scheidsrechter mag naar huis hoor.
Nee een Serviërquote:
quote:ESPN Stats & Info: Germany's last non-shootout penalty miss in the World Cup was by Uli Hoeness in 1974 versus Poland.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef wdn het volgende:
Dit was echt een pot voor Evert.
Die had nu nieuwe deksels nodig
Engeland wordt laatste in de poule, dus dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:59 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Trouwens, ik kan even niet op het speelschema spieken maar.... Grotere kans nu dat Duitsland tegen Engeland moet in de achste finales?
Rood is geen langere schorsing?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef BB-King het volgende:
Na de eerste groepsronde worden de kaarten toch weggescholden dus maakt niet veel uit voor ze.
2x geel is 1 wedstrijd dacht ik en rood 2 wedstrijden?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik me zo maar ga omkleden...
('k zit nu in mijn Duitse voetbalshirt)
Dus in de 3e wedstrijd kan je schoppen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef BB-King het volgende:
Na de eerste groepsronde worden de kaarten toch weggescholden dus maakt niet veel uit voor ze.
Niet nu geloof ik. Pas na de groepsrondesquote:
quote:
2 wedstrijden denk ikquote:
Pas na de achste finales hoor!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef BB-King het volgende:
All right.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet nu geloof ik. Pas na de groepsrondes
Blijf nog maar ff zitten dan, schijnbaar helpt hetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik me zo maar ga omkleden...
('k zit nu in mijn Duitse voetbalshirt)
Dat kan je toch niet menen? Die laatste voor Schweinsteiger bijvoorbeeld, dat was hoogstens een duwtje in de rug.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef larry91 het volgende:
[..]
Alle gele kaarten zijn tot nu toe eigenlijk gewoon terecht.
iets met extra lucht oid hoorde ik die man op zdf zeggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef frank010 het volgende:
Wat zijn zijn blauwe pleisters?
Als je nog niet geel gehad hebt in een eerdere wedstrijd ja... maar oppassen voor rood natuurlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus in de 3e wedstrijd kan je schoppen?
Zitten daar tattoos onder of zo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:01 schreef frank010 het volgende:
Wat zijn zijn blauwe pleisters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |