Deze week zei bas.. dus dat zal vandaag of morgen zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
FIPO!!
Maar Ik ga de donkeys set zeker luisteren hoor, maar ik wil hem het liefst op HQ uiteraard
Iemand al enige info over de Pavelow set, waneer deze online komt?
Deze week volgens zijn twitter dus uiterlijk dit weekend denk ik? Die no one can stop us kick edit in die set is wel nice trouwensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar Ik ga de donkeys set zeker luisteren hoor, maar ik wil hem het liefst op HQ uiteraard
Iemand al enige info over de Pavelow set, waneer deze online komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff om terug te zoeken als ik thuis ben
The Outside Agency
Dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Deze week zei bas.. dus dat zal vandaag of morgen zijn.
Nightmare achtige kicks zijn sowieso goed... ook al worden ze onder Caro Emerald - A Night Like This geplakt. ... bij wijze van spreken dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws
Ik heb mijn 1ste bericht ff ge-edit want ik wilde geen kansloze Tvp maken
En die kick edit is idd vet, want normaal vind ik die kwartjes mix geen reet aan, maar met die nightmare-achtige kicks doet het me zeker iets
Ik gebruik echter de foksilver lay-out en daar zit ie niet inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hey.. Nee die kende ik niet.. Oh dat is wel handig dan.
Als je een reactie typt kan je hem ongeveer niet missen.quote:
oeh die zet ik in mn PF als optiequote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef benniesnugger het volgende:
http://partyflock.nl/party/180324:Absolutely_Hardstyle.html
hoorde dat daar onder andere Zatox en B-front langs komen.
en over die klok in de blue, die gaf toch de hele tijd de tijd aan?
Meldt, meldt !!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:34 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Als je een reactie typt kan je hem ongeveer niet missen.
Hoor net dat zelfs de laatste niet mee gaat naar de Feestfabriek. Zit nu dus met 3 kaarten over en nog hard te bedenken wat ik moet doen. Wil wel graag maar ga Amsterdam ligt ook niet om de hoek.
Nog harder lobbyen dus..
Kom jij toevallig bij mij uit de buurt dat jij dat weetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:33 schreef benniesnugger het volgende:
http://partyflock.nl/party/180324:Absolutely_Hardstyle.html
hoorde dat daar onder andere Zatox en B-front langs komen.
Jep, alleen dat hield ie niet heel de dag vol dacht ik..quote:en over die klok in de blue, die gaf toch de hele tijd de tijd aan?
Klopt, is ook niet in de PM geweest, staat nog in vorig topic, of die daarvoor, het gaat nogal hardquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:37 schreef Sc0tTy het volgende:
btw T-Force , ik heb de 150BPM mix nog niet in mn pm gehad![]()
Je schijnt die knop niet te kunnen zien in de oude lay-out ofzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef Sethje het volgende:
waar zit die volg knop dan?
Oke super handigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:19 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Je schijnt die knop niet te kunnen zien in de oude lay-out ofzo.
quote:
Lekker nummertje, maar hij doet het hem niet.quote:
Blegh, dat is handigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet in de PM geweest, staat nog in vorig topic, of die daarvoor, het gaat nogal hard
Ik had hem net gelinkt maar dat mag blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:00 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Blegh, dat is handig![]()
Zal morge es zoeken, tenzij iemand em in de pm rondstuurt
work hard & play hardquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Rippert: volgens mij ben jij ook altijd vrolijk en gezellig ofniet?altijd goed te pas
![]()
Geheel in de 3d-stijl van de site zelfquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Errug vet die 360 graden aftermovie van Defqon!
http://events.q-dance.nl/2010-06_12-juni_defqon1/360/
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:44 schreef NLS04 het volgende:
Ik vind trouwens (kom maar met die grap Rip..)
Dat dus! De TVP's worden dan ook verwijderd (policy)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Kennen jullie die volg topic-knop niet?
Dan zijn al die TVP's niet meer nodig.
Ik vind het wel een lekker nummer. Niet het beste anthem ooit gemaakt maar ik kan er goed naar luisteren en ik vind de lyrics wel leuk. Niet te ingewikkeld en ook niet bijzonder hard maar goed te doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:43 schreef ElDani het volgende:
10 years anthem
Nu geluisterd. Vind hem bijzonder matig! Zit geen pit in, intro is nog te doen maar climax straat niets uit, geen drive, net matige melodie.. Nee. Doet me helemaal niets.
Leuk filmpje en vet nummer inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:31 schreef ElDani het volgende:
Aftermovie van Coone op Defqon.. Met een nieuwe track van hem: Million Miles. Klinkt echt helemaal goed! Veel energie erin!
Ik vond het echt supervet !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Work hard & play hard. Jij maakt het ook leuk door bij de eerste tonen van een nieuw nummer, vooraan tegen het hek ineens 2 handen omhoog te zien gaan ... not to mention wanneer we met z'n allen finaal losgaan dat de mensen om de FOK!kers heen glimlachend stapjes terug moeten doen
![]()
Sorry, heb een aantal andere toch zover gekregen dat we gaan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Meldt, meldt !!!!
Even nog kameraad overhalenwil anders de kaarten wel van je overnemen ?
Waar kan ik die nieuwe lay-out instellen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Da_Ripper het volgende:
Die nieuwe lay-out schopt kont hoor. Ben zelf ook een errug gewoonte-dier maar deze lay-out is zeer userfriendly, de auto-refresh is heerlijk, alle reacties op 1 pagina (dan had je ook meteen de FOK!@150bpm gevonden met de control-f
) .. om alvast wat voordelen te noemen.
quote:
is goed, laat maar weten als je ze wilt kopen... wat betreft de prijs komen we er dan ook wel uitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb mss wel interesse voor beide kaartjes remco, heb nog geen kaartje voor mn broer en mezelf. Maar moet hem eerst even overhalen.
hoe snel kun je een pagina weer wegklikken, damnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:45 schreef T_Killer het volgende:
OT maar wel leuk: http://www.vuvuzela-time.(...)74314/12/25#82967381
Check het forum in WK stijl
beter dan die Vuvuzela-linkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.burkavision.co(...)74314/12/25#82967381
lekkerquote:
dat doe ik ook, doordeweeks werken en in het weekend feest vierenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
work hard & play hard. Jij maakt het ook leuk door bij de eerste tonen van een nieuw nummer, vooraan tegen het hek ineens 2 handen omhoog te zien gaan ... not to mention wanneer we met z'n allen finaal losgaan dat de mensen om de FOK!kers heen glimlachend stapjes terug moeten doen
![]()
Million Miles klinkt zeker vet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:31 schreef ElDani het volgende:
Aftermovie van Coone op Defqon.. Met een nieuwe track van hem: Million Miles. Klinkt echt helemaal goed! Veel energie erin!
Klopt, niet anthem waardig...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:32 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Million Miles klinkt zeker vet!
Zit ook in the Qontinent trailer als ik het goed heb.
Over de Feestfabriek anthem; het is geen slecht nummer, maar absoluut niet anthem waardig, laat staan een anthem voor een 10-jarig jubileum. Vraag me af of je hier een leuke climax op kan maken tijdens het feest, maar Q-dance kennende zal dat voor hen geen probleem zijn.
quote:
quote:Hardwear is het dus die 1 van die nrs van Titan's twitter heeft gemaakt.
http://www.twitvid.com/39QNH
De - Ci - De'Ci'Belquote:
opties --> kies layout (misschien eerst naar bagger-layout) en vanuit daar nogmaals kijken bij de opties. Hij zit nog in de Alpha-test fasequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:27 schreef InGebruik het volgende:
Waar kan ik die nieuwe lay-out instellen?
Ik zal het eens aan hem vragen, misschien heeft hij zelf andere opnames of kan ik hem zo ver kan krijgen dat hij previews op YT zet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:39 schreef Da_Ripper het volgende:dagelijks toets ik "titan defqon" in YT om maar weer wat terug te kunnen horen - wanna go back
- maar het blijft maar bij die 4 vids
.
Waar was Stanley when I needed him ...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:32 schreef nattermann het volgende:
Miljaar, wat heb ik na Defqon zin in Decibel zeg!
Alleen geen kaarten
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:22 schreef Sethje het volgende:
morgen weer een keer naar flogging molly op festival mundial, ook mooi!
Daar heb ik misschien ook wel oren naarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog een kaartje over voor de normale prijs....
Ik houd me aanbevolenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hanggai schijnt ook humor te zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:22 schreef Sethje het volgende:
morgen weer een keer naar flogging molly op festival mundial, ook mooi!
Alleen modjes hebben die nog maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:39 schreef Da_Ripper het volgende:
opties --> kies layout (misschien eerst naar bagger-layout) en vanuit daar nogmaals kijken bij de opties. Hij zit nog in de Alpha-test fase
quote:
quote:
quote:
Die melodie is allemaal leuk en aardig maar het gaat natuurlijk om die super dikke bass line bij 3:21. Die is echt fantastisch, echt zo'n HMH bass!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef T_Killer het volgende:
Wat vinden we trouwens van de TBY remix van Bass Beats Melody? Ik vind dat er typisch eentje voor in de categorie : zon-op-de-snufferd-bier-in-de-hand-hardstyle. Melodie vlak voor de climax is heerlijk. Jammer dat na de climax de melodie van de intro weer wordt gebruikt. Maar anders zou de plaat iets te veel op The Undersound gaan lijken denkik.
vanaf 4.40
En Remco, ik zal van t weekend f vragen, laat ik het je wel weten
Opera FTWquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef Koepert het volgende:
Opera vertikt gewoon die Niewe Layout te accepterenGO Baggerlayout!
-Editquote:Decibel mainstage
Noisecontrollers
Wildstylez
Psyko Punkz
Zatox (IT)
Max Enforcer
Ruthless
Crypsis
Deepack
Neophyte
Donkey Rollers live
MC DV8
back2school
Panic & The Viper
Ruffneck
Dune (DE)
Weirdo
Bountyhunt
Bountyhunter (BE)
Waxweazle
Buzz Fuzz
Dr. Z-Vago
Bulldozer Project live
MC Alee
Euphoria
Headhunterz
D-Block & S-te-Fan
The Pitcher
Alphaverb
Coone (BE)
Brennan Heart
Stephanie (IT)
Isaac
Tatanka (IT)
MC Villain
Hardcore4life
Nosferatu
Evil Activities
Hellsystem (IT)
T-junction
Mad Dog (IT)
Korsakoff
The Wishmaster (IT)
Angerfist
Kasparov live
TMC
Remember
Kai Tracid (DE)
Charly Lownoise
Pavo
Jimmy the Sound (IT)
Leep
Warmduscher (DE)
Trilok & Chiren
Daniele Mondello
Pussylounge
Paul Elstak
The Prophet
Pat Krimson (BE)
Francois
Gizmo
Kidd Kaos (UK)
Bass-D
Yves (BE)
Darkraver
Mental Theo
MC Ruffian
Darkness4life
Forsaken is Dead (USA)
The Outside Agency
DaY-már
Thrasher
Unexist (IT)
Ophidian
Noisekick live
Bryan Fury live (UK)
MC Dart
1992is4you!
Stanton
Quadrophonia
Miss Monica
Ghost (BE)
Lars
Ricky da Dragon
Marcello
Rob
MC Joe
UP!
Demoniak (BE)
Pat B
Mark with a K (BE)
Dark-E (BE)
Royal S
Q-IC (BE)
Sjoekoe (BE)
Dr. Rude
MC Chucky (BE)
Refuse
Miss Djax
Andre Frauenstein (ZA)
Spark Taberner
Amok (DE)
Sorce
Daniela Haverbeck (CL)
Sandy Warez (BE)
Arkus P live (DE)
Loudness
Activator (IT)
B-Front
Chain Reaction
Luna
Digital Punk
Ran-D
The Beholder
Alpha²
MC Da Syndrome
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:16 schreef Sethje het volgende:
Ik vind overigens die 2 hardstyle stages echt een flop. ze hadden beter de van beiden de vetste namen kunnen pakken en gewoon een logische timetable van melodieus naar wat harder dan had je een megadikke stage gehad, nu heb je bij beiden wat uurtjes dat het net-niet is denk ik.
... omdat het kan?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:26 schreef Baronpilsener het volgende:
Decibel Anthem voor graties!!1!
Geen idee waarom...
Ik was en ben van mening dat de zogenaamde RAWWW!!!!!!111!!! hardstijl gewoon niet groot genoeg is om 12 uur mee te vullen, dan horen we dadelijk weer 6x feel my fire, 4x fuck the rep. game en 11 x de A2 remix van yellow minute.....daar ben ik gewoon bang voor en aangezien dat nu ook al ieder weekend gebeurt zie ik niet waarom het met decibel ineens wel origineel zou zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 13:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Een nieuw idee vooraf al een flop vinden![]()
Wanneer er in de rAUWniet aan de naam voldaan gaat worden en er idd geen verschil in draaistijl/platenkeuze is met bijv. de Euforia ...dan heb je recht om het idee in je review af te kraken
(edit; en dan nog ligt het eerder aan de DJ dan aan de organisator)
wat je vindt dat breng je naar de politiequote:
Hmm, zou je een vouwfiets mee naar binnen krijgen?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:18 schreef luckass het volgende:
Het wordt nog lastig om alles te zien op Decibel wat ik wil.
Nog niet op Decibel geweest, maar zijn de afstanden daar groter als op Defqon?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:23 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Hmm, zou je een vouwfiets mee naar binnen krijgen?
Nope juist wat makkelijker te belopen omdat de opstelling iets vierkanter is bij Defqon waar alle area's achter elkaar in een lange rij liggen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:44 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nog niet op Decibel geweest, maar zijn de afstanden daar groter als op Defqon?
Dat gaat niet gebeuren. In tegenstelling tot Defqon sluit op Decibel altijd een HC dj afquote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Grrommit het volgende:
Lekkere lijnEn dan zetten ze opeens neophyte in het midden van de middag net zoals bij Charly en Theo en is iedereen sip
Njah denk dat het een mooi feestje gaat worden en dat het vooral veel rondjes lopen wordt
Get in linequote:Op zondag 20 juni 2010 15:02 schreef haakon het volgende:
ja godverdomme !
Komt er nog een 2e verkoop ? Of heeft iemand nog kaartjes over of te koop voor een normale prijs ?
Die kinderstem aant beginquote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat vinden we van de Riverside remix?
Ik vind die intro best wel vet eigenlijk.Niet cheesy, wel lekker hard.
De melodie daarna vind ik dan weer minder, vrij standaard. Maar die intro vind ik dus wel strak.![]()
Relaxe channel trouwens ook, dat FinestHardstylezz, veel nieuwe shit in HQ.
Mja... er mist iets.. kan nog niet plaatsen wat... Silver Nikan heeft wel meer van die 'geinige plaatjes' waar weinig 'echt verkeerd' aan is.. Vanaf 2.20min die melo vind k juist wel aardig.. niet speciaal, ook niet verkeerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Quyxz_ het volgende:
De melodie daarna vind ik dan weer minder, vrij standaard. Maar die intro vind ik dus wel strak.![]()
De house plaat vind ik niks en de intro deed me gelijk aan Let The Bass Kick HHZ remix denken, beetje hetzelfde geluid ofzo. Verder is 't een geinig plaatje, maar beetje dertien in een dozijn-gevoel.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:
de line-up heeft zeker de potentie om het een vetter feest dan Defqon.1 te maken, gewoon knallen bij de Euphoria en Loudnessquote:
primaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef T_Killer het volgende:
En Remco, ik zal van t weekend f vragen, laat ik het je wel weten
geen super plaat, maar toch ff binnengehaaldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:03 schreef RiKe het volgende:
Bazzleggerz - Meet her at the bootlake 2008 is binnen te halen van de Alphaverb site
* ReMcOrE ookquote:Op zondag 20 juni 2010 02:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
2Sidez - God is nooit gereleased of wel? Die zou ik wel graag als webje gewild hebben
Intro is erg strak inderdaad, sowieso beter dan het origineel dat na 5 keer luisteren toch wel érg irritant werd. Melodie is ook weinig verheffend zoals je zegt, maa die intro, boh, daar kun je goed op stampen zeg...quote:Op zondag 20 juni 2010 18:03 schreef Quyxz_ het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:37 schreef Sc0tTy het volgende:
leuke viddie meid gaat goed losch :
( van wie is dat de vriendin ?
)
Ik weet, maar die mocht ik niet versturen met PM van onze geliefde MOD dus staat ie in het DJing topicquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:37 schreef Sc0tTy het volgende:
btw T-Force , ik heb de 150BPM mix nog niet in mn pm gehad![]()
Leuke afterquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:31 schreef ElDani het volgende:
SHOTGUN, ik had vorig topic al gevraagd als eerste om een kaartje voor normale prijsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef Sethje het volgende:
Line-Upquote:
Ik vind hem helaas echt superbr33z4hquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |