quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:47 schreef Pieter-utd het volgende:
voor een gewaagde foto shoot.
Regelmatig verschijnen er topics over vrouwen met hippe kapsels. De vrouwen die ik bedoel gaan nog net even een stapje verder. Een vriend van me stuurde vanmorgen een hyves van zo'n vrouw.
Je kent het wel, zo'n vrouw waarvan haar 15 jarige dochter haar beste vriendin is. Die liever uitgaat met de vriendinnen van haar dochter dan dat ze iets doet met haar 'saaie' leeftijdgenoten. Die dezelfde witte jas met bontkraagje heeft als haar dochter, die bij haar dochter goed staat, maar bij haarzelf er verschrikkelijk uitziet.
Nadat ik me navel volledig, tot bloedens aan toe, had dichtgekit, bedacht ik me dat het toch wel sneu is als je als vrouw van 50 zulke foto's laat maken en vervolgens online zet. Dat onzekere minderjarige meisjes het doen oke, maar van een vrouw die al helemaal is uitgewoond vind ik het toch wel erg triest.
Zo maar even wat voorbeeldjes (wat vrij moeilijk kiezen was tussen de honderden foto's!!!)
Deeltje twéé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn en denken nog model te kunnen worden![]()
O, de reacties van haar mannelijke hyves vrienden zijn geniaal
Game on!
Deel 1: Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn
[ Bericht 6% gewijzigd door Moira op 18-06-2010 14:07:35 ]Fuck the EBU.
'We'? Jij en de rest van de crew?quote:
ONZ is een pauper-subforum.quote:
Maar dan is het ook gelijk niet leuk meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar mogen reeksen met foto's etc. tenminste wel
Je ging op een denigrerende manier vragen of ik aan het trollen en met je 'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, ik vróég of je trollde.
Omdat ik het vrij kansloos vind dat mensen er vaak gelijk vanuit gaan dat iemand jaloers is als een type uiterlijk hen niet aanstaat.
Het bestaat, maar het is triest.
Daarom had ik gehoopt dat je trollde zodat jij niet 'een van hen' was.
Ja, daarom.quote:
Maar eigenlijk gaat het topic niet zo zeer over te dikke vrouwen die sexy willen zijn, maar oude vrouwen.quote:
Vrouw in de OP is net getrouwd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ook.
Die vrouwen, die zijn natuurlijk ook te vinden op piratendating.nl he?
Kun je dit geblaf niet via de PM doen? Foto's willen we, foto's en hoongelach!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Je ging op een denigrerende manier vragen of ik aan het trollen en met je ''.
Nadat je mij uitlachte ging je daarna serieus zijn met 'mocht het serieus zijn:'
Je ging er dus eerst vanuit dat ik trollde.
Bovendien reageerde je lekker stoer tegen penisbaard dat je al te graag hapte.
25 posts per pagina.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef aapinator het volgende:
Ik open #3 vast. Deel #1 is pas half vol
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Kun je dit geblaf niet via de PM doen? Foto's willen we, foto's en hoongelach!
quote:
Ehm. Een topic gaat maar tot 300 posts hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef aapinator het volgende:
Ik open #3 vast. Deel #1 is pas half vol
Hyvesquote:
Mooi haar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who is there to harm you if you are zealous for what is good?
Ik snap jou niet meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:08 schreef Zealousist het volgende:
[..]
Je ging op een denigrerende manier vragen of ik aan het trollen en met je ''.
Nadat je mij uitlachte ging je daarna serieus zijn met 'mocht het serieus zijn:'
Je ging er dus eerst vanuit dat ik trollde.
Bovendien reageerde je lekker stoer tegen penisbaard dat je al te graag hapte.
Now listen who's talkingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Zealousist het volgende:
Ik stop al, dat kind blijft happen totdat ze neervalt.
Volgens mij voldoe jij ook wel aan die eisen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer, leek me wel wat voor jou, een sexy volwassen vrouw met ervaring en ene aarsgewei.
Afgezien dat ze een kutkop heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Gamesua het volgende:
Ok, dat eerste model heeft zeker wel wat om te showen hoor. Op haar leeftijd zo'n lichaam is niet slecht. Check die ass (ok, wel beetje uitgezakt, maar nog steeds strak en vast goed om in te neuken).
De rest...
Oh-oh.. Dat komt niet meer goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Het_Biertje het volgende:
GOH, een gastenboek! http://debammetjes.freegb.nl/index.php
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Volgens mij voldoe jij ook wel aan die eisen.
Chapeau, chapeauquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef snakelady het volgende:
Ik durf eerlijk toe te geven dsat ik NIET jaloers ben op een van de dames op de foto's in dit topic.![]()
Er is ook voor mij een grens.
Goed voor je.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef snakelady het volgende:
Ik durf eerlijk toe te geven dsat ik NIET jaloers ben op een van de dames op de foto's in dit topic.![]()
Er is ook voor mij een grens.
Je weet dat als je een pittig kapsel neemt dat aarsgewei vanzelf komt he.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]Geen aarsgewei helaas. Volwassen check, ervaring check.
Ook helaas niet zo'n pittig kapsel. Ik overweeg het wel.
Ja. Daarom denk ik er ook nog over na. Het wordt een aarsgewei of een dolfijn op mijn enkelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je weet dat als je een pittig kapsel neemt dat aarsgewei vanzelf komt he.
PM je me de foto's?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Daarom denk ik er ook nog over na. Het wordt een aarsgewei of een dolfijn op mijn enkel
Dat is een bewerkte foto simpele, in het echt is niet zo extreem dun.quote:
Dat zei ik ook al over die vorige.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is een bewerkte foto simpele, in het echt is niet zo extreem dun.
Uiteraard. Als ik van jou een foto krijg van die tatoeage met chinese tekens die staan voor hoop. Of liefde. Of Foe Yong Hai.quote:
Tatoeage of het gerecht?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Als ik van jou een foto krijg van die tatoeage met chinese tekens die staan voor hoop. Of liefde. Of Foe Yong Hai.
Sorryquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef GewoonRia het volgende:
rectum en friekin_ de slowchat is verderop. dank.
Nouja, ze zet 't zelf on the interwebz hèquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mwah... Voor haar een beetje nu
Ik ken het maar al te goed, maar wat kan jou het schelenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deeltje twéé.
Game on!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef tsjas het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed, maar wat kan jou het schelen
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn om te beseffen dat die plaatjes op reis gaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, ze zet 't zelf on the interwebz hè
Geile gonorroe-puist heeft ze in d'r mondhoek.quote:
Beetje jammer dat ze zo gemaakt sexy op de foto staat; het is best een mooie vrouw.quote:
Perfect verwoord.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn om te beseffen dat die plaatjes op reis gaan.
Jaloerse vrouwen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha, wat is dit? Gatverdamme..
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha, wat is dit? Gatverdamme..
quote:
quote:Max
Max gaat eind deze maand in detentie als alles mee zit komt hij eind november weer vrij!!!!1
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersJe mocht willen dat je net zo heerlijk als
[ afbeelding ]
was.
Dekt de lading, en dat is afdoende.quote:
Ja.. heel erg... ehm..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloersJe mocht willen dat je net zo heerlijk als
[ afbeelding ]
was.
quote:
Trieste acties zijn dat inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie heeft linkje gepost in het gastenboek, zal niet de eerste keer zijn dat zulke helden hun zooi offline gooien omdat ze belachelijk gemaakt worden. Zoals Silverlady
Het komt nu allemaal weer terug manquote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Pieter-utd het volgende:
Wie heeft linkje gepost in het gastenboek, zal niet de eerste keer zijn dat zulke helden hun zooi offline gooien omdat ze belachelijk gemaakt worden. Zoals Silverlady
Het komt wel goed schatje.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het komt nu allemaal weer terug manVreselijke tijd was dat.
Correctie: GILNFquote:
Tering de teringquote:Op zondag 20 juni 2010 13:30 schreef Rectum het volgende:
http://www.doewesfoto.nl/
De bron van al het kwaad.
Onze praatsessies hebben nog niet veel uitgehaald he?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het komt nu allemaal weer terug manVreselijke tijd was dat.
kkzooi ik klikten op naakt maarja geen titz ofzoquote:Op zondag 20 juni 2010 13:30 schreef Rectum het volgende:
http://www.doewesfoto.nl/
De bron van al het kwaad.
Moet je de site in IE openen.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
kkzooi ik klikten op naakt maarja geen titz ofzo
Ik kan ze niet zienquote:Op zondag 20 juni 2010 21:10 schreef snakelady het volgende:
Op deze foto is het net of ze haar eigen heeft bevuild.![]()
[ afbeelding ]
Deze zijn ook verschrikkelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ze al weg gehaald, kwam er ook achter dat je ze niet door kan linken.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan ze niet zien
(denk dat 't door firefox komt)
Kun je ze niet met tinypic uploaden?
Ze hebben allemaal de zelfde urlquote:Op zondag 20 juni 2010 21:10 schreef snakelady het volgende:
De foto's op die laatste site zijn echt ene verschrikking!!![]()
Ja, kwam er inderdaad achter, je kan niet doorlinken vanaf die site.quote:
Maar die hele site doet 't niet op firefoxquote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, kwam er inderdaad achter, je kan niet doorlinken vanaf die site.
Maar als je kijkt op de site zie je het dat het echt heel erg is.
Gelukkig gebruikte ik momenteel FF waardoor ik m niet kan zien. Iets met de titel 'topless' kan nooit goed zijn in dit soort topics.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, kwam er inderdaad achter, je kan niet doorlinken vanaf die site.
Maar als je kijkt op de site zie je het dat het echt heel erg is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar die hele site doet 't niet op firefox
quote:
Heb ze geprobeerd te downloaden voor je maar dat doet ie helaas ook niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan ze niet zien
(denk dat 't door firefox komt)
Kun je ze niet met tinypic uploaden?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Printscreen maken, op paint plakken en zo opslaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb ze geprobeerd te downloaden voor je maar dat doet ie helaas ook niet.
Idd, dat viel me ook al op.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:19 schreef Penisbaard het volgende:
Een site die het alleen met IE doet, maar waar wel "gemaakt op een mac" bijstaat. De logica, waar is het.
OH LEKKER IK WIL ZE LEKKER NEUKEN ENZO!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Synthesist het volgende:
cou cou cou counterimage !
[ afbeelding ]
Huh, site doet het prima in Safari hoor bij mij?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:19 schreef Penisbaard het volgende:
Een site die het alleen met IE doet, maar waar wel "gemaakt op een mac" bijstaat. De logica, waar is het.
Ze zijn zo verlekkerd van zichzelf dat ze hun goddelijke lichaam ook met de buitenwereld willen delen? Gevalletje van tikkeltje narcisme... en gebrek aan realiteitszinquote:Op zondag 20 juni 2010 21:25 schreef Leandra het volgende:
Dat je zulke foto's laat maken voor je partner of omdat je dat zelf leuk vindt kan ik nog begrijpen, maar dat je ze vervolgens online gooit snap ik niet, ongeacht je leeftijd, figuur en looks.
Doe dat lekker zelf ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef friekin_ het volgende:
Waar blijven die heeeerrrrlijke printscreens?
Dat ja, bang om oud te worden en niemand in de kennissenkring die durft te zeggen dat ze volledig voor joker staan...... " je ziet er goed uit hoor" en "mooie foto's"quote:Op zondag 20 juni 2010 22:36 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ze zijn zo verlekkerd van zichzelf dat ze hun goddelijke lichaam ook met de buitenwereld willen delen? Gevalletje van tikkeltje narcisme... en gebrek aan realiteitszin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef Rectum het volgende:
NSFWOH HEMELTJE LIEF, WÁÁROM KLIKTE IK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef Rectum het volgende:
NSFWGadver, waarom klikte ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is trouwens opvallend dat narcistische vrouwen ook altijd bi zijn. Dat alleen mannen verlekkerd zijn op hun goddelijke lichaam vinden ze niet voldoende, ze willen ook dat vrouwen hun aanbidden
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
bi bestaat niet, kkhoeren zijn het afmaken cohenneukerzquote:Op maandag 21 juni 2010 00:28 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Gadver, waarom klikte ik?![]()
Het is trouwens opvallend dat narcistische vrouwen ook altijd bi zijn. Dat alleen mannen verlekkerd zijn op hun goddelijke lichaam vinden ze niet voldoende, ze willen ook dat vrouwen hun aanbidden
Dus hetzelfde als nu in KPD en S&G gezegd word?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:14 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat ja, bang om oud te worden en niemand in de kennissenkring die durft te zeggen dat ze volledig voor joker staan...... " je ziet er goed uit hoor" en "mooie foto's"
Lesbisch is iets anders dan bi. Lesbisch is een voorkeur en (soms moeilijke) keuze voor hetzelfde geslacht. Bi is gewoon van twee walletjes etenquote:
Weet niet, maar kwam ooit eens via een hyves pagina op een pagina van iemand van 70 ofzo. Ze had iets van 130 foto's van alleen maar zichzelf erop staan. Ik werd er onpasselijk van. En helemaal van die commentaren van al die mensen die schreven dat ze er zo goed uitzagquote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus hetzelfde als nu in KPD en S&G gezegd word?
Dus, nogmaals, precies hetzelfde dus als in KPD en S&G gebeurd.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:52 schreef childintime het volgende:
[..]
Weet niet, maar kwam ooit eens via een hyves pagina op een pagina van iemand van 70 ofzo. Ze had iets van 130 foto's van alleen maar zichzelf erop staan. Ik werd er onpasselijk van. En helemaal van die commentaren van al die mensen die schreven dat ze er zo goed uitzagKomop hee, als je 70 bent, zie er misschien voor een ander van 70 of 80 goed uit, maar dan kun je toch zelf nog wel bedenken dat als ik weet niet hoeveel mensen schrijven dat je er goed uitziet (terwijl je tieten ergens op je buik bungelen en de kipfileetjes aan je armen behoorlijk naar beneden hangen), ze je misschien gewoon niet durven te schrijven dat je zoiets beter niet kunt doen? Het is idd een totaal gebrek aan zelfinzicht. Waarom heb je het zo hard nodig om te horen dat je "er zo goed uitziet" en vervolgens kwak je nog 50 foto's op internet van een totaal verlopen gezicht en lichaam...... Angst om oud te worden idd en er niet meer bij te horen...... (van een verwrongen geest, want waar wil je in godsnaam zo graag bijhoren als je 70 bent
)
Maar je hebt toch wel enig inzicht en zelfrespect om jezelf niet meer zo te profileren op die leeftijd? Dat je als 17 jarige vrolijk op foto's staat en jezelf laat zien vind ik iets heel anders. En het gaat trouwens niet alleen om vrouwen hoor. Hier in de stad fietst als het mooi weer is een mannetje van dik in de 60 rond, met een kortgeknipt spijkerbroekje, als je hem tegemoet fietst kijk je zo tegen zijn hele zaakje aanquote:Op maandag 21 juni 2010 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus, nogmaals, precies hetzelfde dus als in KPD en S&G gebeurd.
Ik denk niet dat het leeftijdsgebonden is namelijk...
Nou dat vind ik bij sommige 17 jarigen ook van aandachtshoererij getuigen hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 01:12 schreef childintime het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel enig inzicht en zelfrespect om jezelf niet meer zo te profileren op die leeftijd? Dat je als 17 jarige vrolijk op foto's staat en jezelf laat zien vind ik iets heel anders. En het gaat trouwens niet alleen om vrouwen hoor. Hier in de stad fietst als het mooi weer is een mannetje van dik in de 60 rond, met een kortgeknipt spijkerbroekje, als je hem tegemoet fietst kijk je zo tegen zijn hele zaakje aan![]()
Dat gevoel krijg ik als ik die foto's van micha bekijk, helemaal gefotosoept.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:52 schreef childintime het volgende:
[..]
Weet niet, maar kwam ooit eens via een hyves pagina op een pagina van iemand van 70 ofzo. Ze had iets van 130 foto's van alleen maar zichzelf erop staan. Ik werd er onpasselijk van. En helemaal van die commentaren van al die mensen die schreven dat ze er zo goed uitzagKomop hee, als je 70 bent, zie er misschien voor een ander van 70 of 80 goed uit, maar dan kun je toch zelf nog wel bedenken dat als ik weet niet hoeveel mensen schrijven dat je er goed uitziet (terwijl je tieten ergens op je buik bungelen en de kipfileetjes aan je armen behoorlijk naar beneden hangen), ze je misschien gewoon niet durven te schrijven dat je zoiets beter niet kunt doen? Het is idd een totaal gebrek aan zelfinzicht. Waarom heb je het zo hard nodig om te horen dat je "er zo goed uitziet" en vervolgens kwak je nog 50 foto's op internet van een totaal verlopen gezicht en lichaam...... Angst om oud te worden idd en er niet meer bij te horen...... (van een verwrongen geest, want waar wil je in godsnaam zo graag bijhoren als je 70 bent
)
Mja, zij verwijderd alle negatieve reacties.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gevoel krijg ik als ik die foto's van micha bekijk, helemaal gefotosoept.
En ze heeft haar hyves geblokkeerd voor niet-vriendenquote:Op maandag 21 juni 2010 01:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, zij verwijderd alle negatieve reacties.
Werkt dat nou in de werkelijkheid, consistent negatieve impulsen negeren en alleen positieve informatie doorlaten? Zo'n roze bril opzetten, wordt men daar nou knapper van?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ze heeft haar hyves geblokkeerd voor niet-vrienden
Ik denk dat ze van binnen wel weet dat ze lelijk is maar door alle (valse) positieve reacties de hoop erin houdtquote:Op maandag 21 juni 2010 14:38 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Werkt dat nou in de werkelijkheid, consistent negatieve impulsen negeren en alleen positieve informatie doorlaten? Zo'n roze bril opzetten, wordt men daar nou knapper van?
De poster probeert waarschijnlijk het postuur van zijn ietwat te 'grote' vriendin goed te 'praten'...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al over die vorige.
Bovendien heeft het helemaal niets te maken met dit topic en levert ook absoluut geen bijdrage.
http://www.debammetjes.nlquote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik zei 't al toen iemand de link náár het gastenboek dumpte hierquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://www.debammetjes.nl
Fotoalbum is inmiddels offline.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Rectum het volgende:
http://www.debammetjes.nl/Foto%27s%20slideshow/samen/samen.html
Fotoboek is weer online.
Ik kan niet echt goede foto's vinden van vrouwelijke piloten van middelbare leeftijd.quote:
Is ook best deprimerend...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef AJ187 het volgende:
De gedachte dat die lekkere chicks van nu over 10 jaar dikke walvissen zijn met een kort, pittig kapsel maakt me depressief
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kan niet echt goede foto's vinden van vrouwelijke piloten van middelbare leeftijd.
Maar niet dik en geen kort pittig paars/rood kapsel.
Prima kick. Ondanks mijn fapsessie eerder op de avond ben ik 3 keer gekomen eer ik geheel naar beneden had gescrolledquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef Rectum het volgende:
Nieuw materiaal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*grinnikt*quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef Rectum het volgende:
Nieuw materiaal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah dank je. Ik vind haar altijd zo heerlijk speels!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Rectum het volgende:
[..]
sry
Goedmakertje: http://www.lucky28003.nl/gallery.html
egt lkkr grquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Rectum het volgende:
[..]
sry
Goedmakertje: http://www.lucky28003.nl/gallery.html
Wat een vrouwquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef Rectum het volgende:
Nieuw materiaal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtige rijpe vrouw, en wat een goede trailer.quote:
WTF.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef Rectum het volgende: