Now listen who's talkingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef Zealousist het volgende:
Ik stop al, dat kind blijft happen totdat ze neervalt.
Volgens mij voldoe jij ook wel aan die eisen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jammer, leek me wel wat voor jou, een sexy volwassen vrouw met ervaring en ene aarsgewei.
Afgezien dat ze een kutkop heeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:13 schreef Gamesua het volgende:
Ok, dat eerste model heeft zeker wel wat om te showen hoor. Op haar leeftijd zo'n lichaam is niet slecht. Check die ass (ok, wel beetje uitgezakt, maar nog steeds strak en vast goed om in te neuken).
De rest...
Oh-oh.. Dat komt niet meer goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Het_Biertje het volgende:
GOH, een gastenboek! http://debammetjes.freegb.nl/index.php
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef Rectum het volgende:
[..]
Volgens mij voldoe jij ook wel aan die eisen.
Chapeau, chapeauquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef snakelady het volgende:
Ik durf eerlijk toe te geven dsat ik NIET jaloers ben op een van de dames op de foto's in dit topic.![]()
Er is ook voor mij een grens.
Goed voor je.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef snakelady het volgende:
Ik durf eerlijk toe te geven dsat ik NIET jaloers ben op een van de dames op de foto's in dit topic.![]()
Er is ook voor mij een grens.
Je weet dat als je een pittig kapsel neemt dat aarsgewei vanzelf komt he.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]Geen aarsgewei helaas. Volwassen check, ervaring check.
Ook helaas niet zo'n pittig kapsel. Ik overweeg het wel.
Ja. Daarom denk ik er ook nog over na. Het wordt een aarsgewei of een dolfijn op mijn enkelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:19 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je weet dat als je een pittig kapsel neemt dat aarsgewei vanzelf komt he.
PM je me de foto's?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Daarom denk ik er ook nog over na. Het wordt een aarsgewei of een dolfijn op mijn enkel
Dat is een bewerkte foto simpele, in het echt is niet zo extreem dun.quote:
Dat zei ik ook al over die vorige.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is een bewerkte foto simpele, in het echt is niet zo extreem dun.
Uiteraard. Als ik van jou een foto krijg van die tatoeage met chinese tekens die staan voor hoop. Of liefde. Of Foe Yong Hai.quote:
Tatoeage of het gerecht?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Als ik van jou een foto krijg van die tatoeage met chinese tekens die staan voor hoop. Of liefde. Of Foe Yong Hai.
Sorryquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef GewoonRia het volgende:
rectum en friekin_ de slowchat is verderop. dank.
Nouja, ze zet 't zelf on the interwebz hèquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Mwah... Voor haar een beetje nu
Ik ken het maar al te goed, maar wat kan jou het schelenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deeltje twéé.
Game on!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deel 1: Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef tsjas het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed, maar wat kan jou het schelen
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn om te beseffen dat die plaatjes op reis gaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, ze zet 't zelf on the interwebz hè
Geile gonorroe-puist heeft ze in d'r mondhoek.quote:
Beetje jammer dat ze zo gemaakt sexy op de foto staat; het is best een mooie vrouw.quote:
Perfect verwoord.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Vrouwen die niet beseffen dat ze te oud zijn om te beseffen dat die plaatjes op reis gaan.
Jaloerse vrouwen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha, wat is dit? Gatverdamme..
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahaha, wat is dit? Gatverdamme..
quote:
quote:Max
Max gaat eind deze maand in detentie als alles mee zit komt hij eind november weer vrij!!!!1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |