Of ´Geen, ik ben een bi- lesbo vrouw, maar beschik niet over een piemel´quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is een slordige en onvolledige poll. Er had ook een optie bij gemoeten van 'geen, ik ben een hetero vrouw'.
Die zijn gewoon te koopquote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Of ´Geen, ik ben een bi- lesbo vrouw, maar beschik niet over een piemel´
Daar heb ik nog nooit een vrouw over horen klagen andersquote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Of ´Geen, ik ben een bi- lesbo vrouw, maar beschik niet over een piemel´
Dat zeg je alleen maar omdat ze een halfpot isquote:Op maandag 21 juni 2010 08:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een vrouw over horen klagen anders![]()
Lindsey Lohan trouwens, zonder enige twijfel.
Met verstand van mooie vrouwen.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ze een halfpot is
Op basis van deze foto's kies jij dus Amy. Goed om te wetenquote:Op zondag 20 juni 2010 16:16 schreef Obsidian het volgende:
[..]
Nee dat is lekker aardig, je neemt van allemaal hun slechtste foto, en van Amy neem je haar beste foto![]()
Beetje de stemming proberen te beïnvloeden he tsss
Potten vallen toch niet op mooie vrouwen? Maar toch alleen op lelijke butches? Hoe bouwvakkerig hoe beter?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Met verstand van mooie vrouwen.![]()
Zeg eerlijk zeg.... alleen Britney zou ik nog overwegen, maar de rest is echt heel erg.
Voor de buitenwereld doen we net alsof dat zo is jaquote:Op maandag 21 juni 2010 08:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Potten vallen toch niet op mooie vrouwen? Maar toch alleen op lelijke butches? Hoe bouwvakkerig hoe beter?
datdusquote:Op maandag 21 juni 2010 09:00 schreef murphyjenkins het volgende:
Lindsay , lijkt me vrij duidelijk ...
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef jorisknol het volgende:
Lindsay Lohan is echt wel geil vergeleken met de rest die ertussen staat
[ afbeelding ]
Mijn ontbijt kwam bijna naar boven.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef jorisknol het volgende:
Lindsay Lohan is echt wel geil vergeleken met de rest die ertussen staat
[ afbeelding ]
Nou, ik zie anders veel bouwvakpotten rondlopen en weinig HCF (High Class Femmes).quote:Op maandag 21 juni 2010 09:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld doen we net alsof dat zo is ja
Voor Fok! doet ze dan weer net alsof het wel zo is....quote:Op maandag 21 juni 2010 10:31 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nou, ik zie anders veel bouwvakpotten rondlopen en weinig HCF (High Class Femmes).
Lekker, heb je er twee keer plezier van.quote:
gaydar stuk?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:31 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nou, ik zie anders veel bouwvakpotten rondlopen en weinig HCF (High Class Femmes).
Bij mij ook, en dat terwijl het al bijna 4 uur wasquote:
Had de lading beter gedekt. Wellicht kan een mod de TT aanpassen?quote:[POLL]Kiezen. Je MOET neuken.
lijkt me niet echt een TT voor GCquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat betreft de TT:
[..]
Had de lading beter gedekt. Wellicht kan een mod de TT aanpassen?
En BTW.. Lindsay Lohan is lelijk. Ze WAS lekker maar is nu een vieze knokige verlepte zak botjes.
Ik zou er (als dit het enigste was wat er op de wereld was) ook spontaan één worden!quote:
Zo klopt het.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |