Of ´Geen, ik ben een bi- lesbo vrouw, maar beschik niet over een piemel´quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is een slordige en onvolledige poll. Er had ook een optie bij gemoeten van 'geen, ik ben een hetero vrouw'.
Die zijn gewoon te koopquote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Of ´Geen, ik ben een bi- lesbo vrouw, maar beschik niet over een piemel´
Daar heb ik nog nooit een vrouw over horen klagen andersquote:Op zondag 20 juni 2010 23:20 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Of ´Geen, ik ben een bi- lesbo vrouw, maar beschik niet over een piemel´
Dat zeg je alleen maar omdat ze een halfpot isquote:Op maandag 21 juni 2010 08:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een vrouw over horen klagen anders![]()
Lindsey Lohan trouwens, zonder enige twijfel.
Met verstand van mooie vrouwen.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:17 schreef EINZ het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ze een halfpot is
Op basis van deze foto's kies jij dus Amy. Goed om te wetenquote:Op zondag 20 juni 2010 16:16 schreef Obsidian het volgende:
[..]
Nee dat is lekker aardig, je neemt van allemaal hun slechtste foto, en van Amy neem je haar beste foto![]()
Beetje de stemming proberen te beïnvloeden he tsss
Potten vallen toch niet op mooie vrouwen? Maar toch alleen op lelijke butches? Hoe bouwvakkerig hoe beter?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Met verstand van mooie vrouwen.![]()
Zeg eerlijk zeg.... alleen Britney zou ik nog overwegen, maar de rest is echt heel erg.
Voor de buitenwereld doen we net alsof dat zo is jaquote:Op maandag 21 juni 2010 08:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Potten vallen toch niet op mooie vrouwen? Maar toch alleen op lelijke butches? Hoe bouwvakkerig hoe beter?
datdusquote:Op maandag 21 juni 2010 09:00 schreef murphyjenkins het volgende:
Lindsay , lijkt me vrij duidelijk ...
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef jorisknol het volgende:
Lindsay Lohan is echt wel geil vergeleken met de rest die ertussen staat
[ afbeelding ]
Mijn ontbijt kwam bijna naar boven.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:55 schreef jorisknol het volgende:
Lindsay Lohan is echt wel geil vergeleken met de rest die ertussen staat
[ afbeelding ]
Nou, ik zie anders veel bouwvakpotten rondlopen en weinig HCF (High Class Femmes).quote:Op maandag 21 juni 2010 09:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld doen we net alsof dat zo is ja
Voor Fok! doet ze dan weer net alsof het wel zo is....quote:Op maandag 21 juni 2010 10:31 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nou, ik zie anders veel bouwvakpotten rondlopen en weinig HCF (High Class Femmes).
Lekker, heb je er twee keer plezier van.quote:
gaydar stuk?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:31 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nou, ik zie anders veel bouwvakpotten rondlopen en weinig HCF (High Class Femmes).
Bij mij ook, en dat terwijl het al bijna 4 uur wasquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |