Dan word je voor een keertje bi (je MOET stemmen)quote:
Het is een slordige en onvolledige poll. Er had ook een optie bij gemoeten van 'geen, ik ben een hetero vrouw'.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef iFries het volgende:
[..]
1 van die 6. er staat toch: je MOET kiezen
Dan stem je toch geen ik ben homoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Chowi het volgende:
Wat moet je dan stemmen als hetero vrouw?
Waarom? Die heeft ook haar beste tijd gehad.quote:
De rest uit het rijtje niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef EINZ het volgende:
[..]
Waarom? Die heeft ook haar beste tijd gehad.
Lesser of evils denk ik maar zo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef Chowi het volgende:
Voor de mensen die op Lindsay Lohan stemmen, lolwut?.
[ afbeelding ]
Sure?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef EINZ het volgende:
Ik zou Lady Gaga neuken. Ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon een vreselijk geil wijf en zou graag eens dat kutje van haar ongerubberd vol willen blaffen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef fs180 het volgende:
Geen. Ik ben liever homo, dan behoud ik mijn zelfrespect nog..
Roeoekoeoequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:45 schreef Rekkie het volgende:
Godverdomme is zie Marijke Helwegen helemaal over het hoofd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze is zo geil neukbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:52 schreef Boldface het volgende:
Ik denk dat Marijke Helwegen best vereerd is dat ze tussen al die jonge meiden in staat....
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef EINZ het volgende:
Ik zou Lady Gaga neuken. Ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon een vreselijk geil wijf en zou graag eens dat kutje van haar ongerubberd vol willen blaffen.
Het is alleen de vraag of ze er precies zo uit als ze poedeltjenaakt, met minder make up, zonder goede belichting, zonder photoshop en tegenwoordig na 3 lijntjes coke en een paar shotjes whiskey naast je ligt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:01 schreef astro-gurbuz het volgende:
http://www.enjoyfrance.co(...)nt/Lindsay-Lohan.jpg
Ik zou haar een gouden navelpiercing geven,neuken,beffen en tongen in alle mogelijke standjes zoals ik bij mijn vriending altijd doe![]()
![]()
![]()
Dit was duidelijk in haar goede tijd! Rood vond ik haar ook veel beter staan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:01 schreef astro-gurbuz het volgende:
http://www.enjoyfrance.co(...)nt/Lindsay-Lohan.jpg
Ik zou haar een gouden navelpiercing geven,neuken,beffen en tongen in alle mogelijke standjes zoals ik bij mijn vriending altijd doe![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee dat is lekker aardig, je neemt van allemaal hun slechtste foto, en van Amy neem je haar beste fotoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:16 schreef Robar het volgende:
Dan doe ik het maar (maar natuurlijk wel met foto's zoals je ze in bed tegen zult komen, weinig make up en andere poehaa).
Brit
[ afbeelding ]
Lin
[ afbeelding ]
Marijke (volgens mij heeft zij permanente make up ofzo, want ze ziet er volgens mij altijd zo uit)
[ afbeelding ]
Ga (beetje make up dan, maar wel redelijk "normaal")
[ afbeelding ]
Amy
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |