SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HAHAHAHAAHHAAH HAHAWIRAHRIR23#@@!~!~HWHAHAHAHA!!!ga eens koffie halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is op het WK gericht.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Waarom doet Colombia nooit mee aan het WK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:24 schreef mr_t88 het volgende:
Plaats hier de leukste WK grappen. Van plaatjes tot moppen tot quotes.![]()
Het coacht en het loopt per wedstrijd ongeveer 42km?Heeft er eentje Radio 538 zitten luisteren vanochtend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik heb me weer kapot gelachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Heeft er eentje Radio 538 zitten luisteren vanochtend...
Mensen die zich druk maken om wat voor radiozender iemand luistertquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:23 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Loser.
538 is voor kinderen zonder eigen mening
hahahaha ga jij lekker radio 1 luisteren... Kneusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:23 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Loser.
538 is voor kinderen zonder eigen mening
Evers: WHOEHAHAHAquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
hahahaha ga jij lekker radio 1 luisteren... Kneus
Waarom luister je dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:39 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Evers: WHOEHAHAHA
Andere eikels: WHOEHAHAHAH
Sidekick: Ik vin gewoon dat ....... (vul hier debiele mening in)
Evers: WHOEHAHAHAHAH
andere eikels: WHOEHAHAHA
"Rihanna staat voor je klaar, Anouk komt eraan en hier is Lady Gaga".....
OMFG 4 keer per dag hetzelfde KUTLIEDJE draaien....
BNR RULEZ BIG TIME
Al zou dat gebeuren, dan denk ik wel dat ze er GER - NIG van zullen maken...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef Joe-Momma het volgende:
Kan nigeria duitsland treffen op het wk? BBC krijgt problemen met landenweergave linksboven in beeld. NIG-GER
Heb je de wedstrijd Honduras tegen Denemarken al gezien? Wat een honden wedstrijd was datquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef Joe-Momma het volgende:
Kan nigeria duitsland treffen op het wk? BBC krijgt problemen met landenweergave linksboven in beeld. NIG-GER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Thomas B. het volgende:
Deze las ik laatste ergens in een topic, maar ik vond 'm wel aardig
Wat is het verschil tussen Johan Derksen en een vuvuzela?Wat is de grap van de plastic toeter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd Honduras tegen Denemarken al gezien? Wat een honden wedstrijd was dat![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd Honduras tegen Denemarken Chili al gezien? Wat een honden wedstrijd was dat![]()
![]()
![]()
quote:
hehequote:
Kutcollega's zonder smaeckquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom luister je dan?
En dan nog, who cares?
538 is een kutzender met elk uur dezelfde kutmuziek, alleen in een andere volgorde.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om wat voor radiozender iemand luistert
Een fucking radiozender
Kut voor jou man. Simpele oplossing: dan luister je toch nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
538 is een kutzender met elk uur dezelfde kutmuziek, alleen in een andere volgorde.
Dan luister je toch niet, fucking autistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
538 is een kutzender met elk uur dezelfde kutmuziek, alleen in een andere volgorde.
Ik had dit niet beter kunnen omschrijvenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik vispas als ik de vispas heb
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:29 schreef Gorgrealis het volgende:
Waarom mag Honda niet meespelen voor Japan tegen Nederland?Totaal niet grappig maar goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Hey, raad eens. Ik ben een echte man die Arrow luistertquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:54 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Kut voor jou man. Simpele oplossing: dan luister je toch niet
Dat is nog altijd NIGER en niet NIGERIAquote:
Dames en heren, hij is binnen. El partypooper.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:33 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Dat is nog altijd NIGER en niet NIGERIA
NIGERIA = NGA AFGEKORT
en NIGER = NIG AFGEKORT
NOOB!
Sir Buzzkill entered the building!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:33 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Dat is nog altijd NIGER en niet NIGERIA
NIGERIA = NGA AFGEKORT
en NIGER = NIG AFGEKORT
NOOB!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
met je 666, stoere vent ben jij hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hey, raad eens. Ik ben een echte man die Arrow luistert![]()
(Op stage heb je alleen vrij weinig te zeggen dus moet je wel 538 met de muziek-wansmakelingen luisteren)
Dat heeft er geen ruk mee te maken manquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
met je 666, stoere vent ben jij hoorlekker tegen de maatschappij enzo.
arrowquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat heeft er geen ruk mee te maken man
Met je lekkere vooroordelen. Optyven, pauper.
Die is echt heerlijk jaquote:
dat was lachen idd jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die is echt heerlijk ja![]()
![]()
Dat fragment vandaag op tv van die gast die een ander zo in zijn oor toetert, hilarisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~~~~ PLAYSTATION 2 GAMES SELLER ~~~~
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Het is blauw, heeft een geweldige linkerschot, en heeft vorig jaar 14 rode kaarten gekregen in 1 wedstrijd.ik snap m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Het is blauw, heeft een geweldige linkerschot, en heeft vorig jaar 14 rode kaarten gekregen in 1 wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en dat dusquote:
Ik vispas als ik de vispas heb
Sepp Blatter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:13 schreef Bankfurt het volgende:
Hij is voetbal en voetbal is hij.
Hij is de slimste
Hij is ueber Alles
Hij is God
Hij is Heiliger dan Jezus
Hij is de Paus van het voetbal
Hij is de beste van iedereen en overal
Hij staat boven Der Kaiser
Hij is belangrijker dan de bal
Hij is belangrijker dan de scheidsrechter
Hij is het 8e wereldwonder
Hij is duitser dan de Duitsers
Hij weet het allemaal
Bij hem verbleken Cruijff, van Basten en Hiddink.
Hij is belangrijker dan de FIFA.
Helaas, ... hij doet niet mee in Zuid-Afrika
Wie heeft een foto van hem ?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:13 schreef Bankfurt het volgende:
Hij is voetbal en voetbal is hij.
Hij is de slimste
Hij is ueber Alles
Hij is God
Hij is Heiliger dan Jezus
Hij is de Paus van het voetbal
Hij is de beste van iedereen en overal
Hij staat boven Der Kaiser
Hij is belangrijker dan de bal
Hij is belangrijker dan de scheidsrechter
Hij is het 8e wereldwonder
Hij is duitser dan de Duitsers
Hij weet het allemaal
Bij hem verbleken Cruijff, van Basten en Hiddink.
Hij is belangrijker dan de FIFA.
Helaas, ... hij doet niet mee in Zuid-Afrika
Wie heeft een foto van hem ?
Goeie ! maarre ...quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Goeie ! maarre ...
Nee, net niet, maar je gaat de goeie kant op; ik zal even helpen..![]()
Hij staat ook boven iedere journalist.
AIDSquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Het woord bestaat uit 4 Letters
Het is beter dan Péle & Maradona in Voetbal
Het heeft een keer in een wedstrijd 21x gescoord
Het heeft betere vaardigheden dan een elftal samen
Het is rijker dan alle voetballers in de wereld, die ooit gespeeld hebben samen
Arme mensen (Afrikaanse Landen) hebben heel van dit
Van Gaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ook niet, nog 2 hints:
Hij staat boven de media.
Hij staat zelfs boven Arjen Robben.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:57 schreef BB-King het volgende:
Ik weet nog een mop!Ja, ik moest toch wel hardop lachen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
all your heroes are whores
Kim Jong ILquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:40 schreef PS2BuyCenter het volgende:
[..]
Nee
TIP:
Het is ook nog eens machtiger dan god.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:57 schreef BB-King het volgende:
Ik weet nog een mop!IK LACH ME EEN LEPLAZERUSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEE SERIEUS HIJ IS KANKER GRAPPIG AWHHAWHWAHWHWa
WALLAH
Chubun Tomata
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef Teezie het volgende:
Welke WK-zwaffelen finalist zit in de Nederlandse selectie?Die vond ik nou weer niet zo leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Mislukt grapje van Hugo Borstquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:46 schreef Snuf. het volgende:
NICOLAS ANAALKA
moest ik ook wel om lachenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:37 schreef TheYoung1 het volgende:
Hihi...Le cock onsportief. WK naar de (v)haantjes.
Zo hoe is dat gedaan?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:27 schreef marcodej het volgende:
Green heeft dus helemaal niet geblunderd.
Mooi gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Het woord bestaat uit 4 Letters
Het is beter dan Péle & Maradona in Voetbal
Het heeft een keer in een wedstrijd 21x gescoord
Het heeft betere vaardigheden dan een elftal samen
Het is rijker dan alle voetballers in de wereld, die ooit gespeeld hebben samen
Arme mensen (Afrikaanse Landen) hebben heel van dit
locatie van de bal aangepastquote:
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Vince22 het volgende:
Voetbalt bij Portugal en miauwt:ik moest lachen hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Geen idee waar ik deze zou moeten plaatsen dus verzin maar een leuk plekje..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:55 schreef Aotearoa het volgende:
Ik heb een Robert Greene-virus op m'n computer en nu kan ik niks meer saven![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:55 schreef Aotearoa het volgende:
Ik heb een Robert Greene-virus op m'n computer en nu kan ik niks meer saven![]()
![]()
![]()
ahhahaaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:55 schreef Aotearoa het volgende:
![]()
![]()
Wat is het verschil tussen Johan Derksen en een vuvuzela?Ik dacht dat de ene bromt en de andere zoemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:27 schreef marcodej het volgende:
Mooi gedaan.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat doet robert green als die wereldkampioen is gewordenhilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muwuhaahua, ik krijg tranen in mn ogen van datquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat doet robert green als die wereldkampioen is gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer wint Nederland van Portugal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Wanneer wint Nederland van Portugal?Het gaat om LEUKE grappen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De playstation variant kennen we nu wel..![]()
[..]
Wanneer wint Nederland van Portugal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef serana82 het volgende:
Komt een man bij de dokter -----> Arjen Robben
quote:'This WorldCup, it's like WW2 all over again. French surrender early,
the US arrive at the last minute and the English are left to fight the
Germans.'
ghehehe ik vind het wel jammer dat ze bouhlarouz er niet meer inzetten die gast is echt epicquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een half uurtje nadat je dat schreef stond hij op het veld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:56 schreef pr0tege het volgende:
[..]
ghehehe ik vind het wel jammer dat ze bouhlarouz er niet meer inzetten die gast is echt epic
deze is wel leukquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:10 schreef superworm het volgende:
Die gast maakt elke week een nieuw liedje. Fuckin' genius
"Think about it, ANYONE but France"... true, true.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speler met altijd dezelfde blessure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse voetballer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:37 schreef TUFKAL het volgende:
Zeeuwse voetballer?neen dat is Demy de Zeeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
Geniaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:10 schreef superworm het volgende:
Die gast maakt elke week een nieuw liedje. Fuckin' genius
"Think about it, ANYONE but France"... true, true.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef klausmeister het volgende:
Van Marwijk verwacht nog ernstigere blessures voor robben.
[ afbeelding ]
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Waarvoor moet Nederland oppassen tegen Slowakije?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:27 schreef marcodej het volgende:
Mooi gedaan.![]()
![]()
![]()
quote:
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef klausmeister het volgende:
Van Marwijk verwacht nog ernstigere blessures voor robben.
[ afbeelding ]
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Omdat 't andere topic gesloten isquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:34 schreef SevD het volgende:
Wat een held![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ue_luistert_mee.html
Dat Koreaantje links vond 'm ook wel leuk
![]()
![]()
Bedankt voor de gif!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik wilde hem net posten. Zo grappig.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:POLICE STATEMENT
A man has been found dead wearing an england shirt, womens knickers, fishnet stockings, suspenders, a blow up doll on the end of his todger.
Police have removed the shirt to save the family any embarrassment.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
![]()
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*![]()
Haha die blik van die Ivoriaanquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik wilde hem net posten. Zo grappig.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat is het verschil tussen Johan Derksen en een vuvuzela?zie sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat het als ze tijdens een Vuvuzela concert zomaar beginnen met voetballen ^-^ ;) -O_![]()
This sport is stupid anyway??? Typische loseropmerking.quote:
Engelse tabloids:
If we defended this poorly in WW2, we'd be speaking German now.
http://www.dumpert.nl/med(...)ue_luistert_mee.html
Eboué, held! Ze hebben met 3-0 gewonnen, dus de spionage heeft gewerkt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Killders op 29-06-2010 06:10:46 ]Ik haat het als ze tijdens een Vuvuzela concert zomaar beginnen met voetballen ^-^ ;) -O_![]()
[..]
Wanneer wint Nederland van Portugal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
Ik weet nog een lollig garpje!
Cristiano Ronaldo: "God sent me to earth to show people how to play football".
Messi: "I never sent anybody"<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
WHAHAHAHA die is echt goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:50 schreef Falco het volgende:
Ik weet nog een lollig garpje!
Cristiano Ronaldo: "God sent me to earth to show people how to play football".
Messi: "I never sent anybody"
Die van Rooney en Gerrard is wel grappig![]()
![]()
![]()
omg
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Die stond een paar posts boven je ook alquote:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
MyCom?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Topic dood?
Hoe heet de broer van Messi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quidquid latine dictum sit, altum videtur![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:49 schreef ComposMentis het volgende:
Topic dood?
Hoe heet de broer van Messi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zitten 2 fransen voetbal te kijken samen met de hond van een van hen.
Plots valt er een doelpunt tegen Frankrijk en de hond springt op en begint luid te blaffen.
Zegt die ene fransman: Goh gaaf dat je hond herkent wanneer er een doelpunt is gescoord. Hoe reageert ie eigenlijk als Frankrijk scoort?
Andere Fransman: Geen idee, heb de hond pas 2 jaarThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op zondag 4 juli 2010 22:07 schreef crv het volgende:
Zitten 2 fransen voetbal te kijken samen met de hond van een van hen.
Plots valt er een doelpunt tegen Frankrijk en de hond springt op en begint luid te blaffen.
Zegt die ene fransman: Goh gaaf dat je hond herkent wanneer er een doelpunt is gescoord. Hoe reageert ie eigenlijk als Frankrijk scoort?
Andere Fransman: Geen idee, heb de hond pas 2 jaar
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.![]()
Een Duitse familie gaat winkelen.
Tijdens hun bezoek aan een sportzaak, pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederlands elftal uit het rek. Dan zegt hij tegen zijn zus:
"Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."
De grote zus reageert geïrriteerd en geeft hem een draai om z'n oren :
"Ben je gek geworden? Ga dit maar eens met je moeder bespreken"
Dus, het kleine jongetje met het Oranje T-shirt naar zijn moeder en zegt:
"Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."
De moeder reageert woedend en geeft hem twee tikken om z'n oren: "Ben je helemaal van lotje getikt? Scheer je weg en vraag je vader maar eens hoe hij er over denkt." Dus de jongen gaat naar zijn vader en zegt:
"Vati, Ik heb besloten Oranjefan te gaan worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."
De vader wordt helemaal gek en slaat zijn zoon ter plekke hard in zijn gezicht: "Geen zoon van mij zal in een dergelijk shirt rondlopen!" Ongeveer een half uur later zit de hele familie in de auto en is op weg naar huis. De vader keert zich tot zijn zoon en zegt: "Zoon, ik hoop dat je er iets van hebt geleerd vandaag" "Ja Vader, dat heb ik." "Nou zoon, en dat is?" Antwoordt de zoon: "Ik ben nog maar een uur Oranjefan en ik heb nu al een hekel aan de moffen!"Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
PieAir
Kreeg vandaag een smsje, misschien is ie al oud maar dit topic is toch best doods:
Lieve God,
U heeft de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Michael Jackson, mijn favoriete acteur Patrick Swayze, mijn favoriete actrice Farah Fawcett en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen.
Ik wil u alleen nog even laten weten dat mijn favoriete elftal Duitsland is.![]()
quote:Cristiano Ronaldo had his first parenting lesson with his new son this morning.
"Right" said the midwife, "what should you do if the baby starts crying and having a tantrum?"
"Show him a yellow card and tell him to get up off the fucking floor" replied the newborn.quote:A dyslexic friend of mine has been arrested at the World Cup for attempting to blow a Zulu's vulva.quote:I'm sick of people saying that professional footballers failed at school.
I know for a fact that my friend Cristiano got an A+ in Drama.![]()
Vriend van me kwam 'r ook al mee aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:37 schreef dewd het volgende:
Kreeg vandaag een smsje, misschien is ie al oud maar dit topic is toch best doods:
Lieve God,
U heeft de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Michael Jackson, mijn favoriete acteur Patrick Swayze, mijn favoriete actrice Farah Fawcett en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen.
Ik wil u alleen nog even laten weten dat mijn favoriete elftal Duitsland is.![]()
![]()
![]()
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.![]()
http://tickets-kaartjes.m(...)-wk-finale-2010.htmlquote:Aangeboden op Marktplaats
Beschrijving
Ik heb 3 kaarten voor het WK over plaatsen staan op de foto, heb ze van een vriend binnen de organisatie gekregen. Zicht op het veld is niet perfect daarom ook de lage prijs.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Die Engelse heeft anders wel heerlijke memmen!quote:
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
als je naar adem ligt te happen denk je daar wel anders overquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die Engelse heeft anders wel heerlijke memmen!
Juin uit Eigen Tuin!![]()
ik zou maar oppassen, van de week werden die dingen nog in Germany gemaakt...quote:Juin uit Eigen Tuin!![]()
The German team visited an orphanage in Cape Town today. "It's heartbreaking to see their sad little faces with no hope" said Jamal, aged 6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Waarom worden we Wereldkampioen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2010 02:02:02 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: