Zo hoe is dat gedaan?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:27 schreef marcodej het volgende:
Green heeft dus helemaal niet geblunderd.
Mooi gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Het woord bestaat uit 4 Letters
Het is beter dan Péle & Maradona in Voetbal
Het heeft een keer in een wedstrijd 21x gescoord
Het heeft betere vaardigheden dan een elftal samen
Het is rijker dan alle voetballers in de wereld, die ooit gespeeld hebben samen
Arme mensen (Afrikaanse Landen) hebben heel van dit
locatie van de bal aangepastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Vince22 het volgende:
Voetbalt bij Portugal en miauwt:ik moest lachen hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef Dagonet het volgende:
Geen idee waar ik deze zou moeten plaatsen dus verzin maar een leuk plekje..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:55 schreef Aotearoa het volgende:
Ik heb een Robert Greene-virus op m'n computer en nu kan ik niks meer saven![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:55 schreef Aotearoa het volgende:
Ik heb een Robert Greene-virus op m'n computer en nu kan ik niks meer saven![]()
![]()
![]()
ahhahaaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:55 schreef Aotearoa het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:52 schreef Thomas B. het volgende:
Deze las ik laatste ergens in een topic, maar ik vond 'm wel aardig
Wat is het verschil tussen Johan Derksen en een vuvuzela?Ik dacht dat de ene bromt en de andere zoemt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |