Vriend van me kwam 'r ook al mee aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:37 schreef dewd het volgende:
Kreeg vandaag een smsje, misschien is ie al oud maar dit topic is toch best doods:
Lieve God,
U heeft de afgelopen tijd mijn favoriete zanger Michael Jackson, mijn favoriete acteur Patrick Swayze, mijn favoriete actrice Farah Fawcett en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen.
Ik wil u alleen nog even laten weten dat mijn favoriete elftal Duitsland is.
quote:Aangeboden op Marktplaats
Beschrijving
Ik heb 3 kaarten voor het WK over plaatsen staan op de foto, heb ze van een vriend binnen de organisatie gekregen. Zicht op het veld is niet perfect daarom ook de lage prijs.
Die Engelse heeft anders wel heerlijke memmen!quote:
als je naar adem ligt te happen denk je daar wel anders overquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die Engelse heeft anders wel heerlijke memmen!
ik zou maar oppassen, van de week werden die dingen nog in Germany gemaakt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2010 02:02:02 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |