quote:Op zondag 20 juni 2010 16:27 schreef marcodej het volgende:
Green heeft dus helemaal niet geblunderd.
Mooi gedaan.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat doet robert green als die wereldkampioen is gewordenhilarischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Muwuhaahua, ik krijg tranen in mn ogen van datquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:23 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat doet robert green als die wereldkampioen is gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer wint Nederland van Portugal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Wanneer wint Nederland van Portugal?Het gaat om LEUKE grappen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De playstation variant kennen we nu wel..![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:25 schreef Kekster het volgende:
[..]
Wanneer wint Nederland van Portugal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef serana82 het volgende:
Komt een man bij de dokter -----> Arjen Robben
quote:'This WorldCup, it's like WW2 all over again. French surrender early,
the US arrive at the last minute and the English are left to fight the
Germans.'
ghehehe ik vind het wel jammer dat ze bouhlarouz er niet meer inzetten die gast is echt epicquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een half uurtje nadat je dat schreef stond hij op het veld.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:56 schreef pr0tege het volgende:
[..]
ghehehe ik vind het wel jammer dat ze bouhlarouz er niet meer inzetten die gast is echt epic
deze is wel leukquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:10 schreef superworm het volgende:
Die gast maakt elke week een nieuw liedje. Fuckin' genius
"Think about it, ANYONE but France"... true, true.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speler met altijd dezelfde blessure?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse voetballer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:37 schreef TUFKAL het volgende:
Zeeuwse voetballer?neen dat is Demy de Zeeuw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...![]()
Geniaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:10 schreef superworm het volgende:
Die gast maakt elke week een nieuw liedje. Fuckin' genius
"Think about it, ANYONE but France"... true, true.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef klausmeister het volgende:
Van Marwijk verwacht nog ernstigere blessures voor robben.
[ afbeelding ]
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Waarvoor moet Nederland oppassen tegen Slowakije?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: