quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Jaja dumpert rip maar is wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
Is uit een film.quote:
Hehe, mooie variatie op deze:quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mocht hem niet hotlinken
Speciaal voor jou ff op tinypic gegooid
[ afbeelding ]
Oude shit ouwe ;Dquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hehe, mooie variatie op deze:
[ afbeelding ]
Ik zag hem ook net, prachtigquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:34 schreef PiRANiA het volgende:
Het is een best lang stuk, maar ik ging kapot van het lachen:
http://kexx.net/uploads/catlost.jpeg
quote:I actually rescued a cat once. I was walking across a bridge, over a river that was in flood, when I heard mewing and saw a frantic cat being pulled along. I picked up a fairly hefty branch and threw it over the rail to where the cat was. I did not see it after that but I am pretty sure it would have climbed on board and rode the branch over the next set of rapids and waterfall to safety.
Wat een heldquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:34 schreef PiRANiA het volgende:
Het is een best lang stuk, maar ik ging kapot van het lachen:
http://kexx.net/uploads/catlost.jpeg
Wow, bedankt. Ik heb nog nooit zo veel niet leuke plaatjes gezienquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:24 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godsamme ik wilde het net zeggen, zoveel plaatje, en welgeteld geen EEN leukequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wow, bedankt. Ik heb nog nooit zo veel niet leuke plaatjes gezien.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waar dit van is?
Wat verwacht je danquote:
oudquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:36 schreef Twiney het volgende:
http://www.youtube.com/user/raywilliamjohnson?blend=1&ob=4
Ik hou van deze man
Misschien is dat juist de grapquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:17 schreef Markster het volgende:
[..]
op zich grappig, alleen waarom staat er 'his eyes' moet dan niet 'her eyes' zijn?
Serieusquote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef Cluijt het volgende:
Kranten in Series / Films blijken hetzelfde te zijn. Heeft iets met rechten te maken:
[ afbeelding ]
oud nieuwsquote:Op maandag 5 juli 2010 13:44 schreef Cluijt het volgende:
Kranten in Series / Films blijken hetzelfde te zijn. Heeft iets met rechten te maken:
[ afbeelding ]
Vooral die laatste grap...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Religion bash +1
Funny accent +1
Jokes +1
Het blijft een kutmongool die gast.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Don't feed the troll
Hij is al behoorlijk bekend, maar dit is wel herkenbaar en hilarisch
Hier de langere versie:quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Religion bash +1
Funny accent +1
Jokes +1
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |