quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
KUT IK HEB PER ONGELUK AAN EEN BATTERIJ GELIKT
Nu ga je echt niet dood hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
KUT IK HEB PER ONGELUK AAN EEN BATTERIJ GELIKT
Wel. Ik zag je edit wel.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu ga je echt niet dood hoor.
Maar dit is wel net zo schadelijk als 100 glazen cola drinken zonder rietje. Fuck your life.
Dat heeft hetzelfde effect als 'sales' advisors' bij de Primark neerzetten. Het is gewoon een fucking jungle als je daar gaat winkelen. Niks adviseren, gewoon grijpen wat je grijpen kuntquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad net alsof veel mensen daar geholpen willen worden door een verkoopster. Kan het me echt niet voorstellen.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dit is wel net zo schadelijk als 100 glazen cola drinken zonder rietje. Fuck your life.
[..]
Ik heb helemaal niets ge-editquote:
Fuck your life.
AL DIE KOOOLHYDRATEN JONGHEquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik was met m'n mond het batterijenklepje van de afstandbediening herhaaldelijk aan het openen. KUT IK GA DOOD
Daarom ga ik ook niet daar werken, want daar is het altijd een chaos. Hier bij de H&M niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heeft hetzelfde effect als 'sales' advisors' bij de Primark neerzetten. Het is gewoon een fucking jungle als je daar gaat winkelen. Niks adviseren, gewoon grijpen wat je grijpen kunt.
Ik zag je emoe.gif eerst niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets ge-edit![]()
Ik weet niet wat jij hebt gezien maar daar heeft altijd hetzelfde gestaan, vraag maar na aan een modje.
Hopen dat het complexe koolhydraten zijn.quote:
Cola door een rietjequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op welke dag zou het rustig zijn bij de Primark? Of wanneer hebben ze de meeste voorraad? Weet jij datquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet daar werken, want daar is het altijd een chaos. Hier bij de H&M niet.
Dat het uit is wil niet zeggen dat je meteen pics van mijn vriendin mag gaan posten.quote:
quote:
Ja, life in Tilly is hard.quote:
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heeft hetzelfde effect als 'sales' advisors' bij de Primark neerzetten. Het is gewoon een fucking jungle als je daar gaat winkelen. Niks adviseren, gewoon grijpen wat je grijpen kunt.
Omdat relllen en groepsgedrag enzo....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom ging dat deel zo kankersnel.
Van welke hengst?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat relllen en groepsgedrag enzo....aanstellerij en TR's
Waar was je nou? Met je grote mond.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahahahaha, wtf, zijn er serieus mensen die hun cola door een rietje drinken?Die vallen zeker in dezelfde categorie als de mensen die hun anus laten bleken.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed gedaan, Skylark.
Tevens wil ik oproepen aan iedereen om voortaan niet meer te schelden en gewoon gezellig mee te posten. Komt de sfeer ten goede en bezorgt yvonne ook geen stress meer. Want, jullie hebben alleen jullie zelf ermee.
Het wordt elke dag bijgevuld. Maar overdag mag dat niet meer, dus daarom is het leeg rond een uur of 3.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op welke dag zou het rustig zijn bij de Primark? Of wanneer hebben ze de meeste voorraad? Weet jij dat?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat relllen en groepsgedrag enzo....
Ja begin nou niet weer.quote:
Ik begon met je ma.quote:
Ben je wel eens in de primark geweest?quote:
Goed dat ik het weet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
Woensdag is het druk, omdat er dan moeders met basisschool kinderen gaan
Oke chill, dan ga ik daar even 'n keertje op maandag- of dinsdag ochtend op de stoep liggen om 9 uur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het wordt elke dag bijgevuld. Maar overdag mag dat niet meer, dus daarom is het leeg rond een uur of 3.Als je gaat moet je heeeeeeel vroeg gaan, de dag maakt niet uit. Woensdag is het druk, omdat er dan moeders met basisschool kinderen gaan, zaterdag en vrijdag ook heel druk. De rest weet ik het niet van, maar het lijkt mij dat maandag het rustigst is.
Dacht eerst dat je Bragi was, die is normaal altijd zo snel met mensen wijzen op hun eerder geposte wijsheid die ze zojuist teniet hebben gedaan.quote:
Sowieso, de Veluwe en andere natuurgebiedenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag ook heerlijk gebbqt bij vrienden en daar Party & co gedaan. Was zeker gezellig. Lekker in de tuin op een prachtig bungalowpark in de rustige Veluwe
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat het uit is wil niet zeggen dat je meteen pics van mijn vriendin mag gaan posten.
Vuige necrofiel.quote:
Maandag niet, want dan komen de mensen die op zondag wilden gaan. Meestal is dinsdag de rustigste dag voor winkels.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het wordt elke dag bijgevuld. Maar overdag mag dat niet meer, dus daarom is het leeg rond een uur of 3.Als je gaat moet je heeeeeeel vroeg gaan, de dag maakt niet uit. Woensdag is het druk, omdat er dan moeders met basisschool kinderen gaan, zaterdag en vrijdag ook heel druk. De rest weet ik het niet van, maar het lijkt mij dat maandag het rustigst is.
Mooi dingquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh een best wel jonge, nog erg onbekend. Bernini.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Is jouw ex een beetje dikkig ja?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat het uit is wil niet zeggen dat je meteen pics van mijn vriendin mag gaan posten.
Ze hebben daar zo'n attractiepark-kassarij. Zo'n zigzag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zag op tv eens zo'n stuk over de Primark, en echt kankerdruk ook bij die kassa's en de paskamers. Ik kreeg een hele groteop m'n gezicht.
Inderdaad. We moeten trots zijn op de natuur die we hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sowieso, de Veluwe en andere natuurgebieden
Rotterdam is op zondag open. Just saying.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maandag niet, want dan komen de mensen die op zondag wilden gaan. Meestal is dinsdag de rustigste dag voor winkels.
Nee, vraag maar aan BP.quote:
quote:
Gewoon triest als je daar zo lang in de rij gaat staan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben daar zo'n attractiepark-kassarij. Zo'n zigzag.![]()
![]()
Ik ging shoppen, mijn moeder sloot aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon triest als je daar zo lang in de rij gaat staan.
Wat is dat nou weer voor nieuwerwetse onzinquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotterdam is op zondag open. Just saying.
True, truequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
No prob. Ik zie ze zoals ze zijn enzo.
En als je binnenkomt kan je zo'n kankergrote mand pakken waar je zo 100 kilo aan kleding e.d. in kunt gooienquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben daar zo'n attractiepark-kassarij. Zo'n zigzag.![]()
![]()
Dat is al zo sinds ik geboren ben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor nieuwerwetse onzin.
BP beschrijf BobbyB's exvriendin eens.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ging shoppen, mijn moeder sloot aan.
Natuur in Nederlandquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Inderdaad. We moeten trots zijn op de natuur die we hebben.
Natuurgebieden
Ja!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En als je binnenkomt kan je zo'n kankergrote mand pakken waar je zo 100 kilo aan kleding e.d. in kunt gooien.
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht eerst dat je Bragi was, die is normaal altijd zo snel met mensen wijzen op hun eerder geposte wijsheid die ze zojuist teniet hebben gedaan.
H&M-ish, maar dan cheaper en chaos.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Wat voor een winkel is de Primark eigenlijk?
Gewoon koopzondag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor nieuwerwetse onzin.
Nee, Rotterdam is elke zondag open. Tot 5 uur.quote:
Alleen kleren?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
H&M-ish, maar dan cheaper en chaos.
Ja, schoenen ook enz. Mannen, vrouwen, kids.quote:
Iedere zondag koopzondag. Dat zeg ik. Gewoon koopzondag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam is elke zondag open. Tot 5 uur.
Bernini heeft een merrie bezwangerd, maar wat is de ware identiteit van de spermacel die het fragiele eitje van de marrie heeft bestormd en vervolgens gebarricadeerd?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh een best wel jonge, nog erg onbekend. Bernini.
Rotterdam ook. Naast de River Island.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Zit New Look ook hier in Nederland? Die moet ik ook eens checken.
Oh, ik associeerde de naam met Action om de een of andere reden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, schoenen ook enz. Mannen, vrouwen, kids.
Gewoon een kruising tussen Yolanthe Cabau van Kasbergen en Doutzen Kroes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
BP beschrijf BobbyB's exvriendin eens.
Hoe zie je mij dan, en WF?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
No prob. Ik zie ze zoals ze zijn enzo.
Jij hebt echt een beurt nodig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bernini heeft een merrie bezwangerd, maar wat is de ware identiteit van de spermacel die het fragiele eitje van de marrie heeft bestormd en vervolgens gebarricadeerd?
U leest het in "Het Bernini Mysterie"
Zit die toevallig in Alexandrium, of R'dam centrum?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotterdam ook. Naast de River Island.
Ik vind het klinken als een winkel zoals de Bristol.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik associeerde de naam met Action om de een of andere reden.
neee, het is gewoon H&M, groter en goedkoper. Ze hebben best leuke dingen soms.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik associeerde de naam met Action om de een of andere reden.
Ik heb niemand ontmaagd vandaag, dus minder dan de jouwe, maar wel de final episode van Dexter gekeken.quote:
Weet ik veel. Iig niet eentje die er uitgelekt is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bernini heeft een merrie bezwangerd, maar wat is de ware identiteit van de spermacel die het fragiele eitje van de marrie heeft bestormd en vervolgens gebarricadeerd?
U leest het in "Het Bernini Mysterie"
Die zit in R'dam centrum en de Primark op Alexandrium.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit die toevallig in Alexandrium, of R'dam centrum?
Knap.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
BP beschrijf BobbyB's exvriendin eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |