quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
KUT IK HEB PER ONGELUK AAN EEN BATTERIJ GELIKT
Nu ga je echt niet dood hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef Skylark. het volgende:
KUT IK HEB PER ONGELUK AAN EEN BATTERIJ GELIKT
Wel. Ik zag je edit wel.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu ga je echt niet dood hoor.
Maar dit is wel net zo schadelijk als 100 glazen cola drinken zonder rietje. Fuck your life.
Dat heeft hetzelfde effect als 'sales' advisors' bij de Primark neerzetten. Het is gewoon een fucking jungle als je daar gaat winkelen. Niks adviseren, gewoon grijpen wat je grijpen kuntquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad net alsof veel mensen daar geholpen willen worden door een verkoopster. Kan het me echt niet voorstellen.
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dit is wel net zo schadelijk als 100 glazen cola drinken zonder rietje. Fuck your life.
[..]
Ik heb helemaal niets ge-editquote:
Fuck your life.
AL DIE KOOOLHYDRATEN JONGHEquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik was met m'n mond het batterijenklepje van de afstandbediening herhaaldelijk aan het openen. KUT IK GA DOOD
Daarom ga ik ook niet daar werken, want daar is het altijd een chaos. Hier bij de H&M niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat heeft hetzelfde effect als 'sales' advisors' bij de Primark neerzetten. Het is gewoon een fucking jungle als je daar gaat winkelen. Niks adviseren, gewoon grijpen wat je grijpen kunt.
Ik zag je emoe.gif eerst niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets ge-edit![]()
Ik weet niet wat jij hebt gezien maar daar heeft altijd hetzelfde gestaan, vraag maar na aan een modje.
Hopen dat het complexe koolhydraten zijn.quote:
Cola door een rietjequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op welke dag zou het rustig zijn bij de Primark? Of wanneer hebben ze de meeste voorraad? Weet jij datquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet daar werken, want daar is het altijd een chaos. Hier bij de H&M niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |