Ja!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En als je binnenkomt kan je zo'n kankergrote mand pakken waar je zo 100 kilo aan kleding e.d. in kunt gooien.
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht eerst dat je Bragi was, die is normaal altijd zo snel met mensen wijzen op hun eerder geposte wijsheid die ze zojuist teniet hebben gedaan.
H&M-ish, maar dan cheaper en chaos.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
Wat voor een winkel is de Primark eigenlijk?
Gewoon koopzondag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor nieuwerwetse onzin.
Nee, Rotterdam is elke zondag open. Tot 5 uur.quote:
Alleen kleren?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
H&M-ish, maar dan cheaper en chaos.
Ja, schoenen ook enz. Mannen, vrouwen, kids.quote:
Iedere zondag koopzondag. Dat zeg ik. Gewoon koopzondag.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam is elke zondag open. Tot 5 uur.
Bernini heeft een merrie bezwangerd, maar wat is de ware identiteit van de spermacel die het fragiele eitje van de marrie heeft bestormd en vervolgens gebarricadeerd?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh een best wel jonge, nog erg onbekend. Bernini.
Rotterdam ook. Naast de River Island.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Zit New Look ook hier in Nederland? Die moet ik ook eens checken.
Oh, ik associeerde de naam met Action om de een of andere reden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, schoenen ook enz. Mannen, vrouwen, kids.
Gewoon een kruising tussen Yolanthe Cabau van Kasbergen en Doutzen Kroes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
BP beschrijf BobbyB's exvriendin eens.
Hoe zie je mij dan, en WF?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
No prob. Ik zie ze zoals ze zijn enzo.
Jij hebt echt een beurt nodig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bernini heeft een merrie bezwangerd, maar wat is de ware identiteit van de spermacel die het fragiele eitje van de marrie heeft bestormd en vervolgens gebarricadeerd?
U leest het in "Het Bernini Mysterie"
Zit die toevallig in Alexandrium, of R'dam centrum?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotterdam ook. Naast de River Island.
Ik vind het klinken als een winkel zoals de Bristol.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik associeerde de naam met Action om de een of andere reden.
neee, het is gewoon H&M, groter en goedkoper. Ze hebben best leuke dingen soms.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, ik associeerde de naam met Action om de een of andere reden.
Ik heb niemand ontmaagd vandaag, dus minder dan de jouwe, maar wel de final episode van Dexter gekeken.quote:
Weet ik veel. Iig niet eentje die er uitgelekt is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bernini heeft een merrie bezwangerd, maar wat is de ware identiteit van de spermacel die het fragiele eitje van de marrie heeft bestormd en vervolgens gebarricadeerd?
U leest het in "Het Bernini Mysterie"
Die zit in R'dam centrum en de Primark op Alexandrium.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zit die toevallig in Alexandrium, of R'dam centrum?
Knap.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Chai het volgende:
[..]
BP beschrijf BobbyB's exvriendin eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |