Javier Hernandezquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Flappekz het volgende:
Als Vela echt te geblesseerd is, is het zonde voor de wedstrijd
Voor de winnaar, heb je het altijd goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn in deze pot
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn in deze pot
Ben geen successupporterquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor de winnaar, heb je het altijd goed.
Valt mij mee. Lekker tempo en allebei aanvallend ingesteld.quote:
Overschatting van de kou in combinatie met een slechte warming-up (rek en strekoefeningen) kan daar het gevolg van zijn.quote:
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Overschatting van de kou in combinatie met een slechte warming-up (rek en strekoefeningen) kan daar het gevolg van zijn.
Andre Andre Andre Arriba Arriba Aribbaquote:
Oorzaak bedoel je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Overschatting van de kou in combinatie met een slechte warming-up (rek en strekoefeningen) kan daar het gevolg van zijn.
De oorzaak zelfsquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Andre Andre Andre Arriba Arriba Aribba![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Andre Andre Andre Arriba Arriba Aribba![]()
Voor Frankrijk zou verdiend zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 @ 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Wedstrijd heeft duidelijk een doelpunt nodig..
Afgelopen nacht was het in het Holland Kamp in Zuid-Afrika -8 ..... BRRRquote:
dat zou wel lekker zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Wedstrijd heeft duidelijk een doelpunt nodig..
Precies, Paturainquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op Mexico. Die stokbrood met smerige Roquefort vreters moeten eruit. En snel.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Arsene Wanker ziet er vrolijk uit.Die wacht op het eindsignaal, dan kan naar de tiitie-bar
Ninja editquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van het doel.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
FRANKRIJK is nergens.... HAHAHAHA... weg met die stokbroden! Ik eet er vanaf vandaag geen 1 meer. Opzouten met Frankrijk... wat een sukkels zeg... BAH !!!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
FRANKRIJK is nergens.... HAHAHAHA... weg met die stokbroden! Ik eet er vanaf vandaag geen 1 meer. Opzouten met Frankrijk... wat een sukkels zeg... BAH !!!
Dan heb je ze toch mooi tuk, die Fransen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
Stokbroden zijn prima te doen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
Net als mensen die denken dat ze dierenleed voorkomen door geen vlees te etenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan heb je ze toch mooi tuk, die Fransen.
Dat is nog effectiever dan Fransen trachten te straffen door geen Hollands gebakken stokbrood meer te eten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als mensen die denken dat ze dierenleed voorkomen door geen vlees te eten
Dat wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is nog effectiever dan Fransen trachten te straffen door geen Hollands gebakken stokbrood meer te eten.
Inderdaad, ik HAAT Fransen!!! Alhoewel als ze goed zouden spelen zou ik voor ze zijn hoor... maar ze zijn echt jupiler-league waardig... wat een ellende zeg. Ik ben blij dat ik geen kaartje voor het evenement heb gekochtquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan heb je ze toch mooi tuk, die Fransen.
Sanchez van Chiliquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke sterspeler tot nu toe wel dan?
Wishful hinking helaas, al wens ik met je meequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
Anelka is de reden dat het woord "Knoestenkop" bestaat.quote:
En je snapt jezelf wel? Ik zie weer de verbanden niet tussen de dingen die je zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef fiooon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik HAAT Fransen!!! Alhoewel als ze goed zouden spelen zou ik voor ze zijn hoor... maar ze zijn echt jupiler-league waardig... wat een ellende zeg. Ik ben blij dat ik geen kaartje voor het evenement heb gekocht![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Morpheus van the Matrix: Additional time 1 minute..!
Laat duidelijk zijn wie de baas van de Vuvuzela's isquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Mwa trouwens, eerder die gast van COPS:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk je toch niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef fiooon het volgende:
ONGELOVELIJK, zo'n bal moet er toch in zitten.. maar die gast heeft een chocolade-been en die krijgt er niks in.... Dit mag geen WK-wedstrijd heten... oh god... nu weer een overtreding die niet eens bij de F-jes voorkomt... Jullie begrijpen dat ik me enorm irriteer aan dit WK..![]()
![]()
![]()
Ja, dat zie je zo aan die pauper postsquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef fiooon het volgende:
ONGELOVELIJK, zo'n bal moet er toch in zitten.. maar die gast heeft een chocolade-been en die krijgt er niks in.... Dit mag geen WK-wedstrijd heten... oh god... nu weer een overtreding die niet eens bij de F-jes voorkomt... Jullie begrijpen dat ik me enorm irriteer aan dit WK..![]()
![]()
![]()
Ken je Ravanelli nog?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Toulalan is al een beetje grijs op z'n 26ste
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef fiooon het volgende:
![]()
![]()
OH god.... ga jij nu tegen fok zeggen dat je het een geweldige wedstrijd vindt?? Jij bent de aanstichter van dit slechte spel!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo aan die pauper posts
Dat dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo aan die pauper posts
Ik zag het jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Toulalan is al een beetje grijs op z'n 26ste
Frankrijk speelt nog maar 1 wedstrijdquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Plasterk het volgende:
als oelala nog een keer geel krijgt en dus rood, kost hem dit dan 2 wedstrijden?
Tegen FOK!?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef fiooon het volgende:
[..]
OH god.... ga jij nu tegen fok zeggen dat je het een geweldige wedstrijd vindt?? Jij bent de aanstichter van dit slechte spel!!!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef fiooon het volgende:
[..]
OH god.... ga jij nu tegen fok zeggen dat je het een geweldige wedstrijd vindt?? Jij bent de aanstichter van dit slechte spel!!!
Kansloos ja. Bij de wissels ook al. Welke josti heeft dat nu weer verzonnen?quote:
Ik geef mijn mening vrind! En als jullie dat niet bevalt geef dan geen reactie!! Alvast bedankt!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk dan niet en val ons er niet mee lastig, pannekoek.
Hoe kan ik hun spel nou beïnvloeden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks gewoon Henry erin zetquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zou Joop Fiege er eindelijk inkomen voor Anelka?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening vrind! En als jullie dat niet bevalt geef dan geen reactie!! Alvast bedankt!!!!!
Dat gaat zo al een paar dagen..quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, kappen nou met dit soort niets toevoegende posts van je.
Even voor de goede orde, er zijn behoorlijk wat slechtere wedstrijden geweest, dus dit valt best mee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening vrind! En als jullie dat niet bevalt geef dan geen reactie!! Alvast bedankt!!!!!
Ik geef mijn mening en jij ben de eerste die het afzeikt.... je moet op je tellen letten... net zoals die moderator... hoe heet die ookal weer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kan ik hun spel nou beïnvloeden?![]()
Op zich een leuke wedstrijd om te zien, alleen mis ik de doelpunten, ze verzuimen het allemaal om het af te maken.
quote:
IN ieder geval die kleur niet, die man is 179 jaar oud of zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef daandaandaandaan het volgende:
dat kan toch niet zijn echte haar zijn, van piet de visser.
Zelfde persoonquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks gewoon Henry erin zet
eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Frankrijk zijn gewoon elf eenlingen. Af en toe zien ze elkaar en spelen ze een balletje af. Dat is het wel.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN ieder geval die kleur niet, die man is 179 jaar oud of zo.
Zou Piet z'n toupet verven of is het z'n natuurlijke toupetkleur?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef daandaandaandaan het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en jij ben de eerste die het afzeikt.... je moet op je tellen letten... net zoals die moderator... hoe heet die ookal weer?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom pas voor het eerst in een livetopic tijdens de wedstrijd.
Zal er op letten dat dit niet vaker gebeurd.
Ik krijg altijd een beetje vieze beelden voor me van dat soort uitspraken.. de Visser in een lange regenjas enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Zwansen het volgende:
"Salcido ken ik nog van toen ie als 8-jarige op de velden van Mexico City speelde."
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef daandaandaandaan het volgende:
Speelt een verrassend goeie wedstrijd tot nu toe iddquote:
Wil duidelijk weg bij PSVquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speelt een verrassend goeie wedstrijd tot nu toe iddLekker gevaarlijk opkomen
Wie niet...quote:
1990 was een stuk beroerder nogquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
eens.
En tot nu toe vind ik dit het slechtste WK dat ik ooit gezien heb. En ik heb 78 bewust meegemaat
Ons nuken, gezien zn UIquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat je wilt doen
dat inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het zelf niet door, dus ik meld het maar even: je maakt jezelf ontzettend belachelijk.
Jongen, je bent irritant. Al een paar dagen overigens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:31 schreef fiooon het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ik net zei?? Nogmaals " ONTOPIC PLEASE " !!!!
Precies .... gewoon ontopic blijven... de wedstrijd is inmiddels begonnen... ik zeg het maar ff want jullie zijn zo met die onzin bezig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:31 schreef Happel het volgende:
Negeer die gast gewoon, terug naar de wedstrijd.
Mjaquote:
Hmm. Nou valt wel mee.quote:
Same here.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze moeten allebei een keer scoren voor m'n poule
Voetballen zoals zijn eerste seizoen bij PSVquote:
quote:
Als Mexico 0-1 scoort, dan gaan de Fransen de laatste 10min trappenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal er nog rood getrokken gaan worden?
"SALCIDO! Je krijgt nog 1 kans" aldus de coach van Mexicoquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:36 schreef TheArt het volgende:
Wat is Salcido allemaal aan het doen vandaag![]()
Die Mexicanen kunnen dat anders ook goed hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als Mexico 0-1 scoort, dan gaan de Fransen de laatste 10min trappen
Winst is natuurlijk veiliger.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor die Fransen is er met een 0-0 toch niks aan de hand?
Met een elftal dat speelt als dit heeft zuid-afrika zelfs een kans.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dudequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef fiooon het volgende:
GOOOOAAAALLL, shit net niet... Waar was HANRI??? Jahoor weer een fluit... overnieuw... wanneer komt de echte wedstrijd eens... we zijn met een WK bezig toch?... JAAA FRANKRIJK.... redding van PERRIS
Ze krijgen alleen haat over hun heen van de hele Franse bevolkingquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
ZA is gewoon minder dan MEX en URUquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met een elftal dat speelt als dit heeft zuid-afrika zelfs een kans.
Domenech dus, maar hij rot op na dit WKquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze krijgen alleen haat over hun heen van de hele Franse bevolking
Krijgen ze ook met een 1-0quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze krijgen alleen haat over hun heen van de hele Franse bevolking
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef Baghdaddy het volgende:
Kom op Mexicooooo. Frankrijk moet oprotten.
Frankrijk is nergens.. .wees niet bang.. ze maken niks.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef Baghdaddy het volgende:
Kom op Mexicooooo. Frankrijk moet oprotten.
180 minuten zonder doelpunt lijkt me toch redelijk zorgwekkend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hup Mexico, jaag die Fransen weer naar Parijs.
Ze moeten nog tegen ZA he...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan moeten de fransen eerst maar zien te winnen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
ZA is gewoon minder dan MEX en URU
Winst is gewoon kwalificatie
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:42 schreef Sheepcidus het volgende:
SUBSTITUTION FOR MEXICO
[ afbeelding ]
Nog niet, pas na 11 juli kunnen we iets zinnigs zeggen, het is nog maar amper begonnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm. Nou valt wel mee.
Dat NL er zo snel uit ging was jammer maar er zaten best aardige wedstrijden tussen
Het voetbal was toen wel anders dan nu
Maar OK. 1990 en 2010 zijn de 2 slechtste WK's ooit. Daar wel mee eens?![]()
Gaat nog moeilijk genoeg worden in deze pot.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan moeten de fransen eerst maar zien te winnen.
Inderdaad, maar hetzelfde geldt in principe voor mexico..quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze moeten nog tegen ZA he...
En met deze stand en een gelijkspel wordt het:
1. URU - Uruguay 2 - 4
2. MEX - Mexico 2 - 2
3. FRA - Frankrijk 2 - 2
4. RSA - Zuid Afrika 2 - 1
Geen idee of ZA eens een pot goed kan spelen maar het blijft een risico voor Frankrijk.
Die bestaat toch alquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Drassss het volgende:
Wanneer komt eens de regel wanneer iemand om een kaart vraagt er zelf 1 krijgt. Verschrikkelijk.
Mexico gaat ook niet winnen van Uruguay als ze zo spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 @ 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hetzelfde geldt in principe voor mexico..
Is er officieel alquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Drassss het volgende:
Wanneer komt eens de regel wanneer iemand om een kaart vraagt er zelf 1 krijgt. Verschrikkelijk.
dan mag je alles zuidelijk van wallonie wel afsteken...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Drassss het volgende:
Doorgaan met drie keer 0-0, hoe zwak is DAT?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Druk er dan vast ff een tamponnetje in voor het zover isquote:
Met dien verstande dat Mexico nu 2de staat he.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hetzelfde geldt in principe voor mexico..
Hmmm, m'n alu-hoedje beschermt me wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Druk er dan vast ff een tamponnetje in voor het zover is
Nee maar het lijkt wel de jupiler-league... we moeten nog even 1 ronde wachten en hopen op beter spel want dit is echt 3x NIKS !!...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jemig, is die bal plaatsen überhaupt mogelijk
Zie in geen enkele wedstrijd echt goede vrije trappen
Alle goede schutters werken voor de Megikaanse drugskartelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef horned_reaper het volgende:
Waarom kunnen die mexicanen niet schieten ?
Al vanaf minuut 1quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef golfer het volgende:
Scheidsrechter fluit de wedstrijd helemaal kapot.
Hoe vaak ga je dit nog zeggen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:46 schreef fiooon het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt wel de jupiler-league... we moeten nog even 1 ronde wachten en hopen op beter spel want dit is echt 3x NIKS !!...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |