Anelka is de reden dat het woord "Knoestenkop" bestaat.quote:
En je snapt jezelf wel? Ik zie weer de verbanden niet tussen de dingen die je zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef fiooon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik HAAT Fransen!!! Alhoewel als ze goed zouden spelen zou ik voor ze zijn hoor... maar ze zijn echt jupiler-league waardig... wat een ellende zeg. Ik ben blij dat ik geen kaartje voor het evenement heb gekocht![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Morpheus van the Matrix: Additional time 1 minute..!
Laat duidelijk zijn wie de baas van de Vuvuzela's isquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Mwa trouwens, eerder die gast van COPS:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk je toch niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef fiooon het volgende:
ONGELOVELIJK, zo'n bal moet er toch in zitten.. maar die gast heeft een chocolade-been en die krijgt er niks in.... Dit mag geen WK-wedstrijd heten... oh god... nu weer een overtreding die niet eens bij de F-jes voorkomt... Jullie begrijpen dat ik me enorm irriteer aan dit WK..![]()
![]()
![]()
Ja, dat zie je zo aan die pauper postsquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef fiooon het volgende:
ONGELOVELIJK, zo'n bal moet er toch in zitten.. maar die gast heeft een chocolade-been en die krijgt er niks in.... Dit mag geen WK-wedstrijd heten... oh god... nu weer een overtreding die niet eens bij de F-jes voorkomt... Jullie begrijpen dat ik me enorm irriteer aan dit WK..![]()
![]()
![]()
Ken je Ravanelli nog?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Toulalan is al een beetje grijs op z'n 26ste
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef fiooon het volgende:
![]()
![]()
OH god.... ga jij nu tegen fok zeggen dat je het een geweldige wedstrijd vindt?? Jij bent de aanstichter van dit slechte spel!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo aan die pauper posts
Dat dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo aan die pauper posts
Ik zag het jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Toulalan is al een beetje grijs op z'n 26ste
Frankrijk speelt nog maar 1 wedstrijdquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Plasterk het volgende:
als oelala nog een keer geel krijgt en dus rood, kost hem dit dan 2 wedstrijden?
Tegen FOK!?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef fiooon het volgende:
[..]
OH god.... ga jij nu tegen fok zeggen dat je het een geweldige wedstrijd vindt?? Jij bent de aanstichter van dit slechte spel!!!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef fiooon het volgende:
[..]
OH god.... ga jij nu tegen fok zeggen dat je het een geweldige wedstrijd vindt?? Jij bent de aanstichter van dit slechte spel!!!
Kansloos ja. Bij de wissels ook al. Welke josti heeft dat nu weer verzonnen?quote:
Ik geef mijn mening vrind! En als jullie dat niet bevalt geef dan geen reactie!! Alvast bedankt!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk dan niet en val ons er niet mee lastig, pannekoek.
Hoe kan ik hun spel nou beïnvloeden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks gewoon Henry erin zetquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zou Joop Fiege er eindelijk inkomen voor Anelka?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening vrind! En als jullie dat niet bevalt geef dan geen reactie!! Alvast bedankt!!!!!
Dat gaat zo al een paar dagen..quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Gast, kappen nou met dit soort niets toevoegende posts van je.
Even voor de goede orde, er zijn behoorlijk wat slechtere wedstrijden geweest, dus dit valt best mee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening vrind! En als jullie dat niet bevalt geef dan geen reactie!! Alvast bedankt!!!!!
Ik geef mijn mening en jij ben de eerste die het afzeikt.... je moet op je tellen letten... net zoals die moderator... hoe heet die ookal weer?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe kan ik hun spel nou beïnvloeden?![]()
Op zich een leuke wedstrijd om te zien, alleen mis ik de doelpunten, ze verzuimen het allemaal om het af te maken.
quote:
IN ieder geval die kleur niet, die man is 179 jaar oud of zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef daandaandaandaan het volgende:
dat kan toch niet zijn echte haar zijn, van piet de visser.
Zelfde persoonquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks gewoon Henry erin zet
eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Frankrijk zijn gewoon elf eenlingen. Af en toe zien ze elkaar en spelen ze een balletje af. Dat is het wel.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IN ieder geval die kleur niet, die man is 179 jaar oud of zo.
Zou Piet z'n toupet verven of is het z'n natuurlijke toupetkleur?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef daandaandaandaan het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening en jij ben de eerste die het afzeikt.... je moet op je tellen letten... net zoals die moderator... hoe heet die ookal weer?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom pas voor het eerst in een livetopic tijdens de wedstrijd.
Zal er op letten dat dit niet vaker gebeurd.
Ik krijg altijd een beetje vieze beelden voor me van dat soort uitspraken.. de Visser in een lange regenjas enzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef Zwansen het volgende:
"Salcido ken ik nog van toen ie als 8-jarige op de velden van Mexico City speelde."
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef daandaandaandaan het volgende:
Speelt een verrassend goeie wedstrijd tot nu toe iddquote:
Wil duidelijk weg bij PSVquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speelt een verrassend goeie wedstrijd tot nu toe iddLekker gevaarlijk opkomen
Wie niet...quote:
1990 was een stuk beroerder nogquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef wdn het volgende:
[..]
eens.
En tot nu toe vind ik dit het slechtste WK dat ik ooit gezien heb. En ik heb 78 bewust meegemaat
Ons nuken, gezien zn UIquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat je wilt doen
dat inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het zelf niet door, dus ik meld het maar even: je maakt jezelf ontzettend belachelijk.
Jongen, je bent irritant. Al een paar dagen overigens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:31 schreef fiooon het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ik net zei?? Nogmaals " ONTOPIC PLEASE " !!!!
Precies .... gewoon ontopic blijven... de wedstrijd is inmiddels begonnen... ik zeg het maar ff want jullie zijn zo met die onzin bezig.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:31 schreef Happel het volgende:
Negeer die gast gewoon, terug naar de wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |