quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef fiooon het volgende:
ONGELOVELIJK, zo'n bal moet er toch in zitten.. maar die gast heeft een chocolade-been en die krijgt er niks in.... Dit mag geen WK-wedstrijd heten... oh god... nu weer een overtreding die niet eens bij de F-jes voorkomt... Jullie begrijpen dat ik me enorm irriteer aan dit WK..![]()
![]()
![]()
OH god.... ga jij nu tegen fok zeggen dat je het een geweldige wedstrijd vindt?? Jij bent de aanstichter van dit slechte spel!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo aan die pauper posts
Dat dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat zie je zo aan die pauper posts
Ik zag het jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Toulalan is al een beetje grijs op z'n 26ste
Frankrijk speelt nog maar 1 wedstrijdquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Plasterk het volgende:
als oelala nog een keer geel krijgt en dus rood, kost hem dit dan 2 wedstrijden?
Tegen FOK!?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef fiooon het volgende:
[..]
OH god.... ga jij nu tegen fok zeggen dat je het een geweldige wedstrijd vindt?? Jij bent de aanstichter van dit slechte spel!!!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef fiooon het volgende:
[..]
OH god.... ga jij nu tegen fok zeggen dat je het een geweldige wedstrijd vindt?? Jij bent de aanstichter van dit slechte spel!!!
Kansloos ja. Bij de wissels ook al. Welke josti heeft dat nu weer verzonnen?quote:
Ik geef mijn mening vrind! En als jullie dat niet bevalt geef dan geen reactie!! Alvast bedankt!!!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk dan niet en val ons er niet mee lastig, pannekoek.
Hoe kan ik hun spel nou beïnvloeden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:18 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks gewoon Henry erin zetquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zou Joop Fiege er eindelijk inkomen voor Anelka?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |