Anelka is de reden dat het woord "Knoestenkop" bestaat.quote:
En je snapt jezelf wel? Ik zie weer de verbanden niet tussen de dingen die je zegt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef fiooon het volgende:
[..]
Inderdaad, ik HAAT Fransen!!! Alhoewel als ze goed zouden spelen zou ik voor ze zijn hoor... maar ze zijn echt jupiler-league waardig... wat een ellende zeg. Ik ben blij dat ik geen kaartje voor het evenement heb gekocht![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Morpheus van the Matrix: Additional time 1 minute..!
Laat duidelijk zijn wie de baas van de Vuvuzela's isquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Mwa trouwens, eerder die gast van COPS:quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk je toch niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef fiooon het volgende:
ONGELOVELIJK, zo'n bal moet er toch in zitten.. maar die gast heeft een chocolade-been en die krijgt er niks in.... Dit mag geen WK-wedstrijd heten... oh god... nu weer een overtreding die niet eens bij de F-jes voorkomt... Jullie begrijpen dat ik me enorm irriteer aan dit WK..![]()
![]()
![]()
Ja, dat zie je zo aan die pauper postsquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef fiooon het volgende:
ONGELOVELIJK, zo'n bal moet er toch in zitten.. maar die gast heeft een chocolade-been en die krijgt er niks in.... Dit mag geen WK-wedstrijd heten... oh god... nu weer een overtreding die niet eens bij de F-jes voorkomt... Jullie begrijpen dat ik me enorm irriteer aan dit WK..![]()
![]()
![]()
Ken je Ravanelli nog?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:16 schreef DrDentz het volgende:
Toulalan is al een beetje grijs op z'n 26ste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |