Javier Hernandezquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Flappekz het volgende:
Als Vela echt te geblesseerd is, is het zonde voor de wedstrijd
Voor de winnaar, heb je het altijd goed.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn in deze pot
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik heb geen idee voor wie ik moet zijn in deze pot
Ben geen successupporterquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor de winnaar, heb je het altijd goed.
Valt mij mee. Lekker tempo en allebei aanvallend ingesteld.quote:
Overschatting van de kou in combinatie met een slechte warming-up (rek en strekoefeningen) kan daar het gevolg van zijn.quote:
Dat zal het wel zijn ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Overschatting van de kou in combinatie met een slechte warming-up (rek en strekoefeningen) kan daar het gevolg van zijn.
Andre Andre Andre Arriba Arriba Aribbaquote:
Oorzaak bedoel je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Overschatting van de kou in combinatie met een slechte warming-up (rek en strekoefeningen) kan daar het gevolg van zijn.
De oorzaak zelfsquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Andre Andre Andre Arriba Arriba Aribba![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Andre Andre Andre Arriba Arriba Aribba![]()
Voor Frankrijk zou verdiend zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 @ 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Wedstrijd heeft duidelijk een doelpunt nodig..
Afgelopen nacht was het in het Holland Kamp in Zuid-Afrika -8 ..... BRRRquote:
dat zou wel lekker zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Wedstrijd heeft duidelijk een doelpunt nodig..
Precies, Paturainquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef wolfrolf het volgende:
Kom op Mexico. Die stokbrood met smerige Roquefort vreters moeten eruit. En snel.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Arsene Wanker ziet er vrolijk uit.Die wacht op het eindsignaal, dan kan naar de tiitie-bar
Ninja editquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet eens in de buurt van het doel.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
FRANKRIJK is nergens.... HAHAHAHA... weg met die stokbroden! Ik eet er vanaf vandaag geen 1 meer. Opzouten met Frankrijk... wat een sukkels zeg... BAH !!!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
FRANKRIJK is nergens.... HAHAHAHA... weg met die stokbroden! Ik eet er vanaf vandaag geen 1 meer. Opzouten met Frankrijk... wat een sukkels zeg... BAH !!!
Dan heb je ze toch mooi tuk, die Fransen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
Stokbroden zijn prima te doen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
Net als mensen die denken dat ze dierenleed voorkomen door geen vlees te etenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan heb je ze toch mooi tuk, die Fransen.
Dat is nog effectiever dan Fransen trachten te straffen door geen Hollands gebakken stokbrood meer te eten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als mensen die denken dat ze dierenleed voorkomen door geen vlees te eten
Dat wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is nog effectiever dan Fransen trachten te straffen door geen Hollands gebakken stokbrood meer te eten.
Inderdaad, ik HAAT Fransen!!! Alhoewel als ze goed zouden spelen zou ik voor ze zijn hoor... maar ze zijn echt jupiler-league waardig... wat een ellende zeg. Ik ben blij dat ik geen kaartje voor het evenement heb gekochtquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dan heb je ze toch mooi tuk, die Fransen.
Sanchez van Chiliquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke sterspeler tot nu toe wel dan?
Wishful hinking helaas, al wens ik met je meequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:10 schreef fiooon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |