Woeeeeeeeeeeee, wij schelen dus maar 2 dagenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef Sugarsnap het volgende:
Liesz, alsnog gefeliciteerd! Mooie foto van je dochters.
Ik ben hier een tijdje niet geweest, wel meegelezen. Had nog niet zoveel te vertellen. Maar vandaag de intake en 1e echo gehad, en alles was helemaal in orde! Ukkie was heerlijk aan het koprollen en zwaaien en het hartje klopt heel krachtig. Ik ben nu 9w6d en dus 14 januari uitgerekend.
Verder gaat hier alles zijn gangetje, druk met mijn nieuwe werk en Bram. Begin nu weer een beetje van de vermoeidheid en de misselijkheid af te raken gelukkig.
Ja, kan Bram niet vinden in het dreumes topic, maar Beisan is van half maart.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Sugarsnap het volgende:
idd Basboussa, en onze oudsten schelen ook niet zoveel toch?
En we kwamen ook nog bijna tegelijk in het 2e streepjes topic. Tis jammer dat je zover weg woont...
Je moet ze wel goed gescheiden houden. Dus de dingen die je in je reet vrot moet je later niet in je doos proppen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef tessie het volgende:
Fijn dat je echo goed was sugarsnap!
Hier geen patat gegeten maar pannekoeken.![]()
En Shirley, goede sextoys bevatten sowieso geen schadelijke stoffen, dus die kan je prima gebruiken hoorAlleen kan het dan wel zijn dat je kind later gaat stotteren
![]()
Lag naast de bank! Blijf nog wel ff plakken hier, heb je nog meer van zulke uitflapsels? Heerlijk ff lachen!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet ze wel goed gescheiden houden. Dus de dingen die je in je reet vrot moet je later niet in je doos proppen.
Ik heb sinds juli 2007 suikerziekte, dus loop sowieso volop in het ziekenhuis ivm ukkie. Maar dit is wel ff slikken. Zou gewoon zomaar een week kunnen worden, terwijl ik zowel na mijn borstverkleining als zware herniaoperatie de dag erna al weer thuis wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Diesz, shit van je suiker! Is het puur zwangerschapssuiker of heb je gewoon suikerziekte?
Dan zo maar eens die koffer in pakken en kijken of ik nog een leuke film ofzo kan vinden!! Slaap lekker zo!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Nee ben nu ff klaar met vieze praat. Ga zo lekker slapen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef tessie het volgende:
Fijn dat je echo goed was sugarsnap!
Hier geen patat gegeten maar pannekoeken.![]()
En Shirley, goede sextoys bevatten sowieso geen schadelijke stoffen, dus die kan je prima gebruiken hoorAlleen kan het dan wel zijn dat je kind later gaat stotteren
![]()
Ze vertelde dat ze het altijd zo doen en dat ze bijna elke vrouw bij de eerste bevalling even op de baarkruk zetten. Dus kennelijk is het gewoon mogelijk.quote:@pessie Lijkt me lastig om dan nog te verplaatsen tijdens de laatste 2 persweeën. Baarkruk leek me ook wel wat..
Nou, ik moet dus nog 5 weken... Maar mijn hormonen grijpen álles aan momenteelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:06 schreef Saffier het volgende:
Uitkoken en daarna in een hydrofielluier wikkelen en in een groentela van je koelkast leggen Flugeltje, dat is wat ik bij Tobias moest doen.
Maar wanneer was je ook alweer uitgerekend? Want dat kan vrij kort tevoren natuurlijk. En het kan geen kwaad dat nu al lekker kleer te hebben hoor!
Pessie, bij twijfel altijd bellen!! Liever 10 keer te veel dan1 keer te weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik heb het niet gedaan. De kraam deed het toen Tess er net was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:01 schreef flugeltje het volgende:
Pessie, als je het niet vertrouwd altijd even bellen, ook als je gister nog geweest bent... Maar verder is hoofdpijn natuurlijk wel een kwaaltje wat voor kan komen tijdens de zwangerschap en hoeft dus niets te betekenen...
Hier staat inmiddels de hele keuken op z'n kop, ben alle kasten aan het leegruimen en ik heb een briljant geurtje gemengd van Marseillezeep en Dettol
n00b-vraag; Moet je flesjes voor een eerste gebruik trouwens al een keer uitkoken? Ik ben nu een la leeg aan het maken voor Willem-spulletjes en vroeg me af of het zin had om alles alvast zover klaar te maken...
Jij ook al...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:28 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen!
Zowaar heeeerlijk geslapenmaar ook mega keelpijn
dus denk dat ik gewoon een beetje ziekig aan het worden ben, en dan slaap ik wel....
zou dat t zijn, volgens mijn zus ook maar ik ontkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Orea het volgende:
Sonvolgens mij is de nesteldrang ingeslagen of niet? Lekker dat het af is!
lekker toch saffier. ik heb 37weken goed geslapen dus mag eigenlijk niet klagenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:12 schreef Saffier het volgende:voor de nachtbraaksters.
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik weer een goede nacht heb gehad, wel wakker geworden met knallende koppijn, eens kijken of veel drinken daarvoor helpt.
Vanmiddag hebben we een 3/4D-echoIk vond al dat we zo snel terecht konden maar het is precies tijdens de voetbalwedstrijd
Maar goed dat ik er geen bal om geef
Toch ook wel een beetje raar dat ze er niet verder op ingaat (behalve het regelen van een andere arts) Je zou als arts toch zelf ook willen weten waar het mis gaat en hierover spreken met je (ex-)patient lijkt me. Raar mens hoor... Al is het een hoop artsen wel eigen om dit soort onvrede onder het tapijt te vegen ipv er echt iets mee te doen. Ach ja, jij hebt in elk geval wat je wilt. Hoop dat deze arts het beter doet en je zo je vertrouwen terug kunt krijgen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:05 schreef tessie het volgende:
He Guess, wat vervelend dat het niet gewoon doorzet ja! Hopelijk gaat dat toch echt snel gebeuren nu.
En flugel ook al wat gerommel!
Saffier, geniet van de echo. Krijgen we nog foto's te zien naderhand?
Flugel, ik had al een klacht ingedient na het blaastonsteking/antibioticagedoe, en toen heeft ze dus op mijn verzoek geregeld dat ik bij een andere huisarts ingeschreven kon worden (dat kan hier blijkbaar niet zomaar), dus nu vind ik het wel best zo. Ze weet hoe ik over haar manier van werken denk en ik vind het wel prima. Heb inmiddels niet meer de illusie dat er ook echt wat veranderd door klachten indienen, het ging mij er voornamenlijk om dat ik gewoon bij een andere arts terecht kon, en dat is nu geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |