Woeeeeeeeeeeee, wij schelen dus maar 2 dagenquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:47 schreef Sugarsnap het volgende:
Liesz, alsnog gefeliciteerd! Mooie foto van je dochters.
Ik ben hier een tijdje niet geweest, wel meegelezen. Had nog niet zoveel te vertellen. Maar vandaag de intake en 1e echo gehad, en alles was helemaal in orde! Ukkie was heerlijk aan het koprollen en zwaaien en het hartje klopt heel krachtig. Ik ben nu 9w6d en dus 14 januari uitgerekend.
Verder gaat hier alles zijn gangetje, druk met mijn nieuwe werk en Bram. Begin nu weer een beetje van de vermoeidheid en de misselijkheid af te raken gelukkig.
Ja, kan Bram niet vinden in het dreumes topic, maar Beisan is van half maart.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:53 schreef Sugarsnap het volgende:
idd Basboussa, en onze oudsten schelen ook niet zoveel toch?
En we kwamen ook nog bijna tegelijk in het 2e streepjes topic. Tis jammer dat je zover weg woont...
Je moet ze wel goed gescheiden houden. Dus de dingen die je in je reet vrot moet je later niet in je doos proppen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef tessie het volgende:
Fijn dat je echo goed was sugarsnap!
Hier geen patat gegeten maar pannekoeken.![]()
En Shirley, goede sextoys bevatten sowieso geen schadelijke stoffen, dus die kan je prima gebruiken hoorAlleen kan het dan wel zijn dat je kind later gaat stotteren
![]()
Lag naast de bank! Blijf nog wel ff plakken hier, heb je nog meer van zulke uitflapsels? Heerlijk ff lachen!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet ze wel goed gescheiden houden. Dus de dingen die je in je reet vrot moet je later niet in je doos proppen.
Ik heb sinds juli 2007 suikerziekte, dus loop sowieso volop in het ziekenhuis ivm ukkie. Maar dit is wel ff slikken. Zou gewoon zomaar een week kunnen worden, terwijl ik zowel na mijn borstverkleining als zware herniaoperatie de dag erna al weer thuis wasquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Diesz, shit van je suiker! Is het puur zwangerschapssuiker of heb je gewoon suikerziekte?
Dan zo maar eens die koffer in pakken en kijken of ik nog een leuke film ofzo kan vinden!! Slaap lekker zo!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Nee ben nu ff klaar met vieze praat. Ga zo lekker slapen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:54 schreef tessie het volgende:
Fijn dat je echo goed was sugarsnap!
Hier geen patat gegeten maar pannekoeken.![]()
En Shirley, goede sextoys bevatten sowieso geen schadelijke stoffen, dus die kan je prima gebruiken hoorAlleen kan het dan wel zijn dat je kind later gaat stotteren
![]()
Ze vertelde dat ze het altijd zo doen en dat ze bijna elke vrouw bij de eerste bevalling even op de baarkruk zetten. Dus kennelijk is het gewoon mogelijk.quote:@pessie Lijkt me lastig om dan nog te verplaatsen tijdens de laatste 2 persweeën. Baarkruk leek me ook wel wat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |