quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel jaar krijg je als iemand neersteekt?
Ja. 4 jaar? Ligt zeker aan de omstandigheden? Voorbedachte rade e.d.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jaartje of 4 ofzo. Hoezo, heb je plannen?
Wie dannnquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. 4 jaar? Ligt zeker aan de omstandigheden? Voorbedachte rade e.d..
Wie ga je neersteken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel jaar krijg je als iemand neersteekt?
Ja, ik kan er ook niet tegen. En zeker niet van hemquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1463632/1/999![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Mwa, dat hoop ik niet echt. Maar Potloodvis is ook nogal op z'n privacy, dan is het gewoon meer dan fout om naar het adres te zoeken van een ander. Ook al is het voor de grap (haha).quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie dadelijk net zo ten val komt als onze schaakkoning. Die dacht ook dat ie alles kon maken tot z'n kansloze leventje hier boven kwam drijven en hij zich nooit meer vertoonde.
De neuk....quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1463632/1/999![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
Goeie genade, wat een deksels afscheid zal dat worden, hohohohooo met Nwankwo Kalou die klasbak van de Nigerianen, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Maar je moet altijd uitkijken met die dekselse Grieken, je kan zo van achter gepakt worden, typisch Grieks. Maar sol niet met de scheidsrechter, Aan de blik in de ogen van de scheidsrechter kun je zien dat hij de baas is op het veld.Hij trekt sneller een kaart dan Lucky Luke zijn pistool. en met die bal op dit toernooi weet je het maar noooit, Alsof de bal 100 graden is, de zwabberende Jabulani.
Evert_ten_napel![]()
![]()
![]()
Dat dus. Helemaal als je zelf zoveel waarde hecht aan je eigen privacy. En ook al is het een fake adres of maar een grap. Gewoon niet doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mwa, dat hoop ik niet echt. Maar Potloodvis is ook nogal op z'n privacy, dan is het gewoon meer dan fout om naar het adres te zoeken van een ander. Ook al is het voor de grap (haha).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
oh shi-quote:
Ik zou in ieder geval niet kwaad worden als het toch niet mijn adres was.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt zo mee bezig bent... Je vindt het toch ook niet fijn als iemand dat bij jou doet?
"Het vrouwtje"quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1463632/1/999#82036721
Het feit dat je er naar zoekt is al sneu genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet kwaad worden als het toch niet mijn adres was.
Vreselijkquote:
Waarom word je boos als het nog niet eens bij je in de buurt komt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het feit dat je er naar zoekt is al sneu genoeg.
Het gaat om het idee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom word je boos als het nog niet eens bij je in de buurt komt?
Ik zou niet weten waarmee je mij ten val wilt brengen, want ik post hier zowel mijn leuke dingen als minder leuke dingen die mij overkomen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie dadelijk net zo ten val komt als onze schaakkoning. Die dacht ook dat ie alles kon maken tot z'n kansloze leventje hier boven kwam drijven en hij zich nooit meer vertoonde.
Ik vind het dan aanstel. Als iemand een random adres opzoekt wat hier gepost word ga ik toch ook niet boos worden?quote:
Omdat het fucking triest is dat je het gewoon al opzoekt. En je probeert altijd een confrontatie met mij aan te gaan, ik ben je nu gewoon een beetje zat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom word je boos als het nog niet eens bij je in de buurt komt?
Je stalkt me dermate dat je mijn achternaam weet. Terwijl je die niet eens kan zien op hyves als je geen vrienden met me bent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het dan aanstel. Als iemand een random adres opzoekt wat hier gepost word ga ik toch ook niet boos worden?
JAHAHAAAA DAT IS EEN RASVOETBALLER HOORquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef Lakitu het volgende:
OHOHO HET ZAL TOCH NIET
DIE DEKSELSE YAKUBU
EEN TOVENAAR IS HET
Misschien ligt dat laatste aan jezelf. Je doet zelf altijd direct stoer tegen mensen die hier net komen posten, alleen durven de meesten niet tegen je in te gaan omdat je altijd wel back-up weet te regelen. Dat anderen zich laten afschrikken door een grote mond via een forum moeten ze zelf weten, maar deze meneer lacht erom en legt de vinger op de zere plek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat het fucking triest is dat je het gewoon al opzoekt. En je probeert altijd een confrontatie met mij aan te gaan, ik ben je nu gewoon een beetje zat.
OMDAT JE DIE ZELF ZO VAAK GENOEMD HEB? DENK EENS NA VRIENDINNETJE EN STOP MET GEKKE DINGETJES DOEN OP DIT LEVENSGEVAARLIJKE FORUM DAN!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je stalkt me dermate dat je mijn achternaam weet. Terwijl je die niet eens kan zien op hyves als je geen vrienden met me bent.
Maar het was geen random adres aangezien je zocht op haar achternaam + woonplaats. M.a.w. je probeert haar huis op te zoeken met behulp van haar naam en woonplaats, en dat dan hier te posten. Dat is fucking triest, dat het dan niet haar huis blijkt te zijn doet er niet toe, want dat was niet je intentie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vind het dan aanstel. Als iemand een random adres opzoekt wat hier gepost word ga ik toch ook niet boos worden?
Deze meneer is gewoon kankertriest en moet normaal doen tegen me want ik laat je zo weer bannen, net als de voorgaande keren. Je moet gewoon inzien dat het niet grappig is om zoiets te flikken, ook al woon ik er niet. Je post wel mijn achternaam.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien ligt dat laatste aan jezelf. Je doet zelf altijd direct stoer tegen mensen die hier net komen posten, alleen durven de meesten niet tegen je in te gaan omdat je altijd wel back-up weet te regelen. Dat anderen zich laten afschrikken door een grote mond via een forum moeten ze zelf weten, maar deze meneer lacht erom en legt de vinger op de zere plek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die staat gewoon bij haar last.fm, die bij elk bericht van WD staat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef Potloodvis het volgende:
EN HOE IS JE HYVES HIER TERECHT GEKOMEN? TOCH NIET DOOR JEZELF HÈ? O JAWEL!
Ik heb nooit mijn achternaam genoemd. Kankeridioot. Ik heb alleen mijn voornamen gepost hier.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
OMDAT JE DIE ZELF ZO VAAK GENOEMD HEB? DENK EENS NA VRIENDINNETJE EN STOP MET GEKKE DINGETJES DOEN OP DIT LEVENSGEVAARLIJKE FORUM DAN!
Ik had extra al de rest van Google eraf geknipt, als iemand haar huis zou zien is niet zo'n probleem lijkt mij. Aangezien veel huizen op elkaar lijken. Dat linksboven had ik niet gezien en dat snap ik wel dat het niet leuk was mits het wel het goede adres was.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar het was geen random adres aangezien je zocht op haar achternaam + woonplaats. M.a.w. je probeert haar huis op te zoeken met behulp van haar naam en woonplaats, en dat dan hier te posten. Dat is fucking triest, dat het dan niet haar huis blijkt te zijn doet er niet toe, want dat was niet je intentie.
Ik zou niet weten hoe ik er anders aan moet komen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nooit mijn achternaam genoemd. Kankeridioot. Ik heb alleen mijn voornamen gepost hier.
Ik weet haar Last.fm niet eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die staat gewoon bij haar last.fm, die bij elk bericht van WD staat.
en dat doet er niet toe, want daar kan je mijn achternaam niet zien. Wat bomt mij het voor de rest nou dat je mijn foto's kan bekijken. Je moet niet gewoon zo sneu doen en mijn huis opzoeken. Want dat was je intentie. En dan had je het ook gepost, want nu heb je per ongeluk de verkeerde en dat blijkt mijn huis niet te zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef Potloodvis het volgende:
EN HOE IS JE HYVES HIER TERECHT GEKOMEN? TOCH NIET DOOR JEZELF HÈ? O JAWEL!
Nou niet via hier in ieder geval. Triest figuur.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik er anders aan moet komen?
Dan had je het deksel flink op je neus gekregen. Dat is een ding wat ik zeker weet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en dat doet er niet toe, want daar kan je mijn achternaam niet zien. Wat bomt mij het voor de rest nou dat je mijn foto's kan bekijken. Je moet niet gewoon zo sneu doen en mijn huis opzoeken. Want dat was je intentie. En dan had je het ook gepost, want nu heb je per ongeluk de verkeerde en dat blijkt mijn huis niet te zijn.
Het adres wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik had extra al de rest van Google eraf geknipt, als iemand haar huis zou zien is niet zo'n probleem lijkt mij. Aangezien veel huizen op elkaar lijken. Dat linksboven had ik niet gezien en dat snap ik wel dat het niet leuk was mits het wel het goede adres was.
Jawel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou niet via hier in ieder geval. Triest figuur.
Dan had ik je opgezocht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan had je het deksel flink op je neus gekregen. Dat is een ding wat ik zeker weet.
Nee, ik post mijn achternaam niet hier en dat heb ik nooit gedaan. Dat weet ik zelf dondersgoed en je gaat mij dat ook niet wijs maken.quote:
Wat maakt mij dat nou uit, ik zeg dat het gewoon triest is dat je het alleen al opzoekt. Dat je daar je pleziertje uit moet halen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat staat toch in de post dat ik dat zelf nog niet had gezien voordat ik erop gewezen werd.
Dan heb je hem toch tegen iemand verteld en heeft diegene hem hier gepost, want anders kon ik hem serieus niet weten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik post mijn achternaam niet hier en dat heb ik nooit gedaan. Dat weet ik zelf dondersgoed en je gaat mij dat ook niet wijs maken.
Je bent gewoon een ijskoningin, die moet soms worden aangepakt anders worden die te kil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat nou uit, ik zeg dat het gewoon triest is dat je het alleen al opzoekt. Dat je daar je pleziertje uit moet halen.
Goh.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef Madridista het volgende:
WD, negeer hem gewoon man
Dat je op zijn onzin ingaat vind hij alleen maar leuk
Nee dat ben ik niet. Ik vind jou gewoon een flikker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent gewoon een ijskoningin, die moet soms worden aangepakt anders worden die te kil.
Het doet er wel toe, dat zie jij alleen niet in. Ik wil geen BT-situatie krijgen. Feestelijk bedankt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
Iedereen vind het juist prachtig als iemand zo hapt om iets wat er niet toe doet.
Je hebt over iedereen wel iets negatiefs te zeggen. Misschien zegt dat meer over jezelf.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet. Ik vind jou gewoon een flikker.
Het doet er voor mij wel toe. Ik vind het gewoon niet tof van je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
Iedereen vind het juist prachtig als iemand zo hapt om iets wat er niet toe doet.
Nee, ik heb alleen over jou en Lamon wat negatiefs. Over de rest ben ik positief.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt over iedereen wel iets negatiefs te zeggen. Misschien zegt dat meer over jezelf.
Die ken ik niet en dat wens ik je ook niet toe, maar als het allemaal klopte van daarstraks dan had je mij wel gevraagd om het te verwijderen. Dan had ik het ook gedaan, maar nu doet het er niet toe.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het doet er wel toe, dat zie jij alleen niet in. Ik wil geen BT-situatie krijgen. Feestelijk bedankt.
Dan ben je toch al royaal verbeterd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen over jou en Lamon wat negatiefs. Over de rest ben ik positief.
Het doet er wel toe. Ik vind het gewoon vervelend dat je het alleen al opzoekt. Dat zit me gewoon dwars. En dat je dan nog doet alsof er niks aan de hand is maakt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die ken ik niet en dat wens ik je ook niet toe, maar als het allemaal klopte van daarstraks dan had je mij wel gevraagd om het te verwijderen. Dan had ik het ook gedaan, maar nu doet het er niet toe.
Ik vind het ook niet tof van mij, maar het leven gaat verder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het doet er voor mij wel toe. Ik vind het gewoon niet tof van je.
Ik zie het drama hier niet zo van in. Als het wel klopte waar zou je dan bang voor moeten zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het doet er wel toe. Ik vind het gewoon vervelend dat je het alleen al opzoekt. Dat zit me gewoon dwars. En dat je dan nog doet alsof er niks aan de hand is maakt het alleen maar erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |