quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel jaar krijg je als iemand neersteekt?
Ja. 4 jaar? Ligt zeker aan de omstandigheden? Voorbedachte rade e.d.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jaartje of 4 ofzo. Hoezo, heb je plannen?
Wie dannnquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. 4 jaar? Ligt zeker aan de omstandigheden? Voorbedachte rade e.d..
Wie ga je neersteken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel jaar krijg je als iemand neersteekt?
Ja, ik kan er ook niet tegen. En zeker niet van hemquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1463632/1/999![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Mwa, dat hoop ik niet echt. Maar Potloodvis is ook nogal op z'n privacy, dan is het gewoon meer dan fout om naar het adres te zoeken van een ander. Ook al is het voor de grap (haha).quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie dadelijk net zo ten val komt als onze schaakkoning. Die dacht ook dat ie alles kon maken tot z'n kansloze leventje hier boven kwam drijven en hij zich nooit meer vertoonde.
De neuk....quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1463632/1/999![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
Goeie genade, wat een deksels afscheid zal dat worden, hohohohooo met Nwankwo Kalou die klasbak van de Nigerianen, het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. Maar je moet altijd uitkijken met die dekselse Grieken, je kan zo van achter gepakt worden, typisch Grieks. Maar sol niet met de scheidsrechter, Aan de blik in de ogen van de scheidsrechter kun je zien dat hij de baas is op het veld.Hij trekt sneller een kaart dan Lucky Luke zijn pistool. en met die bal op dit toernooi weet je het maar noooit, Alsof de bal 100 graden is, de zwabberende Jabulani.
Evert_ten_napel![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |