EEEEAAASY TIGER.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan nog, shop dan in ieder geval even de straatnaam eraf of zo. Wat ben je nou voor een lul?
Nee, Potvis dan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar japsnars weet gewoon niet hoe die met meiden om moet gaan. Van jou had ik wel wat meer verwacht.
Wat boeit het als ik een willekeurige straatnaam post volgens haar? Kankerlul.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan nog, shop dan in ieder geval even de straatnaam eraf of zo. Wat ben je nou voor een lul?
Gast. FENNEMA IS GEEN VOORNAAM, WOLTER IS ZOWEL VOOR ALS ACHTERNAAM.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is dat niet de naam van je vader?
Bedank voor het vertrouwenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, Potvis dan.!!!! Dan heb ik Jap hoger zitten.
Het is toch niet van haar? Serieus, wat is het probleem in deze.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar japsnars weet gewoon niet hoe die met meiden om moet gaan. Van jou had ik wel wat meer verwacht.
HET WAS EEN GROTE GRAP! HAP TOCH NIET ZO MENSCHENSCH!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gast. FENNEMA IS GEEN VOORNAAM, WOLTER IS ZOWEL VOOR ALS ACHTERNAAM.
Die gozer heet THOMAS WOLTER FENNEMA. Doe niet moeilijk. Ik weet zelf heus wel dat ik daar niet woon en ik weet ook dat wij de enige zijn met die achternaam in heel Spijkenisse.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef _Midnight_ het volgende:
[..]
Zou jij die benen dan niet willen insmeren met honing en chocoladesaus en er dan
urenlang aan sabbelen??
HOU JE BEK GEWOON.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
HET WAS EEN GROTE GRAP! HAP TOCH NIET ZO MENSCHENSCH!
Dat je er überhaupt zo mee bezig bent... Je vindt het toch ook niet fijn als iemand dat bij jou doet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
HET WAS EEN GROTE GRAP! HAP TOCH NIET ZO MENSCHENSCH!
Ohja wacht het ligt aan mij natuurlijk. Dat hadden we net afgesproken ja, helemaal vergeten. Je kankerlul naar mij toe zal ik dan ook maar negeren en niet TRen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wat boeit het als ik een willekeurige straatnaam post volgens haar? Kankerlul.
Ik mag hopen dat ie dadelijk net zo ten val komt als onze schaakkoning. Die dacht ook dat ie alles kon maken tot z'n kansloze leventje hier boven kwam drijven en hij zich nooit meer vertoonde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt zo mee bezig bent... Je vindt het toch ook niet fijn als iemand dat bij jou doet?
Als het 1 is dan doe ik Potloodvis met een broodmes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
Hoeveel jaar krijg je als iemand neersteekt?
Ligt eraan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
Jaartje of 4 ofzo. Hoezo, heb je plannen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |