Ahh Okéquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zoiets stond al op mij ideeën lijstje.
Ik moet een paar goede achievements hebben die spam, bagger voorkomen en toch leuk zijn om te halen.quote:
Zal erover denken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik moet een paar goede achievements hebben die spam, bagger voorkomen en toch leuk zijn om te halen.
Ideeën?
Vind ik voldoende, bedanktquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee, maar wel hartelijk gefeliciteerd.![]()
Ff de regels doorlezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
Topic is gemaakt voor de achievement dus nee.
Na 16 Juni pas hequote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef blckbb het volgende:
k heb er best veel. binnenkort maar even uitzoeken
?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:26 schreef Nielsch het volgende:
Okee, ik was aan de slag met een leuke lemming, totdat swarmahoer hem dichtknalde (puur omdat het een lemming was). Kom ik nu wel in aanmerking voor de achievement #6?
Spijbelende leerlingen
Spijbelen of niet?
Die had je gelijk gehaald op het moment dat de strijd begonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:15 schreef Pritt het volgende:
[..]
Maar mensen hebben wel al 10k posts sinds 16 juni?
De trol is gvd ge-edit, kan een modje dat niet ff fixen was een keurige nep-triforce.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zie geen troll?
Alleen na 16 Juni 2010...
#1 en #2 wel.
Bewust een (goede) lemming starten voor die achievement, is dat dan ook baggeren? Anders kan helemaal niemand meer een lemming maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 06:58 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarschuwing: er wordt te vaak gebaggerd om achievements te halen. Kappen, anders gaat dit dicht.
En kom niet aan met: note en ban dan degenen die over de schreef gaan. Dat zijn er namelijk te veel en er komen er steeds meer bij. Kappen, anders dicht. Duidelijk. Klaar.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bewust een (goede) lemming starten voor die achievement, is dat dan ook baggeren? Anders kan helemaal niemand meer een lemming maken.
Wat een onzin, is het nou zo moeilijk om eens normaal antwoord te geven? Ik vraag het omdat een lemmingtopic van mij gisteren werd gesloten, terwijl het net zo goed een normaal lemmingtopic had kunnen zijn zonder de bedoeling om een achievement te halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Users die niet weten wat onder de noemer bagger valt, kunnen hier maar beter niet aan meedoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |