Update die OP eens!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:19 schreef Exentric90 het volgende:
Graag de stormloop achievement!
Linkje: Aantal vliegers in Nederland
PM datdus anders gewoonquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:29 schreef Agiath het volgende:
damn, ik heb een leuk idee voor een badge maar begrijp niets van die mask functie in photoshop...
Heb de badge gemaakt, ik stuur hem doorquote:
Geeft niet school is ook belangrijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:47 schreef -Datdus- het volgende:
Kan even duren sorry, ben nu ook even druk met school.
Dank. Enige puntje: volgens mij heb ik #1 ook (1852 is >1000), maar ik heb geen idee waar #6 bij mij vandaan komt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Bagger.![]()
[..]
geldt dit?
ja, goed. Als ze bij de 100 post nog geen lemming hebben geroepen heb je er 2.
[..]
Voor de lemming nee, ik wil de originele ook zien en hij is gesloten.
1,2,3 en 9 wel.
[..]
Ja, goed.
[..]
bruin ster ook voor jou.![]()
[..]
Ja!
Even naar kijken waar die vandaan kwam.. zeker gebeurd bij het maken van die nieuwe.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:59 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dank. Enige puntje: volgens mij heb ik #1 ook (1852 is >1000), maar ik heb geen idee waar #6 bij mij vandaan komt?
EDIT: Oeps, daar ging een quote kapot.
EDIT2: Nog een achievement-idee: Een FA die het eerst niet met je eens was in een discussie overhalen, en het met je eens laten zijn![]()
Hij gaat er niks mee doen. SWJ sluit dit topic als er gebaggerd wordt voor een achievement hij gaat het niet individueel bekijken. Dus neem ik het heft in eigen hand en sluit mensen uit die aan het baggeren zijn om mijn topic leuk te houden voor mensen die wel normaal kunnen doen, vind ik een deal!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb swj gePMt in de hoop dat ik nog mee mag doen
Dat vind ik niet kunnen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij gaat er niks mee doen. SWJ sluit dit topic als er gebaggerd wordt voor een achievement hij gaat het niet individueel bekijken. Dus neem ik het heft in eigen hand en sluit mensen uit die aan het baggeren zijn om mijn topic leuk te houden voor mensen die wel normaal kunnen doen, vind ik een deal!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:25 schreef Dynd het volgende:
[..]
ACHIEVEMENT UNLOCKED!
Succesfull troll
#9 Trol iemand succesvol.
[ afbeelding ]
Ik doe altijd normaal, ik heb in mijn 5 jaar nooit een ban gehad, een foutje en ik mag gelijk niet meer mee doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij gaat er niks mee doen. SWJ sluit dit topic als er gebaggerd wordt voor een achievement hij gaat het niet individueel bekijken. Dus neem ik het heft in eigen hand en sluit mensen uit die aan het baggeren zijn om mijn topic leuk te houden voor mensen die wel normaal kunnen doen, vind ik een deal!
oh had hem gemist zet hem er nu bij!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:39 schreef Brawler het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn, maar waar is mijn Stormloop badge?![]()
Of is die uitgesloten van deelname?
Danku!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:45 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
oh had hem gemist zet hem er nu bij!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Poll: mogensinterklaaskapoentje & chewbacca_m weer mee doen?Ja! Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Alleen als ze beloven niet meer achievement bagger te openen.
Let op je msn taal!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
Bosbeetle krijg 6 er bij... en Joepie had 20 en 1 inderdaad.
Wie is ''Heb''?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb de badge gemaakt, ik stuur hem door.
Blijf eens van die Enter toets af!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:20 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
Ik heb #1 nog geen eens.Maar inderdaad, ben blij dat dit idee werkelijkheid is geworden.
Goed bezig -Datdus-.
Hierbij attendeer ik je op je fout gespelde post.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nou, was dat nou zoveel moeite kerol? bedank!
Laten we het netjes houden, en let op de hoofdletters!quote:
Woordje vergeten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Te makkelijk,daar heb ik er nogal veel van.
Zijn die twee extra letters nou zoveel moeite?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Even de regels doorlezen.
Spreekt voor zich lijkt me? Even op je spelling letten blckbb!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef blckbb het volgende:
Ik heb er best veel van. Die ga ik binnenkort maar even uitzoeken.
Dit is een Nederlandstalig forum.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
1, 2, 3 en 6. Voor 6 kijk hier even naar.
Rusie op school ;s
Bedankt.
Vragen geef je aan met een ? zonder spatie er tussen.quote:
Regel vier.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:04 schreef Dynd het volgende:
ACHIEVEMENT UNLOCKED!
Grammar nazi
#17 attendeer tien mensen op foute spelling. (Het moet natuurlijk wel echt fout zijn)
Regels zijn regels! Niet onderschatten!quote:4: Achievements kunnen niet in dit topic worden gehaald.
hoeft niet moeilijk te zijn!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:09 schreef Dynd het volgende:
Ah, dan probeer ik het wel in een ander topic.
Is goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Er wordt niemand uitgesloten.
Mocht iemand over de schreef (dreigen te) gaan en het topic loopt kan dicht te gaan, zet dan even een TR.
Ik bij deze graag in de OP met achievement 1, 2 ,3 en 5quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Er wordt niemand uitgesloten.
Mocht iemand over de schreef (dreigen te) gaan en het topic loopt kan dicht te gaan, zet dan even een TR.
Komt voor de bakker!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik bij deze graag in de OP met achievement 1, 2 ,3 en 5
Ik heb onder andere gepost in:quote:Well known
#20 Post minstens in 15 verschillende subfora.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb onder andere gepost in:
STA
ONZ
SEX
VKZ
US
R&P
DIG
WK
KLB
FB
DE
GC
NWS
TV
F&F
GAM
PTA
WGR
FLU
W&T
UVT
TTK
Bewijs: http://forum.fok.nl/user/history/123499
Ah ja thanksquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb 1 er ook maar vast bijgedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit 2006.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb ook een #5 stormloop topic![]()
Bewijs: Audio probleem
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:33 schreef Chowi het volgende:
Veel van de atsjievments heb ik allang gehaald, maar dan moet ik ze dus weer overdoen om te bewijzen dat ik het echt kan?
Wat een kuttopic dan.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:29 schreef Dynd het volgende:
Deze heb ik sowieso,
Hard user (Misschien ook wel II en III, maar geen zin om te kijken.)
#1 Haal 1000 posts!
[ afbeelding ]
Power user
#10 Wordt 4 keer gequotte door een post. (de quote Achievement mag alleen als je niet ts bent)
Mieren houden in een zelfgemaakt nest
[ afbeelding ]
Well known
#20 Post minstens in 15 verschillende subfora.
[ afbeelding ]
--20 en 1 krijg je. Die quote achievement ben ik niet zo zeker over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 keer gequote worden van één post.
Ah, zet er dan ook één neer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
20 en 1 krijg je. Die quote achievement ben ik niet zo zeker over.
4 keer gequote worden van één post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |