Meisjes vallen wel vaker op oude jongensquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Euforisch het volgende:
Hahahahahahahaha, sorry, maar ik moest even lachen om je post na je vorige topic.
Goed.
Ehr. Als je het zo vervelend vindt dat ze zo jonger is, wijs je d'r af. Simpel. Als ze blijkbaar ouder is qua gedrag, probeer het uit (ook al is ze 16).
Zelfs als je haar afwijst, bewijst dat dat je niet kansloos bent en er wel mag wezen
Niet per se. Ik denk eerder dat het komt omdat jongens van je eigen leeftijd minder ver zijn qua volwassenheid en dat je daarom voor een oudere vriend kiest.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef Natrium het volgende:
[..]
Meisjes vallen wel vaker op oude jongenstenslotte is een oude vriend hebben cool, of niet?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef B3nn0 het volgende:
NEUKEN MAFKEES!!! GEEN WONDER DAT JE NOG MAAGD BENT
Mwa, ik ken d'r persoonlijk niet zo goed, maar qua uiterlijk zou ik haar geen 16 geven ,anders was bovenstaande nooit gebeurd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Euforisch het volgende:
Hahahahahahahaha, sorry, maar ik moest even lachen om je post na je vorige topic.
Goed.
Ehr. Als je het zo vervelend vindt dat ze zo jonger is, wijs je d'r af. Simpel. Als ze blijkbaar ouder is qua gedrag, probeer het uit (ook al is ze 16).
Zelfs als je haar afwijst, bewijst dat dat je niet kansloos bent en er wel mag wezen
voor jou welquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
De regel is
(Eigen leeftijd:2) x 0 + 14
quote:
Trollquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:53 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Het enige waar ik bang voor ben is dat ze als 16-jarig bloemetje meteen "Ik hEB eN FRienDJUHH!!!!!!! (Y)" in d'r MSN naam zet, terwijl ik alleen d'r puppy wil aaien.
In november ben ik 25quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:55 schreef vampireDKC het volgende:
Is zij toevallig bijna 17 en jij net 24
dan heb je nog maar 6 jaar en een beetje verschil.
Klopt. Maar ik ben bang deze nog wel vaker tegen te komen. Ook ziet ze m'n broer wekelijks (die vrijwilliger is bij een jongerencentrum) dus zal ik hier mee nog wel vaker geconfronteerd worden. Iets wat niet gewenst is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:58 schreef A-mineur het volgende:
Gewoon doen, je hebt wat bagage nodig voordat je aan het echte werk begint, kun je beter een paar van zulke hebben.
Dat gaat ze inderdaad doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:53 schreef Wobbelaar het volgende:
Het enige waar ik bang voor ben is dat ze als 16-jarig bloemetje meteen "Ik hEB eN FRienDJUHH!!!!!!! (Y)" in d'r MSN naam zet, terwijl ik een 'relatie' met een 16-jarige niet zo zie zitten.
Heh. Toch apart om een ervaring vanuit de andere kant te lezen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:59 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Dat ligt aan het meisje, misschien is ze wel heel volwassen. Op mijn zestiende heb ik een tijdje gescharreld met iemand van 24. Dat was vet weird ergens (hij werkte gewoon, ik deed mijn eindexamen), maar ik vond hem te lekker om gewoon te laten gaan.
Verder wist bijna niemand van dit en had ik ook nooit de behoefte gehad om zoiets kinderlijks te gaan doen.
Later kregen we wel kort wat toen ik 19 was, maar dat werkte niet goed (woonden allebei aan de andere kant van het land) en inmiddels is hij getrouwd![]()
DUS. Haal hier hoop uit. Maar als zij wel al zo kinderlijk via je Facebook-t kan je daar denk ik wel je conclusies uittrekken
Wat, waarom gebruikt, ik vond hém leuk (en hij mij ook trouwens) en ik heb alles zelf besloten. Geen spijt van gehad johquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:03 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Heh. Toch apart om een ervaring vanuit de andere kant te lezen.
Heb je hier achteraf nooit spijt van gehad? Dat je je 'gebruikt' voelde of zo?
Waarom gebruikt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:04 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Wat, waarom gebruikt, ik vond hém leuk (en hij mij ook trouwens) en ik heb alles zelf besloten. Geen spijt van gehad joh
Vanaf 16 met instemming van beide partijen is er niks aan de hand, dus Hans Chrissen heeft hier niks te zoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Oh heey mensen, wat gebeurt hier?
Wees er dan -eerlijk- in? En natuurlijk zijn niet alle meisjes van 16 simpel (zegt ze over haarzelfquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:08 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Waarom gebruikt?
Omdat ik denk krijg dat meisjes van 16 echt heel simpel zijn. Een keertje leuk knipogen en ze zijn niet meer weg te branden. Ze vind mij blijkbaar wel heel leuk (aangezien alle berichtjes etc.) maar meer als een seksrelatie zie ik niet gebeuren wat mij betreft. En daar krijg ik een beetje een dubbel gevoel bij, omdat zij waarschijnlijk meer wil (al heeft ze dit nooit letterlijk gezegd)
Scherp.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:09 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Vanaf 16 met instemming van beide partijen is er niks aan de hand, dus Hans Chrissen heeft hier niks te zoeken.
"Hoi, hoe ist het nou dan? Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik wil alleen maar seks met je".quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Wees er dan -eerlijk- in? En natuurlijk zijn niet alle meisjes van 16 simpel (zegt ze over haarzelf)
Dit soort reacties waren de eerste paar keer al niet grappig. Helaas.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:14 schreef friekin_ het volgende:
Verkapteikbenzolekkerdatstrakkejongemeisjesvan16opmevallenmaardatwilikheulnietboehoewantikhebookeenbesefvannormenenwaardenookaliszenogjongenkneedbaarenstrakenzittendetetjesnogophunplekpost
Okay, zoiets hoeft nou ook weer niet zo directquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:14 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
"Hoi, hoe ist het nou dan? Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik wil alleen maar seks met je".
Really?
heb je je nooit afgevraagd met wat voor soort kerel je wel niet aan het scharrelen bent dat hij het met een 16 jarige doet? ik zou echt over m'n nek gaan bij de gedachte alleen al. Hoe aantrekkelijk sommige 16 jarigen ook zijn, het zijn en blijven kleine meisjes. Die "volwassenheid" die ze hebben zit hem tussen de oren. Veel kerels die ik ken wonen vanaf 15~17 al alleen en zijn vanaf 19~20 al financieel, emotioneel en praktisch onafhankelijk. Ga ff tegen een ander zeggen dat al die meiden die met kinderprikkers in bed duiken "volwassener" zijn dan ons.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Wees er dan -eerlijk- in? En natuurlijk zijn niet alle meisjes van 16 simpel (zegt ze over haarzelf)
De dag na het feestje kwamen de SMS-jes al binnen van "ik vind je kei leuk" etc.. Ik had haar toen meteen al wel duidelijk gemaakt dat ze er niet teveel van moet verwachten. Op haar vraag of het dan een one night stand (quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Okay, zoiets hoeft nou ook weer niet zo direct
Oh. Bummerquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Dit soort reacties waren de eerste paar keer al niet grappig. Helaas.
De waarheid is hard. Ik denk dat ik er beter aan doe om het contact gewoon oppervlakkig te houden en haar verder nooit meer te zien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. Bummer
OT. Wat is er mis met gewoon goed hard de waarheid te zeggen?
En. Als je echt op serieuze reacties had gehoopt, had het topic dan in R&P geopend.
Beter de waarheid dan haar in twijfel laten. Ik ben een vrouw, neem het van me aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:25 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Ik denk dat ik er beter aan doe om het contact gewoon oppervlakkig te houden en haar verder nooit meer te zien.
En wat R&P betreft, dat was eigenlijk ook de bedoeling, maar ik was toevallig in KLB aan het lezen en drukte ik op nieuw topic, vandaar.
Regelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
De regel is
Vrouwen op de foks zijn een hoax.quote:
Ik meende het dan ook niet hoowr.quote:
Flauwquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef Multivitamine het volgende:
16 jaar?! Heeft ze geen zusje die je kan raken ofzo?! En jij bent bang dat ze te jong is?!
Ik snap wel dat je maagd bent, want je bent een bangerik die alles in overweging neemt. Wat als dit, wat als dat? Gewoon neuken man.
Ik zat er dan ook wel serieus over te denken even twee jaar hoi en doei te zegen, en dan een keer wat te gaan drinkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:45 schreef RickoKun het volgende:
Maar gast wtf. Over 2 jaar is ze volgens westerse standaarden trouwbaar dus boeiend.
gast, zo blijf je maagd wtfquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Ik zat er dan ook wel serieus over te denken even twee jaar hoi en doei te zegen, en dan een keer wat te gaan drinken
Weet je hoeveel chicks jij in die tijd wel niet kan neuken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:47 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Ik zat er dan ook wel serieus over te denken even twee jaar hoi en doei te zegen, en dan een keer wat te gaan drinken
Om te neuken? Prima.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:48 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan voor iemand van 24?
Het is nogal een wereld van verschil..
Het was dan ook niet de bedoeling om thuis te gaan zitten met de deuren dicht tot ze 18 is. Ik doelde meer op het oppervlakking houden van het contact, doorgaan met wat ik doe, en misschien over een jaar of wat een keer wat afspreken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel chicks jij in die tijd wel niet kan neuken?
Nja, jij misschien niet heel veel, maar toch altijd meer dan die ene die nu 16 is.
Denk dat dat hem gaat worden. Maar er blijft toch iets aan me knagen.. Dierlijk instinct of zo?quote:Maar zonder gekheid vind ik 24 en 16 een te groot verschil. Laat het contact verwateren en ga leeftijdsgenoten batsen als nooit tevoren.
Nou, kans verkeken, zij neukt wel een andere van 8 jaar ouder die haar wel wilt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Het was dan ook niet de bedoeling om thuis te gaan zitten met de deuren dicht tot ze 18 is. Ik doelde meer op het oppervlakking houden van het contact, doorgaan met wat ik doe, en misschien over een jaar of wat een keer wat afspreken.
Preciesquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:09 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Nou, kans verkeken, zij neukt wel een andere van 8 jaar ouder die haar wel wilt.
quote:
Achteraf gezien was ik er blij mee dat er geen plek in de auto was mee naar haar huis, zodat ik ook geen verkeerde dingen heb kunnen doen. Maar nog verder achteraf (nu dus) had ik gewild dat het anders gegaan was, zat ik nu niet met dit dilemmaquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef PalmRoyale het volgende:
Dat je hier zelfs maar over na moet denken. Toen ik 25 was heb ik eens een meisje van 17 gehad. Ik had toen drank op en wist niet dat ze 17 was maar toen ik weer nuchter was dacht ik bij mezelf "mwha, dat was best wel goed". Zij was alleen maar uit op sex met mij dus ik heb me gewoon laten gebruiken. Zo'n kans krijg je nooit meer dus gewoon doen.
Je hebt er spijt van hè!quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Achteraf gezien was ik er blij mee dat er geen plek in de auto was mee naar haar huis, zodat ik ook geen verkeerde dingen heb kunnen doen. Maar nog verder achteraf (nu dus) had ik gewild dat het anders gegaan was, zat ik nu niet met dit dilemma
Overduidelijk een troll. Mijn advies luidt, luister naar de dilemma master:quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Achteraf gezien was ik er blij mee dat er geen plek in de auto was mee naar haar huis, zodat ik ook geen verkeerde dingen heb kunnen doen. Maar nog verder achteraf (nu dus) had ik gewild dat het anders gegaan was, zat ik nu niet met dit dilemma
Als je er een beetje mee speelt wordt ie groter.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:18 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat kan groter! Ik heb een vergrootglas nodig om het te zien joh
moar.quote:
Jij kan het weten, want terwijl jij haar al lang had kunnen palen, zit je nog steeds met je rechterhandquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:19 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Als je er een beetje mee speelt wordt ie groter.
Die ziet eruit alsof ze al meer ballen tegen dr kin gekregen heeft dan Richard Krajicek tegen zn racket. Dan kan jij ook wel ff.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef Mummiepak het volgende:
Kijk eens naar de postgeschiedenis van TS.
Dit is een kloon ja (zoals ik ook al heb aangegeven in dat andere topic) om privacy redenenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:26 schreef Mummiepak het volgende:
Kijk eens naar de postgeschiedenis van TS.
quote:
Nee inderdaad. Geen seks hebben terwijl een gewillig meisje zich aanbiedt zou strafbaar moeten worden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:52 schreef DaggerOne het volgende:
Heeft iemand de politie al gebeld? Dit kan echt niet.
QFT!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:15 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Geen seks hebben terwijl een gewillig meisje zich aanbiedt zou strafbaar moeten worden.
quote:
Haha, TS valt keihard door de mandquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:04 schreef Dropdown het volgende:
[..]
FakeOp Facebook is er een ad met die foto erin. Kreeg hem net nog toen ik op FB zat met Chrome
Vandaar dat 'ie niet groter konquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef Dropdown het volgende:
[ afbeelding ]
Godver mag ik weer niet hotlinken
http://www.tineye.com/search/5a3da24e5bc2dbe7d91c7b82a46b0a8f8a5a40fc/?sort=size&order=desc
Hoi TS
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:25 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof ze al meer ballen tegen dr kin gekregen heeft dan Richard Krajicek tegen zn racket. Dan kan jij ook wel ff.
Dit.quote:
Wil je mij ook?quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef Kerol het volgende:
Je moet echt maagd blijven. Dat vind je vriendin later leuk dat je dan voor haar maagd bent gebleven.
Dit heb ik ook gedaan.
Ik ben nu 44 en homo.
Neuken of niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:53 schreef Science_fiction het volgende:
[..]
jij biedt je ook aan iedereen aan he, hoe kunnen we ooit nog hard to get spelen?
Correctie, de regel is 0+ = OKquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
De regel is
Jij dacht dat ik echte pics zou posten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef Dropdown het volgende:
[ afbeelding ]
Godver mag ik weer niet hotlinken
http://www.tineye.com/search/5a3da24e5bc2dbe7d91c7b82a46b0a8f8a5a40fc/?sort=size&order=desc
Hoi TS
Dat maakt je topic NOG ongeloofwaardiger!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echte pics zou posten?
Wat nou als je dochter het zelf wil?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef Strantor het volgende:
Moet er niet aan denken dat mijn dochter van 16 met iemand van 24 thuis kwam. Ik had die gast helemaal lens geschopt
Gozer, je topic is niets meer waard.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Wat nou als je dochter het zelf wil?
TS is slim en weet hoe oud hij is!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef Wobbelaar het volgende:
Ik zit met een dilemma.
Heb een tijdje geleden op een feestje een meisje ontmoet wat er wel leuk uitzag, en heb er mee gezoend en dergelijke. Ze vroeg of ik met haar mee naar huis ging waar ik natuurlijk mee instemde. Even later bleek dat er geen plek was in de auto naar haar huis dus zijn onze wegen daar gescheiden.
De dag erna kwam ik er via via achter dat ze 16 is. En ik 24 (dat wist ik al).
Nu loopt ze me te sms'en en Facebooken en whatnot en probeert ze af te dingen op m'n vleeslolly. Maar een soort van moreel besef houdt me tegen hier op in te gaan. Ook kennen veel mensen die ik ken dit meisje (inclusief familie van me) dus dan krijg je toch wel een beetje een naam die je niet wil.
Wat doe je in zo'n geval?
Klacht: Ik ben 8 jaar te oud.
Subklacht: TS is nog maagd.
Een 16 jarige heeft niks te willenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Wat nou als je dochter het zelf wil?
slotje, einde topic, michielos heeft gesproken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |