Meisjes vallen wel vaker op oude jongensquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Euforisch het volgende:
Hahahahahahahaha, sorry, maar ik moest even lachen om je post na je vorige topic.
Goed.
Ehr. Als je het zo vervelend vindt dat ze zo jonger is, wijs je d'r af. Simpel. Als ze blijkbaar ouder is qua gedrag, probeer het uit (ook al is ze 16).
Zelfs als je haar afwijst, bewijst dat dat je niet kansloos bent en er wel mag wezen
Niet per se. Ik denk eerder dat het komt omdat jongens van je eigen leeftijd minder ver zijn qua volwassenheid en dat je daarom voor een oudere vriend kiest.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef Natrium het volgende:
[..]
Meisjes vallen wel vaker op oude jongenstenslotte is een oude vriend hebben cool, of niet?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:49 schreef B3nn0 het volgende:
NEUKEN MAFKEES!!! GEEN WONDER DAT JE NOG MAAGD BENT
Mwa, ik ken d'r persoonlijk niet zo goed, maar qua uiterlijk zou ik haar geen 16 geven ,anders was bovenstaande nooit gebeurd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Euforisch het volgende:
Hahahahahahahaha, sorry, maar ik moest even lachen om je post na je vorige topic.
Goed.
Ehr. Als je het zo vervelend vindt dat ze zo jonger is, wijs je d'r af. Simpel. Als ze blijkbaar ouder is qua gedrag, probeer het uit (ook al is ze 16).
Zelfs als je haar afwijst, bewijst dat dat je niet kansloos bent en er wel mag wezen
voor jou welquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
De regel is
(Eigen leeftijd:2) x 0 + 14
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |