Dit.quote:
Wil je mij ook?quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef Kerol het volgende:
Je moet echt maagd blijven. Dat vind je vriendin later leuk dat je dan voor haar maagd bent gebleven.
Dit heb ik ook gedaan.
Ik ben nu 44 en homo.
Neuken of niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:53 schreef Science_fiction het volgende:
[..]
jij biedt je ook aan iedereen aan he, hoe kunnen we ooit nog hard to get spelen?
Correctie, de regel is 0+ = OKquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
De regel is
(Eigen leeftijd:2) x 0 + 14
Jij dacht dat ik echte pics zou posten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:10 schreef Dropdown het volgende:
[ afbeelding ]
Godver mag ik weer niet hotlinken
http://www.tineye.com/search/5a3da24e5bc2dbe7d91c7b82a46b0a8f8a5a40fc/?sort=size&order=desc
Hoi TS
Dat maakt je topic NOG ongeloofwaardiger!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:42 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echte pics zou posten?
Wat nou als je dochter het zelf wil?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef Strantor het volgende:
Moet er niet aan denken dat mijn dochter van 16 met iemand van 24 thuis kwam. Ik had die gast helemaal lens geschopt
Gozer, je topic is niets meer waard.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:20 schreef Wobbelaar het volgende:
[..]
Wat nou als je dochter het zelf wil?
TS is slim en weet hoe oud hij is!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef Wobbelaar het volgende:
Ik zit met een dilemma.
Heb een tijdje geleden op een feestje een meisje ontmoet wat er wel leuk uitzag, en heb er mee gezoend en dergelijke. Ze vroeg of ik met haar mee naar huis ging waar ik natuurlijk mee instemde. Even later bleek dat er geen plek was in de auto naar haar huis dus zijn onze wegen daar gescheiden.
De dag erna kwam ik er via via achter dat ze 16 is. En ik 24 (dat wist ik al).
Nu loopt ze me te sms'en en Facebooken en whatnot en probeert ze af te dingen op m'n vleeslolly. Maar een soort van moreel besef houdt me tegen hier op in te gaan. Ook kennen veel mensen die ik ken dit meisje (inclusief familie van me) dus dan krijg je toch wel een beetje een naam die je niet wil.
Wat doe je in zo'n geval?
Klacht: Ik ben 8 jaar te oud.
Subklacht: TS is nog maagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |