Chester Jefferies.quote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef amenhörrudu het volgende:
Nu het weer kouder wordt zijn (leren) handschoenen geen overbodige luxe. Ik zoek eigenlijk gewoon slanke bruine leren handschoenen (geen hippe meuk). Heb al bij bijenkorf gekeken, maar niet exact datgene wat ik zoek. Iemand nog leuke webshops bijvoorbeeld?
wat hij zegt. Goede kwaliteit, veel keus en niet eens zo duur.quote:
Nooit van gehoord, de 2e schoenen heb ik van C&J en is mijn favoriet werkschoen. Kan je iets meer over Lodger vertellen?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:34 schreef Dalliance het volgende:
Ik heb net het (online) aanbod van Lodger eens bekeken. Daar zitten erg fijne schoenen tussen, bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat begreep ik, bedoelde alleen te zeggen dat ik het tweede model erg netjes vind. Ik zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben.quote:Op donderdag 23 september 2010 11:55 schreef Dalliance het volgende:
De tweede schoen is ook van Lodger en nee, ik kan je er nog niets over vertellen. Kwam net bij wijze van toeval op de site terecht. Wel lees ik net op de site dat ze een shop in London hebben aan Clifford street.
Please doquote:Op donderdag 23 september 2010 12:08 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat begreep ik, bedoelde alleen te zeggen dat ik het tweede model erg netjes vind. Ik zal eens kijken wanneer ik in de buurt ben.
Lopen ze dan ook nog met een prijskaartje in de nek?quote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef xminator het volgende:![]()
Het is een serieuze vraag, want ik zie vaak zat mensen ermee lopen.. Maar dat hoort niet denk ik.
Eduard Pelger.quote:Op zondag 26 september 2010 16:30 schreef Rbhp het volgende:
Iemand die ook weet waar je C&J kan halen in Den Haag of Amsterdam?
Goed geraden. Ik vind het het meest kansloze wat je kunt dragen. Ik kan iemand die zoiets op zijn mouw heeft niet serieus nemen.quote:Op zondag 26 september 2010 16:48 schreef xminator het volgende:![]()
Het is een serieuze vraag, want ik zie vaak zat mensen ermee lopen.. Maar dat hoort niet denk ik.
Wat een gave schoenen!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:02 schreef Drive-r het volgende:
Ook nog een paar casual schoenen van Paul Smith gekocht van de week. Niet extreem exclusief ofzo, maar het vorige paar beviel enorm goed. Hele lekkere fit voor mij, en na 1.5 jaar nog in redelijke staat. Lekker voor in het weekend enzo.
[ afbeelding ]
Waarom zeg je niet gewoon leren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:14 schreef Saninl het volgende:
[..]
Wat een gave schoenen!
Ik ben nog best jong (student) en stap dus veel, zijn dit soort schoenen dan te doen? (ik heb een vrij casual styl met italiaanse overhemden). Ik heb nu bruin lederen schoenen. Maar vind dat toch nog 10x meer
Ga eens naar Pauw, hun "huislabel" komt uit hetzelfde atelier als caruso. Eigenlijk de beste prijs/kwaliteit m.i.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ik was vandaag even bij de Society Shop. Ging even kijken naar pakken van Brioni. De verkoper pakte twee pakken en die kostten 3.500 euro per stuk. Vind ik aardig wat voor een confectiepak. Daar koop je zes maatpakken voor.
Wat is Caruso? Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga eens naar Pauw, hun "huislabel" komt uit hetzelfde atelier als caruso. Eigenlijk de beste prijs/kwaliteit m.i.
Ga nou eens naar stijlforum, en lees je daar eens inquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat is Caruso? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Wat is stijlforum, een site? Of bedoel je een subforum hier op FOK?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga nou eens naar stijlforum, en lees je daar eens inEcht, Armani c.s. is zo zonde van je geld.
www.stijlforum.nlquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft er hier iemand weleens bij Oger een pak gekocht uit die Red-serie? Ik overweeg er een te kopen, maar wat me tegenhoudt, is dat ik begreep dat de voering van die pakken geplakt/gelijmd is, waardoor ze minder soepel vallen. Hoe zien jullie dat?
Kan me voorstellen dat dit offtopic is, omdat een pak van driehonderd euro niet echt past bij een topic voor fijnproevers, maar ik vermoed dat jullie er wel verstand van hebben.
Bedankt.quote:
Dat eerste zou kunnen; dat tweede lijkt me niet. Ik heb iets van zeven Armani-jasjes. Een paar ervan zijn al achttien jaar oud en intensief gedragen en zien er nog uit als op de dag waarop ik ze kocht. En ook de pakken, broeken en overhemden vind ik goed.quote:Armani is overpriced en van een slechte kwaliteit.
[...]
Maar zo'n RED-maatjasje is dus nog steeds geplakt? Heeft dat plakken/full canvas niet juist te maken met de pasvorm; ik brgeep dat die canvasjasjes zich meer naar je lichaam vormen.quote:Ik heb 1 RED-jasje laten maken en ben daar tevreden over. Inderdaad is het geplakt, maar dat boeit me niet zoveel. Gaat mij in eerste instantie om de pasvorm. En die is goed. Daar komt nog eens bovenop dat het met mijn budget niet mogelijk is om alleen maar full canvas pakken te kopen.
Dank je. Stappen is met suede natuurlijk altijd wat lastiger, het kan gewoon slecht tegen de blubber van de kroeg... Maar goed, ik heb mijn vorige paar lang gedragen en na een tijdje werd het suede wel minder mooi. Mij boeit dat echter niet zo enorm, je ziet het toch niet direct en een beetje verweerd mogen deze schoenen wel zijn. Maar goed, nu heb ik dus een versleten paar en een paar nette, makkelijk! En uiteindelijk zijn ze voor een ex-student niet zo duur.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:14 schreef Saninl het volgende:
[..]
Wat een gave schoenen!
Ik ben nog best jong (student) en stap dus veel, zijn dit soort schoenen dan te doen? (ik heb een vrij casual styl met italiaanse overhemden). Ik heb nu bruin lederen schoenen. Maar vind dat toch nog 10x meer
Dat jasje is mtm. Prima pasvorm, goede kwaliteit stof voor een mooie prijs. Geplakt ja.quote:Op zondag 3 oktober 2010 12:47 schreef Federer-fan het volgende:
Maar zo'n RED-maatjasje is dus nog steeds geplakt? Heeft dat plakken/full canvas niet juist te maken met de pasvorm; ik brgeep dat die canvasjasjes zich meer naar je lichaam vormen.
Ik wist niet dat dat plakwerk was.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:05 schreef kollie het volgende:
[..]
Dat jasje is mtm. Prima pasvorm, goede kwaliteit stof voor een mooie prijs. Geplakt ja.
Je geeft aan dat je 7 armani-jasjes hebt (allemaal plakwerk). Hoe bevallen die?
Kan heel goed. Het is een beetje klok- en klepelachtig. Ze zeidne er iets over bij Oger en nu heb ik het idee dat het iets is wat niet goed is.quote:Mijns inziens staar jij je teveel blind op het plakwerk.
Dat zie je snel.quote:Loop een zaak binnen, pas wat aan en bevalt het: kopen die handel. Ik zie dat je je op stijlforum hebt geregistreerd
Bedankt.quote:. Voor dat budget (500 euro) is het niet mogelijk om een full-canvas pak te kopen. Heel misschien iets van de duurdere mtm-lijn van Suitsupply.
Succes!
Wat kost zo'n pak ongeveer?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ga eens naar Pauw, hun "huislabel" komt uit hetzelfde atelier als caruso. Eigenlijk de beste prijs/kwaliteit m.i.
Hm, excuses. Ik heb het even gechecked met mijn colega en die lapt inderdaad gewoon netjes £3,000+ per Brioni pak. Wel op maat, maar geen "bespoke"...quote:Op donderdag 9 september 2010 21:22 schreef Drive-r het volgende:
Brioni kost je in Londen zeker niet minimaal 2500 euro trouwens, dat is wel een aardig stuk goedkoper voor een standaard pak. Beetje maatwerk is natuurlijk wel duurder, maar voor 3000 euro kun je beter op Savile Row een bespoke halen...
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:18 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hm, excuses. Ik heb het even gechecked met mijn colega en die lapt inderdaad gewoon netjes £3,000+ per Brioni pak. Wel op maat, maar geen "bespoke"...![]()
Ik lig duidelijk achter qua salaris
In de Financial Times van vandaag zat een mooi stuk over wat bespoke tailors in Londen. De 2 heren van Thom Sweeney hadden een grote foto, die kerels kleden zich altijd heel erg goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Heeft iemand hier nog mooie afbeeldingen van heren in pak? Mag wel een beetje vintage zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |