abonnement Unibet Coolblue
pi_83520239
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 06:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
Gadver, waarom zijn zulke pakken nu zo sjiek en stoer...Ik blijf hem even volgen..
Welke pakken bedoel je? Of in het algemeen?
pi_83520265
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 07:14 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Welke pakken bedoel je? Of in het algemeen?
een goed mooi strak pak, niet zomaar alle pakken natuurlijk
pi_83520362
Dus als ik je goed begrijp vindt je een mooi en goed gesneden pak maar niets? Want te strak is niet mooi nee, hoort ook niet.
pi_83521603
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 06:33 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Is inderdaad een leuke serie. Veel zijn het voorbeeld van 'efortless' style.
Ik zie dat de dasspelden weer terug zijn?
pi_83525898
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:17 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik zie dat de dasspelden weer terug zijn?
Er zijn voorbeelden waarbij het goed kan ja.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:25:49 #31
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_83528103
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:41 schreef tim2308 het volgende:
Meeste vind ik lelijk, maar hier 177 streetpics die modieus zijn http://www.gq.com/style/s(...)lorence-street-style
Lol @ afbeelding 26.. Zoiets had ik gister ook aan iig hetzelfde shirt en zo'n soort korte broek.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_83553488
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 07:35 schreef Dalliance het volgende:
Dus als ik je goed begrijp vindt je een mooi en goed gesneden pak maar niets? Want te strak is niet mooi nee, hoort ook niet.
Nee, ik vind een goedkoop net niet pak maar niets, eentje die echt goed past.. daar voel ik me potjandosie sexy in!
pi_83560058
Er zitten bij die GQ fotoserie leuke dingen bij maar ik zie toch ook gewoon best veel normale goedgeklede mensen.
Lawa mena hau lala!
pi_83620712
Net weer een mooi pak aangeschaft! Bij Hackett ben ik sowieso altijd erg tevreden over de off-the-rack pakken. Kosten 450-600 pond per stuk, maar zijn erg netjes afgewerkt en hebben gewoon een mooie taillering. Momenteel uitverkoop, dus ik was ben even gaan kijken of ze toevallig nog iets in mijn maat hadden hangen.

Hoe dan ook, niks dat me direct trok, maar ze hadden wel weer hun gebruikelijke "tailor-made" aanbieding tijdens de sale. Dan betaal je 695 pond voor een pak met extra pantalon. Compleet op maat gemaakt op basis van hun bestaande lijn. Maar voor dat geld is het vrij netjes, je heb keuze uit 200 stoffen, 50 voeringen en eigenlijk kun je alle details verder zelf bepalen. Best leuk als je eens wat anders wil, etc. Heb er dus eentje laten opmeten in redelijk klassiek donker blauw, meteen ook 2 witte maatoverhemden erbij.

Heb toch veel bruiloften en andere events deze zomer, kan ik daar strak in pak heen. De casual events gewoon zonder das, maar met wit pochet ofzo. Als het bevalt haal ik er ook nog eentje in donker grijs en ga ik eens nadenken over iets "heftigers" qua ontwerp voor later. Al met al nog lang niet bespoke natuurlijk, maar wel een leuke middenweg.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:22:21 #35
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83626069
quote:
Heb toch veel bruiloften en andere events deze zomer, kan ik daar strak in pak heen
dat is voor mij juist het probleem, heb het in de zomer veel te druk met mijn werk zodat ik eigenlijk te weinig tijd heb om een pak te dragen en het daardoor zonde van mijn geld vind om een heel duur pak te kopen...maar mooi is het wel....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 3 juli 2010 @ 22:24:55 #36
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_83626176
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef Drive-r het volgende:
Net weer een mooi pak aangeschaft! Bij Hackett ben ik sowieso altijd erg tevreden over de off-the-rack pakken. Kosten 450-600 pond per stuk, maar zijn erg netjes afgewerkt en hebben gewoon een mooie taillering. Momenteel uitverkoop, dus ik was ben even gaan kijken of ze toevallig nog iets in mijn maat hadden hangen.

Hoe dan ook, niks dat me direct trok, maar ze hadden wel weer hun gebruikelijke "tailor-made" aanbieding tijdens de sale. Dan betaal je 695 pond voor een pak met extra pantalon. Compleet op maat gemaakt op basis van hun bestaande lijn. Maar voor dat geld is het vrij netjes, je heb keuze uit 200 stoffen, 50 voeringen en eigenlijk kun je alle details verder zelf bepalen. Best leuk als je eens wat anders wil, etc. Heb er dus eentje laten opmeten in redelijk klassiek donker blauw, meteen ook 2 witte maatoverhemden erbij.

Heb toch veel bruiloften en andere events deze zomer, kan ik daar strak in pak heen. De casual events gewoon zonder das, maar met wit pochet ofzo. Als het bevalt haal ik er ook nog eentje in donker grijs en ga ik eens nadenken over iets "heftigers" qua ontwerp voor later. Al met al nog lang niet bespoke natuurlijk, maar wel een leuke middenweg.
Maak anders eens een foto of twee
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_83633639
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 22:22 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat is voor mij juist het probleem, heb het in de zomer veel te druk met mijn werk zodat ik eigenlijk te weinig tijd heb om een pak te dragen en het daardoor zonde van mijn geld vind om een heel duur pak te kopen...maar mooi is het wel....
Ik draag op werk ook altijd een pak, dus voor mij geen probleem...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 4 juli 2010 @ 03:11:05 #38
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_83633946
quote:
Op zondag 4 juli 2010 02:41 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik draag op werk ook altijd een pak, dus voor mij geen probleem...
ik een overall (niet dat ik niet van min werk hou hoor...love it!!)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_83636714
Ook nog een paar casual schoenen van Paul Smith gekocht van de week. Niet extreem exclusief ofzo, maar het vorige paar beviel enorm goed. Hele lekkere fit voor mij, en na 1.5 jaar nog in redelijke staat. Lekker voor in het weekend enzo.

"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83636815
Hoe gaan die schoen eruit zien als je in een regenbui hebt gelopen?
pi_83636922
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:07 schreef Omkron het volgende:
Hoe gaan die schoen eruit zien als je in een regenbui hebt gelopen?
Minder goed, zoals je dat meestal hebt bij suede. Maar ten eerste loop ik weinig in regenbuien en ten tweede kan ik er mee leven. Dan moet ik even borstelen en daarbij is het geen enorm dure schoen ofzo. Het is ook maar een casual schoen voor erbij, ik heb mijn huidige paar (ook suede, vrij vergelijkbaar) volgens mij ook nooit in een regenbui aangehad. Erger dan regen is natuurlijk een avondje uitgaan...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83637108
Mijn suède Santoni's houden zich verrassend goed. Ze hebben inmiddels meerdere regenbuien en avondjes stappen zonder verdere schade overleefd.
pi_83637145
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:22 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Mijn suède Santoni's houden zich verrassend goed. Ze hebben inmiddels meerdere regenbuien en avondjes stappen zonder verdere schade overleefd.
Precies, het is ook niet zo dat die dingen echt van suiker zijn natuurlijk. En suede blijft bij bruine schoenen mijn voorkeur hebben boven leer.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 4 juli 2010 @ 12:58:28 #44
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_83640469
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:07 schreef Omkron het volgende:
Hoe gaan die schoen eruit zien als je in een regenbui hebt gelopen?
Goed onderhoud is de sleutel: borstelen en regelmatig impregneren. Dan kunnen ze lang mee.
pi_83641432
quote:
Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Precies, het is ook niet zo dat die dingen echt van suiker zijn natuurlijk. En suede blijft bij bruine schoenen mijn voorkeur hebben boven leer.
Bij mij ook. Onder een spijkerbroek ofzo dan, onder een pak vind ik het echt niks, maar die draag ik toch niet.
pi_83643610
quote:
Op zondag 4 juli 2010 13:26 schreef Repeat het volgende:

[..]

Bij mij ook. Onder een spijkerbroek ofzo dan, onder een pak vind ik het echt niks, maar die draag ik toch niet.
Onder een pak enkel als het wellicht casual bedoeld is, zeker niet voor werk of in een formele situatie.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 4 juli 2010 @ 14:36:50 #47
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_83643645
Zijn die suede schoenen van PS ook in andere kleuren verkrijgbaar Drive-r?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_83643685
quote:
Op zondag 4 juli 2010 14:36 schreef don-diablo het volgende:
Zijn die suede schoenen van PS ook in andere kleuren verkrijgbaar Drive-r?
Volgens mij is het model dat ik heb enkel in een lichtere kleur verkrijgbaar. Ze hebben wel gave broques in allerlei felle kleuren, maar daar moet je van houden... Check de site, momenteel zijn alle schoenen in de uitverkoop.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  zondag 4 juli 2010 @ 14:41:34 #49
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_83643770
quote:
Op zondag 4 juli 2010 14:38 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Volgens mij is het model dat ik heb enkel in een lichtere kleur verkrijgbaar. Ze hebben wel gave broques in allerlei felle kleuren, maar daar moet je van houden... Check de site, momenteel zijn alle schoenen in de uitverkoop.
Oh noes!! Niet goed voor mn portemonnee dit.. Teveel gave schoenen.

Blauwe suede Brogues
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_83644172
quote:
Op zondag 4 juli 2010 14:41 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Oh noes!! Niet goed voor mn portemonnee dit.. Teveel gave schoenen.

Blauwe suede Brogues
Yup. Ik ga zo even langs bij hun winkel. Kijken of ik iets grappig kan kopen. Blauwe broek, blauwe broques met een relaxed shirtje ofzo. Lekker voor een dagje flashy zijn in Londen...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')