quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Keer een chick gehad die zo'n zure sloot had dat het leek alsof er al 60 jaar chemisch afval in opgeslagen werd. Voor de rest niet zoveel nare ervaringen. Ja een condoom helemaal onder het bloed omdat ze net ongesteld was geworden, bed ook helemaal onder, maar ja, was bij haar thuis dus boeiend
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:13 schreef femmefatale_ het volgende:
Ik zal maar beginnen
Onderweg naar een vakantieland met een jongen in bed beland.
Na wat gefriemel begon hy me te 'beffen'
hij beet op mn piercing en begon vervolgens met zn kop te schudden
als een hond met een prooi
schoot in de lach, en heb hem vriendelijk te deur gewezen![]()
![]()
klacht: als je niet kan beffen, doe het dan ook niet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef Telecaster het volgende:
Een eenmalige scharrel die dacht dat aftrekken hetzelfde was als glazen spoelen in 't cafe.
*Au*.
't Ging meer over haar handmatige techniek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Haalde ze je plasser ook tussen de borstels in de spoelbak door?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Ging meer over haar handmatige techniek.
klinkt eerder als een wraakactiequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef Telecaster het volgende:
Een eenmalige scharrel die dacht dat aftrekken hetzelfde was als glazen spoelen in 't cafe.
*Au*.
Mwoah. Ik weet natuurlijk niet hoe jij anatomisch in elkaar zit, maar zo lastig is het in het algemeen niet - 't is niet alsof 't ding zich voortdurend verplaatst en ineens op de gekste plekken opduikt of zo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mannen die dat zeggen hebben nog een schatkaart nodig om de clit te kunnen vinden.
Nee. Mannen zijn gewoon te dom om te beseffen dat het van essentieel belang is om aandacht te besteden aan het kleine knopje. En wat voor aandacht ze het moeten geven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Mwoah. Ik weet natuurlijk niet hoe jij anatomisch in elkaar zit, maar zo lastig is het in het algemeen niet - 't is niet alsof 't ding zich voortdurend verplaatst en ineens op de gekste plekken opduikt of zo.
Mannen die de clitoris niet bespelen zijn simpelweg egocentrisch. Maar dat is heel wat anders.
Schattigquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:59 schreef Tassiepassie het volgende:
Keer daarop (3maanden later dus) lukte het wel in een geile bui.
Heb trouwens wel vaker dat t niet meteen soepel verloopt. Mijn lengte is gewoon niet t enige wat klein is bij me.
Dat dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Mannen zijn gewoon te dom om te beseffen dat het van essentieel belang is om aandacht te besteden aan het kleine knopje. En wat voor aandacht ze het moeten geven.
Egocentrisch? Nee, onwetend.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:32 schreef Telecaster het volgende:
*Au*.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik heb laatst een ONS gehad en ik had hem vantevoren verteld dat ik wel van wat wilder vingerwerk hou.
Dat heeft die vrij letterlijk opgevat want hij ragde er dus 3 vingers in en ging me toch gruwelijk hard tekeer![]()
.
Mijn vagina is er zo van geschrokken dat ie zachtjes gromt en haar lip optrekt als er een man in de buurt komt
Whahahaquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef ShiroYasha het volgende:
Afknapper:
Tijdens doggy eens even goed de billen etc bekijken, en erachter komen dat er een 'mama' en 'papa' tattoo op zit.
Ik heb een heel levendige fantasie, dat soort dingen hoef ik dan niet te zien tijdens het neuken
ik dacht nu komt het..quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef ShiroYasha het volgende:
Afknapper:
Tijdens doggy eens even goed de billen etc bekijken, en erachter komen dat er een 'mama' en 'papa' tattoo op zit.
Ik heb een heel levendige fantasie, dat soort dingen hoef ik dan niet te zien tijdens het neuken
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef femmefatale_ het volgende:
geen blooper voor mij (gelukkig)
recent buitenseks gehad
beviel goed, mn partner wilde even stoppen (hield et niet meer)
haalt zn leuter eruit
spuit vervolgens zijn eigen auto onder
![]()
![]()
leuk voor op het dakquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef femmefatale_ het volgende:
recent buitenseks gehad
haalt zn leuter eruit
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
En nog een klassieker uit de doos: een vent die al klaarkwam na 1 keer stoten. En dat een keer of 5 achter elkaar.
Sex blooper topic is toch verderop?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef femmefatale_ het volgende:
recent buitenseks gehad
haalt zn leuter eruit
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:21 schreef DeBassist het volgende:
[..]
leuk voor op het dak
rijd je op de snelweg komt je kwakje op de vooruit van de auto achter je terecht
pál na elkaar? dat is toch wel een prestatie, dat moet je toch toegeven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
En nog een klassieker uit de doos: een vent die al klaarkwam na 1 keer stoten. En dat een keer of 5 achter elkaar.
och zolang die vent daarna dan wel wat hand en mondwerk verricht heb ik daar geen problemen mee voor een keerquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
Altijd garantie voor slechte ervaringen:
Mannen zonder gevoel voor ritme
nog ergerquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef friekin_ het volgende:
Altijd garantie voor slechte ervaringen:
Mannen zonder gevoel voor ritme
Een paar minuten ertussen. Maar ondertussen lag ik mezelf maar af te werkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
pál na elkaar? dat is toch wel een prestatie, dat moet je toch toegeven.
En hij steeds weer: "okayokayokayokay, *NU* ga ik het langer volhouden, écht waar skatje"quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:24 schreef friekin_ het volgende:
Een paar minuten ertussen. Maar ondertussen lag ik mezelf maar af te werken
Nee. Hij was aan het huilen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hij steeds weer: "okayokayokayokay, *NU* ga ik het langer volhouden, écht waar skatje"en jij steeds erin tuinen.
Oy. Dat lijkt me wel de meest heftige turnoff *ooit*.quote:
slappe piemels is het meest gore wat bestaatquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Hij was aan het huilen.
Ook ernstig. Dit in je bed krijgen, dronken.
[ afbeelding ]
En dan kei hard uitlachen, waarop hij zegt: "Knuffelen dan maar" ?
Nee, dit was een hardequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
slappe piemels is het meest gore wat bestaat
Nou, ik vind het wel een machtig gevoel om een slappe stijf te voelen worden in mijn mondquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:36 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
slappe piemels is het meest gore wat bestaat
Thnx. Tja, die paar rotte appelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef Garisson72 het volgende:
Jij hebt wat te stellen met die mannen hè friekin_ ? Dat je het uberhaupt nog blijft proberen siert je dan weer wel.
Bah, ik raak dat ding in slappe toestand echt niet aan, misschien een trauma overgehoudenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:38 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel een machtig gevoel om een slappe stijf te voelen worden in mijn mond
Dus je gaat er pas aan als dat ding al stijf is?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:42 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Bah, ik raak dat ding in slappe toestand echt niet aan, misschien een trauma overgehouden
aan een jongen die mijn handen naar zn piemel trokken en vervolgens wenste afgetrokken te worden
ik kom hem met 2 vingers vasthouden en het was hetzelfde als dweilen met de kraan open
geen beginnen aan dus![]()
hahah ik hoef die transformatie wel niet mee te makenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:43 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dus je gaat er pas aan als dat ding al stijf is?![]()
Mjah dat heb ik niet zo gelukkig, vind ze zo klein en gerimpeld ook wel schattigzeker als ze dan ineens de hulk gaan spelen (zonder groen dan)
Ja ik zat mijn hoofd al te breken, maar ik kom niet verder dan die vrouw die van zichzelf riep dat ze geweldig kon pijpen en dit kracht bijzette door het bloed zo ongeveer door de eikel naar buiten te zuigen, maar dat was hooguit pijnlijk, niet rampzalig verder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:44 schreef friekin_ het volgende:
Tis trouwens wachten tot vrouwenbashers hier komen
Ik wel, ik wil elk detail meemakenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
hahah ik hoef die transformatie wel niet mee te maken
Maar.. jij kan van niets dan nat worden? Of bende zo hypocriet dat een man je moet opgeilen, maar jij zijn slappe piemel niet ff flink wil verwennen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
hahah ik hoef die transformatie wel niet mee te maken
een puntje dr aan zuigen noemen ze datquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik zat mijn hoofd al te breken, maar ik kom niet verder dan die vrouw die van zichzelf riep dat ze geweldig kon pijpen en dit kracht bijzette door het bloed zo ongeveer door de eikel naar buiten te zuigen, maar dat was hooguit pijnlijk, niet rampzalig verder.
Mmz. Dat valt nog mee. Maar mannen maken toch ook genoeg mee?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja ik zat mijn hoofd al te breken, maar ik kom niet verder dan die vrouw die van zichzelf riep dat ze geweldig kon pijpen en dit kracht bijzette door het bloed zo ongeveer door de eikel naar buiten te zuigen, maar dat was hooguit pijnlijk, niet rampzalig verder.
Nee hoor, maar het begint meestal een beetje met heftig zoenen enzo, en ik ben continue geil ( misschien een ziekte ofzo)quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Maar.. jij kan van niets dan nat worden? Of bende zo hypocriet dat een man je moet opgeilen, maar jij zijn slappe piemel niet ff flink wil verwennen?
Arme vent.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het begint meestal een beetje met heftig zoenen enzo, en ik ben continue geil ( misschien een ziekte ofzo)
en alsof het uren duurt voordattie stijf is.. alsie stijf is wordt hij machtig verwent hoor
ik hoor anders ook inderdaad veel verhalen van mannen over vrouwen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mmz. Dat valt nog mee. Maar mannen maken toch ook genoeg mee?
Dus je gaat ook niet spontaan als je vent tv kijkt ineens op hem zitten of dat ding uit zijn broek halen om te zuigen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het begint meestal een beetje met heftig zoenen enzo, en ik ben continue geil ( misschien een ziekte ofzo)
en alsof het uren duurt voordattie stijf is.. alsie stijf is wordt hij machtig verwent hoor
Maar mannen zullen het niet snel een erge ervaring noemen als ze na twee stoten klaarkomen!quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
Sindsdien ziet-ie eruit als een langwerpige pion ja, niet meer als een langwerpige paddenstoel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef femmefatale_ het volgende:
een puntje dr aan zuigen noemen ze dat
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:48 schreef friekin_ het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Maar mannen zullen het niet snel een erge ervaring noemen als ze na twee stoten klaarkomen!![]()
Ik heb wel eens een meisje gehad die zei dat ze wel seks met me wou. Om vervolgens me in mijn kruis te grijpen, me indringend aan te kijken en te zeggen dat ik met haar mee moest komen.
Ze zag alleen niet dat ik ondertussen blauw aanliep. Toen ze losliet zeeg ik op op mijn knieën vanwege haar live vertoning van 'De notenkraker', van mij hoefde het niet meer zegmaar.
gelukkig zijn dr ergere dingen om je over druk te maken, misschien kom ik er nog wel overheenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:52 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dus je gaat ook niet spontaan als je vent tv kijkt ineens op hem zitten of dat ding uit zijn broek halen om te zuigen?
Wat een spontaniteitalleen omdat je niet tegen sugar lee hooper met een coltrui aan kan
doe handschoenen aan danquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:54 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
gelukkig zijn dr ergere dingen om je over druk te maken, misschien kom ik er nog wel overheen
bloot hoef ik er niet aan te sjorren
haha, misschien komt het omdat ik geen vaste vriend sinds die ervaring!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:02 schreef femmefatale_ het volgende:
[..]
haha, misschien komt het omdat ik geen vaste vriend sinds die ervaring!
Dus als k nu sex heb ( met me ex ) is ie al zo geil dattie altijd al stijf is snappie omdat we al weten waar t op uit loopt
krijg er gewoon kippenvel van als ik aan een slappe denk!
Was ik dat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die leuke meid nooit meer aangekeken?quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Darkangle het volgende:
Misschien een cliche ervaring maar evengoed zeer vernederend/pijnlijk.
Ik had een oogje op een leuke meid op school, en na wat om elkaar heen gedraaidt te hebben eindigde we samen in bed na een leuk avondje stappen. Misschien iets te leuk zelfs; spacecake en veel drank.
Welnu, ondergetekende werd oraal bevredigd door haar om hem goed overeind te krijgen, en dat zou zeer lekker geweest zijn. Was het niet dat ze zo'n ouderwetse beugel had. In denk dat ze mijn gejouwel 3 straten verderop ook nog gehoord hebben. Is helaas niets meer van gekomen, en ik was door deze ietwat stomme actie ook even uit de running. Zelfs wandelen en fietsen maakte tot een week erna er bewust van wat er gebeurt was.
Al met al, niet voor herhaling vatbaar.
Ik denk dat het meer een gevalletje wederzijds negeren was. Niet echt geweldig als je samen op school zit en elkaar dus regelmatig ziet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:39 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die leuke meid nooit meer aangekeken?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:00 schreef Chanty het volgende:
Mijn ex vroeg na de eerste keer (beiden nog maagd toen) of hij wel het juiste gaatje had gepakt
Dan deed je vriendje bij de eerste keer ook niet echt veel opwarmwerk..quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]![]()
.
Niet eens ergste ervaring.. maar wel beetje sneu, op schoolkamp. Had jongeman in kwestie nog niet eens vastgepakt of meneer kwam al klaar. Is toen heel snel naar de badkamer gerend en ik naar mn eigen huisje om elkaar de resterende 2 jaar nooit meer aan te kijken.
Overigens was mn eerste keer eigenlijk de ergste ervaring. Deed heel veel pijn, kon 2 weken niet zitten en on top of that blaasontsteking... auwauwuawauwau.
Nope plus heel gespannen, ik vond het engquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan deed je vriendje bij de eerste keer ook niet echt veel opwarmwerk..
Glijmiddel meebrengenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ook leuk als je vriendin ijs klontjes in haar mond heeft gedaan en dan gewoon even meld dat ze je even lekker zal verwennen.
Was stijf maar niet voor lang .
Of dat je een vriendin heb die niet erg nat word .
Word je pik schaal geneukt .
Heb je na afloop 14dagen last van je pik omdat letterlijk je vel word gestroopt.
En als man natuurlijk niet toe geven dat j er last van heb als ze zo droge kut heeft
Heb je d'r niet eens even geholpen met opstaan? Ze had een schedelbasisfractuur kunnen hebben man!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:03 schreef otacon het volgende:
Leuke dingen hier allemaal![]()
Mijn bagger/hilarische ervaring:
Mijn ex die had een kamer met een inloop kast dus ze trok mij achter de computer vandaan en gooide me op bed en verdween de inloop kast in om haar nieuwe lingerie aan mij te showen en me daarna te verwennen. nou ik trok mijn kleding al uit en dacht dat ik een goeie potje seks zou hebben
Nou mijn heertje stond ook al klaar en paraat. Dus nou ze komt de inloopkast uit gestapt en ik verwachtte echt iets voorbij kinky![]()
Had dat vertyfde wijf alleen een roze/zwarte bh en ONDERBOEK aan eeen ONDERBROEK mensen dat is NIET sexy! Nou dat was al punt 1 waarop ik afknapte
loop ze heel "sexy" op mij af knal ze met haar voet tegen de tv kastje aan. begin ze op 1 been te huppelen van de pijn. verlies ze haar evenwicht en pleur ze op haar bek. Wil ze opstaan...leun ze op zo'n katten krabpaaltje en ja die dingen zijn niet al te stabiel dus ze val alweer en bots ze met haar hoofd tegen de uiteinde van de bed aan.
Ik ben opgestaan en heb mijn kleding weer aangetrokken en ben daarna weer verder gaan computeren
Haar niet eens overeind geholpen, gevraagd of het een beetje ging? Terecht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:03 schreef otacon het volgende:
Ik ben opgestaan en heb mijn kleding weer aangetrokken en ben daarna weer verder gaan computeren
Oh ja, dat heb ik ook een keer gehad. Ik was bezig met vriendinnetje, met heur benen in mijn nek, toen m'n lul er even uitfloepte. Dus ik weer met volle kracht naar binnen... helaas iets te laag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:44 schreef EvanStone het volgende:
Per ongeluk in haar rectum gestoten. Daar was ze niet van gediend.
Later was het wel bespreekbaar.
ik mag hopen dat dit fake isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:03 schreef otacon het volgende:
Leuke dingen hier allemaal![]()
Mijn bagger/hilarische ervaring:
Mijn ex die had een kamer met een inloop kast dus ze trok mij achter de computer vandaan en gooide me op bed en verdween de inloop kast in om haar nieuwe lingerie aan mij te showen en me daarna te verwennen. nou ik trok mijn kleding al uit en dacht dat ik een goeie potje seks zou hebben
Nou mijn heertje stond ook al klaar en paraat. Dus nou ze komt de inloopkast uit gestapt en ik verwachtte echt iets voorbij kinky![]()
Had dat vertyfde wijf alleen een roze/zwarte bh en ONDERBOEK aan eeen ONDERBROEK mensen dat is NIET sexy! Nou dat was al punt 1 waarop ik afknapte
loop ze heel "sexy" op mij af knal ze met haar voet tegen de tv kastje aan. begin ze op 1 been te huppelen van de pijn. verlies ze haar evenwicht en pleur ze op haar bek. Wil ze opstaan...leun ze op zo'n katten krabpaaltje en ja die dingen zijn niet al te stabiel dus ze val alweer en bots ze met haar hoofd tegen de uiteinde van de bed aan.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:13 schreef femmefatale_ het volgende:
Ik zal maar beginnen
Onderweg naar een vakantieland met een jongen in bed beland.
Na wat gefriemel begon hy me te 'beffen'
hij beet op mn piercing en begon vervolgens met zn kop te schudden
als een hond met een prooi
schoot in de lach, en heb hem vriendelijk te deur gewezen![]()
![]()
klacht: als je niet kan beffen, doe het dan ook niet
Geef je eens een complimentje... is het *weer* niet goed! :-)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb alleen iets bizars gehadniet zozeer erg ofzo.
Jongen lag bovenop me en kleedde me uit. Toen ie bij mijn bh kwam en die uitdeed, zat ie alleen maar heel stom te kijken. Toen pakte ie mn borsten vast en heeft ie vijf minuten niks anders gezegd dan "wow....wow mooi... Wow.. Wow". Ik had allang zoiets van " ga nou maar door ofzo, nog nooit tetten gezien ofzo?"maar op zich was t wel aandoenlijk
hahahahquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb alleen iets bizars gehadniet zozeer erg ofzo.
Jongen lag bovenop me en kleedde me uit. Toen ie bij mijn bh kwam en die uitdeed, zat ie alleen maar heel stom te kijken. Toen pakte ie mn borsten vast en heeft ie vijf minuten niks anders gezegd dan "wow....wow mooi... Wow.. Wow". Ik had allang zoiets van " ga nou maar door ofzo, nog nooit tetten gezien ofzo?"maar op zich was t wel aandoenlijk
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:24 schreef ConnerJohn het volgende:
Grootste wtf-moment was vorig jaar toen ik samen onder de douche stond. Het was een heel normale meid maar ze gaat voor me zitten op der knieen dus ik denk die gaat pijpen, zegt ze pis over me heen:S Ik had zoiets van wtf serieus? zij zegt ja,,dus eerst weer iets slapper worden en gedachten op 0 gezet maar toen ik zag hoe ze er van genoot ging er bij mij een knop om. Ben opgehouden en eerlijk gezegd jij bent te kinky voor mij, ff vreemd met aankleden maar daarna nooit meer contact gehad.
Daar helpt het helpen opstaan ook niets tegen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Heb je d'r niet eens even geholpen met opstaan? Ze had een schedelbasisfractuur kunnen hebben man!
Wat voor kwaliteit kettingen gebruik je dan in godsnaam..?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:36 schreef The Bitch het volgende:
verkeerde beweging maakt en de kettingen knappen,
expo cuffs met pimp-style vachtjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat voor kwaliteit kettingen gebruik je dan in godsnaam..?
rotkwaliteit dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Wat voor kwaliteit kettingen gebruik je dan in godsnaam..?
Nou ja, wel handig in een Gerald's Gamescenario. :-)quote:
Ok compleet offtopic, lijkt me een leuk boek, moet ik eens gaan lezen als stephen king fan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou ja, wel handig in een Gerald's Gamescenario. :-)
ik was sarcastischquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:46 schreef The Bitch het volgende:
[..]
Ok compleet offtopic, lijkt me een leuk boek, moet ik eens gaan lezen als stephen king fan.
Maar goed nu gewoon goede spulletjes gehaald.
Waren trouwens niet de ketingen die braken, maar de oogjes waarmee ze aan de boeien zaten.
@Rick_dB waarom? gewoon is af en toe leuk en spannend. prikkeldraad doet gelijk weer zo'n pijn. Los daarvan dat ik moet uitleggen hoe het komt dat ik overal kleine gaatjes heb.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik had op een feestje een leuk meisje ontmoet. Hele avond beetje aan mekaar gezeten en veel gedronken en veel drugs. Na afloop naar haar huis toe. Toen wilde we beginnen aan het echte werk. Ze deed haar broek uit, had ze maar 1 been... Ze wilde dat ik aan haar stompje zat en allemaal andere freak dingen. Maarja daar was ik wel voor in door alle drank en drugs.
Daarna moest ik haar doggystyle nemen terwijl ik haar met een telefoonlijn moest 'wurgen' zodat ze ultiem orgasme zou krijgen. Op een gegeven moment gaat ze met haar hoofd in het kussen. Ik dacht dat ze er wel van genoot. Na 10 minuten lag ze nog zo, bleek ze out te zijn gegaan en het hele bed hebben onder gekotst. Ik raakte nogal in paniek en probeerde eerste instantie 'te vluchten'. Paar uur later toch de moed bij elkaar geraapt en de politie gebeld en het uit proberen te leggen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik had op een feestje een leuk meisje ontmoet. Hele avond beetje aan mekaar gezeten en veel gedronken en veel drugs. Na afloop naar haar huis toe. Toen wilde we beginnen aan het echte werk. Ze deed haar broek uit, had ze maar 1 been... Ze wilde dat ik aan haar stompje zat en allemaal andere freak dingen. Maarja daar was ik wel voor in door alle drank en drugs.
Daarna moest ik haar doggystyle nemen terwijl ik haar met een telefoonlijn moest 'wurgen' zodat ze ultiem orgasme zou krijgen. Op een gegeven moment gaat ze met haar hoofd in het kussen. Ik dacht dat ze er wel van genoot. Na 10 minuten lag ze nog zo, bleek ze out te zijn gegaan en het hele bed hebben onder gekotst. Ik raakte nogal in paniek en probeerde eerste instantie 'te vluchten'. Paar uur later toch de moed bij elkaar geraapt en de politie gebeld en het uit proberen te leggen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:54 schreef Uiteraard het volgende:
Na mijn toom-operatie te snel weer neuken en dan knapt je hechting eruit![]()
Straal bloed uit je snikkel.. man.. paniek
Ik geloof je, vooral omdat ik dit jaar nog, of begin volgend jaar ook mijn toompje moet laten verwijderen..quote:Op zondag 20 juni 2010 17:12 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
Is echt de laatste plaats waar je een bloedfontein wil hebben
Schroef m na de operatie er maar een paar weken af, anders heb je ook een bloedfonteinquote:Op zondag 20 juni 2010 17:33 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Ik geloof je, vooral omdat ik dit jaar nog, of begin volgend jaar ook mijn toompje moet laten verwijderen..
Te strak, soms geen last van, soms heel ergVolgens meerdere artsen beter om weg te laten halen..
Hoe is het dan als je bv wakker word met een dikke stijve? bloed ie dan ook?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:31 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
Schroef m na de operatie er maar een paar weken af, anders heb je ook een bloedfontein
nee, alleen als je m gebruikt waarvoor-ie bedoel isquote:Op zondag 20 juni 2010 22:13 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Hoe is het dan als je bv wakker word met een dikke stijve? bloed ie dan ook?
hmhmm ok..quote:Op zondag 20 juni 2010 22:48 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
nee, alleen als je m gebruikt waarvoor-ie bedoel is
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:31 schreef Darkangle het volgende:
Misschien een cliche ervaring maar evengoed zeer vernederend/pijnlijk.
Die pijnlijkste ervaring klinkt echt klotequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:21 schreef Jolene22 het volgende:
Ok vooruit ook mijn bijdrage aan dit topic:
Mijn eerste keer was al een mooi verhaal van een bedblunder. Ik helemaal zenuwachtig: Voelde er helemaal NIETS van. Maar dan ook echt helemaal NIETS. Had niet eens door dat hij in me zat. Categorie kansloos nummer 1.
Als het gaat om de ergste ervaring dan was dat toch wel iemand die mijn tepels echt mishandelde. Was toen nog erg jong dus veel minder mondig. Heb daar echt nog heel lang last van gehad.
Pijnlijkste ervaring: Dat hij dubbelklapte... Net na mn bevalling precies op de plaats waar ik gehecht was. OUCH!
bloedfonteinquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:41 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Die pijnlijkste ervaring klinkt echt klote
Ik kan niet bevallen () maar er is wel eens iemand op mijn hand gaan zitten vlak nadat ik een operatie daar had gehad, en er een stuk uit mijn pols was weggesneden.. damn dat deed pijn
Mijn pijnlijkste ervaring qua seks, meisje zegt; hey het is heeel nat daarbeneden, ben je klaargekomen ofzo?
ik; nee
dus we kijken even, zit het onder het bloed, er was iets gescheurd bij mijde pijn kwam vreemd genoeg later..
johquote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik snap het niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:21 schreef Waterpijp02 het volgende:
En tot slot het grappigste: Zij is al een tijdje uitgebreid bezig met zuigen, ze haalt m er op een gegeven moment half uit, beweegt verder niet en staart me een hele lange tijd aan en vraagt vervolgens, met mn pik nog half in haar mond "wat was ik nou eigenlijk aan het doen"? Waarop ik maar 1 antwoord had: "ik heb echt geen flauw idee". Duurde nog ff voor t kwartje weer viel hehe.
Seks op 2CB is zeker eens een aanrader, maar echt weten waar je mee bezig bent zit er niet bij!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |